Dat was jip en janneke taal.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja wees dan duidelijk en zeg in jip en janneke taal maar wat ik moet doen
OMFG!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:02 schreef berney het volgende:
[..]
Dat wa jip en janneke taal.
Bovenin zie je logout| wijzig profiel|opties
Dan klik je op opties
de derde regel gaat over gebruik template en kun je kiezen uit foksilver, silver of text only
bij jou staat ie waarschijnlijk op txt only dus dat effe veranderen
Wel onderaan op wijzigen klikken.![]()
blijkbaar kan je niet lezenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:02 schreef berney het volgende:
[..]
Dat wa jip en janneke taal.
Bovenin zie je logout| wijzig profiel|opties
Dan klik je op opties
de derde regel gaat over gebruik template en kun je kiezen uit foksilver, silver of text only
(en nog een paar andere templates)
bij jou staat ie waarschijnlijk op txt only dus dat effe veranderen
Wel onderaan op wijzigen klikken.![]()
Nix ervan, schele! Kijk eens wat ze in eerste instantie vroeg!quote:
Dan nog kun je m alsnog op foksilver zetten en dan weer op wijzigen misschien kun je m dan wel lezen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
blijkbaar kan je niet lezenheb hem NU op text only gezet omdat ik het met foksilver niet kon lezen... heb al topic geopend in de FB
Waarschijnlijk niet, anders had ze dat wel gedaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:06 schreef berney het volgende:
[..]
Dan nog kun je m alsnog op foksilver zetten en dan weer op wijzigen misschien kun je m dan wel lezen.
nou sorry hoor, kan iedereen eens gebeuren he. wilde alleen maar helpen hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix ervan, schele! Kijk eens wat ze in eerste instantie vroeg!
De jostiband on tour in de FB *zucht* ...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, anders had ze dat wel gedaan
Vreemd dan dat hij het hier wel doet en bij haar niet, dus vandaar mijn optie om m nog maals op fok silver te zetten en op wijzigen klikken misschien helpt het hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, anders had ze dat wel gedaan
*ben al weg hoor*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
De jostiband on tour in de FB *zucht* ...
ah komop Berney...We zitten je wat te fucken ...kom nou terug...quote:
is toch ongeveer hetzelfde als reset cookie? Had ze ook al geprobeerd. De lay out is nog niet helemaal goed trouwens. Als ik ergens puntjes opzet veranderen de letters in ascii tekentjes.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:11 schreef flugeltje het volgende:
Probeer het eens met Ctrl en F5 samen.
Bekend probleem: [BUG][FO]Dingen als café werken niet meer in postsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
is toch ongeveer hetzelfde als reset cookie? Had ze ook al geprobeerd. De lay out is nog niet helemaal goed trouwens. Als ik ergens puntjes opzet veranderen de letters in ascii tekentjes.
Véél léuker.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef yvonne het volgende:
Letters met leestekens gaan niet lekker Ik vond deze leuker
Geregeld! En kap 'ns met lachen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:43 schreef Mike1964 het volgende:
Kan iemand 1 van de 2 sc topics dichtgooien? Ik laat het aan jullie doorgaans buitengewone scherpe beoordelingsvermogen over welke van de twee er dicht moet, maar aangezien in die ene toch een foute nummering zit stel ik voor die dan maar dicht te gooien....![]()
Duhhh... Als je een "overwinninkje" niet mag vieren is er niets aan.. Maar... heb ik nou Bommie weggejaagd?quote:
Ach ik begin te wennen aan jouw manier van je liefde tonenquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach ik begin te wennen aan jouw manier van je liefde tonen![]()
Bemoei je er even niet mee Mike, De liefde van mijn forumleven steekt zojuist niet een dolk maar een heel messenblok in mijn rug!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
tssk tssk... Slecht tegen je verlies kunnen is zooo BB5...
![]()
Dacht het ff niet! Jij bent de aanleiding nu!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Day het volgende:
Ga dit effe lekker uitvechten in SC!
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dacht het ff niet! Jij bent de aanleiding nu!![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Day het volgende:
Ga dit effe lekker uitvechten in SC!
Al veranderd!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
zou een van de lieve modjes even mijn té lelijke typo uit de topctitel willen halen
[BB SC #96] raggende reggae
heel erg bedankt!!!
super! dank je...quote:
voor andere users doe je wel je bestquote:
* Day zoekt naar upyours-smileyquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
voor andere users doe je wel je best
Toch hou je van mequote:
Was een typo. Ik bedoelde torrents mogen hier niet.quote:
En je liefde verklaren aan bommie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Was een typo. Ik bedoelde torrents mogen hier niet.
Daar staat een ban op.
Zo dudelijk?
Goed dat je t ff zegtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Was een typo. Ik bedoelde torrents mogen hier niet.
Daar staat een ban op.
Zo dudelijk?
Eh PM weet ik eigenlijk niet. Zal ik na moeten vragen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Goed dat je t ff zegt![]()
Ps via Pm is dat ook n probleem?
Msn en Mail hebben jullie niets over te zeggen dus dat kan anders ook toch![]()
Voor PM gelden dezelfde regels als voor de rest van Fok! Daar heb je mee ingestemd toen je de PM activeerde.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ps via Pm is dat ook n probleem?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voor PM gelden dezelfde regels als voor de rest van Fok! Daar heb je mee ingestemd toen je de PM activeerde.
Alleen zijn PM's privé en zijn ze door Fok! niet te lezen
Eigen verantwoording dus. Net als alle email.
Nope, voor zover ik weet en mij verteld is kan helemaal niemand de PM's lezen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Voor de A's/FA's is hier wel n mogelijkheid toe toch?
Lijkt me idd niet, briefgeheim!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nope, voor zover ik weet en mij verteld is kan helemaal niemand de PM's lezen.
Dat zou immers inbreuk op de privacy zijn.
Edit: verkeerd antwoord, volgens mij gaat het met name over de caps, misschien dat Henk een idee heeft aangezien Garnier wel bij de sticky staatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:40 schreef Prospera het volgende:
Na een terminale hardwhare ziekte, is na 14 dagen strijd mijn laptopje woefje overleden.
Na beraad bij de dokters van forums.breekpunt is zij eergisteren ingeslapen.
Nu heb ik een vers PC-boefje;
Om weer te kunnen streamen heb ik de volgende urls nodig: die van Snag-it voor de caps en
Garniers voor de streams, die staan niet in de sticky.
Kan ze ook niet vinden in download.com
Heb zin om weer te streamen![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:08 schreef versabommie het volgende:
Hoi Moddiemods, zouden jullie [BB SC #97] Een naamloos topic, iedereen welkom! willen sluiten, die was te laat!
THNX LIEVE MODDIEMODS!quote:
quote:
quote:
waar heb je het overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Valt me vies tegen van je
![]()
Ik wacht wel tot nummer 98 open is voor ik in sc kom![]()
Laat die huilie toch pik! Zo kun je je overal wel over opwindenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar heb je het over
verzoek om een topic dat te laat geopend was te sluiten. Wat mis ik?>
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar heb je het over
Volgens mij zijn er mensen die de index pagina F5'en en dan snel een topic openenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
Mag deze dicht:
[BB SC #97] Zwaai hier Vers*bommie uit!!!
Weer een naam topic met Bommie's naam kunnen we echt niet hebben, die jongen loopt al zo naast zijn schoenen![]()
Volslagen willekeur en machtsmisbruik, dat is hetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:46 schreef Gladys het volgende:
OMG is het weer feest hierHeej blauwe,als jullie nou eens consequent waren in het sluiten met topics die te laat zijn,dan had je dit gezeur niet
Maar ene keer is het dat jullie de eerst geopende sluiten en dan weer de laatst geopende... wat is het nou
![]()
en zo is het maar net jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volslagen willekeur en machtsmisbruik, dat is het![]()
hey zwartenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:46 schreef Gladys het volgende:
OMG is het weer feest hierHeej blauwe,als jullie nou eens consequent waren in het sluiten met topics die te laat zijn,dan had je dit gezeur niet
Maar ene keer is het dat jullie de eerst geopende sluiten en dan weer de laatst geopende... wat is het nou
![]()
HO!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey zwarten
als jullie nu eens de FB niet misbruikten voor SC en ontzettend flauwe grapjes, maar gewoon normaal aangaven welke topics te laat waren, dat had je dit gezeur ook niet![]()
doe eens ff normaal zegquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey zwarten
als jullie nu eens de FB niet misbruikten voor SC en ontzettend flauwe grapjes, maar gewoon normaal aangaven welke topics te laat waren, dat had je dit gezeur ook niet![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
doe eens ff normaal zegTen eerste SC ik hier helemaal niet
Maar zoals ik het nu goed begrijp moeten de users aan komen geven wat gesloten moet worden
![]()
Kunnen jullie modjes het zelf niet zien welk topic eerder was of niet
Weet niet wie het was,maar die sloot topics gewoon omdat de andere een leukere TT had of omdat daar al meer gepost was ipv gewoon de laatst geopende te sluiten... Die verwarring hebben jullie dus zelf om gevraagd hier
![]()
nou je weet toch dat ze hier alleen maar grappig willen zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
soms zijn we ook gewoon aan het werk. En als dan in FB geroepen wordt dat een topic dicht moet omdat het te laat is, heb ik ook niet altijd de tijd om eerst te gaan controleren of iemand "grappig" wil zijn of niet.
Nee, we zijn er niet 24/7. sue me
Zeg Sue, een beetje dienstbaarheid richting ons gebruikers zou je wel sieren, uiteindelijk ben je daar voor aangenomen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
soms zijn we ook gewoon aan het werk. En als dan in FB geroepen wordt dat een topic dicht moet omdat het te laat is, heb ik ook niet altijd de tijd om eerst te gaan controleren of iemand "grappig" wil zijn of niet.
Nee, we zijn er niet 24/7. sue me
en dat is nou net het probleemquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou je weet toch dat ze hier alleen maar grappig willen zijn
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg Sue, een beetje dienstbaarheid richting ons gebruikers zou je wel sieren, uiteindelijk ben je daar voor aangenomen.![]()
nou wees een wijze vent en prik daar eens doorheen danquote:
[FB #2] zou die rooie het wel trekken hier?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar heb je het over
boehoefuckinghoe... iemand gooit het verkeerde topic dicht.. sniksnottersnuifquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[FB #2] zou die rooie het wel trekken hier?
[BB SC 85] Waar TL is opgegeten door een hond!!
Volgens mij heb ik het dus duidelijk aangegeven in FB en is het te danken aan het zelfregulerend vermogen van de users dat mijn TT toch gebruikt werd. Ik heb echter gevraagd om uitleg, maar die krijg je dan weer niet...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:13 schreef Day het volgende:
Zelfde tijd geopend, andere heeft intussen meer posts. Deze gaat dicht.
Daar gaat het niet om, ik had netjes in FB gevraagd of het nummer veranderd kon worden, voordat die van mij gesloten werd. Daarna vraag ik of er nieuwe regels zijn aangezien mijn topic toch eerder was en daar kan niet op gereageerd wordenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
boehoefuckinghoe... iemand gooit het verkeerde topic dicht.. sniksnottersnuif![]()
lees anders ook ff de sluitpost:
[..]
![]()
boehoefuckinghoe...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik had netjes in FB gevraagd of het nummer veranderd kon worden, voordat die van mij gesloten werd. Daarna vraag ik of er nieuwe regels zijn aangezien mijn topic toch eerder was en daar kan niet op gereageerd wordenGaat mij helemaal niet om dat ik het topic open, maar door de onduidelijkheid gaat iedereen nu verder in het topic waar de meeste posts zijn of die de leukste TT heeft en gaat er dan van uit dat dat topic ook open blijft. Volgens mij zat vannacht/vanmorgen ook iedereen in het andere SC topic en was het huidige SC topic op sterven na dood.
Sinds Sue weer verkering heeft is zijn vocabulaire idd iets verdieptquote:
boehoefuckinghoe! Het topic dat als eerste geopend is roeleert!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik had netjes in FB gevraagd of het nummer veranderd kon worden, voordat die van mij gesloten werd. Daarna vraag ik of er nieuwe regels zijn aangezien mijn topic toch eerder was en daar kan niet op gereageerd wordenGaat mij helemaal niet om dat ik het topic open, maar door de onduidelijkheid gaat iedereen nu verder in het topic waar de meeste posts zijn of die de leukste TT heeft en gaat er dan van uit dat dat topic ook open blijft. Volgens mij zat vannacht/vanmorgen ook iedereen in het andere SC topic en was het huidige SC topic op sterven na dood.
En niet alleen zijn vocabulaire!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sinds Sue weer verkering heeft is zijn vocabulaire idd iets verdiept![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:11 schreef puntoortje het volgende:
doe die van mij maar lekker dicht
een hoerenfeest in de FB ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gewoon het topic wat het laatste geopend was gesloten
Het scheelde overigens niet veel met elkaar, was een ouderwetse nek-aan-nek race.... Wie o wie wint de volgende....
Aangezien BB niets aan is moeten we zelf maar wat cliffhangers bedenken![]()
Is het leuk bij BBquote:
DGK is voor mij laagste prioquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Is het leuk bij BB![]()
Ik kijk nu DGK
Je weet wel, dat subforum waar de mods van BB ook modden.
Wacht maar to BB (quote:
Ik vind het daar eigenlijk wel prettig rustig nu, zonder al die simpelmanzen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Wacht maar to BB () afgelopen is, dan gaan we daar rellen. [afbeelding]
En dan bedoel ik niet rellen zoals PH-nogwat en manu![]()
Ik zeg we gaan HE_LE_MAAL Los daaro....Ik voorzie huilende mods, sprinkhanenplagen, bebloede rivieren, stervte onder het vee!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Wacht maar to BB () afgelopen is, dan gaan we daar rellen. [afbeelding]
En dan bedoel ik niet rellen zoals PH-nogwat en manu![]()
* Mail naar FA's schrijft:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg we gaan HE_LE_MAAL Los daaro....Ik voorzie huilende mods, sprinkhanenplagen, bebloede rivieren, stervte onder het vee!
Moet je zo iets aanvragenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* Mail naar FA's schrijft:
"Lieve FA's, ik wil na BB graag stoppen met modden"
Nee joh, Yvonne gaat 's avonds alle mods langs om ons aan ons toetsenbord vast te ketenen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet je zo iets aanvragenIk dacht dat je moddie was voor je plezier?
Yep, als je een avondje vrij wil, moet je contactpunten winnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, Yvonne gaat 's avonds alle mods langs om ons aan ons toetsenbord vast te ketenen...
En je moet héél lief zijn als je een avondje vrij wilt.
Slavendrijvers zijn het
Ik wist het! Tis net een sektequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, als je een avondje vrij wil, moet je contactpunten winnen.
Waarom heb jij eigenlijk 'Moderator' achter jouw naam staan en niet 'De Zwarte Diva'quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:07 schreef Day het volgende:
Yep, als je een avondje vrij wil, moet je contactpunten winnen.
En dan valt het in onze regio nog mee met Yvonne, ik heb gehoord dat het in de andere regio's nóg erger is...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wist het! Tis net een sekte
nou is dat vastgeketend worden door die kabouter nog niet het ergste lijkt mequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan valt het in onze regio nog mee met Yvonne, ik heb gehoord dat het in de andere regio's nóg erger is...![]()
Dat dacht ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet je zo iets aanvragenIk dacht dat je moddie was voor je plezier?
Ja ik zat er net over te dubben om ook moddie te willen worden. Dan heb ik ook eens een roeping in mijn leven, en ik heb sowieso geen sociaal leven, zit de hele dag achter een computer te nerden en mijn gevoel voor eigenwaarde is volgens mij zo opzij te zetten. Dus ik ben wellicht toch wel prima gekwalificeerd. Maar ik dacht altijd dat jullie elke week orgieën en zuipfeesten hadden waar jullie russisch roulette met useraccounts spelen en te pas en te onpas users in het "kutusers" topic gooien en ezeltje prik met topics doen...quote:
Dat is alleen als Yvonne dronken is..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik zat er net over te dubben om ook moddie te willen worden. Dan heb ik ook eens een roeping in mijn leven, en ik heb sowieso geen sociaal leven, zit de hele dag achter een computer te nerden en mijn gevoel voor eigenwaarde is volgens mij zo opzij te zetten. Dus ik ben wellicht toch wel prima gekwalificeerd. Maar ik dacht altijd dat jullie elke week orgieën en zuipfeesten hadden waar jullie russisch roulette met useraccounts spelen en te pas en te onpas users in het "kutusers" topic gooien en ezeltje prik met topics doen...
Ziet er niet naar uit dat het ook echt leuk is als ik jullie hoor![]()
Misschien kan ik mijn weg omhoog "werken" en direct admin worden ofzo ?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is alleen als Yvonne dronken is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |