idd, dat is nooit anders geweest in Den Bosch. Schelden op eigen spelers hoort er bij ons gewoon bij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef DutchGooner het volgende:
Toen Koen van der Biezen afgelopen zondag een aantal niet te missen kansen toch naast wist te peren, zorgde de frustratie over het puntenverlies en het steeds dalende spelpeil van de afgelopen weken in relatie tot het gruwelijk afzakken van het niveau in de wedstrijd voor een niet te vergoelijken fluitconcert voor onze Nulandse (reserve)spits. De gouden supportersregel is dat je je eigen spelers niet uitfluit maar zoals iedereen weet, gelden bij ons andere wetten. Niet iedereen is een modelsupporter met modelgedrag en velen onder ons laten zich op verschillende manieren gaan. Wat je er ook van zeggen wilt, als je als speler zo’n storm van kritiek kan doorstaan en het hier redt, dan redt je het overal. Mijn advies aan Koen, schijt aan ons, ga ervoor en zorg dat over aan aantal weken wij jouw naam scanderen! Aanstaande vrijdag kunnen wij die naar Venlo gaan hem misschien alvast een hart onder de riem steken door hem extra te steunen maar hij zal het uiteindelijk zelf moeten doen. Als je het in de harde wereld van het profvoetbal wilt redden dan is nu je kans om op te staan. De komende weken ben jij aan zet. Grijp je kans en bewijs ons ongelijk!
Arbeiten heute abend.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:01 schreef LadyFCDB het volgende:
Nog mensen naar Venlo vanavond?
Dat die trein maar ontspoort dan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ga wel. TR is een minuut geleden vertrokken met de trein, en verder weet ik het niet van de Fokkers.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat die trein maar ontspoort dan.
Dat klopt. maar zoveel blessures in een seizoen valt niet onder de noemer "natuurlijke verschijnselen", eerder onder de noemer "conspiracy", maar gelukkig zijn Bosschenaren geen Amerikanen, en gaan we geen rare sprongen maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
Ik denk dat ik mijn kampioensaspiraties maar eens even de koelkast in moet flikkeren
Mocht er maandag niet gewonnen worden mag je al definitief :w zeggen vrees ik.
Je mag ook wel stellen dat je dit seizoen nog geen geluk hebt gehad mbt blessures etc, iets wat RBC dus duidelijk wel heeft.
Not yet indeed maar het kan geen toeval zijn.quote:
Nou je het zegtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot iemand gaat roepen dat de medische staf niet deugt
Schoonheidsfoutjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nou je het zegt, Lurling 3 weken door laten voetballen met een scheurtje in een van z'n voetbeentjes....
En vandaag werd ie weer bejubeldquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef DutchGooner het volgende:
GRIJP JE KANS!
Toen Koen van der Biezen afgelopen zondag een aantal niet te missen kansen toch naast wist te peren, zorgde de frustratie over het puntenverlies en het steeds dalende spelpeil van de afgelopen weken in relatie tot het gruwelijk afzakken van het niveau in de wedstrijd voor een niet te vergoelijken fluitconcert voor onze Nulandse (reserve)spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |