ik hoef er dus nix voor te doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij een man is dat altijd zo makkelijk![]()
Durf het bijna niet te zeggenquote:
Beter je was al niet te verstaan!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggenMijn kop telefoontje ligt altijd op de vensterbank en daar heeft vanmiddag 1 van de katten zijn of haar eten overheen gekotst
![]()
Aangezien het ding toch al aan het kraken was kon hij gelijk door naar de vuilnisbak![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:58 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Beter je was al niet te verstaan!
hahaha maar je gaat toch wel straks een nieuwe kopen hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggenMijn kop telefoontje ligt altijd op de vensterbank en daar heeft vanmiddag 1 van de katten zijn of haar eten overheen gekotst
![]()
Aangezien het ding toch al aan het kraken was kon hij gelijk door naar de vuilnisbak![]()
je verstond mij dus welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee dat taaltje van Bommie, dat konden we lekker verstaan
![]()
Het weekend ga ik op jacht naar een nieuw koptelefoontjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha maar je gaat toch wel straks een nieuwe kopen he![]()
En opgenomenquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het weekend ga ik op jacht naar een nieuw koptelefoontje![]()
Jou stem kan ik elk uur wel horen![]()
moet er bijna vanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En opgenomenLuister er elke keer even naar
![]()
hoezoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
Mijn ogen, ik ben echt allergisch ofzo, weetjuhwel![]()
Huhquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
Mijn ogen, ik ben echt allergisch ofzo, weetjuhwel![]()
Moeilijk heh, ik zie gewoon bijna niks meerquote:
Owquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Moeilijk heh, ik zie gewoon bijna niks meerMijn ogen
Ik ben voor iets allergisch
![]()
En wat heb je verder met het koptelefoontje gedaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Wie?quote:
eens!quote:
MORGUH!quote:
quote:
Morguh Pullup, en welkom in het enige echte sc topic! Neem lekker een bakkie koffie!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh Pullup, en welkom in het enige echte sc topic! Neem lekker een bakkie koffie!![]()
Tja die gekke Kribbet, maar die was lazerus toen die die dwaze actie deedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank je![]()
Wie opent er ook een SC topic zonder jouw naam in de TT![]()
Goedemorgen in dit fantastische topic!quote:
...had er niet min A bij moeten staan??? of zwaaien we jou ook uit???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedemorgen in dit fantastische topic!![]()
![]()
![]()
goeiemorgen gladys... beetje moe nog?quote:
heej oortje en ja ben gaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goeiemorgen gladys... beetje moe nog?
Hallo zachte g-pratende nymf!quote:
morguh jongentjequote:
heej lekkere filfquote:
goeiemorgen PHquote:
als je filf hardop zegt klinkt het wat viezig hehehequote:
in het limburgs klinkt het best lekker hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je filf hardop zegt klinkt het wat viezig hehehe
dat klinkt toch alles in het limbo's...aandoenlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
in het limburgs klinkt het best lekker hoor![]()
Klinkt bijna aandoenlijk
![]()
zelfs 'trut' hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat klinkt toch alles in het limbo's...aandoenlijk
quote:
geleuf me...komt nooit meer goedquote:
linkieieieiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:28 schreef versabommie het volgende:
whehehe scanman ook al bonje op het fb van vol
Link?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:28 schreef versabommie het volgende:
whehehe scanman ook al bonje op het fb van vol
echt niet ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
geleuf me...komt nooit meer goed![]()
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=314354#314354quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:07 schreef versabommie het volgende:
hey krijg nou wat! Een naamtopic en deze was eerder!
komop zeg, je hebt jezelf toch wel eens horen pratenquote:
manuquote:
ohwgod.....quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, je hebt jezelf toch wel eens horen praten![]()
mwah ik geil op vrouwen met een zachte g heur!quote:
.. die post van jou erachteraanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=314354#314354
Het is echt zooooooooooooooo'n eigenwijze drol he
en nu spreek je de waarheid opeens of zo ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ik geil op vrouwen met een zachte g heur!
Ik zag hem ook netquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. die post van jou erachteraan![]()
![]()
![]()
Gedaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwgod.....
ga ff in het fb kijken![]()
haha ...zie nu dat scan erop heeft gereageerdquote:
Ik plaats twee keer een capture van de ' lekkerste BB dame' fok-poll in hun Micheline en poll topic (omdat ik geen directe link wilde plaatsen naar fok) en word gelijk van SPAM beschuldigd.quote:
Vind je dat raar danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
haha ...zie nu dat scan erop heeft gereageerd![]()
Ouwe spemmertquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaats twee keer een capture van de ' lekkerste BB dame' fok-poll in hun Micheline en poll topic (omdat ik geen directe link wilde plaatsen naar fok) en word gelijk van SPAM beschuldigd.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=314354#314354
Het is echt zooooooooooooooo'n eigenwijze drol he
dat was wel aardig he.. al ben ik het eens en snap ik het ook nog steeds niet ...de regels blijven veranderenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[FB #2] zou die rooie het wel trekken hier?
[BB SC 85] Waar TL is opgegeten door een hond!!
Volgens mij heb ik het dus duidelijk aangegeven in FB en is het te danken aan het zelfregulerend vermogen van de users dat mijn TT toch gebruikt werd. Ik heb echter gevraagd om uitleg, maar die krijg je dan weer niet...
stuur je ze toch een PMquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:50 schreef Manu82 het volgende:
Merk trouwens wel dat de mods hier nogal veel last hebben van het 'ik mag je' syndroom. Krijg nooit antwoord op mijn vragen in FB![]()
dan lijkt er mij nix aan de hand... maar aan de andere kant snap ik niet waarom dat dan weer meteen een discussie moet worden ... maarja das mijn meningquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaats twee keer een capture van de ' lekkerste BB dame' fok-poll in hun Micheline en poll topic (omdat ik geen directe link wilde plaatsen naar fok) en word gelijk van SPAM beschuldigd.
... misschien wel .. je komt hier/ daar toch voor je lol ?? en niet om eindeloze discussie te voeren.. ja of wel dat kan ookquote:
TL was er al, maar die denkt weer dat ik loop te jankenquote:
en dat is niet zo ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TL was er al, maar die denkt weer dat ik loop te janken![]()
Tja, misschien was het handiger geweest om gewoon te negeren, maar ja.... is helaas niet mijn sterkste punt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan lijkt er mij nix aan de hand... maar aan de andere kant snap ik niet waarom dat dan weer meteen een discussie moet worden ... maarja das mijn mening
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat was wel aardig he.. al ben ik het eens en snap ik het ook nog steeds niet ...de regels blijven veranderen
Ik lees hier nou even en in FB van fok, maar wat gebeurt daar dan ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... misschien wel .. je komt hier/ daar toch voor je lol ?? en niet om eindeloze discussie te voeren.. ja of wel dat kan ook
Een hoogstaande discussiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lees hier nou even en in FB van fok, maar wat gebeurt daar dan ?
We wijzen de mods hier even op hun inconsequent beleid en weet jij eigenlijk waarom er een scheiding is tussen COS en SCquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel natuurlijk.
... ik denk dat ik niet eens de moeite zou nemen om zoiets te gaan lezen, en anders gewoon neer zou zetten "waar gaat dit over" maar niet op iedere zin reageren, dat vind ik de moeite niet waardquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, misschien was het handiger geweest om gewoon te negeren, maar ja.... is helaas niet mijn sterkste punt.
En het was de betreffende mod die opeens een heel verhaal in het FB topic wenste te plaatsen daarover. Probeer dat maar eens door te lezen en dan niet te reageren. Dat lukt me dus niet
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan lijkt er mij nix aan de hand... maar aan de andere kant snap ik niet waarom dat dan weer meteen een discussie moet worden ... maarja das mijn mening
Je bent al aardig op weg om Scanvrouw te worden...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... misschien wel .. je komt hier/ daar toch voor je lol ?? en niet om eindeloze discussie te voeren.. ja of wel dat kan ook
mijn topic met domme naam bleef open en die van manu met leuke naam ging dicht.. dat bedoel jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lees hier nou even en in FB van fok, maar wat gebeurt daar dan ?
Pfff... da's een lastige. Ik kijk af en toe eens in het SC topic, maar dat zou je in ieder subforum kunnen plaatsen. Het gaat daar in 90% van de gevallen over alles behalve BB. Dat ze dat allemaal niet in COS willen hebben kan ik wel begrijpen ja. Maar SC over BB zelf zou ook gewoo tussendoor geen probleem moeten zijn vind ik. Helemaal als er in het huis geen donder gebeurt, wat toch regelmatig zo is. Als je dan eens over iets wat een paar uur eerder is gebeurd wilt kletsen, zou dat moeten kunnen vind ik. Nu 'verlies' je heel veel discussies omdat dat dus niet is toegestaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We wijzen de mods hier even op hun inconsequent beleid en weet jij eigenlijk waarom er een scheiding is tussen COS en SC![]()
![]()
Dat zal ik maar negeren. Kijk, soms lukt het wel. (hoewel dit ook weer niet echt negeren is, maar goed... )quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:13 schreef demins het volgende:
Je bent al aardig op weg om Scanvrouw te worden...![]()
hey demins...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:13 schreef demins het volgende:
[..]
[..]
Goedemiddag allemaal!![]()
Daarom: hou moed!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal ik maar negeren. Kijk, soms lukt het wel. (hoewel dit ook weer niet echt negeren is, maar goed... )
quote 1 ...dat is mijn meningquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:13 schreef demins het volgende:
[..]
[..]
Goedemiddag allemaal!![]()
Was misschien beter geweest idd. Maar is helaas niet de aard van het 'beestje' .quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik denk dat ik niet eens de moeite zou nemen om zoiets te gaan lezen, en anders gewoon neer zou zetten "waar gaat dit over" maar niet op iedere zin reageren, dat vind ik de moeite niet waard
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
en nu spreek je de waarheid opeens of zo ?![]()
Heb je al schone lakens op je bed? Heb je al een leuk restaurantje uitgezocht?quote:
je kan het ook eens keer negeren! Je hebt toch gewoon altijd en overal een issue?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]Omdat ik niet graag op onzinnige manier egens van word beschuldigd?
als je richting leiden gaat zit je niet echt goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:23 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je al schone lakens op je bed? Heb je al een leuk restaurantje uitgezocht?
Ik heb je NAW-gegevens nog niet ontvangen. Heb je ze wel naar het goede adres gestuurd? Ik ben best bereid op de bonnefooi naar omgeving Leiden te rijden, maar de kans dat het dan toch een teleurstellende avond wordt lijkt me niet denkbeeldig!
je neus groeitquote:
En daar zouden we nou eens een diepgaande discussie over moeten beginnen in FBquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pfff... da's een lastige. Ik kijk af en toe eens in het SC topic, maar dat zou je in ieder subforum kunnen plaatsen. Het gaat daar in 90% van de gevallen over alles behalve BB. Dat ze dat allemaal niet in COS willen hebben kan ik wel begrijpen ja. Maar SC over BB zelf zou ook gewoo tussendoor geen probleem moeten zijn vind ik. Helemaal als er in het huis geen donder gebeurt, wat toch regelmatig zo is. Als je dan eens over iets wat een paar uur eerder is gebeurd wilt kletsen, zou dat moeten kunnen vind ik. Nu 'verlies' je heel veel discussies omdat dat dus niet is toegestaan.
quote:
ja, dat was misschien beter geweest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan het ook eens keer negeren! Je hebt toch gewoon altijd en overal een issue?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |