ow ik dacht dat die andere eerder wasquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
Goeie nummering...this is the place to be![]()
Dat is waar, maar als Puntje bij Paaltje komt....(leuke woordspeling al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
normaal wordt ie daar toch nogal vrijposterig van?! (leuke woordspeling al zeg ik het zelf)
Zie... [BB SC 85] Waar TL is opgegeten door een hond!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow ik dacht dat die andere eerder was
*iets gevats probeert te bedenken*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als Puntje bij Paaltje komt....(leuke woordspeling al zeg ik het zelf)
*aan komt rennen*quote:
sorry, cultuurbarbaar, maarre, wasda??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
Luistert naar
Lindstrom - the contemporary fix![]()
wel goed voor de conditie, en natuurlijk super voor de stats... nu was bommie de enige sc-er in de top 3...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef demins het volgende:
Ik ben bekaf!! Ik blijf niet heen en weer rennen! HIER DUS!![]()
Dancetrance nummer met retegeil beatje.....zeg maar een laidback nummer voor lazy sex....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sorry, cultuurbarbaar, maarre, wasda??![]()
![]()
right....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dancetrance nummer met retegeil beatje.....zeg maar een laidback nummer voor lazy sex....![]()
jawellllllquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
en nu post er helemaal niemand meer![]()
![]()
hubbie kijkt naar de shining...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:08 schreef demins het volgende:
Hans Teeuwen kijken! (Ned3)
*zucht*...die goeie ouwe tijd...toen weed nog onbespoten was...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
right....
echt een zaterdagavondmuziekje![]()
![]()
wat heeft weed nou te maken met laidback sex?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
*zucht*...die goeie ouwe tijd...toen weed nog onbespoten was...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |