quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:11 schreef puntoortje het volgende:
doe die van mij maar lekker dicht
een hoerenfeest in de FB ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gewoon het topic wat het laatste geopend was gesloten
Het scheelde overigens niet veel met elkaar, was een ouderwetse nek-aan-nek race.... Wie o wie wint de volgende....
Aangezien BB niets aan is moeten we zelf maar wat cliffhangers bedenken![]()
Is het leuk bij BBquote:
DGK is voor mij laagste prioquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Is het leuk bij BB![]()
Ik kijk nu DGK
Je weet wel, dat subforum waar de mods van BB ook modden.
Wacht maar to BB (quote:
Ik vind het daar eigenlijk wel prettig rustig nu, zonder al die simpelmanzen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Wacht maar to BB () afgelopen is, dan gaan we daar rellen. [afbeelding]
En dan bedoel ik niet rellen zoals PH-nogwat en manu![]()
Ik zeg we gaan HE_LE_MAAL Los daaro....Ik voorzie huilende mods, sprinkhanenplagen, bebloede rivieren, stervte onder het vee!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Wacht maar to BB () afgelopen is, dan gaan we daar rellen. [afbeelding]
En dan bedoel ik niet rellen zoals PH-nogwat en manu![]()
* Mail naar FA's schrijft:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg we gaan HE_LE_MAAL Los daaro....Ik voorzie huilende mods, sprinkhanenplagen, bebloede rivieren, stervte onder het vee!
Moet je zo iets aanvragenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* Mail naar FA's schrijft:
"Lieve FA's, ik wil na BB graag stoppen met modden"
Nee joh, Yvonne gaat 's avonds alle mods langs om ons aan ons toetsenbord vast te ketenen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet je zo iets aanvragenIk dacht dat je moddie was voor je plezier?
Yep, als je een avondje vrij wil, moet je contactpunten winnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, Yvonne gaat 's avonds alle mods langs om ons aan ons toetsenbord vast te ketenen...
En je moet héél lief zijn als je een avondje vrij wilt.
Slavendrijvers zijn het
Ik wist het! Tis net een sektequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, als je een avondje vrij wil, moet je contactpunten winnen.
Waarom heb jij eigenlijk 'Moderator' achter jouw naam staan en niet 'De Zwarte Diva'quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:07 schreef Day het volgende:
Yep, als je een avondje vrij wil, moet je contactpunten winnen.
En dan valt het in onze regio nog mee met Yvonne, ik heb gehoord dat het in de andere regio's nóg erger is...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wist het! Tis net een sekte
nou is dat vastgeketend worden door die kabouter nog niet het ergste lijkt mequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan valt het in onze regio nog mee met Yvonne, ik heb gehoord dat het in de andere regio's nóg erger is...![]()
Dat dacht ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet je zo iets aanvragenIk dacht dat je moddie was voor je plezier?
Ja ik zat er net over te dubben om ook moddie te willen worden. Dan heb ik ook eens een roeping in mijn leven, en ik heb sowieso geen sociaal leven, zit de hele dag achter een computer te nerden en mijn gevoel voor eigenwaarde is volgens mij zo opzij te zetten. Dus ik ben wellicht toch wel prima gekwalificeerd. Maar ik dacht altijd dat jullie elke week orgieën en zuipfeesten hadden waar jullie russisch roulette met useraccounts spelen en te pas en te onpas users in het "kutusers" topic gooien en ezeltje prik met topics doen...quote:
Dat is alleen als Yvonne dronken is..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ik zat er net over te dubben om ook moddie te willen worden. Dan heb ik ook eens een roeping in mijn leven, en ik heb sowieso geen sociaal leven, zit de hele dag achter een computer te nerden en mijn gevoel voor eigenwaarde is volgens mij zo opzij te zetten. Dus ik ben wellicht toch wel prima gekwalificeerd. Maar ik dacht altijd dat jullie elke week orgieën en zuipfeesten hadden waar jullie russisch roulette met useraccounts spelen en te pas en te onpas users in het "kutusers" topic gooien en ezeltje prik met topics doen...
Ziet er niet naar uit dat het ook echt leuk is als ik jullie hoor![]()
Misschien kan ik mijn weg omhoog "werken" en direct admin worden ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |