ow ik dacht dat die andere eerder wasquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
Goeie nummering...this is the place to beom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is waar, maar als Puntje bij Paaltje komt....(leuke woordspeling al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
normaal wordt ie daar toch nogal vrijposterig van?! (leuke woordspeling al zeg ik het zelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie... [BB SC 85] Waar TL is opgegeten door een hond!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow ik dacht dat die andere eerder was
*iets gevats probeert te bedenken*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als Puntje bij Paaltje komt....(leuke woordspeling al zeg ik het zelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*aan komt rennen*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:02 schreef Jappie het volgende:
Hier natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sorry, cultuurbarbaar, maarre, wasda??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
Luistert naar
Lindstrom - the contemporary fixom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wel goed voor de conditie, en natuurlijk super voor de stats... nu was bommie de enige sc-er in de top 3...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef demins het volgende:
Ik ben bekaf!! Ik blijf niet heen en weer rennen! HIER DUS!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dancetrance nummer met retegeil beatje.....zeg maar een laidback nummer voor lazy sex....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sorry, cultuurbarbaar, maarre, wasda??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
right....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dancetrance nummer met retegeil beatje.....zeg maar een laidback nummer voor lazy sex....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jawellllllquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
en nu post er helemaal niemand meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hubbie kijkt naar de shining...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:08 schreef demins het volgende:
Hans Teeuwen kijken! (Ned3)
*zucht*...die goeie ouwe tijd...toen weed nog onbespoten was...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
right....
echt een zaterdagavondmuziekjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat heeft weed nou te maken met laidback sex?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
*zucht*...die goeie ouwe tijd...toen weed nog onbespoten was...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop