en weer aan het puzzelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:37 schreef pullup het volgende:
En Tijn is wakker geworden
Ik heb er me twijfels over he hij is blontquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:49 schreef pullup het volgende:
Ik hoop dat Jeroen zo aan de juiste vaas verder gaat werken![]()
kies er een uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:53 schreef avonne het volgende:
welke cos moet ik nou bijlezen?
Okeequote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:54 schreef pullup het volgende:
Laten we deze aanhouden
Die van Semih en co in ieder geval.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:57 schreef pullup het volgende:
Volgens mij zijn al die vazen zo lek als vergieten
Volgens mij gaat het met gewone lijm nooit lukken die vazen waterdicht te krijgen. BB is waarschijnlijk over budget heen en wil dat iedereen weer op noodrantsoen gaat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:57 schreef pullup het volgende:
Volgens mij zijn al die vazen zo lek als vergieten
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het met gewone lijm nooit lukken die vazen waterdicht te krijgen. BB is waarschijnlijk over budget heen en wil dat iedereen weer op noodrantsoen gaat.
Vind ik nou ook !!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op jaHet mag wel weer eens
![]()
Honingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:05 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat hij erin doet?
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:35 schreef Kriebelneusje het volgende:
Leuk om te zien dat het ze lukt he
Nu nog maar hopen dat ie ook waterdicht is.
Wat jij zegtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:52 schreef Verida het volgende:
De vaas moet in een lekbak, in die lekbak zit een sticker en het water dat uit de vaas lekt mag niet boven deze sticker in de lekbak komen (ingewikkelde zin, maar zoiets is het geloof ik)
Daarvan uitgaande, hoeveel liter gaat er dan in?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:58 schreef Verida het volgende:
volgens mij moet de vaas gewoon vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |