Dat is geen slap gelul vriendquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef teamlead het volgende:
Eend: sodezandstraal op naar het SC topic als je slap wilt lullen
zou dit dan eindelijk duidelijk zijn....
de door mij verwijderde posts vielen wel degelijk in de categorie slap gelul "vriend"quote:
Je hebt mail...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
de door mij verwijderde posts vielen wel degelijk in de categorie slap gelul "vriend"![]()
jij ookquote:
Daar had ik nog niet aan gedacht; maar is voor de volgende keer ook een optie idd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom [afbeelding]-en jullie niet gewoon
Kap toch eens met die meuk!quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kap toch eens met die meuk!als je mail krijgt zie je dat rechtsonder wel en desnoods met geluid! Met dit soort bagger verkloten jullie het voor een goedbedoelende FB-fan om eens rustig na te lezen wat er allemaal verkeerd genummerd is aan de topics
![]()
Dus roepen: "je hebt mail" is geoorloofd in de fb? Ik heb gisteren namelijk Yvonne in de fb erop geattendeerd dat ze een pm van me had liggen en gij heeft dat gewist alszijnde en ik quote: "crap" !quote:
de crap die verwijderd is, was een stortvloed aan SC van oa. jou. Zou zomaar kunnen dat er een berichtje over een pm tussen stondquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus roepen: "je hebt mail" is geoorloofd in de fb? Ik heb gisteren namelijk Yvonne in de fb erop geattendeerd dat ze een om van me had liggen en gij heeft dat gewist alszijnde en ik quote: "crap" !
Ah...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
de crap die verwijderd is, was een stortvloed aan SC van oa. jou. Zou zomaar kunnen dat er een berichtje over een pm tussen stond
Blijft er over het feit dat je mij verwijst naar ONZ terwijl ik mijn userplicht doe en enkele recalcitranten wijs op het nut van de FB en de crap die er zojuist werd gepostquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
de crap die verwijderd is, was een stortvloed aan SC van oa. jou. Zou zomaar kunnen dat er een berichtje over een pm tussen stond
donequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan er iemand achter [POLL] Wie mag er blijven 23/10? (aangepast) (Aangepast) zetten, aub?
om is t maandelijkse blad van de knvb ook wel Officieele Mededelingen, staan o.a. de wedstrijdindeling inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...ik vroeg me al af wat ie met een "om" bedoelde.
![]()
Goeie feedback.![]()
soms slapen wequote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:14 schreef Manu82 het volgende:
[Cos#449] Plakkerig
[COS # 449] Muziekje erbij ?
Zijn de mods aan het staken ofzo
neuhquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:22 schreef demins het volgende:
[..]
Wat doet Manu bij jou,wat ik nooit bij jou zou doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |