Mazzelaar.quote:Op zondag 3 september 2006 14:22 schreef Muck het volgende:
ooeeeehik mag wel een nieuwe kaart sturen! Naar Jamaica!
Ja, ik ben er echt blij meequote:Op zondag 3 september 2006 14:40 schreef Vava het volgende:
Zo tof! Een kaart naar Jamaica!
Ik ben nu druk bezig met kaarten schrijven
quote:Op zondag 3 september 2006 14:42 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb nu wel postzegels maar geen kaarten.
Ik heb me moeder al op pad gestuurdquote:Op zondag 3 september 2006 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik ben er echt blij mee
[..]
je mag er wel een paar van mij hoor
Ah mijn moeder is nu naar Den Haag. Zou ze daar een paar kaarten kopenquote:Op zondag 3 september 2006 15:02 schreef Muck het volgende:
nee, maar wel overal waar ik kom
als ik ergens kom waar ze leuke en goedkope kaarten hebben, dan neem ik er altijd wel een paar mee...
ik heb ook wel een berg boomerangkaarten liggen. die gebruik ik om bij tags te stoppen en als iemand graag een bepaalde kaart wil
hoeft niet hoor, een briefje kan ook.quote:Op zondag 3 september 2006 15:05 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ah mijn moeder is nu naar Den Haag. Zou ze daar een paar kaarten kopen![]()
Ik heb trouwens wel een tea tag gedaan, moet ik er dan ook een kaart bij doen?
Krijg ik vandaag, na een dag of 4, een bericht terug:quote:Hi there...
I have sent you an 'official' postcard via Postcrossing, now about a month ago but unfortunately it looks like it hasn't arrived yet... I hope this doesn't spoil any surprise but maybe it's possible that it actually never arrived because it got lost in the mail, or that the card ID (NL-17398) was unreadable.
Could you please let me know, did it never arrive or maybe you accidentally forgot to register it? If it never arrived, of course I could always send a new one![]()
Cheers, Marcel (Allan24)
quote:Hi
How are u?
no, I don't recive any letter:-??
i like to send u a letter... plz give me your address
I want to have friend ship with you honey.
excuse me my english not well :">
Dat probleem heb ik nu ook!quote:Op zondag 3 september 2006 14:42 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb nu wel postzegels maar geen kaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |