ik hoef er dus nix voor te doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij een man is dat altijd zo makkelijk![]()
Durf het bijna niet te zeggenquote:
Beter je was al niet te verstaan!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggenMijn kop telefoontje ligt altijd op de vensterbank en daar heeft vanmiddag 1 van de katten zijn of haar eten overheen gekotst
![]()
Aangezien het ding toch al aan het kraken was kon hij gelijk door naar de vuilnisbak![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:58 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Beter je was al niet te verstaan!
hahaha maar je gaat toch wel straks een nieuwe kopen hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggenMijn kop telefoontje ligt altijd op de vensterbank en daar heeft vanmiddag 1 van de katten zijn of haar eten overheen gekotst
![]()
Aangezien het ding toch al aan het kraken was kon hij gelijk door naar de vuilnisbak![]()
je verstond mij dus welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee dat taaltje van Bommie, dat konden we lekker verstaan
![]()
Het weekend ga ik op jacht naar een nieuw koptelefoontjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha maar je gaat toch wel straks een nieuwe kopen he![]()
En opgenomenquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het weekend ga ik op jacht naar een nieuw koptelefoontje![]()
Jou stem kan ik elk uur wel horen![]()
moet er bijna vanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En opgenomenLuister er elke keer even naar
![]()
hoezoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
Mijn ogen, ik ben echt allergisch ofzo, weetjuhwel![]()
Huhquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
Mijn ogen, ik ben echt allergisch ofzo, weetjuhwel![]()
Moeilijk heh, ik zie gewoon bijna niks meerquote:
Owquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Moeilijk heh, ik zie gewoon bijna niks meerMijn ogen
Ik ben voor iets allergisch
![]()
En wat heb je verder met het koptelefoontje gedaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Wie?quote:
eens!quote:
MORGUH!quote:
quote:
Morguh Pullup, en welkom in het enige echte sc topic! Neem lekker een bakkie koffie!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh Pullup, en welkom in het enige echte sc topic! Neem lekker een bakkie koffie!![]()
Tja die gekke Kribbet, maar die was lazerus toen die die dwaze actie deedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank je![]()
Wie opent er ook een SC topic zonder jouw naam in de TT![]()
Goedemorgen in dit fantastische topic!quote:
...had er niet min A bij moeten staan??? of zwaaien we jou ook uit???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedemorgen in dit fantastische topic!![]()
![]()
![]()
goeiemorgen gladys... beetje moe nog?quote:
heej oortje en ja ben gaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goeiemorgen gladys... beetje moe nog?
Hallo zachte g-pratende nymf!quote:
morguh jongentjequote:
heej lekkere filfquote:
goeiemorgen PHquote:
als je filf hardop zegt klinkt het wat viezig hehehequote:
in het limburgs klinkt het best lekker hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je filf hardop zegt klinkt het wat viezig hehehe
dat klinkt toch alles in het limbo's...aandoenlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
in het limburgs klinkt het best lekker hoor![]()
Klinkt bijna aandoenlijk
![]()
zelfs 'trut' hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat klinkt toch alles in het limbo's...aandoenlijk
quote:
geleuf me...komt nooit meer goedquote:
linkieieieiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:28 schreef versabommie het volgende:
whehehe scanman ook al bonje op het fb van vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |