Die zin liep niet echt soepel, he?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhhh, is al een week of wat de bommie pak newbie's aan dagen.![]()
Als het over sex gaat wordt bommie wakker.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
*meldt!
(gewillige mokkels-alert ging af!)
en de context sloeg ook nergens op!quote:
ohoh wat heb ik me nu weer op de hals gehaaldquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
haha, kijk maar uit voor je het weet sta ik voor je deur. Tarzan wordt ook beetje eentonig
Deminssss sttttttt nou het was nog niemand opgevallen. Waarom ben jij nou zo verraderquote:
Moet het ergens op slaan dan ?????quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
en de context sloeg ook nergens op!
yups op de Newbie'squote:
ik wil niet veel zeggen maar 18 september 2006!!!!!quote:
gaat me meer om je postinggedrag, kutnewbie!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen maar 18 september 2006!!!!!
Heb ik jou wat gevraagd ????quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
gaat me meer om je postinggedrag, kutnewbie!
t is dan ook niet veel wat je zegt maar 7 woorden maar leg uit wat wil je daar mee zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen maar 18 september 2006!!!!!
neuh maar ik hield net ff stil om te kijken hoe je het er vanaf zou brengen maar je bent een behoorlijke NOOB he?quote:
Ik swing hier mijn pan uit, voor zover mijn leeftijd het toelaat!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
Demins, hij ligt klaar heur!
http://www.youtube.com/watch?v=uWInWNkz024
Pffff wat wil je er zitten drie kerels tegen me aan te zeiken dat ik een newbie ben dusse ga ik me ook zo gedragen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh maar ik hield net ff stil om te kijken hoe je het er vanaf zou brengen maar je bent een behoorlijke NOOB he?
Hoe jong ben je dan ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ik swing hier mijn pan uit, voor zover mijn leeftijd het toelaat!!![]()
![]()
![]()
he wie dan tel er geen 3quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Pffff wat wil je er zitten drie kerels tegen me aan te zeiken dat ik een newbie ben dusse ga ik me ook zo gedragen.![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
Duckie nog niet langsgeweest?
Ik dacht die post meteen de sc vol, valt me van 'm tegen
Ik zie dat op FOK! een week net zolang is als een weekopdracht in het BBhuisquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
PC eend en HiDoHo gaan samen door voor de koelkast wegens kloten in BB. Kap daar toch eens mee, tot over een week
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Pffff wat wil je er zitten drie kerels tegen me aan te zeiken dat ik een newbie ben dusse ga ik me ook zo gedragen.![]()
...dat was me nog niet eens opgevallen ..hihih ...erg kort weekjequote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat op FOK! een week net zolang is als een weekopdracht in het BBhuis![]()
![]()
Welkom terug![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:46 schreef demins het volgende:
[..]
Op Hermans verjaardag word ik 56! Kras, he?![]()
OUWE!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef demins het volgende:
Ik swing hier mijn pan uit, voor zover mijn leeftijd het toelaat!!![]()
![]()
![]()
ja lekker jong nog, ach je bent zo oud als je je voelt he.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:46 schreef demins het volgende:
[..]
Op Hermans verjaardag word ik 56! Kras, he?![]()
Ik voel me meestal 15 tot 20 jaar ouder!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
ja lekker jong nog, ach je bent zo oud als je je voelt he.![]()
ikquote:
Doe er eens iets aan!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:49 schreef demins het volgende:
Ik voel me meestal 15 tot 20 jaar ouder!![]()
he kriebel beetje zwakke record poging vanachtquote:
Welke record poging wilde je halen dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:50 schreef Inodder het volgende:
he kriebel beetje zwakke record poging vanacht![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
he kriebel beetje zwakke record poging vanacht![]()
haha keej sorry hoor ik ben blont dus ik zie soms dingen over het hoofdquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik![]()
probeerde je alleen maar te helpen![]()
oke oke dat sluit ramen en deuren was niet gelemaal lief maar als grapje bedoeld hoor
mn deur staat altijd voor je open![]()
ohhhh hoe komt dat dan ????quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:49 schreef demins het volgende:
[..]
Ik voel me meestal 15 tot 20 jaar ouder!![]()
nee hoorquote:
broekie..hihi enuh ...edits was 1 niet genoeg?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
nee hoor
ps ik ben 25
ps2 check mn edits ff![]()
Ik zie dat heur veelgebruikt begint te raken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:54 schreef demins het volgende:
[..]
Daar is hier niks van te merken, heur!![]()
jij hebt makkelijk praten met je rollator en je 80 lentesquote:
ik was dan ook niet met n record poging bezig dan had ik wel ff doorgepost en er niet ruim n uur overgedaan las alleen wel iets van jou terug over n pogingquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo gek om tegen mezelf te gaan lullen
![]()
Maar 16 of 17 is nog lang geen record hoor, pas bij een stuk of 40 ga je meetellen![]()
Maar je hebt goede kans dat ik er niet meer levend onder vandaan kom!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:54 schreef chas het volgende:
[..]
Kom eens onder mijn bureau!
Is goed voor je ouwe spiertjes!![]()
Ik schaam me daar niets voor, kleuter!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
jij hebt makkelijk praten met je rollator en je 80 lentes
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
DEMINS! Gladys heeft een nieuw woord uitgevonden elders: Poetethisch!
Een kruising tussen Hypothetisch en poetisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |