Rik heeft een plan bedacht, volgens mij wil hij de handschoenen gaan vullen met water en dan de rest van de vaas opvullen met water. Er zal dan een minimaal aan water uit de vaas in de bakstromen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:16 schreef mazaru het volgende:
Gaan Rik en Marlies saboteren?
Die komt hier echt niet, 1 keer een topic doorlezen, en hij bladert snel verderquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer komt Eggbert hier nou ??
Jammer, maar egbert werd toch niet zo gebashed? Vooral E10 lijkt mequote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die komt hier echt niet, 1 keer een topic doorlezen, en hij bladert snel verder
Mensen worden hier nogal fel gebashed, daar moet je een olifantenhuid voor hebben![]()
Dat denk ik ook, met dat verschil dat hij waarschijnlijk geile mannen EN vrouwen op zijn dak krijgtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:28 schreef Suikeroom het volgende:
Als E-10 hier komt krijg je het Tanja-effect
Nee hoor, dan kom ik hier e10 bashenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, met dat verschil dat hij waarschijnlijk geile mannen EN vrouwen op zijn dak krijgt![]()
Gelukkig, ik vind het een poepiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij hier komt ga ik dat niet zeggen hoor![]()
Of wat dacht je van de zusjes ??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, dan kom ik hier e10 bashen![]()
En als Jroen hier komt, dan ga ik die bashen, das heul niet moeilijk![]()
![]()
Ahhh nee, die wil ik niet bashen, die zijn grappig door hun domheidquote:
Tanja had er ook moeite mee, maar dan wordt het voor ze gedaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:34 schreef Suikeroom het volgende:
ik denk niet dat Jeroen snapt hoe die zich hier moet aanmelden
Ja altijd wel naarmate ze verder en verder komenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:44 schreef HiDiHo het volgende:
Bytheway, ze zitten nu wel allemaal bij elkaal te slijmen he, nu de groep verdund?
Tja, het valt ook helemaal niet opquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja altijd wel naarmate ze verder en verder komen
Vorig jaar leken roel en joost opeens wel de grootste maatjes![]()
Jaja, serius bisnisquote:
gaan we samen naar de finale uitzending?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat lievvvv ik ik word gelijk een stuk rustiger![]()
Oeh das niks voor mij ben ik bangquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
gaan we samen naar de finale uitzending?![]()
Hij is aan het wachten tot de rest naar nest isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
Moet rik nog kleding passen ?? Ja toch?
Gaat niet lukken denk ik, er ligt weer iemand in de kamerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:47 schreef latevogel het volgende:
[..]
Hij is aan het wachten tot de rest naar nest is![]()
Dan heeft hij het beter als ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaat niet lukken denk ik, er ligt weer iemand in de kamer![]()
Er zijn nog 3 alleenstaande in het huis hoor?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:50 schreef HiDiHo het volgende:
lullig hoor, 3 koppels tegenover 2 alleenstaande
als ze willen kunnen ze zo marcia en marlies eruit spelen, of tenminste op de bank zetten.
Oh ja, vergeet jeroen helemaal, stomquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:20 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Er zijn nog 3 alleenstaande in het huis hoor?
en weer aan het puzzelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:37 schreef pullup het volgende:
En Tijn is wakker geworden
Ik heb er me twijfels over he hij is blontquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:49 schreef pullup het volgende:
Ik hoop dat Jeroen zo aan de juiste vaas verder gaat werken![]()
kies er een uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:53 schreef avonne het volgende:
welke cos moet ik nou bijlezen?
Okeequote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:54 schreef pullup het volgende:
Laten we deze aanhouden
Die van Semih en co in ieder geval.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:57 schreef pullup het volgende:
Volgens mij zijn al die vazen zo lek als vergieten
Volgens mij gaat het met gewone lijm nooit lukken die vazen waterdicht te krijgen. BB is waarschijnlijk over budget heen en wil dat iedereen weer op noodrantsoen gaat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:57 schreef pullup het volgende:
Volgens mij zijn al die vazen zo lek als vergieten
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het met gewone lijm nooit lukken die vazen waterdicht te krijgen. BB is waarschijnlijk over budget heen en wil dat iedereen weer op noodrantsoen gaat.
Vind ik nou ook !!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op jaHet mag wel weer eens
![]()
Honingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:05 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat hij erin doet?
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:35 schreef Kriebelneusje het volgende:
Leuk om te zien dat het ze lukt he
Nu nog maar hopen dat ie ook waterdicht is.
Wat jij zegtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:52 schreef Verida het volgende:
De vaas moet in een lekbak, in die lekbak zit een sticker en het water dat uit de vaas lekt mag niet boven deze sticker in de lekbak komen (ingewikkelde zin, maar zoiets is het geloof ik)
Daarvan uitgaande, hoeveel liter gaat er dan in?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:58 schreef Verida het volgende:
volgens mij moet de vaas gewoon vol
Ik geloof dat de ploeg die de opdracht als EERSTE volbrengt, luxe heeft en de rest gewoon noodrantsoenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:34 schreef berney het volgende:
En als ze het nu allemaal halen?
En als ze nu allemaal tegelijk eindigen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik geloof dat de ploeg die de opdracht als EERSTE volbrengt, luxe heeft en de rest gewoon noodrantsoen
Als ze gelijk eindigen gaan ze allemaal op noodrantsoen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:36 schreef berney het volgende:
[..]
En als ze nu allemaal tegelijk eindigen.
Dan moet die arme Hummie wéér een week haar huishoudgeld afstaan.![]()
Mwah, ze (de BB red.) zullen wel een stopwatch in dat geval toepassen en op de milliseconde uitrekenen wie nét een fractie sneller wasquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:36 schreef berney het volgende:
[..]
En als ze nu allemaal tegelijk eindigen.
Dan moet die arme Hummie wéér een week haar huishoudgeld afstaan.![]()
nee dat zie je goed, terracota is poreus.. dus dat water gaat lopenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:39 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie het helemaal niet gebeuren: zelfs al waren die potten gewoon nog héél..... ze zijn van binnen naar mijn weten niet geglazuurd dus ze houden überhaubt geen water vast. Het dringt meteen door in het steen. Of zie ik dit verkeerd?
Dat het niet geglazuurd is maakt volgens mij niets uit. Ongeglazuurde potten worden ook wel gebruikt om water koel in te houden, door het poreuze materiaal verdampt het water en dat houdt het koel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:39 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie het helemaal niet gebeuren: zelfs al waren die potten gewoon nog héél..... ze zijn van binnen naar mijn weten niet geglazuurd dus ze houden überhaubt geen water vast. Het dringt meteen door in het steen. Of zie ik dit verkeerd?
Denk dat dat wel langer dan een half uur duurt, voordat die vaas gaat zweten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:44 schreef heksie69 het volgende:
[..]
nee dat zie je goed, terracota is poreus.. dus dat water gaat lopen
Daar ben ik ook bang voor, aangezien ie van buitenaf gelijmt is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat het niet geglazuurd is maakt volgens mij niets uit. Ongeglazuurde potten worden ook wel gebruikt om water koel in te houden, door het poreuze materiaal verdampt het water en dat houdt het koel.
Ik denk eerder dat de waterdruk teveel is voor de gelijmde naden. Ik vermoed dat de vazen inelkaar storten als ze gevuld worden met water.
Nee, ik denk dat BB vandaag de haan niet zal laten gaan zodat ze minder tijd aan hun vaas kunnen werkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:51 schreef Lady-night het volgende:
Zijn de anderen nog niet wakker??
Ze zijn er al uren mee bezigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:56 schreef arneaux het volgende:
Ze zullen wel heel de groep over zich heenkrijgen als ze nu doorgaan aan de vaas.
Ik heb het ook niet over expres tegelijk eindigen maar per ongelukquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:42 schreef HiDiHo het volgende:
Er stond ook in de opdracht, dat ze niet expres tegelijk mochten finishen
Nou ja, tussen de thee en ontbijtquote:
Echtwaar? Nou ik kan me maar moeilijk voorstellen dat de groep ze dat in dank gaat afnemen.quote:
Neem aan alleen Micheline, de rest moet er zelf voor zorgen dat ze op tijd wakker zijn om door te gaan met hun vaas.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:56 schreef arneaux het volgende:
Ze zullen wel heel de groep over zich heenkrijgen als ze nu doorgaan aan de vaas.
Ze begonnen daarnet al even de rest te bashen dat ze niet waren opgestaan om aan de vazen te werken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Echtwaar? Nou ik kan me maar moeilijk voorstellen dat de groep ze dat in dank gaat afnemen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze begonnen daarnet al even de rest te bashen dat ze niet waren opgestaan om aan de vazen te werken.
Jeroen noemde dat "gebrek aan ehh winnersmentaliteit of zo"
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:03 schreef kukeleku het volgende:
De stand van zaken bij groep Semih en Co![]()
[afbeelding]
Dat is de bovenkant volgens mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:03 schreef kukeleku het volgende:
De stand van zaken bij groep Semih en Co![]()
[afbeelding]
Het is toch een competitie?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:02 schreef arneaux het volgende:
[..]. Waar moeten ze wakker van worden dan? Ik ben benieuwd of dat als er iemand anders gaat pissen die wel iedereen gaan wakker maken.
Exactquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:05 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Het is toch een competitie?
Ik vind het wel lullig dat ze Micheline niet wakker maken maar de rest moet zelf de verantwoordelijkheid voor hun groepje nemen.
Vanmorgen om 9 uur heeft Tijn de andere teams wakker gemaakt met de vraagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:02 schreef arneaux het volgende:
[..]. Waar moeten ze wakker van worden dan? Ik ben benieuwd of dat als er iemand anders gaat pissen die wel iedereen gaan wakker maken.
dus voor t eerst dat ze een opdracht opgevenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Vanmorgen om 9 uur heeft Tijn de andere teams wakker gemaakt met de vraag
"wil je nog aan je vaas werken?"
Maar ze wilden niet...
Echt? Dan de rest van de groepjes echt sukkels.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Vanmorgen om 9 uur heeft Tijn de andere teams wakker gemaakt met de vraag
"wil je nog aan je vaas werken?"
Maar ze wilden niet...
Als dat zo is dan mag hij wel eens in actie gaan komenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 06:01 schreef dl3b het volgende:
Het verhaal van deze dag is dat kabouter baardmans vol rancune zit over Tijn.
Hij vindt dat, koste wat kost, team 3 de opdracht niet mag winnen ongeacht het feit dat zijn kleutertje daar deel van uitmaakt.
Wat was zn plannetje?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:14 schreef Lyza het volgende:
Ben benieuwd of Rik zijn plannetje nog gaat uitvoeren en of het lukt en of het goedgekeurd wordt.
Ja dat begreep ik gisterenavond ook al.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:13 schreef avonne het volgende:
de andere teams kunnen eigenlijk ook niks meer doen, denk ik, want ze hebben geen lijm meer
Tja, dat schiet niet op.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:14 schreef Lyza het volgende:
Ben benieuwd of Rik zijn plannetje nog gaat uitvoeren en of het lukt en of het goedgekeurd wordt.
Deze moest ik hebben..... Tja, dat schiet niet op.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:13 schreef avonne het volgende:
de andere teams kunnen eigenlijk ook niks meer doen, denk ik, want ze hebben geen lijm meer
Hij kwam vannacht op het idee om die handschoentjes te vullen met water en die in die pot te leggen. Zo hoef je minder "los" water in de pot te doen en is de druk veel minder en kan er minder water weglopen. Je mag álles gebruiken wat in die doos zat volgens BB dus op zich zou het goedgekeurd moeten worden mocht dat wél lukken.quote:
En t water om die handschoentjes heen dan? Die zorgen gewoon voor evenveel druk hoor, zeker omdat die handschoentjes waarschijnlijk behoorlijk meegroeien. t Is nie echt een slim plannetje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:17 schreef Lyza het volgende:
[..]
Hij kwam vannacht op het idee om die handschoentjes te vullen met water en die in die pot te leggen. Zo hoef je minder "los" water in de pot te doen en is de druk veel minder en kan er minder water weglopen. Je mag álles gebruiken wat in die doos zat volgens BB dus op zich zou het goedgekeurd moeten worden mocht dat wél lukken.
de druk zal het zelfde zijn, maar er kan minder "los" water weglopen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:17 schreef Lyza het volgende:
[..]
Hij kwam vannacht op het idee om die handschoentjes te vullen met water en die in die pot te leggen. Zo hoef je minder "los" water in de pot te doen en is de druk veel minder en kan er minder water weglopen. Je mag álles gebruiken wat in die doos zat volgens BB dus op zich zou het goedgekeurd moeten worden mocht dat wél lukken.
Je moet wat als je geen lijm meer hebt hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
En t water om die handschoentjes heen dan? Die zorgen gewoon voor evenveel druk hoor, zeker omdat die handschoentjes waarschijnlijk behoorlijk meegroeien. t Is nie echt een slim plannetje.
Maargoed, genoeg offtopic.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:33 schreef HiDiHo het volgende:
DGK is leuk interesant, hoe maak ik cacao kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |