Rik heeft een plan bedacht, volgens mij wil hij de handschoenen gaan vullen met water en dan de rest van de vaas opvullen met water. Er zal dan een minimaal aan water uit de vaas in de bakstromen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:16 schreef mazaru het volgende:
Gaan Rik en Marlies saboteren?
Die komt hier echt niet, 1 keer een topic doorlezen, en hij bladert snel verderquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer komt Eggbert hier nou ??
Jammer, maar egbert werd toch niet zo gebashed? Vooral E10 lijkt mequote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die komt hier echt niet, 1 keer een topic doorlezen, en hij bladert snel verder
Mensen worden hier nogal fel gebashed, daar moet je een olifantenhuid voor hebben![]()
Dat denk ik ook, met dat verschil dat hij waarschijnlijk geile mannen EN vrouwen op zijn dak krijgtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:28 schreef Suikeroom het volgende:
Als E-10 hier komt krijg je het Tanja-effect
Nee hoor, dan kom ik hier e10 bashenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, met dat verschil dat hij waarschijnlijk geile mannen EN vrouwen op zijn dak krijgt![]()
Gelukkig, ik vind het een poepiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij hier komt ga ik dat niet zeggen hoor![]()
Of wat dacht je van de zusjes ??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, dan kom ik hier e10 bashen![]()
En als Jroen hier komt, dan ga ik die bashen, das heul niet moeilijk![]()
![]()
Ahhh nee, die wil ik niet bashen, die zijn grappig door hun domheidquote:
Tanja had er ook moeite mee, maar dan wordt het voor ze gedaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:34 schreef Suikeroom het volgende:
ik denk niet dat Jeroen snapt hoe die zich hier moet aanmelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |