vanwaar diequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef Knoekie het volgende:
Vandaag mijn eerste kaart binnen gehad via de officiele manier.
En die komt uit Keulen
Dat is waar, maar ik had gisteren al een kaartje uit Nurnberg gehadquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
vanwaar diesmiley, het is een kaartje wat je anders niet had gekregen
2 toch? Nurnberg en Keulen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef Knoekie het volgende:
3 Geregistreerd. 1 heb ik er zelf ontvangen.
Ja maar er staat geen code op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
2 toch? Nurnberg en Keulen?
Ik heb nog geen enkele kaart.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:26 schreef Knoekie het volgende:
Zal je zien krijg je morgen een kaartje uit Belgie
Ik hoop het voor zequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Knoekie het volgende:
Verkopen ze daar uberhaupt wel kaarten
Werken ging goed jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Vava, lekker gewerkt?
zei hij om 02:21quote:Op woensdag 6 september 2006 02:21 schreef Knoekie het volgende:
Vandaag nog niks binnen.
Ik zou hem een lief kaartje sturen bij wijze van 'dankjewel'quote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Werken ging goed jaalleen ik heb vlak voor vertrek besloten met de auto te gaan en dat had ik beter niet kunnen doen
ik had een lekke band op de terugweg...... Maar, een aardige man die eerst achter me reed haalde me in en waarschuwde me (op dat moment had ik het net zelf in de gaten want de auto ging vanzelf langzamer rijden en ik hobbeldebobbelde nogal over de weg
) hij reed voor me de vluchtstrook op en heeft de band verwisseld
![]()
Echt heel erg tof![]()
Inderdaad, misschien wil ie ook nog wel eens wat afspreken ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zou hem een lief kaartje sturen bij wijze van 'dankjewel'![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zou hem een lief kaartje sturen bij wijze van 'dankjewel'![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:10 schreef Klonk het volgende:
NL-15172 Racooneyes Finland 8 Jul, 2006 60 Travelling Lost the address?
Doei domme finse doos, bedankt dat je vooral geen reacties hebt gegeven op mijn pm's, moge je finse hut kaalgevreten worden door muggen van een meter groot
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:10 schreef Klonk het volgende:
Doei domme finse doos, bedankt dat je vooral geen reacties hebt gegeven op mijn pm's, moge je finse hut kaalgevreten worden door muggen van een meter groot
*PROEST*quote:Op woensdag 6 september 2006 10:10 schreef Klonk het volgende:
Mag hij toevallig naar helferlein?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:23 schreef gr8w8 het volgende:
Kaartje is binnen gemeld, de volgende mag naar... Keulen.Misschien kan ik hem beter zelf af gaan geven.
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:11 schreef Knoekie het volgende:
Verder had ik een map gekocht waar ik kaarten in kan doen. Nou de 3 kaarten die ik tot nu toe heb gehad passen er niet in![]()
Geweldig![]()
Bij de Hema hebben ze die ook hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 13:31 schreef Knoekie het volgende:
Hmm moet ik deze week even naar IKEA
Oke, dat is iets dichterbijquote:Op woensdag 6 september 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze die ook hoor.
Maar mijn vriendinnetje moest toendertijd per se naar de IKEA en als dank voor het rijden enzo kreeg ik de dozen als cadeautje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |