Het zou ook eens tijd worden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:02 schreef Borizzz het volgende:
Nou ns kijken of ons Graafschap de periodetitel kan binnenslepen volgende week tegen Zwolle...
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:02 schreef Borizzz het volgende:
Nou ns kijken of ons Graafschap de periodetitel kan binnenslepen volgende week tegen Zwolle...
Precies, dat is ook noodzakelijk om een beetje druk te houden op RBC.quote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ach, je moet gewoon zelf winnen, het maakt niet uit wat de anderen doen
Ik verwacht nog wel een comeback van Eindhoven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En zelfs 0-2. Vanenburg op naar overwinning nummer twee.
1-1quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:26 schreef DarkShine het volgende:
Volendam 0-1 Veendam
1-1quote:
Maar wel 2-0 voor FC Emmenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef Yeahinho het volgende:
Den Bosch na 5 minuten al een goeie kans voor Bechan, maar Van Westerop redt 1 op 1. Na een half uurtje eenzelfde kans voor Wau, maar nu met verdediger in z'n rug. Weer is de keeper hem de baas. Verder is het niet veel... maar Emmen is helemaal niks, die hebben nog niks gecreëerd.
Nu kijk ik naar een gratis optreden van Jannes op de middenstip.
Omdat ik niet kon?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion?
Guyt speelt bij RBC (zie post boven jequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:33 schreef DarkShine het volgende:
RBC op 2-1
Had het topic nog open en geen zin om op f5 te duwenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Guyt speelt bij RBC (zie post boven je).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |