Lieve schat, ik ben altijd heel lief met newbee's!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:56 schreef demins het volgende:
Maar je hebt goede kans dat ik er niet meer levend onder vandaan kom!![]()
yepsquote:
wat is er aan de hand?quote:
privewoorden van mij belanden op internetquote:
komta?quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga naar bed, kids hebben vakantie, dus ik moet uitgerust wakker worden, voor een lange dag vol geruzie en gezanik.![]()
![]()
![]()
quote:
ren maar weg ja, forrest!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga naar bed, kids hebben vakantie, dus ik moet uitgerust wakker worden, voor een lange dag vol geruzie en gezanik.![]()
![]()
![]()
het was geniaal!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
privewoorden van mij belanden op internet
ben niet bang voor joe heur, maarre kom ij morgen dan daggie hierheen om 3 kids die aan het puberen zijn te vermaken.quote:
jou speciaal mooi gemaakte woordje ... ik vond um goed hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
privewoorden van mij belanden op internet
Nee kom jij maar een dagje hierheen om mijn stramme max te masseren!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ben niet bang voor joe heur, maarre kom ij morgen dan daggie hierheen om 3 kids die aan het puberen zijn te vermaken.![]()
nu al stram ???? op jou leeftijd zou hij toch heel flexibel moeten zijnquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee kom jij maar een dagje hierheen om mijn stramme max te masseren!![]()
het was gewoon een typfout heurquote:
ja en nu durf ik helemaal nix meer te zeggenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jou speciaal mooi gemaakte woordje ... ik vond um goed hoor![]()
ben 33, oldtimer!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
nu al stram ???? op jou leeftijd zou hij toch heel flexibel moeten zijn![]()
alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden dus voorzichtiggggggggggquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja en nu durf ik helemaal nix meer te zeggen![]()
Hoe oud zijn de meisjes precies?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ben niet bang voor joe heur, maarre kom ij morgen dan daggie hierheen om 3 kids die aan het puberen zijn te vermaken.![]()
dan ga ik alleen nog maar onzin vertellenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef petraa het volgende:
[..]
alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden dus voorzichtigggggggggg
9, 12 en 14 dus erg puberig vooral de laatste 2quote:
goessow doe ik ookquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan ga ik alleen nog maar onzin vertellen![]()
![]()
zo nu en dan wel muts!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:07 schreef petraa het volgende:
[..]
drom hoort ie nog niet stram te zijn![]()
Nee wilde reppen op gladys en er stond geen topic klaar. Had geen zin om de TT te makenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:07 schreef chas het volgende:
Deze SC is niet goed aangemaakt, Bommie!
Wilde je weer haantje de voorste zijn?
Hehehehehe
stijf is wat anders dan stram lullo, als ik aan stram denk denk ik aan ouwe mensen die amper kunnen bewegen.quote:
Laat dat puberig maar even zitten, zijn ze, ik zal maar zeggen, shaggable?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
9, 12 en 14 dus erg puberig vooral de laatste 2
mij mag je wel pakken hoor Heur!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
goessow doe ik ookmij pakken ze niet
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:10 schreef demins het volgende:
[..]
Laat dat puberig maar even zitten, zijn ze, ik zal maar zeggen, shaggable?![]()
zeg maar niets meer tegen mijquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee wilde reppen op gladys en er stond geen topic klaar. Had geen zin om de TT te maken
pfff gaan we nu allemaal bommie taal lullenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
mij mag je wel pakken hoor Heur!
goed he bommels![]()
1x dan nooit weerquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
pfff gaan we nu allemaal bommie taal lullen
Komop zeg, ik maak ook fouten. Hoef je er niet gelijk bij te zitten of je net een fragmentatiebom in je doos heb gehad!quote:
Ik probeerde ook helemaal niet om de oudste te zijn!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:11 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat heeft al een ouder persoon op een van de 3 uitgeprobeerd dus, laat ik het niet merken![]()
![]()
yeah jij weet hetquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
1x dan nooit weer
Dr is maar 1 Stijl je Eigen Stijl![]()
Djezus kerel jou partij heefd de verkiezingen nu al niet gered zekersquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:10 schreef demins het volgende:
[..]
Laat dat puberig maar even zitten, zijn ze, ik zal maar zeggen, shaggable?![]()
tis je vergeven, kon je niet wetenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik probeerde ook helemaal niet om de oudste te zijn!![]()
Wat godvergeten KUT. Dat heb ik nou altijd!![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, ik maak ook fouten. Hoef je er niet gelijk bij te zitten of je net een fragmentatiebom in je doos heb gehad!![]()
Dat is nog best lastig zo'n inburgeringscursus, geloof ik.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Djezus kerel jou partij heefd de verkiezingen nu al niet gered zekers![]()
Ja kun je nu wel schijnheilig zitten lachen maar slaat natuurlijk nergens op. Heb me helemaal bloot gegeven aan je, we hebben een paar keer een fantastische nacht gehad en ik begon zelfs iets van genegenheid te voelen voor je en dan kom je nu over zoiets kleins zeiken???quote:
doegggggquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:17 schreef petraa het volgende:
Ben nu echt weg, anders trek ik het niet morgen doeggggggggggg allemaal![]()
?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is nog best lastig zo'n inburgeringscursus, geloof ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |