nee, liever in m'n blote reet in een bak vol hongerige haaien dan een familiedag, sterktequote:Op zaterdag 2 september 2006 11:24 schreef Muck het volgende:
ruilen tegen een familiedag?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, liever in m'n blote reet in een bak vol hongerige haaien dan een familiedag, sterkte![]()
ik negeer ze en pak een extra groot stuk appeltaart met extra slagroomquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:36 schreef Muck het volgende:
dat wordt bij mij gelukkig nooit gezegd, want dat weten ze dat ik een enorme kutopmerking terug geef a la "wordt het niet eens tijd om wat aan die bochel te laten doen?"
geweldig planquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:45 schreef Muck het volgende:
ja okee
een vriend van me bood gisteren aan: ik ga wel mee als je "vriendje"
als ze dan vragen of ik je vriendje ben zeg je gewoon: "nee, ik heb hem alleen voor de seks" zijn ze gelijk stil
Laat ze lekker in de spreekwoordelijke st**nt zakken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:35 schreef Klonk het volgende:
bij mij altijd andersom, moet je niet eens afvallenen je bent wel erg ehmm gezellig.....
amenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:47 schreef Smittend het volgende:
[..]
Laat ze lekker in de spreekwoordelijke st**nt zakken.
Ik ben ook wat te zwaar en HELEMAAL NIET gezellig.![]()
Ik leef maar 1 keer en dan zal ik genieten ook !
En trouwens als je op dieet bent en niet "gezellig" mee wilt schransen is het ook niet goed.![]()
Ik heb gesproken !![]()
smittend, als je niet een meisje was, had ik je nu ten huwelijk gevraagdquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:47 schreef Smittend het volgende:
[..]
Laat ze lekker in de spreekwoordelijke st**nt zakken.
Ik ben ook wat te zwaar en HELEMAAL NIET gezellig.![]()
Ik leef maar 1 keer en dan zal ik genieten ook !
En trouwens als je op dieet bent en niet "gezellig" mee wilt schransen is het ook niet goed.![]()
Ze bekijken het maar lekker.
Ik heb gesproken !![]()
dat sowiesoquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:49 schreef Klonk het volgende:
het wordt echt tijd voor een PC meet, en dan ergens bij een zoveel als je kunt eten restaurant
JA hahahaquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:49 schreef Klonk het volgende:
het wordt echt tijd voor een PC meet, en dan ergens bij een zoveel als je kunt eten restaurant
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:45 schreef Muck het volgende:
ja okee
een vriend van me bood gisteren aan: ik ga wel mee als je "vriendje"
als ze dan vragen of ik je vriendje ben zeg je gewoon: "nee, ik heb hem alleen voor de seks" zijn ze gelijk stil
Tof he. Al sinds 1989 een abo ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:45 schreef Muck het volgende:
awwww jag, je leest de donald duck
en de ikea is tofweet je wat erin staat? "Muck"
tjek mijn fobo maar eens
met dank aan allan natuurlijk
toen was ik pas 3quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tof he. Al sinds 1989 een abo ofzo.En ik ben ook weg van Disney.
![]()
![]()
![]()
leukquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef Knoekie het volgende:
Ik moet een kaartje sturen naar iemand die nog helemaal niks heeft gehad
Het is een Duitsequote:Op zaterdag 2 september 2006 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
toen was ik pas 3
en disney.... zucht
ik kan me erg goed vermaken in disneyland parijs en disneyfilms vind ik ook geweldig
En dan het liefste in het engels natuurlijk, die muisjes uit cinderella (cinderelly cinderelly!)
Monsters inc, mulan, hercules, sneeuwwitje, de kleine zeemeermin, merlijn de tovenaar (maar dan weer liever in het nederlands)
zucht....
[..]
leuk
moet je er natuurlijk wel een hele leuke en enthousiaste kaart van maken he
Neemt iedereen dan zijn/haar ontvangen kaarten meequote:Op zaterdag 2 september 2006 11:49 schreef Klonk het volgende:
Het tweedequote:Op zaterdag 2 september 2006 18:32 schreef Klonk het volgende:
is dat online bestellen goedkoper of is het gewoon voor de luie medemens ?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:30 schreef Klonk het volgende:
geen pc post vandaag
Via een pyjama tag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |