Maguire heeft voor een 16-jarige die zijn debuut maakte een puike wedstrijd gespeeld, kan niet anders zeggen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:52 schreef fanneke het volgende:
Zie zojuist op de site van FC dat die Maguire pas 16 jaar is.
Klopt, samen met Haemhouts de 2 slechtste.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:23 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vond Peters ook niet zo sterk hoor. Maguire wel, dat wordt een goede.
Je bedoelt de kliniek waar de halve selectie nu inligt ? Vergeet je niet een fruitschaal voor die arme jongens mee te nemen ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:08 schreef FCLFanatic het volgende:
Speelde v.d. Biezen zo slecht ja? Heb verder niks van de wedstrijd gezien, vandaar. Jammer iig als het zo is.
Wel leuk, binnenkort ga ik met mijn klas naar een soort clinic van FC Den Bosch.
Buiten het stadion was het gezellig.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:49 schreef Hathor het volgende:
Ik zou eigenlijk vandaag ook zijn gegaan, ware het niet dat allebei de jongens met wie ik zou gaan allebei iets anders te doen haden vanavond. Als ik het goed begrijp heb ik dus niks gemist.
Goh, wat gezellig, MASSAAL hebben ze de kans laten lopen, nadenken is teveel gevraagd, met een beetje meer inzicht...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Buiten het stadion was het gezellig.![]()
Die was er na de wedstrijd wel maar zolang je niet weet waar ik over praat...quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Kwam omdat top boy en tevens meesterbrein DG er niet was.
Inderdaad, dat is dan wel weer jammer. Mogen ze bij FCDB gaan trainen, is de halve selectie er maar ofzo...quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bedoelt de kliniek waar de halve selectie nu inligt ? Vergeet je niet een fruitschaal voor die arme jongens mee te nemen ?
IKKE NIETquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom op FC.
Wie gaat er vrijdag naar DTC?
ligt eraan hoeveel geblesseerden er dan terug zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:40 schreef Borizzz het volgende:
Tsja...dát word lastig in Doetinchem volgende week.....
ligt eraan hoeveel geblesseerden er dan terug zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:40 schreef Borizzz het volgende:
Tsja...dát word lastig in Doetinchem volgende week.....
Ach, het maakt allemaal niet uit, als ze die Powel maar de wedstrijd uit schoppen, het liefst richting ziekenhuis is mijn avond al geslaagdquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge trainde gisteren alweer met de groep mee dus die lijkt me wel mee te gaan doen. Scheelt iig een slok op een borrel. De rest ziet er minder rooskleurig uit. Barry dan maar weer in de basis
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach, het maakt allemaal niet uit, als ze die Powel maar de wedstrijd uit schoppen, het liefst richting ziekenhuis is mijn avond al geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |