zul je zien, door jouw TT gaat fok zo weer down!quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
maar het is wel zo!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi buuf.quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
En vast...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tuurlijk....quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik zit nog even op VOL...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tis daar nu ook gezellig, FOK loopt nog zo traag. Kom anders ook even langs.quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tuurlijk....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
overlopert!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat duurde wel 5 minuten ja.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:06 schreef teamlead het volgende:
hey.. we zijn er weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En voor mijzelf ook.quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 08:40 schreef Pinball het volgende:
Dat was zeker wel afzien voor die klepverslaafden hier.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ssssssstquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:24 schreef teamlead het volgende:
we.. we... we... we zijn echt weer onlineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vast welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:33 schreef Nostalgist het volgende:
Zou het voor langere tijd zijn ?
Fingers crossed.....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
vast welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop