quote:Blessurezorgen voor Bos
Hamstringklachten Peter van den Berg.
De ziekenboeg van FC Den Bosch raakt voller en voller. Het laatste blessuregeval is Peter van den Berg die woensdag de training met een hamstringblessure verliet.
Het is onduidelijk of de verdediger komende vrijdag tegen Go Ahead Eagles kan spelen. Ook achter de namen van Ramon Luyten, Frank Demouge en Anthony Lurling staat nog een vraagteken. Nyron Wau (schorsing), Benjamin Pinto en Gijs Cales missen sowieso het treffen met de nummer acht van de ranglijst.
Ja maar dan beter.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:41 schreef DutchGooner het volgende:
Een nieuwe Pieter Schrasserbert dus ofzo?
Zou wel weer tegen de Eagles zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja maar dan beter.
Al lijkt het me onwaarschijnlijk dat Barry (als verdediger) ook scoort bij zijn debuut.
Dat geld zal zeker komen alleen wanneer is de vraag op deze manier.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:26 schreef assie het volgende:
Als je dr recht op hebt moet je het zeker niet laten liggen.... 4 ton pfff
Maguire heeft voor een 16-jarige die zijn debuut maakte een puike wedstrijd gespeeld, kan niet anders zeggen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:52 schreef fanneke het volgende:
Zie zojuist op de site van FC dat die Maguire pas 16 jaar is.
Klopt, samen met Haemhouts de 2 slechtste.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:23 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vond Peters ook niet zo sterk hoor. Maguire wel, dat wordt een goede.
Je bedoelt de kliniek waar de halve selectie nu inligt ? Vergeet je niet een fruitschaal voor die arme jongens mee te nemen ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:08 schreef FCLFanatic het volgende:
Speelde v.d. Biezen zo slecht ja? Heb verder niks van de wedstrijd gezien, vandaar. Jammer iig als het zo is.
Wel leuk, binnenkort ga ik met mijn klas naar een soort clinic van FC Den Bosch.
Buiten het stadion was het gezellig.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:49 schreef Hathor het volgende:
Ik zou eigenlijk vandaag ook zijn gegaan, ware het niet dat allebei de jongens met wie ik zou gaan allebei iets anders te doen haden vanavond. Als ik het goed begrijp heb ik dus niks gemist.
Goh, wat gezellig, MASSAAL hebben ze de kans laten lopen, nadenken is teveel gevraagd, met een beetje meer inzicht...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Buiten het stadion was het gezellig.![]()
Die was er na de wedstrijd wel maar zolang je niet weet waar ik over praat...quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Kwam omdat top boy en tevens meesterbrein DG er niet was.
Inderdaad, dat is dan wel weer jammer. Mogen ze bij FCDB gaan trainen, is de halve selectie er maar ofzo...quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bedoelt de kliniek waar de halve selectie nu inligt ? Vergeet je niet een fruitschaal voor die arme jongens mee te nemen ?
IKKE NIETquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom op FC.
Wie gaat er vrijdag naar DTC?
ligt eraan hoeveel geblesseerden er dan terug zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:40 schreef Borizzz het volgende:
Tsja...dát word lastig in Doetinchem volgende week.....
ligt eraan hoeveel geblesseerden er dan terug zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:40 schreef Borizzz het volgende:
Tsja...dát word lastig in Doetinchem volgende week.....
Ach, het maakt allemaal niet uit, als ze die Powel maar de wedstrijd uit schoppen, het liefst richting ziekenhuis is mijn avond al geslaagdquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge trainde gisteren alweer met de groep mee dus die lijkt me wel mee te gaan doen. Scheelt iig een slok op een borrel. De rest ziet er minder rooskleurig uit. Barry dan maar weer in de basis
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach, het maakt allemaal niet uit, als ze die Powel maar de wedstrijd uit schoppen, het liefst richting ziekenhuis is mijn avond al geslaagd
quote:Van Leerdam afgetest
Geen contract voor Ilja van Leerdam bij FC Den Bosch. De 28-jarige middenvelder was een paar dagen op proef bij de club, maar kon coach Theo Bos onvoldoende overtuigen.
Bos tegen De Wedstrijden.tv: "Van Leerdam zou geschikt zijn om de selectie in de breedte te versterken, maar Den Bosch is niet in de positie een speler voor de breedte aan te trekken".
Te wanhopen hoeft Van Leerdam niet. Coach Jurrie Koolhof liet hem eerder al weten dat hij op amateurbasis bij MVV aan de slag kan, als Den Bosch hem niet zou contracteren.
Ik heb je toch niet gezien daar, Lady wel overigens.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:17 schreef Reanimatie.com het volgende:
. Vorig jaar nog op de ere,
Nee, ik zit dit keer ook op het uitvak!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Hmmm... zo te zien ben ik dan de enige fokker in het uitvak?
Goed bezig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:16 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee, ik zit dit keer ook op het uitvak!
Van het GB.quote:FcdB'tje FCDB
Demouge speelt vrijdag =) maar Lurling is er voorlopig niet bij, heb van Chris gehoord dat ie er nog een week of 3/4 uitligt.. Pinto, Luyten, vd Berg en Cales hebben allen nog apart getraind, van hen weet ik het niet zeker.
Was allemaal beetje onzeker en durfde het risico niet te lopen om er niet bij te kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
Toch wel Lady? Geen kaarten op andere manier kunnen regelen...?
Demouge en Pinto spelen zeer waarschijnlijk weer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:03 schreef EKterror het volgende:
Hoe staat het nu met de ziekenboeg? Nog vol of stroomt ie snel leeg?
Je kan ook niet zeggen dat het goed was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze hebben niet slecht gespeeld. Al werden de doelpunten kinderlijk eenvoudig weggegeven.
Dat maakte vandaag niet zo veel uit. Daarnaast heeft hij aan de basis gestaan van 2 doelpunten. Tuurlijk zijn er kansen gemist vandaag door de Graafschap( veel kansen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:19 schreef DutchGooner het volgende:
Tis weer bewezen, tegen echte toppers scoort Powel niet, net zoals bij ons.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:19 schreef DutchGooner het volgende:
Tis weer bewezen, tegen echte toppers scoort Powel niet, net zoals bij ons.
Wij ook nietquote:En ik ben het er mee eens dat jullie het beter even niet over het kampioenschap moeten hebben, want op basis van deze wedstrijd heeft jullie team daar echt totaal geen recht op.
En dan had ie wel gescoord?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:20 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn DG.
Geen kampioenschap/promotie = exit Bos.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:47 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat we het maar niet meer over een kampioenschap moeten hebben.![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geen kampioenschap/promotie = exit Bos.
Ik heb te lang tegen die klojo aan moet kijken bij ons dus dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dan had je gezien waar je over praatteHij deed het erg goed namelijk.
Ja dat klopt ook wel, de Graafschap was 60 minuten de betere en den Bosch 30. De kansen verhouding zal ook wel zoiets zijn. Terechte overwinning van de Graafschap dus. Wat me vooral tegenviel van den Bosch was het ogenschijnelijke gebrek aan passie en inzet. Je weet dat de Graafschap kwetsbaar is als je een goal maakt, bij de 3-1 was je dus echt nog niet kansloos. Toch zag ik vooral slappe hap van de kant van den Bosch op die momenten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:31 schreef EKterror het volgende:
In de Gelderlander stond dat Den Bosch met name tot de 1-0 de veel betere ploeg was. Maar dat in de 2e helft de Graafschap wel wat vaker had mogen scoren.
Goeie post, inhoudelijk veel diepgang.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:28 schreef Siemerink het volgende:
den bosch?
En dan nog niet eens met hoofdlettersquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goeie post, inhoudelijk veel diepgang.![]()
En zo was het, iig een topfeestje.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ik hoorde juist dat het gaaf was, maar qua aankleding enzo idd tegenviel.
idd en dan nog geel krijgen vanwege het feit dat ie zijn frustraties toontquote:
Mja wat gebeurde er eigenlijk?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd en dan nog geel krijgen vanwege het feit dat ie zijn frustraties toont![]()
![]()
Uit pure (en terechte) frustratie na het missen van die kans trok ie zijn shirt over zijn hoofd en kreeg daarvoor geel.quote:
Lijkt me geen verkeerde.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:09 schreef DutchGooner het volgende:
Ali El Khattabi werd genoemd
Hij is welkom, toch goed voor 15 doelpunten lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
Lijkt me geen verkeerde.
Ik verbaas me er over dat ie nog geen club heeft.
Zeker die moet gelijk de trein pakken naar den Bosch.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij is welkom, toch goed voor 15 doelpunten lijkt mij.
idd, dat is nooit anders geweest in Den Bosch. Schelden op eigen spelers hoort er bij ons gewoon bij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef DutchGooner het volgende:
Toen Koen van der Biezen afgelopen zondag een aantal niet te missen kansen toch naast wist te peren, zorgde de frustratie over het puntenverlies en het steeds dalende spelpeil van de afgelopen weken in relatie tot het gruwelijk afzakken van het niveau in de wedstrijd voor een niet te vergoelijken fluitconcert voor onze Nulandse (reserve)spits. De gouden supportersregel is dat je je eigen spelers niet uitfluit maar zoals iedereen weet, gelden bij ons andere wetten. Niet iedereen is een modelsupporter met modelgedrag en velen onder ons laten zich op verschillende manieren gaan. Wat je er ook van zeggen wilt, als je als speler zo’n storm van kritiek kan doorstaan en het hier redt, dan redt je het overal. Mijn advies aan Koen, schijt aan ons, ga ervoor en zorg dat over aan aantal weken wij jouw naam scanderen! Aanstaande vrijdag kunnen wij die naar Venlo gaan hem misschien alvast een hart onder de riem steken door hem extra te steunen maar hij zal het uiteindelijk zelf moeten doen. Als je het in de harde wereld van het profvoetbal wilt redden dan is nu je kans om op te staan. De komende weken ben jij aan zet. Grijp je kans en bewijs ons ongelijk!
Arbeiten heute abend.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:01 schreef LadyFCDB het volgende:
Nog mensen naar Venlo vanavond?
Dat die trein maar ontspoort dan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ga wel. TR is een minuut geleden vertrokken met de trein, en verder weet ik het niet van de Fokkers.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat die trein maar ontspoort dan.
Dat klopt. maar zoveel blessures in een seizoen valt niet onder de noemer "natuurlijke verschijnselen", eerder onder de noemer "conspiracy", maar gelukkig zijn Bosschenaren geen Amerikanen, en gaan we geen rare sprongen maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
Ik denk dat ik mijn kampioensaspiraties maar eens even de koelkast in moet flikkeren
Mocht er maandag niet gewonnen worden mag je al definitief :w zeggen vrees ik.
Je mag ook wel stellen dat je dit seizoen nog geen geluk hebt gehad mbt blessures etc, iets wat RBC dus duidelijk wel heeft.
Not yet indeed maar het kan geen toeval zijn.quote:
Nou je het zegtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot iemand gaat roepen dat de medische staf niet deugt
Schoonheidsfoutjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nou je het zegt, Lurling 3 weken door laten voetballen met een scheurtje in een van z'n voetbeentjes....
En vandaag werd ie weer bejubeldquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef DutchGooner het volgende:
GRIJP JE KANS!
Toen Koen van der Biezen afgelopen zondag een aantal niet te missen kansen toch naast wist te peren, zorgde de frustratie over het puntenverlies en het steeds dalende spelpeil van de afgelopen weken in relatie tot het gruwelijk afzakken van het niveau in de wedstrijd voor een niet te vergoelijken fluitconcert voor onze Nulandse (reserve)spits.
Ach we gaan toch....quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:20 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed, effe de euforie maar temperen dan.
Ik kwam in '95 voor de eerste keer in Zwolle en heb ze in mijn 6 bezoeken daarna nooit meer zien winnen. ze wonnen trouwens ook niet als ik er niet was
yup, zou me trouwens niets verbazen als er nog ruim 100-150 bijkomen, de geschiedenis leert dat Bosschenaren alles naar het laatste moment schuiven.quote:
Feli!quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
YESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Feli!
Offtopic: Primera Division Toto 2006-2007
Je bent de bovenste twee vergeten.
Maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
Goeie dag voor FC. Winnen zondag en je staat op 4 punten.
Net bij Talpaquote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef TerroRobbie het volgende:
2000 man waren er echt niet. En dan zo veel politieinzet
Waar zie je die beelden tong?
blunder?quote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Jezus zie net de beelden. Dan haal je een doelman uit Finland
Bal wordt op hem geschoten van de zijkant en als een hete bitterbal laat ie hem zo over zijn schouder "vallen".quote:
Een paar jaar geleden zaten er geloof ik maar een stuk of 800, dus het leeft weer aardig daarquote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef Hathor het volgende:
Haarlem is trouwens ook niet echt een voetbalstad geloof ik. Volgens teletekst zaten er net iets meer dan 2000 toeschouwers. Ik dacht dat het in DB een beetje slap was qua bezoekersaantallen, maar Haarlem is helemaal uitgestorven.
Die zanger uit Kerkdriel toch?quote:Op maandag 6 november 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Henkie Damen nog ? Z'n broer heeft vrijdag iemand doodgeschoten. En vandaag is het huis van de moeder van Henkie Damen afgebrand.
Dit stond er in het Brabants Dagbladquote:Op maandag 6 november 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Henkie Damen nog ? Z'n broer heeft vrijdag iemand doodgeschoten. En vandaag is het huis van de moeder van Henkie Damen afgebrand.
Yup, om over de keepers nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Het vertoonde spel is echter wel zorgwekkend.
18 euro is wel heel duur of nietquote:Op woensdag 15 november 2006 18:18 schreef LadyFCDB het volgende:
Buscombi naar Oss. 12.15 uur vertrekken. Kaartjes kosten 18 euro
Hoorde net in het spelershome dat het nog wel 4 weken kan durenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens onbevestigde berichten zit Demouge dichtbij een rentree.
Dordt was wel de beter voetballende ploeg, maar ik had totaal niet het gevoel dat ze ook gingen scoren. Al hadden ze nog een uur langer doorgevoetbald.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:36 schreef methodmich het volgende:
Gert Kruys noemde het staken in de krant een breekpunt. Dordt was namelijk onderweg naar de gelijkmaker en werd uit het ritme gehaald.
Verder ontsnapte Peter van den Berg aan rood wegens slaan (klopt dat?) en werd Juanito Sequeira naar eigen zeggen door een "rotschop" van Lorenzo Rimkus uit de wedstrijd getrapt.
Ah we hebben dankzij de spreekkoren gewonnen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article819460.ece voor het gehele verslag trouwens.
Dat heb je goed gedaan. Heb jij ingezet?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah we hebben dankzij de spreekkoren gewonnen.![]()
dus wens je hem (een FC-er) maar een afgescheurde kruisband toe?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
Echt een lamstraal eerste klas dus.
Het enige goede dat deze 'vedette' voor FC heeft gedaan is zijn (overigens schitterende) doelpunt thuis tegen Feyenoord, 2 jaar geleden. Verder viel hij louter op door het tikke-breed, tikkie-terug (en dat als linksbuiten met een aardige voorzet in de benen), inhouden wanneer er een verdediger aan kwam lopen, en het neuken van Anoukje.
Had eerder dit seizoen geen zin in een demo-training voor een stel schooljeugd, "want dat had hij vorig jaar al een keer gedaan en vond ie niet zo geslaagd" o.i.d.... opzouten!
Ja, daar kopen we wat voor. Een krat bier was meer op prijs gesteld hier.quote:Op zondag 19 november 2006 13:28 schreef Borizzz het volgende:
Den Bosch: bedankt! Namens Graafschap fans
Cales wel ja...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
dus wens je hem (een FC-er) maar een afgescheurde kruisband toe?
![]()
Denken jullie ook nog aan mij?? Hou niet zo van bier..... doe maar fles bacardi dan...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, daar kopen we wat voor. Een krat bier was meer op prijs gesteld hier.![]()
Doet in dat geval met Lady mee...quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:29 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Denken jullie ook nog aan mij?? Hou niet zo van bier..... doe maar fles bacardi dan...
Yep!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:22 schreef DutchGooner het volgende:
Nog meer Emmen-gangers morgen?
Rijden er geen suporters bussen meer tegenwoordigquote:
Yup, elke wedstrijd minimaal eentje, een zeer goed alternatief voor onze Yeahinho zeg ik zo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijden er geen suporters bussen meer tegenwoordig
quote:
Ow vandaar je sms! Sorry ik rijd zelf naar Emmen maar de auto zit helemaal vol. We gaan met 5equote:
Een nederlaag...quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:17 schreef Yeahinho het volgende:
Waar ik zojuist achter kom... als we vanavond winnen, en De Graafschap verliest (en VVV wint met minder dan wij), dan zijn we dit seizoen al voor de tweede keer periodekampioen. Het moet niet gekker worden.
Ja? Proficiat jongen. Wij hebben inderdaad verloren, maar hadden toch al een periode, dus wat is je punt?quote:
Wtf, 4jarig?!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cales een 4 jarig contract geven
Nog steeds de beste move aller-tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |