Daar gaat het al misquote:Op woensdag 27 september 2006 20:05 schreef Burakius het volgende:
moet je bij ons hier eens als Turk in Oostzaan
Ik kom net van buitenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef stukovich het volgende:
Hoi, Trigger. Kom je buiten spelen
![]()
BrEeZaHquote:
De taak aan ons om deze reeks tot en met het einde van FOK! draaiende te houden.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Emel het volgende:
nummer 8 alweer, gaat hard
leuk! jullie kunnen op mijn bijdrage rekenenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef stukovich het volgende:
[..]
De taak aan ons om deze reeks tot en met het einde van FOK! draaiende te houden.
![]()
Nee, kom van schilderswijkquote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef stukovich het volgende:
[..]
BrEeZaH
Zeker oma'tjes beroven....
![]()
Gaan we een lan-party meet organiseren. Gaan we de hele nacht sniperen en campen. En headshots uitdelen, Pwnd, lollercopter.quote:
Ik kom echt van schilderswijkquote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gaan we een lan-party meet organiseren. Gaan we de hele nacht sniperen en campen. En headshots uitdelen, Pwnd, lollercopter.
n00b
Waar gaan we de meet organiseren. Kunnen wij goed terecht in Nazar?
DIt is een topic bedoeld om in alle rust te communiceren over zaken die Turken aan gaan, met daarbij expliciet het recht voor andere FOK!kers om OOK te reageren.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef Chris_Highhat het volgende:
minder dan 25 turken op 150000 users en dat noemt zich een afspiegeling van de maatschappij.
Tegen Liverpool. Missie kansloosquote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Emel het volgende:
ik hoor net dat Galata een wedstrijd heeft vanavond!!
cim bom galata!![]()
23ste of 25ste dag van de Ramadan>?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kom echt van schilderswijk
Ik dacht aan 23e/25e van Ramadan?
tssssquote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tegen Liverpool. Missie kansloos![]()
Is dat een diziquote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef Emel het volgende:
Hayat Turkusu gaat zo beginnen!!
ja, lijkt me wel een mooi datumquote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
23ste of 25ste dag van de Ramadan>?
Maar jullie zijn een dag eerder begonnen, mijn planning. Ík ben in de warquote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, lijkt me wel een mooi datum
evet!quote:
ongeveer 13 oktober ofzo?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Maar jullie zijn een dag eerder begonnen, mijn planning. Ík ben in de war![]()
Weet jij de oktober-data die daarmee gepaard gaan?
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:22 schreef Emel het volgende:
cikolata: ik heb aan de Universiteit van Leiden gestudeerd. Jij in Amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |