Beter is een slotje...om verder onnodige bans achteraf te voorkomen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[BB SC 85] Waar TL is opgegeten door een hond!!
kan het nummer even aangepast worden naar 86
Die rooie blijft erin!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:53 schreef Manu82 het volgende:
En ik ben ook van mening dat 'die rooie' ook wel uit de TT mag
Ben ik het totaal niet mee eensquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Beter is een slotje...om verder onnodige bans achteraf te voorkomen.![]()
![]()
Had liever dat die rooie zo snel mogelijk op zou rotten uit dat huisquote:
Dat was de vorige van HiDiHo ook...je ziet hoe het hem en PC eend is vergaan... ...nee hoor...ik neem geen risico's...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik het totaal niet mee eensAndere was eerder
Krijg ik dan nu een vakantie van een maandquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was de vorige van HiDiHo ook...je ziet hoe het hem en PC eend is vergaan... ...nee hoor...ik neem geen risico's...![]()
Je bent trouwens een lul, je ziet het je roept 1 keer totale anarchie en je topic is dichtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Krijg ik dan nu een vakantie van een maandEis ik wel dat de mods het dit keer betalen
Beetje onzin is t ook wel de TT was ook nog is beterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
[BB SC 85] Waar TL is opgegeten door een hond!!
Waar slaat dit opJe ziet toch welke het eerst geopend is? Of zijn er nu opeens nieuwe regels ofzo?
Donequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:39 schreef puntoortje het volgende:
kan iemand mijn saaie TT even veranderen ( [BB SC 86] Waar TL is opgegeten door een hond ) in:
Waar TL is opgegeten door een hond!!
![]()
ik zag het ..dank je wel ... sterkte verder !!quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:41 schreef flugeltje het volgende:
Hola Amigos,
Zo te zien heeft iedereen zich redelijk gedragen gedurende mijn afwezigheid
Maar goed, fijn om te merken dat de boel hier weer ontopic is en blij om jullie allemaal weer in de armen te sluiten
Vandaar ook deze smilie =>quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal is weggehaald....
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vandaar ook deze smilie =>
Maar goed, back ontopic
Het is niet jouw topic beeb, als Mike het kwam vragen zou ik het wel doenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:29 schreef Talitha het volgende:
Kan een modje hier: [BBSC # 89] Waar Jappie zich laat vernederen door Gladys...... Gladys veranderen in Bommie?![]()
en als ik nou vraag om mijn naam er uit te halenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is niet jouw topic beeb, als Mike het kwam vragen zou ik het wel doen
Maar Mike is gevlucht en Gladys is niet blij met die TT. Kun je er anders niet mijn naam neerzetten?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is niet jouw topic beeb, als Mike het kwam vragen zou ik het wel doen
Dan is het inderdaad een ander verhaal.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
en als ik nou vraag om mijn naam er uit te halen![]()
![]()
Bedankt Flugel!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een ander verhaal.
Ik verander 'm wel in mezelf.
(niet meteen zo'n zure smilie ajb, normaal gesproken veranderen we TT's alleen op verzoek van de TS en ik wist niet dat je er zelf ook niet blij mee was.)
thanxquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een ander verhaal.
Ik verander 'm wel in mezelf.
(niet meteen zo'n zure smilie ajb, normaal gesproken veranderen we TT's alleen op verzoek van de TS en ik wist niet dat je er zelf ook niet blij mee was.)
blijft een kuttopic1quote:
Blijven we toch gezellig hier Amigo ...quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
blijft een kuttopic1
200% anti cyber!![]()
![]()
Flugel is bijgekomen door haar vakantie dus je zou denken dat ze best wel weer enorm veel kan hebben.......toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Blijven we toch gezellig hier Amigo ...![]()
Exact....fluggs is in the pocket......quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flugel is bijgekomen door haar vakantie dus je zou denken dat ze best wel weer enorm veel kan hebben.......toch?
Hoezo straks? Kom hier grote vent en laat me je ff lekker aflebberen....quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Exact....fluggs is in the pocket......![]()
p.s.
vergeet me niet te helpen herinnerren om haar straks mega-enthousiast in de armen te springen.![]()
fffllllllllllllllllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggsssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo straks? Kom hier grote vent en laat me je ff lekker aflebberen....
Waar blijven de bitterballen?quote:
Give it up dude...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar blijven de bitterballen?
Trouwens toch stoer van Yvon dat ze hier weer durft te posten na de laatste keer. TL wist alles en iedereen, die opgefokte laaf
En let op, Jappie ik heb wat van je geleerd, want om een verwijderd bericht of erger te voorkomen:
Fluugie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jamaar maar dat was 1 van mijn laatste waarschuwingenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Give it up dude...![]()
![]()
Je naam staat toch al in de boeken...![]()
Lokken doe je met bollen, en niet met ballenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:22 schreef flugeltje het volgende:
En speciaal voor Bommie....
[afbeelding]
Klopt! Iemand wees me zojuist op een open gulp!quote:
ik bedoelde niet maxquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! Iemand wees me zojuist op een open gulp!![]()
De enige echte sc heb je vanmiddag dichtgegooidquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Kom op mensen, SC ajb
Daar is het ook veel leuker, hebben we bitterballen enzo
Weet niet of er nog BB mods wakker zijn. Heb het even gedaan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
zou [BB SC 91] PAY ME MY MONEY DOWN gesloten kunnen worden en de TT gecopieerd kunnen worden naar: [BB SC 91] PAY ME MY MONEY DOWN
thnx!
Niet tegen die andere mods zeggen maar je was sowieso al mijn favo modquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Weet niet of er nog BB mods wakker zijn. Heb het even gedaan.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet tegen die andere mods zeggen maar je was sowieso al mijn favo mod
Wat een verongelijkt, lullig kaboutertje ben je eigenlijk! Grappig dat ik dat nu opeens zie!quote:
Hier neem een lolly, dat zuigt wat makkelijkerquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:18 schreef demins het volgende:
[..]
Wat een verongelijkt, lullig kaboutertje ben je eigenlijk! Grappig dat ik dat nu opeens zie!![]()
Is het dan misschien een idee om een aparte reeks te openen alwaar we gezellig TL van de broodnodige verbale bitchslaps kunnen voorzien?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:03 schreef flugeltje het volgende:
m.a.w. laten we het nou eens gezellig houden hier![]()
quote:Hier, heb je een TL (wink, wink) buis om dat donkere plekje wat bij te schijnen!
Neuh, doe maar niet joh...quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is het dan misschien een idee om een aparte reeks te openen alwaar we gezellig TL van de broodnodige verbale bitchslaps kunnen voorzien?![]()
Huilie!quote:
Tis weer helemaal in de mode aan het raken heurquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, doe maar niet joh...
Enne TL bitchen is zó BB5
Het schijnt dat Day is benaderd door iemand die de afgelopen dagen druk heeft zitten meetypen bij de streams.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef KRIBBET het volgende:
Komen er op FOK! nog streamverslagen van de afgelopen dagen![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:40 schreef Gert het volgende:
Het schijnt dat Day is benaderd door iemand die de afgelopen dagen druk heeft zitten meetypen bij de streams.
Hij (ja het is een hij) is momenteel nog druk bezig met het corrigeren van alle taalfouten, daarbij geholpen door zijn zus die op de Havo zit. Zodra dit proces is afgerond, komen er op FOK! nog streamverslagen van de afgelopen dagen.![]()
Wat betreft de SC hebben we Versabommie bereid gevonden om geheel in zijn eentje zes achterstallige topics te vullen, waarvoor hulde.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:47 schreef Pinball het volgende:
worden dergelijke initiatieven ook voor de COS en/of de SC gestart? Daar missen we natuurlijk ook van 2 dagen topics.
Niet te dankenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:22 schreef demins het volgende:
Dank u wel!
Dwergje trap? Wat ordinair! Wat is er mis met het Oudhollandsche Dwergwerpen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis weer helemaal in de mode aan het raken heur![]()
Tegenwoordig heet het "dwergje trap"!![]()
Teamlead is maar één ding!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:51 schreef flugeltje het volgende:
Kom op jongens, hou daar nou eens mee op... Neem iemand anders dan.
Ik ben dik, heb rood haar én een bril... Valt best iets over te verzinnen lijkt me zo...
Of is dat weer té makkelijk?
Sorry maar ik zie allemaal gevaarlijke nadelen bij het oudhollandsche "Flugeltje trap" nu je het zo aangeeft!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:51 schreef flugeltje het volgende:
Kom op jongens, hou daar nou eens mee op... Neem iemand anders dan.
Ik ben dik, heb rood haar én een bril... Valt best iets over te verzinnen lijkt me zo...
Of is dat weer té makkelijk?
Kan je ff wat voorbeelden plaatsenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:02 schreef versabommie het volgende:
de kloon die mijn ava en sig ook gebruikt om users te beschadigen.
SC topicquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan je ff wat voorbeelden plaatsen
De zoekfunctie werkt nog niet, en ik kan zo gauw niets vinden.
O, dan ga ik toch nog eens kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |