Die laatste was natuurlijk het leukstquote:Op woensdag 6 september 2006 19:17 schreef Vava het volgende:
Knoekie, tof dat de kaart er isen Fannetje, heel erg bedankt voor de kaart! Lekker, die Bosche bollen
![]()
Ik had vandaag weer posteen officiele uit Virginia (VS), een By Night tag uit de VS maar op de kaart staan foto's van het Comomeer in Italië, een UNESCO tag uit Duitsland en natuurlijk de kaart van Fannetje
![]()
Ik ookquote:
En zeker de smakelijkste kaartquote:Op woensdag 6 september 2006 19:19 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Die laatste was natuurlijk het leukst
Ik had verder helemaal geen postcrossing-related post vandaag.
Maar er is nog wel veel onderweg...
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
Dat gaat nogik zou me nog niet ongerust maken
Ik probeer net die officiele kaart die ik vandaag kreeg te registreren, lukt niet want de code zou niet kloppen![]()
Zo'n 10 dagen geledenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef Vava het volgende:
Wanneer had je die kaart verstuurd?
Die Amerikaanse heeft ook nog steeds niet gereageerd![]()
jupquote:
Die ligt, net als gisteren, nog steeds ergens op het strand te bakkenquote:
Groot gelijkquote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Die ligt, net als gisteren, nog steeds ergens op het strand te bakken![]()
Nicequote:Op woensdag 6 september 2006 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
jup
ik heb hier (ergens) een beauty and the beast cd liggen en een van aida (is stiekem ook disney)
geen post vandaag overigens (ja, de gids, maar dat telt niet)
wel is er een kaartje aangekomen in Nieuw Zeeland. De nieuwe mag naar Duitsland. Naar iemand die vlak bij Hamelen woont
quote:Op donderdag 7 september 2006 07:47 schreef Klonk het volgende:
whehehe, kaartje naar Finland is verlopen, nieuwe mag naar Finland![]()
nee, in het begin had ik zoiets van wat weer Finland, maar nu eigenlijk niet meer, krijg vaak leuke mailtjes of bedankkaartjes van Finnen, en tja ze zijn op postcrossinggebied nu eenmaal een groot landquote:Op donderdag 7 september 2006 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind je het niet "saai" worden dan?
jaquote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef Knoekie het volgende:
Als ik iemand een pm verstuur. gewoon via PC krijgt die persoon dan ook een emailtje?
Van de Bremer stadsmuzikantenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Allan24 het volgende:
Mijn postbode mag blij zijnkaartje uit Bremen in de brievenbus
Normaal ben ik heel vredelievend hoor![]()
Zo eentje heb ik ook gehad. Wel een ander nummer, maar ook Ashaiman. Is nog niet aangekomen of geregistreerd, maar ik zie ook dat die ander nog geen enkel kaartje heeft ontvangen terwijl hij er al 4 heeft verstuurd.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef Knoekie het volgende:
Wat een raar adres trouwens:
p.o.box 237
ashaiman
ghana
Dan is het waarschijnlijk de zelfdequote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook gehad. Wel een ander nummer, maar ook Ashaiman. Is nog niet aangekomen of geregistreerd, maar ik zie ook dat die ander nog geen enkel kaartje heeft ontvangen terwijl hij er al 4 heeft verstuurd.
Ik heb trouwens al 2 kaartjes gekregen, allebei uit Duitsland.Finland is zo slecht nog niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |