http://www.tykistomuseo.fi/svenska/sijainti.htmquote:Op donderdag 28 september 2006 14:33 schreef Klonk het volgende:
http://www.tykistomuseo.fi/svenska/index.htm
en nee het adres is niet in Belgenland.
Nu voel ik me ineens zo oudquote:Op donderdag 28 september 2006 00:50 schreef Shirley het volgende:
Verdorie, nou voel ik me al oud met m'n 23. Gelukkig weet ik dat Vava ouder dan mij is.
En dat was meteen mijn Vava momentje.
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:13 schreef Muck het volgende:
vandaag had ik een écht vava-momentje
Er lag namelijk een kei-lief kaartje van vava op de mat
tenk joe verrie muts
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Nu voel ik me ineens zo oudAllan24 is ook al jonger dan ik
Gelukkig is Smittend ouder
![]()
Ik ga in het weekend eens uitrekenen hoeveel procent van mijn kaarten uit Finland komenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:43 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Ik heb trouwens weer post gekregen! Een kaart uit.... tatatadaaaaaa Finland!!!Nummer 4 van de 7 ontvangen kaarten.
Ja, doe eens wat geks in je weekend! Helemaal los!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ga in het weekend eens uitrekenen hoeveel procent van mijn kaarten uit Finland komen![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, doe eens wat geks in je weekend! Helemaal los!!
Haal de kaarten maar van stal, sluit de gordijnen, wijntje erbij en tellen maar!quote:
Ik wilde het eigenlijk bij de officiele kaarten houdenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Haal de kaarten maar van stal, sluit de gordijnen, wijntje erbij en tellen maar!
Zitten ze al in een album?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb hier ook al een flinke stapel liggen
De mijne welquote:
Ik zie ons al zittenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
[..]
De mijne wel![]()
Handig hoor, alles in een album, kun je meenemen naar demeet
![]()
![]()
Dat zou de mutserigheid echt bevestigenquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
Jaaa..knusjes met z'n allen aan tafeltjes kaarten bekijken: ''Oooh, wat een mooie uit Finland, die heb ik niet.'' ''Wauw, een kaart uit Botswana, jij bent echt uber''
En als jullie het echt bont willen maken, gaan jullie gewoon met 'z'n allen likken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:14 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
en dan koffie of thee met sachertorte of Schwarzwälder kirschtorte![]()
Jummie!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
En als jullie het echt bont willen maken, gaan jullie gewoon met 'z'n allen likken.
Aan postzegels.
Dan wel alleen als het rooibos thee is, en/of Braziliaanse koffie, anders voel ik mij beledigd!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:14 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
en dan koffie of thee met sachertorte of Schwarzwälder kirschtorte![]()
Leuk idee? Geweldig ideequote:Op vrijdag 29 september 2006 08:26 schreef Allan24 het volgende:
BTW, komt er een meet ja? Wat een leuk idee!
ik ben meer voor stickerzegels.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
En als jullie het echt bont willen maken, gaan jullie gewoon met 'z'n allen likken.
Aan postzegels.
Dat heb ik serieus wel eens gedaanquote:Op donderdag 28 september 2006 22:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ga in het weekend eens uitrekenen hoeveel procent van mijn kaarten uit Finland komen![]()
jee hij is erquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:15 schreef Klonk het volgende:
mooie ouwe trolleybus kaart van muck, heel erg gaaf![]()
en verder net een vava momentje![]()
EY !quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Nu voel ik me ineens zo oudAllan24 is ook al jonger dan ik
Gelukkig is Smittend ouder
![]()
als ik die envelop met die tijdschriften niet weg had gegooid had ik je adres ook gehadquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Muck is de jongste volgens mij.En QTPI de enige met mijin adres.
Muck is 20 tochquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Muck is de jongste volgens mij.En QTPI de enige met mijin adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |