Wij zijn egbert niet waardig hier, daarom krijgen wij Semihquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer komt Eggbert hier nou ??
Krijgen we Micheline erbij dan ??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:06 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Wij zijn egbert niet waardig hier, daarom krijgen wij Semih![]()
Grote broerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:06 schreef buyukAbi het volgende:
Wij zijn egbert niet waardig hier, daarom krijgen wij Semih![]()
Ja, dat zal ze leren bij V-O-L!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijgen we Micheline erbij dan ??
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:12 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ja, dat zal ze leren bij V-O-L!!![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:12 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ja, dat zal ze leren bij V-O-L!!![]()
Semih zal geen ochtendmens zijn ;-). Ik ben geen fan van hem maar vond hem gisteravond/nacht opvallend grappig en vrolijk met z'n mislukte vaas. Natuurlijk baalde hij er eerst even van dat zijn team die kutvaas had maar da's vrij menselijk als je iets kunt winnen. Verder was hij wat mij betreft gister prima!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:20 schreef Woepsje het volgende:
Semih kan het niet uitstaan dat iedereen complimenten maakt over de vaas van TIjn en co.
Semih is gewoon een slechte verliezer.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:23 schreef Lyza het volgende:
[..]
Semih zal geen ochtendmens zijn ;-). Ik ben geen fan van hem maar vond hem gisteravond/nacht opvallend grappig en vrolijk met z'n mislukte vaas. Natuurlijk baalde hij er eerst even van dat zijn team die kutvaas had maar da's vrij menselijk als je iets kunt winnen. Verder was hij wat mij betreft gister prima!
En ik zit ook niet de godganse dag te lachen om niks. Hij zit gewoon te ontbijten. Je kunt ook álles van iemand afkraken he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |