Lieve schat, ik ben altijd heel lief met newbee's!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:56 schreef demins het volgende:
Maar je hebt goede kans dat ik er niet meer levend onder vandaan kom!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
yepsquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:01 schreef Cynix ® het volgende:
91?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat is er aan de hand?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:02 schreef Gladys het volgende:
* Gladys voelt zich verradenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
privewoorden van mij belanden op internetquote:
komta?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:02 schreef Gladys het volgende:
* Gladys voelt zich verradenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga naar bed, kids hebben vakantie, dus ik moet uitgerust wakker worden, voor een lange dag vol geruzie en gezanik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
ren maar weg ja, forrest!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga naar bed, kids hebben vakantie, dus ik moet uitgerust wakker worden, voor een lange dag vol geruzie en gezanik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het was geniaal!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
privewoorden van mij belanden op internetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben niet bang voor joe heur, maarre kom ij morgen dan daggie hierheen om 3 kids die aan het puberen zijn te vermaken.quote:
jou speciaal mooi gemaakte woordje ... ik vond um goed hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
privewoorden van mij belanden op internetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee kom jij maar een dagje hierheen om mijn stramme max te masseren!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ben niet bang voor joe heur, maarre kom ij morgen dan daggie hierheen om 3 kids die aan het puberen zijn te vermaken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu al stram ???? op jou leeftijd zou hij toch heel flexibel moeten zijnquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee kom jij maar een dagje hierheen om mijn stramme max te masseren!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het was gewoon een typfout heurquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
het was geniaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja en nu durf ik helemaal nix meer te zeggenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jou speciaal mooi gemaakte woordje ... ik vond um goed hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben 33, oldtimer!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
nu al stram ???? op jou leeftijd zou hij toch heel flexibel moeten zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden dus voorzichtiggggggggggquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja en nu durf ik helemaal nix meer te zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
drom hoort ie nog niet stram te zijnquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben 33, oldtimer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe oud zijn de meisjes precies?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ben niet bang voor joe heur, maarre kom ij morgen dan daggie hierheen om 3 kids die aan het puberen zijn te vermaken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop