Woeps, overheen gelezenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:13 schreef Vava het volgende:
Dan is Knoekie de jongsteen Muck is idd 20
Dan moet ik maar even die bepaalde novemberdatum in mn geheugen opslaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Muck is de jongste volgens mij.En QTPI de enige met mijin adres.
Nouja, ik heb altijd een mobiele telefoon gehad, en toen liep mijn abonnement af, en toen moest ik eigenlijk een nieuwe kopen, maar vind het nu wel prima zoquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
En QTPI de enige met mijin adres.
Grappig die kaartquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:09 schreef Fannetje het volgende:
Helemaal geen PC-post vandaag...
Wel een brief van de vakbond dat ik recht heb om zo'n 40-50 % belastingvoordeel over mijn contributiegeld. Is toch weer zo'n 80 a 90 euro wat ik weer aan Postcrossing kan spenderen
Ik heb net een postcrossing-kaart in elkaar gefröbeldMet het logo, een wereldbol, plaatjes van kaarten en postzegels...
Nee joh, kan er toch nog meer maken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Grappig die kaartwel zonde om te versturen!
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:15 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nee joh, kan er toch nog meer maken?
Maar met zelf kaarten maken bedoel ik dan ook meer leuke plaatjes zoeken, uitprinten en op een kaartje plakken. Ik ga niet tekenen ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is waarIk maak alleen zelf zelden kaarten en als ik er dan eens een maak vind ik het zonde om hem te versturen
![]()
Ik ben er wel benieuwd naar maar ik kan je geen zelfgemaakte kaart terugsturenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:22 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Maar met zelf kaarten maken bedoel ik dan ook meer leuke plaatjes zoeken, uitprinten en op een kaartje plakken. Ik ga niet tekenen ofzo
Nou, wie wil er een Postcrossing-kaartje?
Verkapte kijk ik heb post uit Finland maar durf het niet te zeggen postquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
Verkapte kijk ik heb post uit Finland maar durf het niet te zeggen post![]()
coolquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:33 schreef Vava het volgende:
Ik heb wel Israel en Verenigde Arabische Emiraten maar nog niks in Afrika, verder wel elk continent. Er is zelfs een kaart van Antarctica naar me onderweg![]()
Die had je kaart toch geregistreerd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef Knoekie het volgende:
of je hebt één of andere Ghanees die nog geeneens meer inlogd
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
Verkapte kijk ik heb post uit Finland maar durf het niet te zeggen post![]()
quote:
Dat is niet zo moeilijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik wil wel een mooi lijntje voor je maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |