quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:57 schreef chas het volgende:
Ik mis iets...................
Waar zijn mijn kwallietatief hoogstaande postings?![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:53 schreef teamlead het volgende:
godskolere.. 1 avond weg en de SC breekt weer los....
crap verwijderd. nokken nu
Nee nog steeds niet. Grapje van Nikky.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:56 schreef APK het volgende:
Ik weet dat bans niet besproken worden, maar er staat niets over unbans.![]()
Is onze dorpsgek nog niet vijgelaten
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:38 schreef latevogel het volgende:
mag deze ff aangepast worden in [COS #445![]()
[COS #444] wat wordt de opdracht?
Nummer is aangepastquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:38 schreef latevogel het volgende:
mag deze ff aangepast worden
[COS #445] wat wordt de opdracht?
Mee eens, alleen kan de TT wel met een hoofdletter beginnenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Leuke TT![]()
Tevens een Voorstel voor een Post
Jij was het altijd zo eens met de mods, dus nou ook niet huilie gaan doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:32 schreef Pinball het volgende:
Kinderachtig zeg, om mijn tvp te verwijderen.
Nou moet ik weer een nieuwe plaatsen, maar deze zonder steek onder water naar TL.
Niks 'altijd zo eens'.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:02 schreef PC eend het volgende:
Jij was het altijd zo eens met de mods, dus nou ook niet huilie gaan doen
Toen het nieuwe beleid werd aangekondigd waren er een paar die gelijk de mods hierin even kwamen steunen, ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij was jij daar 1 van.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niks 'altijd zo eens'.![]()
Als onze mods er gewoon steeds maar niet in slagen om fatsoenlijk te blunderen heb ik gewoon geen poot om op te staan. Het ongedaan maken van mijn ban, het zetten jouw ban, die van luus en LS, het was gewoon een hele reeks met goede beslissingen. Dat kan je geluk noemen (dat zal het ook wel zijn) maar het zorgt er wel voor dat er niets te rellen valt.
Dus als een prima TVP van mij hier verwijderd wordt alleen omdat er heel impliciet en vol humor in getwijfeld werd aan de mannelijkheid van TL hoor je mij daarover ja. Dat heeft dus niets te maken met 'huilie doen' maar gewoon met alert zijn en de zaak scherp houden.![]()
Oh, dat. Ja, dat was óók een goede beslissing. En als ze jouw eendereet nu een weekje in een bannetje zouden marineren omdat je er wéér over begint zou ik dat ook een goede beslissing vinden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:35 schreef PC eend het volgende:
Toen het nieuwe beleid werd aangekondigd waren er een paar die gelijk de mods hierin even kwamen steunen, ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij was jij daar 1 van.
Ik neem jou mee in mijn val, met die verderfelijke slowchat hierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, dat. Ja, dat was óók een goede beslissing. En als ze jouw eendereet nu een weekje in een bannetje zouden marineren omdat je er wéér over begint zou ik dat ook een goede beslissing vinden.
Je haalt twee zaken door elkaar. Je was zeker niet de enige die het er niet mee eens was. Maar je bent wel de enige die er nu nog steeds over doorzeikt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:35 schreef PC eend het volgende:
Ik was geloof ik de enige die het er niet mee eens was
Ik zou wel een hele uitleg kunnen geven, maar die moeite neem ik niet want het zal zo toch wel weer weg gedelte zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Je haalt twee zaken door elkaar. Je was zeker niet de enige die het er niet mee eens was. Maar je bent wel de enige die er nu nog steeds over doorzeikt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |