Ja eh? Vooral die van Finland vind ik lang duren, aangezien ik daar eerder een kaartje naar verstuurd heb en ie er toch al binnen een paar dagen aankwam.quote:Op maandag 4 september 2006 16:27 schreef Klonk het volgende:
de eerste drie zijn toch wel al een aardig tijdje onderweg.
quote:Finland 25 Aug, 2006 10 Travelling
Portugal 25 Aug, 2006 10 Travelling
United States of America 25 Aug, 2006 10 Travelling
Canada 29 Aug, 2006 6 Travelling
Norway 29 Aug, 2006 6 Travelling
Ik heb die bovenste twee gisteren een berichtje gestuurd, nog geen reactie gehad...quote:NL-17203 Chaly United States of America 29 Jul, 2006 37 Travelling
NL-17687 marciamts Brazil 2 Aug, 2006 33 Travelling
NL-20741 funnyfairytale Thailand 29 Aug, 2006 6 Travelling
NL-20893 MrsDJ New Zealand 30 Aug, 2006 5 Travelling
NL-21215 milakay Finland 2 Sep, 2006 2 Travelling
Wel doen johquote:Op maandag 4 september 2006 17:32 schreef Muck het volgende:
en ik kreeg vandaag een briefje uit Spanje van de beauty-tag met een soort van zelfbruiningsdoekje...
denk overigens niet dat ik het ga gebruiken
voor: marjo als lijk (as usual)quote:Op maandag 4 september 2006 17:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Wel doen johmet foto's natuurlijk, voor en na
![]()
Da's wel een goede tip. Even kijken naar de inlogstatus enzo van je ontvangerquote:Op maandag 4 september 2006 17:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb die bovenste twee gisteren een berichtje gestuurd, nog geen reactie gehad...
Die bovenste heeft trouwens al even niet ingelogd ook, dat had ik al gezien toen ik het adres aanvroeg en om die reden ook geen bijzondere kaart gebruikt. Ze is nog steeds niet ingelogd geweest....![]()
ja, dat bedacht ik ook pas heel laatquote:Op maandag 4 september 2006 17:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Da's wel een goede tip. Even kijken naar de inlogstatus enzo van je ontvanger![]()
Lijkt me leuk om te zienquote:Op maandag 4 september 2006 17:40 schreef Muck het volgende:
[..]
voor: marjo als lijk (as usual)
na: marjo als eikenhouten bankstel
Ja, ik vind het zonde om een mooie kaart te sturen naar iemand die nooit inlogt, vandaar dat ik er altijd wel even naar kijkquote:Op maandag 4 september 2006 17:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Da's wel een goede tip. Even kijken naar de inlogstatus enzo van je ontvanger![]()
Op de website van de Amerikaanse post kan je geloof ik het adres controleren, misschien daar even kijken of het adres wel goed is?quote:Op maandag 4 september 2006 17:47 schreef Shirley het volgende:
Jaaa..weer 2 kaarten binnen! Een uit Lapland en één uit Finland. Al is dat een beetje hetzelfde. En ik heb een kaart geretourneerd gekregen. Dat was de kaart die naar Amerika moest. Wie weet hoe ik dat moet oplossen?
En ja, die had ik wel vriendelijker op kunnen stellen, ik had al op 'Send' geklikt voordat ik het wistquote:Hi Raman,
Could you please just register my card, http://www.postcrossing.com/receivepostcard![]()
The number is NL-17398.
Thanks![]()
Allan24
Mooi lijntje erbij naar Iranquote:Good news!
The user raman received the postcard you've sent!
The user wrote the following message to you:
--
i don't recive but![]()
Have nice Time
--
laat dat vooral zo blijven taggen kost geldquote:Op maandag 4 september 2006 20:40 schreef gr8w8 het volgende:
Hoe werken die tags nu helemaal, het is me nog niet duidelijk...
nou het is een soort tikkertje ("tags")quote:Op maandag 4 september 2006 20:40 schreef gr8w8 het volgende:
Hoe werken die tags nu helemaal, het is me nog niet duidelijk...
Ik kan mezelf toch wel redelijk in de hand houden wat betreft de hoeveelheid geld wat ik aan dat taggen uitgeefquote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
laat dat vooral zo blijven taggen kost geld![]()
dat is vrij normaalquote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Knoekie het volgende:
Há nu net een kaart binnengekomen
Had ik op de kaart naar Zweden heel verhaal neergezet krijg ik dit als reactie: thanks for your nice card.//mathias
Beetje jammer, maar de volgende mag naaaar.:
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:44 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
Misschien moeten ze van ver komen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:57 schreef .Muis het volgende:
[..]
Bij mij ook niet![]()
Het wachten duurt zo lang!
keb al 17 kaarten verstuurden nog maar 6 ontvangen
laten we dat dan maar hopenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien moeten ze van ver komen.
Hij is zeker cutequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:18 schreef Fannetje het volgende:
Twee dingen binnen vandaag, een kaartspelletje uit Spanje een geweldig handgemaakt.. eh.. gehaakt eenhoorntjeDie is écht heel mooi. Ik zou er eigenlijk even een foto van moeten maken
![]()
Die gaat zeker een mooi plaatsje krijgen hier!
Edit: Done...
[afbeelding]
Nou, is 'ie niet cute?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |