absoluut.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn laatste reactie vond ik meer dan afdoende![]()
ik ook niet,ben Henkquote:
zeg Henk, Koffie?!quote:
Henkie! Mooi fietsweer he?quote:
ja lekker buufquote:
fietsen ? henk kan niet fietsen heurquote:
ik vind vooral de reacties op het bericht wel vermakelijk...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:14 schreef Manu82 het volgende:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article744516.ece
http://home.planet.nl/~choncoop/nick/HandigeDingen/hd014.htmquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
fietsen ? henk kan niet fietsen heur![]()
Klopt, maar vind wel dat ze de regels beter hebben aangepastquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik vind vooral de reacties op het bericht wel vermakelijk...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~choncoop/nick/HandigeDingen/hd014.htm
[..]
[..]
Ik heb het nog steeds niet gezien. In DGK kijk ik zo nu en dan in het tietentopic, omdat ik één van de dames wel lekker vind, maar een mening over het programma heb ik dus niet. Daarom vind ik die reacties op dat stukje wel geinig, allemaal een grote mond hebben over een programma maar er blijkbaar wel iedere dag naar kijken. Hoe hypocriet kan een mens zijn....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, maar vind wel dat ze de regels beter hebben aangepasten vind het overigens ook best een leuk programma, alleen moeten ze even ophouden met nicolaas/stephan gezeik....
Troost je.... is zeer herkenbaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:33 schreef puntoortje het volgende:
wat heb ik toch een heerlijk kind...
tim moet je plassen...
nee ...
5 tellen later.. broek nat![]()
dat duurt nog 13 en een half jaar...hihiihquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Troost je.... is zeer herkenbaar.![]()
't wordt overigens wél een probleem als je kinderen/ huisgenoten van 16 jaar of ouder dit soort gedrag gaan vertonen.
onze peuter van dezelfde leeftijd zit nog fulltime in de luiers.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat duurt nog 13 en een half jaar...hihiih
Wil je geloven dat, als dat eenmaal over is, je het nog gaat missen ook?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onze peuter van dezelfde leeftijd zit nog fulltime in de luiers.![]()
nou Henk draag dan eens een ander onderwerp aan...quote:
voorlopig verwacht ik nog als kiespijn, maar dat heb ik van meer dingen gedacht...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wil je geloven dat, als dat eenmaal over is, je het nog gaat missen ook?
Nou, ik zou zeggen; Knal er eens een leuk onderwerp in...quote:
tim wil geen luiers aan... hij trok ze steeds uit... alleen toen ie ziek was gaf hij aan dat hij een luier wouquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onze peuter van dezelfde leeftijd zit nog fulltime in de luiers.![]()
* ook wacht*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen; Knal er eens een leuk onderwerp in...
Ik denk zelfs met een bepaalde weemoed terug aan die verdomde nachtvoedingen in het begin. Terwijl ik op die momenten zelf het liefst dood wilde....of in ieder geval graag in een diepe coma.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voorlopig verwacht ik nog als kiespijn, maar dat heb ik van meer dingen gedacht...![]()
dat geloof ik graag. Commentaar van Bram: nee ik hoeg niet op de wc! ik hebt luiler...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
tim wil geen luiers aan... hij trok ze steeds uit... alleen toen ie ziek was gaf hij aan dat hij een luier wou
hij klimt ook zelf op de wc.. leuk gezicht![]()
die bedoelde ik precies!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs met een bepaalde weemoed terug aan die verdomde nachtvoedingen in het begin. Terwijl ik op die momenten zelf het liefst dood wilde....of in ieder geval graag in een diepe coma.![]()
dat is iig duidelijk .. tin nee lui, tinne zeequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat geloof ik graag. Commentaar van Bram: nee ik hoeg niet op de wc! ik hebt luiler...![]()
... auw me orenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef versabommie het volgende:
HEY! TIS HIER VERDOMME NIET EEN JONGE ONWETENDE MILFS TOPIC!!!!
maar wel Milf.... ik wist het, je vind me lievvvvvquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef versabommie het volgende:
Dat viel mij ook al op, maar jij bent toch ook een brave huisvaderquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wel Milf.... ik wist het, je vind me lievvvvv![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg snotneus, moet jij een draai om je oren?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, maar jij bent toch ook een brave huisvader
mén! breng dan ook wat in! beetje lurken nen commentaar hebbenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
7-0quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mén! breng dan ook wat in! beetje lurken nen commentaar hebbenMaar eens een onderwerpje aanzwengelen ho maar...
![]()
![]()
![]()
![]()
En het is óók geen voetbaltopic![]()
braafquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moest eens weten, die jongen staat elke dag om 6 uur op om ontbijt klaar te makenquote:
als ze dat ook scoren tegen een echte tegenstander kom dan nog eens langs...quote:
quote:
whahahahaha!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moest eens weten, die jongen staat elke dag om 6 uur op om ontbijt klaar te maken
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ze dat ook scoren tegen een echte tegenstander kom dan nog eens langs...![]()
![]()
do i look like i care?! Ever?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Galatasaray, Monaco, AC Milan
![]()
En wat was 020 ook al weer tegen Kopenhagen
... laat ik daar maar niet op reagerenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar geldt niet voor Oorties heur!
we gaan het weer over de kinderen hebben, want dan post er tenminste nog eens iemand anders..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... laat ik daar maar niet op reageren![]()
toch ben je best lief hoorquote:
Weet ik!quote:
ja zou je denken, misschien werkt dit ook:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
we gaan het weer over de kinderen hebben, want dan post er tenminste nog eens iemand anders..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |