Jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
Help in dit topic overigens Allan met het organiseren van de meet.
in de TT zelfsquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
Foutje in de OP. Dit moest deel 28 zijn.
/mierenneukmodus off
Sorry hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
Foutje in de OP. Dit moest deel 28 zijn.
/mierenneukmodus off
Ken je nagaan!quote:
Ik lig er verder niet wakker van hoor, het viel me gewoon op.quote:
ja, ik zag hem gisteren of eergisteren in eens, hij staat ook zo verstopt.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:43 schreef QTPi het volgende:
Hebben jullie bij de profielen al de 'Open in Google maps' feature gezien??
Dit is cool!
Klopt, die ging naar Hawaii!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Grappig, volgens mij had Allan24 toen NL-12345![]()
Daar verbaas ik me ook over, ik vind het nog altijd leuk om te doenquote:Ik vind het ook nog steeds leukik had trouwens niet verwacht dat ik het zo lang leuk zou blijven vinden
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Jazo lief van hem, dat hij aan heeft geboden een meet te organiseren
![]()
Die verdient billenkoekquote:Op woensdag 27 september 2006 11:50 schreef Klonk het volgende:
mijn postbodin is laat....
Het lijkt me wel een prachtig land... ik zou graag eens in de winter naar Lapland gaan! Maar dat is erg duurquote:Op woensdag 27 september 2006 18:15 schreef Klonk het volgende:
ben benieuwd wie er als eerste op vakantie gaat naar Finland
Leuk om op zo'n manier iets te sparen vind ikquote:Op woensdag 27 september 2006 18:21 schreef Fannetje het volgende:
Allan24, zo herken ik je helemaal niet meer, met dat nieuwe icoontje...
Ik ben echt een icoontjes-scanner... moet altijd wennen als iemand een nieuwe heeft
Vandaag zes state-quarters uit Amerika (sie spaar ik) binnen die ik heb geruild tegen een aantal euromuntjes
wil je er een met een bovenaanzicht van arnhem?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk om op zo'n manier iets te sparen vind ikZo heb ik nu die UNESCO-kaarten en ik wil graag kaarten met een plattegrond alleen kan ik ze hier niet meer kopen dus weinig te ruilen dan
![]()
Dat is tof! Dat wil ik welquote:Op woensdag 27 september 2006 19:00 schreef Muck het volgende:
[..]
wil je er een met een bovenaanzicht van arnhem?
ik heb hele mooie kaartjes bij het postkantoor gevonden!
met trolley-bussenen een bovenaanzocht van arnhem dus voor maar 35 cent!
en een paar mooie van de veluwe met een hertjedie waren 80 cent, dus dat gaat nog wel
Een plattegrond van een stad bedoel je?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk om op zo'n manier iets te sparen vind ikZo heb ik nu die UNESCO-kaarten en ik wil graag kaarten met een plattegrond alleen kan ik ze hier niet meer kopen dus weinig te ruilen dan
![]()
quote:
Stad/land/streek enz... allesquote:Op woensdag 27 september 2006 19:19 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Een plattegrond van een stad bedoel je?
Ik zal eens kijken of ik die hier kan vinden... heb wel kaarten met een plattegrond van Noord Brabant gezien
Nee..een Siemens C72 besteld en een Motorola C261gekregen.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:54 schreef Vava het volgende:
toevallig een Samsung D600 besteld en een D900 gekregen?
Jij hebt ze gewoon allemaal opgekochtquote:Op woensdag 27 september 2006 19:22 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Tot een paar weken geleden kon ik hier erg leuke mapkaarten van Zeeland kopen, ze zijn alleen al weken overal uitverkocht![]()
Ik vind het iig leuk om er een per post voor mezelf te krijgenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:44 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Jij hebt ze gewoon allemaal opgekocht
Ik zal een Noord Brabant (of wil je er meer dan 1?) mapkaart meenemen zodra ik weer in de stad ben (net te laat, ben vanmiddag nog langs dat winkeltje gelopen..)
Ah okayquote:Op woensdag 27 september 2006 19:42 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nee..een Siemens C72 besteld en een Motorola C261gekregen.![]()
mag ik er eentje met een trolleybusquote:Op woensdag 27 september 2006 19:00 schreef Muck het volgende:
[..]
wil je er een met een bovenaanzicht van arnhem?
ik heb hele mooie kaartjes bij het postkantoor gevonden!
met trolley-bussenen een bovenaanzocht van arnhem dus voor maar 35 cent!
en een paar mooie van de veluwe met een hertjedie waren 80 cent, dus dat gaat nog wel
Ja, ik heb je adres waarschijnlijk nog wel ergensquote:Op woensdag 27 september 2006 20:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het iig leuk om er een per post voor mezelf te krijgenDan zal ik een kaart naar jou sturen, ik heb alleen je adres niet
(wil je het even mailen naar het adres in mijn profiel? Heb je mijn adres?)
tuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag ik er eentje met een trolleybus
Okayquote:Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, ik heb je adres waarschijnlijk nog wel ergens
Ik zal je mijn adres sturen zodra ik een kaartje heb gevonden en ga sturen
huw? waarom niet eerder?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
Nog 2 maanden vanaf vandaag en ik krijg ook weer kaartjes.
Ken je dat zinnetje uit V For Vendetta niet? "Remember, remember, the 27th of November".quote:
neequote:Op woensdag 27 september 2006 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ken je dat zinnetje uit V For Vendetta niet? "Remember, remember, the 27th of November".
![]()
Ik ken het ook nietquote:Op woensdag 27 september 2006 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ken je dat zinnetje uit V For Vendetta niet? "Remember, remember, the 27th of November".
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef Allan24 het volgende:
Dit zegt overigens nog niks over de organisatie ervan!
Ik heb hem een beetje gecustomized.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:08 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik ken het ook nietleg uit!
Ik deed een Google search en ik krijg alleen maar '5th of november' als resultaat...
Heb je al eens gekeken bij Primera? Hier kosten groetjes uit kaarten bij de VVV 0,80 en dezelfde bij Primera 0,35.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:37 schreef Knoekie het volgende:
Trouwens vanmorgen ook nog gezocht naar kaarten van Rotterdam... Maar allemaal rond de 1 euro. Nou vindt ik hetecht niet erg om die te kopen. Maar om dat nou elke keer te doenVerder heb ik geen tidj gehad om in de stad een leuk kaartje te kopen. Dus Allan je moet nog even wachten
Slecht hoor, kijk eens meer films ipv telefooncommercials.quote:
ze ziet er net zo uit als ze zich gedraagtquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Allan24 het volgende:
OMG OMG OMG !!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb tijdens het profiel- en forumsurfen op Postcrossing een foto op flickr gevonden van een zekere Braziliaanse user die zonder het te weten nogal verbonden is met deze topicreeks!
http://www.flickr.com/pho(...)t-72057594049923382/
Het is de linkse op de foto en ze heet Helga! De enige echte!!![]()
![]()
!!
Hmm, een Duitser die in Brazillie woontquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Allan24 het volgende:
OMG OMG OMG !!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb tijdens het profiel- en forumsurfen op Postcrossing een foto op flickr gevonden van een zekere Braziliaanse user die zonder het te weten nogal verbonden is met deze topicreeks!
![]()
!!
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze ziet er net zo uit als ze zich gedraagt![]()
Ik kom overal dezelfde kaarten tegen. Allemaal van één of andere fotograaf. Hele mooie kaarten hoor. Ik ga denk ik even kijken bij de ANWB en de VVV.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je al eens gekeken bij Primera? Hier kosten groetjes uit kaarten bij de VVV 0,80 en dezelfde bij Primera 0,35.
Nog niet zo lang uit bedquote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef Knoekie het volgende:
Vanmorgen ging ik trouwens naar het Postkantoor toe. Vroeg ik aan die man achter de balie, verkopen jullie ook postzegels....![]()
Nou, het schiet nu toch leuk opquote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef Shirley het volgende:
Ik heb een kaartje uit Portugal ontvangen!Kaart nummer 6
Duitslandquote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef Klonk het volgende:
Kaartje aangekomen in de uk, de nieuwe mag naar:.......
aaaaahquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Allan24 het volgende:
OMG OMG OMG !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Oja, doe ikquote:Op woensdag 27 september 2006 22:37 schreef Muck het volgende:
vava, mail anders je adres even als je wilt, dan kan ie morgen met die van klonk op de post
whehehequote:
Oh ik krijg wel PC kaartjes tussendoor maar dat zijn er nooit zo veel. Het schiet ook niet op bij mij heb ik het gevoel.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
whehehe
maar waarom krijg je nou niet eerder kaartjes
ooooh, nu snap ik het pasquote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ik krijg wel PC kaartjes tussendoor maar dat zijn er nooit zo veel. Het schiet ook niet op bij mij heb ik het gevoel.![]()
Op 27 november krijg ik wel weer de jaarlijkse "partij" V-day (®allan) kaartjes.![]()
Geboortedatum: 27-11-1984quote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ooooh, nu snap ik het pas
my god, ik ben echt blond
euj, dan ben je veel minder oud dan ik dachtquote:
Ik was net zo blond hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ooooh, nu snap ik het pas
my god, ik ben echt blond
Veel minder oud?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:06 schreef Muck het volgende:
[..]
euj, dan ben je veel minder oud dan ik dacht
we schelen elkaar maar iets vna anderhalf jaar
dacht dat ik een van de jonkies hier was
weet ik hoe je eruit zietquote:Op woensdag 27 september 2006 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Veel minder oud?Zie ik er zo oud uit dan?
![]()
vertel vertelquote:
Hoe oud dan?quote:
dat ik vreemd ben hoor ik vakerquote:Op donderdag 28 september 2006 00:12 schreef Knoekie het volgende:
Valt wel mee toch
Verder mag ik geen snoepjes aannemen van vreemde mensen![]()
![]()
Dan ben ik zeker een van de oudste met mijn 34 lentes?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:50 schreef Shirley het volgende:
Verdorie, nou voel ik me al oud met m'n 23. Gelukkig weet ik dat Vava ouder dan mij is.
En dat was meteen mijn Vava momentje.
Weet niet (ken geen turksquote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef Muck het volgende:
ik heb een turkse achternaam die ik niet kan lezen
Sezin Kuruçay
wat zou dat moeten zijn?
geen zorgen, ik ben een oudere jongere van 35quote:Op donderdag 28 september 2006 08:45 schreef Smittend het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een van de oudste met mijn 34 lentes?![]()
Turken op FOK! 8quote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef Muck het volgende:
ik heb een turkse achternaam die ik niet kan lezen
Sezin Kuruçay
wat zou dat moeten zijn?
was dat maar waarquote:Op donderdag 28 september 2006 08:46 schreef Smittend het volgende:
[..]
Weet niet (ken geen turks) maar als je op het adres klikt krijg je toch het adres duidelijker te zien?
![]()
quote:Hallo Anne,
Schönen Dank für deine Karte. Leider habe ich nicht eher melden können, ich war im Urlaub.
Du sprichst gut deutsch!
Groetjes van Duitsland,
Rosemarie
De nieuwe mogen naar Finland en Finland (quote:Do I love chocolate?? SURE!
Thanks for your postcard!
-Elisa
Ik krijg nu vast toch wel weer een kaartje?quote:NL-19399 tutteli Finland 17 Aug, 2006 1506 Kms 6 days Registered
NL-19400 niddy71 New Zealand 18 Aug, 2006 18467 Kms 12 days Registered
NL-19694 lcsr Portugal 20 Aug, 2006 1858 Kms 18 days Registered
NL-19693 Yati Belarus 20 Aug, 2006 1653 Kms 16 days Registered
NL-19695 stefka Bulgaria 21 Aug, 2006 1887 Kms 11 days Registered
NL-20165 nemu Finland 24 Aug, 2006 1518 Kms 18 days Registered
NL-21047 Rosalita Germany 1 Sep, 2006 241 Kms 27 days Registered
NL-21535 mariat Canada 6 Sep, 2006 6096 Kms 9 days Registered
NL-22063 elisatte Finland 11 Sep, 2006 1400 Kms 16 days Registered
NL-20763 justsum1 New Zealand 30 Aug, 2006 29 Travelling Lost the address?
NL-21748 kewlbreeze01 United States of America 7 Sep, 2006 21 Travelling Lost the address?
NL-22477 setihome1990 Taiwan 15 Sep, 2006 13 Travelling Lost the address?
NL-23684 Paivi-71 Finland 27 Sep, 2006 1 Travelling Lost the address?
NL-23816 Viola Finland 28 Sep, 2006 0 Travelling Lost the address?
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:28 schreef Klonk het volgende:
ik zit met een probleem
Kaartje komt uit Finland van een oorlogsmuseum, maar waarom hebben die gekken de belgische vlag buiten hangen
[afbeelding]
http://www.tykistomuseo.fi/svenska/sijainti.htmquote:Op donderdag 28 september 2006 14:33 schreef Klonk het volgende:
http://www.tykistomuseo.fi/svenska/index.htm
en nee het adres is niet in Belgenland.
Nu voel ik me ineens zo oudquote:Op donderdag 28 september 2006 00:50 schreef Shirley het volgende:
Verdorie, nou voel ik me al oud met m'n 23. Gelukkig weet ik dat Vava ouder dan mij is.
En dat was meteen mijn Vava momentje.
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:13 schreef Muck het volgende:
vandaag had ik een écht vava-momentje
Er lag namelijk een kei-lief kaartje van vava op de mat
tenk joe verrie muts
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Nu voel ik me ineens zo oudAllan24 is ook al jonger dan ik
Gelukkig is Smittend ouder
![]()
Ik ga in het weekend eens uitrekenen hoeveel procent van mijn kaarten uit Finland komenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:43 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Ik heb trouwens weer post gekregen! Een kaart uit.... tatatadaaaaaa Finland!!!Nummer 4 van de 7 ontvangen kaarten.
Ja, doe eens wat geks in je weekend! Helemaal los!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ga in het weekend eens uitrekenen hoeveel procent van mijn kaarten uit Finland komen![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, doe eens wat geks in je weekend! Helemaal los!!
Haal de kaarten maar van stal, sluit de gordijnen, wijntje erbij en tellen maar!quote:
Ik wilde het eigenlijk bij de officiele kaarten houdenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Haal de kaarten maar van stal, sluit de gordijnen, wijntje erbij en tellen maar!
Zitten ze al in een album?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb hier ook al een flinke stapel liggen
De mijne welquote:
Ik zie ons al zittenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
[..]
De mijne wel![]()
Handig hoor, alles in een album, kun je meenemen naar demeet
![]()
![]()
Dat zou de mutserigheid echt bevestigenquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
Jaaa..knusjes met z'n allen aan tafeltjes kaarten bekijken: ''Oooh, wat een mooie uit Finland, die heb ik niet.'' ''Wauw, een kaart uit Botswana, jij bent echt uber''
En als jullie het echt bont willen maken, gaan jullie gewoon met 'z'n allen likken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:14 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
en dan koffie of thee met sachertorte of Schwarzwälder kirschtorte![]()
Jummie!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
En als jullie het echt bont willen maken, gaan jullie gewoon met 'z'n allen likken.
Aan postzegels.
Dan wel alleen als het rooibos thee is, en/of Braziliaanse koffie, anders voel ik mij beledigd!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:14 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
en dan koffie of thee met sachertorte of Schwarzwälder kirschtorte![]()
Leuk idee? Geweldig ideequote:Op vrijdag 29 september 2006 08:26 schreef Allan24 het volgende:
BTW, komt er een meet ja? Wat een leuk idee!
ik ben meer voor stickerzegels.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
En als jullie het echt bont willen maken, gaan jullie gewoon met 'z'n allen likken.
Aan postzegels.
Dat heb ik serieus wel eens gedaanquote:Op donderdag 28 september 2006 22:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ga in het weekend eens uitrekenen hoeveel procent van mijn kaarten uit Finland komen![]()
jee hij is erquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:15 schreef Klonk het volgende:
mooie ouwe trolleybus kaart van muck, heel erg gaaf![]()
en verder net een vava momentje![]()
EY !quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Nu voel ik me ineens zo oudAllan24 is ook al jonger dan ik
Gelukkig is Smittend ouder
![]()
als ik die envelop met die tijdschriften niet weg had gegooid had ik je adres ook gehadquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Muck is de jongste volgens mij.En QTPI de enige met mijin adres.
Muck is 20 tochquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Woeps, overheen gelezenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:13 schreef Vava het volgende:
Dan is Knoekie de jongsteen Muck is idd 20
Dan moet ik maar even die bepaalde novemberdatum in mn geheugen opslaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Nouja, ik heb altijd een mobiele telefoon gehad, en toen liep mijn abonnement af, en toen moest ik eigenlijk een nieuwe kopen, maar vind het nu wel prima zoquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
En QTPI de enige met mijin adres.
Grappig die kaartquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:09 schreef Fannetje het volgende:
Helemaal geen PC-post vandaag...
Wel een brief van de vakbond dat ik recht heb om zo'n 40-50 % belastingvoordeel over mijn contributiegeld. Is toch weer zo'n 80 a 90 euro wat ik weer aan Postcrossing kan spenderen
Ik heb net een postcrossing-kaart in elkaar gefröbeldMet het logo, een wereldbol, plaatjes van kaarten en postzegels...
Nee joh, kan er toch nog meer maken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Grappig die kaartwel zonde om te versturen!
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:15 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nee joh, kan er toch nog meer maken?
Maar met zelf kaarten maken bedoel ik dan ook meer leuke plaatjes zoeken, uitprinten en op een kaartje plakken. Ik ga niet tekenen ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is waarIk maak alleen zelf zelden kaarten en als ik er dan eens een maak vind ik het zonde om hem te versturen
![]()
Ik ben er wel benieuwd naar maar ik kan je geen zelfgemaakte kaart terugsturenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:22 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Maar met zelf kaarten maken bedoel ik dan ook meer leuke plaatjes zoeken, uitprinten en op een kaartje plakken. Ik ga niet tekenen ofzo
Nou, wie wil er een Postcrossing-kaartje?
Verkapte kijk ik heb post uit Finland maar durf het niet te zeggen postquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
Verkapte kijk ik heb post uit Finland maar durf het niet te zeggen post![]()
coolquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:33 schreef Vava het volgende:
Ik heb wel Israel en Verenigde Arabische Emiraten maar nog niks in Afrika, verder wel elk continent. Er is zelfs een kaart van Antarctica naar me onderweg![]()
Die had je kaart toch geregistreerd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef Knoekie het volgende:
of je hebt één of andere Ghanees die nog geeneens meer inlogd
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
Verkapte kijk ik heb post uit Finland maar durf het niet te zeggen post![]()
quote:
Dat is niet zo moeilijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik wil wel een mooi lijntje voor je maken![]()
hier ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:47 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ja..heel gek![]()
Oei..het onweert hiero..brr
Tof kaartje ja!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:59 schreef QTPi het volgende:
Hier onweer het (nog) niet.
Mijn kaart naar Zuid Korea is aangekomen. Levert toch weer een leuk lijntje op!
De nieuwe gaat naar Zweden![]()
[afbeelding]
Mooi kaartje he![]()
Het is alweer droog en zonnigquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:30 schreef Vava het volgende:
Het regent hier nu ooken ik hoor volgens mij in de verte ook onweer
Woehoe, ik heb ook mijn eerste PM binnenquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:06 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Woehoe, ik heb ook mijn eerste PM binnen
Zouden mensen nu niet als een gek de moderators gaan stalken?
Nog niet gezienquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:07 schreef Fannetje het volgende:
Hebben jullie de foto's van de eerste NL postcrossing-meeting gezien? Twee mensen maar!
Ja, ik had het even gevolgd om te kijken wie er kwamen, maar van de 8 (?) namen die er uiteindelijk stonden herkende ik er maar één... vond ik genoeg reden om niet te gaan. En uiteindelijk zijn er dus maar twee mensen gekomen. Best sneu, inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Nog niet gezien
Dat is wel een beetje sneu eigenlijk![]()
Daar zou ik nou weer wel naartoe gaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:39 schreef Fannetje het volgende:
Laten we een Fok!Postcrossing-meet organiseren!
Allan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:04 schreef Jaguarized het volgende:
Ik moet dat eerst overleggen met mijn assistent.
En dan flink foto's spammen op het postcrossing forumquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:43 schreef Klonk het volgende:
whehe, bij een fok pc meet komen makkelijk 5 x keer zoveel mensen![]()
Ik voel me nu wel een beetje een testobject hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:48 schreef QTPi het volgende:
Nou het is ook mij gelukt de PMS is te stellen![]()
![]()
linkje naar de foto's in je sigquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En dan flink foto's spammen op het postcrossing forum
Oh, wat ben ik slecht
Iedereen weet gewoon dat jij altijd online bentquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel een beetje een testobject hoor![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:01 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Iedereen weet gewoon dat jij altijd online bent
Ik heb het gemerktquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:05 schreef Muck het volgende:
vava, ik heb je ook als guinea pig gebruikt
en ben vrijdag niet wezen lushen...
jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:16 schreef Muck het volgende:
mja, we kunnen er beter een PC-SC-topic van maken![]()
![]()
mja, mijn date/vriendje/dinges wilde maar niet wegquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt
Jammer dat je niet meer bent geweest! Volgende keer beter![]()
Dat krijg je met zo'n makkelijk te onthouden korte naamquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel een beetje een testobject hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |