dus wens je hem (een FC-er) maar een afgescheurde kruisband toe?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
Echt een lamstraal eerste klas dus.
Het enige goede dat deze 'vedette' voor FC heeft gedaan is zijn (overigens schitterende) doelpunt thuis tegen Feyenoord, 2 jaar geleden. Verder viel hij louter op door het tikke-breed, tikkie-terug (en dat als linksbuiten met een aardige voorzet in de benen), inhouden wanneer er een verdediger aan kwam lopen, en het neuken van Anoukje.
Had eerder dit seizoen geen zin in een demo-training voor een stel schooljeugd, "want dat had hij vorig jaar al een keer gedaan en vond ie niet zo geslaagd" o.i.d.... opzouten!
Ja, daar kopen we wat voor. Een krat bier was meer op prijs gesteld hier.quote:Op zondag 19 november 2006 13:28 schreef Borizzz het volgende:
Den Bosch: bedankt! Namens Graafschap fans
Cales wel ja...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
dus wens je hem (een FC-er) maar een afgescheurde kruisband toe?
![]()
Denken jullie ook nog aan mij?? Hou niet zo van bier..... doe maar fles bacardi dan...quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, daar kopen we wat voor. Een krat bier was meer op prijs gesteld hier.![]()
Doet in dat geval met Lady mee...quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:29 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Denken jullie ook nog aan mij?? Hou niet zo van bier..... doe maar fles bacardi dan...
Yep!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:22 schreef DutchGooner het volgende:
Nog meer Emmen-gangers morgen?
Rijden er geen suporters bussen meer tegenwoordigquote:
Yup, elke wedstrijd minimaal eentje, een zeer goed alternatief voor onze Yeahinho zeg ik zo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijden er geen suporters bussen meer tegenwoordig
quote:
Ow vandaar je sms! Sorry ik rijd zelf naar Emmen maar de auto zit helemaal vol. We gaan met 5equote:
Een nederlaag...quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:17 schreef Yeahinho het volgende:
Waar ik zojuist achter kom... als we vanavond winnen, en De Graafschap verliest (en VVV wint met minder dan wij), dan zijn we dit seizoen al voor de tweede keer periodekampioen. Het moet niet gekker worden.
Ja? Proficiat jongen. Wij hebben inderdaad verloren, maar hadden toch al een periode, dus wat is je punt?quote:
Wtf, 4jarig?!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cales een 4 jarig contract geven
Nog steeds de beste move aller-tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |