en ik zat me er nog over te verwonderen dat het zo'n tijd stil wasquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik zat me er nog over te verwonderen dat het zo'n tijd stil was
laten we dat alsjeblieft maar doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
we zullen de Vrijdagmiddag maar de schuld geven![]()
Alles in Breda komen halen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef Vava het volgende:
Allan kan ons idd vast wel wat tips geven![]()
nee, liever in m'n blote reet in een bak vol hongerige haaien dan een familiedag, sterktequote:Op zaterdag 2 september 2006 11:24 schreef Muck het volgende:
ruilen tegen een familiedag?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, liever in m'n blote reet in een bak vol hongerige haaien dan een familiedag, sterkte![]()
ik negeer ze en pak een extra groot stuk appeltaart met extra slagroomquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:36 schreef Muck het volgende:
dat wordt bij mij gelukkig nooit gezegd, want dat weten ze dat ik een enorme kutopmerking terug geef a la "wordt het niet eens tijd om wat aan die bochel te laten doen?"
geweldig planquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:45 schreef Muck het volgende:
ja okee
een vriend van me bood gisteren aan: ik ga wel mee als je "vriendje"
als ze dan vragen of ik je vriendje ben zeg je gewoon: "nee, ik heb hem alleen voor de seks" zijn ze gelijk stil
Laat ze lekker in de spreekwoordelijke st**nt zakken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:35 schreef Klonk het volgende:
bij mij altijd andersom, moet je niet eens afvallenen je bent wel erg ehmm gezellig.....
amenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:47 schreef Smittend het volgende:
[..]
Laat ze lekker in de spreekwoordelijke st**nt zakken.
Ik ben ook wat te zwaar en HELEMAAL NIET gezellig.![]()
Ik leef maar 1 keer en dan zal ik genieten ook !
En trouwens als je op dieet bent en niet "gezellig" mee wilt schransen is het ook niet goed.![]()
Ik heb gesproken !![]()
smittend, als je niet een meisje was, had ik je nu ten huwelijk gevraagdquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:47 schreef Smittend het volgende:
[..]
Laat ze lekker in de spreekwoordelijke st**nt zakken.
Ik ben ook wat te zwaar en HELEMAAL NIET gezellig.![]()
Ik leef maar 1 keer en dan zal ik genieten ook !
En trouwens als je op dieet bent en niet "gezellig" mee wilt schransen is het ook niet goed.![]()
Ze bekijken het maar lekker.
Ik heb gesproken !![]()
dat sowiesoquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:49 schreef Klonk het volgende:
het wordt echt tijd voor een PC meet, en dan ergens bij een zoveel als je kunt eten restaurant
JA hahahaquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:49 schreef Klonk het volgende:
het wordt echt tijd voor een PC meet, en dan ergens bij een zoveel als je kunt eten restaurant
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:45 schreef Muck het volgende:
ja okee
een vriend van me bood gisteren aan: ik ga wel mee als je "vriendje"
als ze dan vragen of ik je vriendje ben zeg je gewoon: "nee, ik heb hem alleen voor de seks" zijn ze gelijk stil
Tof he. Al sinds 1989 een abo ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:45 schreef Muck het volgende:
awwww jag, je leest de donald duck
en de ikea is tofweet je wat erin staat? "Muck"
tjek mijn fobo maar eens
met dank aan allan natuurlijk
toen was ik pas 3quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tof he. Al sinds 1989 een abo ofzo.En ik ben ook weg van Disney.
![]()
![]()
![]()
leukquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef Knoekie het volgende:
Ik moet een kaartje sturen naar iemand die nog helemaal niks heeft gehad
Het is een Duitsequote:Op zaterdag 2 september 2006 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
toen was ik pas 3
en disney.... zucht
ik kan me erg goed vermaken in disneyland parijs en disneyfilms vind ik ook geweldig
En dan het liefste in het engels natuurlijk, die muisjes uit cinderella (cinderelly cinderelly!)
Monsters inc, mulan, hercules, sneeuwwitje, de kleine zeemeermin, merlijn de tovenaar (maar dan weer liever in het nederlands)
zucht....
[..]
leuk
moet je er natuurlijk wel een hele leuke en enthousiaste kaart van maken he
Neemt iedereen dan zijn/haar ontvangen kaarten meequote:Op zaterdag 2 september 2006 11:49 schreef Klonk het volgende:
Het tweedequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:32 schreef Klonk het volgende:
is dat online bestellen goedkoper of is het gewoon voor de luie medemens ?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:30 schreef Klonk het volgende:
geen pc post vandaag
Via een pyjama tag?quote:
Mazzelaar.quote:Op zondag 3 september 2006 14:22 schreef Muck het volgende:
ooeeeehik mag wel een nieuwe kaart sturen! Naar Jamaica!
Ja, ik ben er echt blij meequote:Op zondag 3 september 2006 14:40 schreef Vava het volgende:
Zo tof! Een kaart naar Jamaica!
Ik ben nu druk bezig met kaarten schrijven
quote:Op zondag 3 september 2006 14:42 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb nu wel postzegels maar geen kaarten.
Ik heb me moeder al op pad gestuurdquote:Op zondag 3 september 2006 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik ben er echt blij mee
[..]
je mag er wel een paar van mij hoor
Ah mijn moeder is nu naar Den Haag. Zou ze daar een paar kaarten kopenquote:Op zondag 3 september 2006 15:02 schreef Muck het volgende:
nee, maar wel overal waar ik kom
als ik ergens kom waar ze leuke en goedkope kaarten hebben, dan neem ik er altijd wel een paar mee...
ik heb ook wel een berg boomerangkaarten liggen. die gebruik ik om bij tags te stoppen en als iemand graag een bepaalde kaart wil
hoeft niet hoor, een briefje kan ook.quote:Op zondag 3 september 2006 15:05 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ah mijn moeder is nu naar Den Haag. Zou ze daar een paar kaarten kopen![]()
Ik heb trouwens wel een tea tag gedaan, moet ik er dan ook een kaart bij doen?
Krijg ik vandaag, na een dag of 4, een bericht terug:quote:Hi there...
I have sent you an 'official' postcard via Postcrossing, now about a month ago but unfortunately it looks like it hasn't arrived yet... I hope this doesn't spoil any surprise but maybe it's possible that it actually never arrived because it got lost in the mail, or that the card ID (NL-17398) was unreadable.
Could you please let me know, did it never arrive or maybe you accidentally forgot to register it? If it never arrived, of course I could always send a new one![]()
Cheers, Marcel (Allan24)
quote:Hi
How are u?
no, I don't recive any letter:-??
i like to send u a letter... plz give me your address
I want to have friend ship with you honey.
excuse me my english not well :">
Dat probleem heb ik nu ook!quote:Op zondag 3 september 2006 14:42 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb nu wel postzegels maar geen kaarten.
Ja eh? Vooral die van Finland vind ik lang duren, aangezien ik daar eerder een kaartje naar verstuurd heb en ie er toch al binnen een paar dagen aankwam.quote:Op maandag 4 september 2006 16:27 schreef Klonk het volgende:
de eerste drie zijn toch wel al een aardig tijdje onderweg.
quote:Finland 25 Aug, 2006 10 Travelling
Portugal 25 Aug, 2006 10 Travelling
United States of America 25 Aug, 2006 10 Travelling
Canada 29 Aug, 2006 6 Travelling
Norway 29 Aug, 2006 6 Travelling
Ik heb die bovenste twee gisteren een berichtje gestuurd, nog geen reactie gehad...quote:NL-17203 Chaly United States of America 29 Jul, 2006 37 Travelling
NL-17687 marciamts Brazil 2 Aug, 2006 33 Travelling
NL-20741 funnyfairytale Thailand 29 Aug, 2006 6 Travelling
NL-20893 MrsDJ New Zealand 30 Aug, 2006 5 Travelling
NL-21215 milakay Finland 2 Sep, 2006 2 Travelling
Wel doen johquote:Op maandag 4 september 2006 17:32 schreef Muck het volgende:
en ik kreeg vandaag een briefje uit Spanje van de beauty-tag met een soort van zelfbruiningsdoekje...
denk overigens niet dat ik het ga gebruiken
voor: marjo als lijk (as usual)quote:Op maandag 4 september 2006 17:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Wel doen johmet foto's natuurlijk, voor en na
![]()
Da's wel een goede tip. Even kijken naar de inlogstatus enzo van je ontvangerquote:Op maandag 4 september 2006 17:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb die bovenste twee gisteren een berichtje gestuurd, nog geen reactie gehad...
Die bovenste heeft trouwens al even niet ingelogd ook, dat had ik al gezien toen ik het adres aanvroeg en om die reden ook geen bijzondere kaart gebruikt. Ze is nog steeds niet ingelogd geweest....![]()
ja, dat bedacht ik ook pas heel laatquote:Op maandag 4 september 2006 17:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Da's wel een goede tip. Even kijken naar de inlogstatus enzo van je ontvanger![]()
Lijkt me leuk om te zienquote:Op maandag 4 september 2006 17:40 schreef Muck het volgende:
[..]
voor: marjo als lijk (as usual)
na: marjo als eikenhouten bankstel
Ja, ik vind het zonde om een mooie kaart te sturen naar iemand die nooit inlogt, vandaar dat ik er altijd wel even naar kijkquote:Op maandag 4 september 2006 17:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Da's wel een goede tip. Even kijken naar de inlogstatus enzo van je ontvanger![]()
Op de website van de Amerikaanse post kan je geloof ik het adres controleren, misschien daar even kijken of het adres wel goed is?quote:Op maandag 4 september 2006 17:47 schreef Shirley het volgende:
Jaaa..weer 2 kaarten binnen! Een uit Lapland en één uit Finland. Al is dat een beetje hetzelfde. En ik heb een kaart geretourneerd gekregen. Dat was de kaart die naar Amerika moest. Wie weet hoe ik dat moet oplossen?
En ja, die had ik wel vriendelijker op kunnen stellen, ik had al op 'Send' geklikt voordat ik het wistquote:Hi Raman,
Could you please just register my card, http://www.postcrossing.com/receivepostcard![]()
The number is NL-17398.
Thanks![]()
Allan24
Mooi lijntje erbij naar Iranquote:Good news!
The user raman received the postcard you've sent!
The user wrote the following message to you:
--
i don't recive but![]()
Have nice Time
--
laat dat vooral zo blijven taggen kost geldquote:Op maandag 4 september 2006 20:40 schreef gr8w8 het volgende:
Hoe werken die tags nu helemaal, het is me nog niet duidelijk...
nou het is een soort tikkertje ("tags")quote:Op maandag 4 september 2006 20:40 schreef gr8w8 het volgende:
Hoe werken die tags nu helemaal, het is me nog niet duidelijk...
Ik kan mezelf toch wel redelijk in de hand houden wat betreft de hoeveelheid geld wat ik aan dat taggen uitgeefquote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
laat dat vooral zo blijven taggen kost geld![]()
dat is vrij normaalquote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Knoekie het volgende:
Há nu net een kaart binnengekomen
Had ik op de kaart naar Zweden heel verhaal neergezet krijg ik dit als reactie: thanks for your nice card.//mathias
Beetje jammer, maar de volgende mag naaaar.:
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:44 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
Misschien moeten ze van ver komen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:57 schreef .Muis het volgende:
[..]
Bij mij ook niet![]()
Het wachten duurt zo lang!
keb al 17 kaarten verstuurden nog maar 6 ontvangen
laten we dat dan maar hopenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien moeten ze van ver komen.
Hij is zeker cutequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:18 schreef Fannetje het volgende:
Twee dingen binnen vandaag, een kaartspelletje uit Spanje een geweldig handgemaakt.. eh.. gehaakt eenhoorntjeDie is écht heel mooi. Ik zou er eigenlijk even een foto van moeten maken
![]()
Die gaat zeker een mooi plaatsje krijgen hier!
Edit: Done...
[afbeelding]
Nou, is 'ie niet cute?
vanwaar diequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef Knoekie het volgende:
Vandaag mijn eerste kaart binnen gehad via de officiele manier.
En die komt uit Keulen
Dat is waar, maar ik had gisteren al een kaartje uit Nurnberg gehadquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
vanwaar diesmiley, het is een kaartje wat je anders niet had gekregen
2 toch? Nurnberg en Keulen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef Knoekie het volgende:
3 Geregistreerd. 1 heb ik er zelf ontvangen.
Ja maar er staat geen code op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
2 toch? Nurnberg en Keulen?
Ik heb nog geen enkele kaart.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:26 schreef Knoekie het volgende:
Zal je zien krijg je morgen een kaartje uit Belgie
Ik hoop het voor zequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Knoekie het volgende:
Verkopen ze daar uberhaupt wel kaarten
Werken ging goed jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Vava, lekker gewerkt?
zei hij om 02:21quote:Op woensdag 6 september 2006 02:21 schreef Knoekie het volgende:
Vandaag nog niks binnen.
Ik zou hem een lief kaartje sturen bij wijze van 'dankjewel'quote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Werken ging goed jaalleen ik heb vlak voor vertrek besloten met de auto te gaan en dat had ik beter niet kunnen doen
ik had een lekke band op de terugweg...... Maar, een aardige man die eerst achter me reed haalde me in en waarschuwde me (op dat moment had ik het net zelf in de gaten want de auto ging vanzelf langzamer rijden en ik hobbeldebobbelde nogal over de weg
) hij reed voor me de vluchtstrook op en heeft de band verwisseld
![]()
Echt heel erg tof![]()
Inderdaad, misschien wil ie ook nog wel eens wat afspreken ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zou hem een lief kaartje sturen bij wijze van 'dankjewel'![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zou hem een lief kaartje sturen bij wijze van 'dankjewel'![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:10 schreef Klonk het volgende:
NL-15172 Racooneyes Finland 8 Jul, 2006 60 Travelling Lost the address?
Doei domme finse doos, bedankt dat je vooral geen reacties hebt gegeven op mijn pm's, moge je finse hut kaalgevreten worden door muggen van een meter groot
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:10 schreef Klonk het volgende:
Doei domme finse doos, bedankt dat je vooral geen reacties hebt gegeven op mijn pm's, moge je finse hut kaalgevreten worden door muggen van een meter groot
*PROEST*quote:Op woensdag 6 september 2006 10:10 schreef Klonk het volgende:
Mag hij toevallig naar helferlein?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:23 schreef gr8w8 het volgende:
Kaartje is binnen gemeld, de volgende mag naar... Keulen.Misschien kan ik hem beter zelf af gaan geven.
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:11 schreef Knoekie het volgende:
Verder had ik een map gekocht waar ik kaarten in kan doen. Nou de 3 kaarten die ik tot nu toe heb gehad passen er niet in![]()
Geweldig![]()
Bij de Hema hebben ze die ook hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 13:31 schreef Knoekie het volgende:
Hmm moet ik deze week even naar IKEA
Oke, dat is iets dichterbijquote:Op woensdag 6 september 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze die ook hoor.
Maar mijn vriendinnetje moest toendertijd per se naar de IKEA en als dank voor het rijden enzo kreeg ik de dozen als cadeautje.
Die laatste was natuurlijk het leukstquote:Op woensdag 6 september 2006 19:17 schreef Vava het volgende:
Knoekie, tof dat de kaart er isen Fannetje, heel erg bedankt voor de kaart! Lekker, die Bosche bollen
![]()
Ik had vandaag weer posteen officiele uit Virginia (VS), een By Night tag uit de VS maar op de kaart staan foto's van het Comomeer in Italië, een UNESCO tag uit Duitsland en natuurlijk de kaart van Fannetje
![]()
Ik ookquote:
En zeker de smakelijkste kaartquote:Op woensdag 6 september 2006 19:19 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Die laatste was natuurlijk het leukst
Ik had verder helemaal geen postcrossing-related post vandaag.
Maar er is nog wel veel onderweg...
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
Dat gaat nogik zou me nog niet ongerust maken
Ik probeer net die officiele kaart die ik vandaag kreeg te registreren, lukt niet want de code zou niet kloppen![]()
Zo'n 10 dagen geledenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef Vava het volgende:
Wanneer had je die kaart verstuurd?
Die Amerikaanse heeft ook nog steeds niet gereageerd![]()
jupquote:
Die ligt, net als gisteren, nog steeds ergens op het strand te bakkenquote:
Groot gelijkquote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Die ligt, net als gisteren, nog steeds ergens op het strand te bakken![]()
Nicequote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
jup
ik heb hier (ergens) een beauty and the beast cd liggen en een van aida (is stiekem ook disney)
geen post vandaag overigens (ja, de gids, maar dat telt niet)
wel is er een kaartje aangekomen in Nieuw Zeeland. De nieuwe mag naar Duitsland. Naar iemand die vlak bij Hamelen woont
quote:Op donderdag 7 september 2006 07:47 schreef Klonk het volgende:
whehehe, kaartje naar Finland is verlopen, nieuwe mag naar Finland![]()
nee, in het begin had ik zoiets van wat weer Finland, maar nu eigenlijk niet meer, krijg vaak leuke mailtjes of bedankkaartjes van Finnen, en tja ze zijn op postcrossinggebied nu eenmaal een groot landquote:Op donderdag 7 september 2006 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind je het niet "saai" worden dan?
jaquote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef Knoekie het volgende:
Als ik iemand een pm verstuur. gewoon via PC krijgt die persoon dan ook een emailtje?
Van de Bremer stadsmuzikantenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Allan24 het volgende:
Mijn postbode mag blij zijnkaartje uit Bremen in de brievenbus
Normaal ben ik heel vredelievend hoor![]()
Zo eentje heb ik ook gehad. Wel een ander nummer, maar ook Ashaiman. Is nog niet aangekomen of geregistreerd, maar ik zie ook dat die ander nog geen enkel kaartje heeft ontvangen terwijl hij er al 4 heeft verstuurd.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef Knoekie het volgende:
Wat een raar adres trouwens:
p.o.box 237
ashaiman
ghana
Dan is het waarschijnlijk de zelfdequote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook gehad. Wel een ander nummer, maar ook Ashaiman. Is nog niet aangekomen of geregistreerd, maar ik zie ook dat die ander nog geen enkel kaartje heeft ontvangen terwijl hij er al 4 heeft verstuurd.
Ik heb trouwens al 2 kaartjes gekregen, allebei uit Duitsland.Finland is zo slecht nog niet dus.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:48 schreef Knoekie het volgende:
Dan is het waarschijnlijk de zelfdeheb het nummer verzonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |