ligt het aan mij dat ik er nix van verstaquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:47 schreef Jappie het volgende:
Ut begint hier weer druk te worden ...stress stress stress.......![]()
Laters...![]()
Tekst staat hierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
ligt het aan mij dat ik er nix van versta
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
hou eens ff op zeg...ben net wakker en je maakt me nu al weer op alle mogelijke manieren gek
![]()
![]()
![]()
stomme skippiehoerquote:
hoi versibommiequote:
goeiemorgen buuf...ja laat ik ook nog maar een bakkie pakkenquote:
quote:
ah, je had dus een logische verklaring?!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Versibommie doet erg zijn best om op een andere user te lijken en onder diens 'naam' te kloten. Mag mailen als hij/zij daar een volkomen logische verklaring voor heeft.
jahaaaaaaa leuk tochquote:
Je hebt hetzelfde msn adres als Versibommiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
jahaaaaaaa leuk tocher moet meer geskippied worden
![]()
vanaaf dan maar weer ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
jahaaaaaaa leuk tocher moet meer geskippied worden
![]()
ja ik kan ook jouw msnadres invullen hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde msn adres als Versibommie
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ik kan ook jouw msnadres invullen hoor
Alleen nog niet hetzelfde onderschrift bij de avaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde msn adres als Versibommie
ja alsof ik het nu wel snapquote:
quote:
vind je dat jammer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:37 schreef versabommie het volgende:
Hey...ik zie mijn kloon niet meer?![]()
leuk mutsje heb je opquote:
neuh ...heb net weer aan een fa gevraagd hem te bannen...quote:
Kerstkind hequote:
Wie ben jij?quote:
Vreemd, was gisteravond toch al geband? :quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh ...heb net weer aan een fa gevraagd hem te bannen...![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Versibommie doet erg zijn best om op een andere user te lijken en onder diens 'naam' te kloten. Mag mailen als hij/zij daar een volkomen logische verklaring voor heeft.
Fuck....quote:
yeps....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vreemd, was gisteravond toch al geband? :
[..]
neuh joh...verveel me ..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Fuck....![]()
Heb ik iets verkeerds gezegd?
heej mikequote:
hahaha en dat klopt ook nogquote:
vandaagquote:
Net een stukje leesvoer in de FB gezet om je fijne discussie met PH levend te houden. Misschien dat dat de verveling iets verdrijft?quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh ...heb net weer aan een fa gevraagd hem te bannen...![]()
ik wil ook een feessiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
was ff kind naar feessie brengen, maar ben er weer!![]()
Tis hier toch altijd feest?quote:
Duh...zou ik liegen?quote:
goed verhaal in de fb mike!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tis hier toch altijd feest?![]()
Toch?![]()
Ik heet geen Maureen heur!quote:
vind je ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tis hier toch altijd feest?![]()
Toch?![]()
Dank... Ben benieuwd of er op gereageerd wordt daar. Voor hetzelfde geldt dat de discussie nu gewoon dood is. Heb ik dat hele stuk tenminste niet voor niets geschreven.quote:
Mijn laatste reactie vond ik meer dan afdoendequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dank... Ben benieuwd of er op gereageerd wordt daar. Voor hetzelfde geldt dat de discussie nu gewoon dood is. Heb ik dat hele stuk tenminste niet voor niets geschreven.
ik dacht nog: zal ik er op reageren. maar ik brand me er niet aan...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dank... Ben benieuwd of er op gereageerd wordt daar. Voor hetzelfde geldt dat de discussie nu gewoon dood is. Heb ik dat hele stuk tenminste niet voor niets geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |