Ach we gaan toch....quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:20 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed, effe de euforie maar temperen dan.
Ik kwam in '95 voor de eerste keer in Zwolle en heb ze in mijn 6 bezoeken daarna nooit meer zien winnen. ze wonnen trouwens ook niet als ik er niet was
yup, zou me trouwens niets verbazen als er nog ruim 100-150 bijkomen, de geschiedenis leert dat Bosschenaren alles naar het laatste moment schuiven.quote:
Feli!quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
YESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Feli!
Offtopic: Primera Division Toto 2006-2007
Je bent de bovenste twee vergeten.
Maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
Goeie dag voor FC. Winnen zondag en je staat op 4 punten.
Net bij Talpaquote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef TerroRobbie het volgende:
2000 man waren er echt niet. En dan zo veel politieinzet
Waar zie je die beelden tong?
blunder?quote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Jezus zie net de beelden. Dan haal je een doelman uit Finland
Bal wordt op hem geschoten van de zijkant en als een hete bitterbal laat ie hem zo over zijn schouder "vallen".quote:
Een paar jaar geleden zaten er geloof ik maar een stuk of 800, dus het leeft weer aardig daarquote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef Hathor het volgende:
Haarlem is trouwens ook niet echt een voetbalstad geloof ik. Volgens teletekst zaten er net iets meer dan 2000 toeschouwers. Ik dacht dat het in DB een beetje slap was qua bezoekersaantallen, maar Haarlem is helemaal uitgestorven.
Die zanger uit Kerkdriel toch?quote:Op maandag 6 november 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Henkie Damen nog ? Z'n broer heeft vrijdag iemand doodgeschoten. En vandaag is het huis van de moeder van Henkie Damen afgebrand.
Dit stond er in het Brabants Dagbladquote:Op maandag 6 november 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Henkie Damen nog ? Z'n broer heeft vrijdag iemand doodgeschoten. En vandaag is het huis van de moeder van Henkie Damen afgebrand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |