Lieve schat, ik ben altijd heel lief met newbee's!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:56 schreef demins het volgende:
Maar je hebt goede kans dat ik er niet meer levend onder vandaan kom!![]()
yepsquote:
wat is er aan de hand?quote:
privewoorden van mij belanden op internetquote:
komta?quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga naar bed, kids hebben vakantie, dus ik moet uitgerust wakker worden, voor een lange dag vol geruzie en gezanik.![]()
![]()
![]()
quote:
ren maar weg ja, forrest!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga naar bed, kids hebben vakantie, dus ik moet uitgerust wakker worden, voor een lange dag vol geruzie en gezanik.![]()
![]()
![]()
het was geniaal!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
privewoorden van mij belanden op internet
ben niet bang voor joe heur, maarre kom ij morgen dan daggie hierheen om 3 kids die aan het puberen zijn te vermaken.quote:
jou speciaal mooi gemaakte woordje ... ik vond um goed hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
privewoorden van mij belanden op internet
Nee kom jij maar een dagje hierheen om mijn stramme max te masseren!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ben niet bang voor joe heur, maarre kom ij morgen dan daggie hierheen om 3 kids die aan het puberen zijn te vermaken.![]()
nu al stram ???? op jou leeftijd zou hij toch heel flexibel moeten zijnquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee kom jij maar een dagje hierheen om mijn stramme max te masseren!![]()
het was gewoon een typfout heurquote:
ja en nu durf ik helemaal nix meer te zeggenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jou speciaal mooi gemaakte woordje ... ik vond um goed hoor![]()
ben 33, oldtimer!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
nu al stram ???? op jou leeftijd zou hij toch heel flexibel moeten zijn![]()
alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden dus voorzichtiggggggggggquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja en nu durf ik helemaal nix meer te zeggen![]()
Hoe oud zijn de meisjes precies?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ben niet bang voor joe heur, maarre kom ij morgen dan daggie hierheen om 3 kids die aan het puberen zijn te vermaken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |