sanger | donderdag 31 augustus 2006 @ 13:59 |
![]() Vorige delen: F1 nieuwtjes 2006 deel 1 F1 nieuwtjes 2006 deel 2 F1 nieuwtjes 2006 deel 3 F1 nieuwtjes 2006 deel 4 F1 nieuwtjes 2006 deel 5 [F1] F1 nieuwtjes deel 6 [F1] F1 nieuwtjes deel 7 F1 nieuws portal: - NewsNow - NewsNow NL - Formule 1 Race Report - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - F1 Freaks (under construction) Onze boyz: - Albers - Doornbos Official F1 Sites: - Formula1 - FIA Teams: - Renault - McLaren - Ferrari - Toyota - Williams - Honda - RedBull Racing - BMW Sauber - Midland - Scuderia Toro Rosso - Super Aguri F1 [PDF] 2006 sporting regulations - F1 ![]() Race kalender 2006* 07 mei Europa, Nürburgring 14 mei Spanje, Barcelona 28 mei Monaco, Monte Carlo 11 juni Groot-Brittannië, Silverstone 25 juni Canada, Montreal 02 juli Verenigde Staten, Indianapolis 16 juli Frankrijk, Magny-Cours 30 juli Duitsland, Hockenheim 06 augustus Hongarije, Hungaroring 27 augustus Turkije, Istanbul 10 september Italië, Monza 01 oktober China, Shanghai 08 oktober Japan, Suzuka 22 oktober Brazilië, Interlagos ![]() Fok!Sport F1manager [ Bericht 3% gewijzigd door sanger op 31-08-2006 14:57:26 ] | |
Spooky4u | donderdag 31 augustus 2006 @ 14:01 |
zitten wat foutjes in Sanger ![]() | |
Fir3fly | donderdag 31 augustus 2006 @ 14:01 |
Je was een minuut eerder ![]() | |
sanger | donderdag 31 augustus 2006 @ 14:03 |
quote:Zo beter? Heej Spooky, ik vind deze banner eigenlijk nog mooier dan die andere ![]() En dan ipv nieuwtjes de racenaam | |
Spooky4u | donderdag 31 augustus 2006 @ 14:07 |
Ook best, doe maar wa! Ziet er zo ook goed uit toch | |
Burbo | donderdag 31 augustus 2006 @ 14:21 |
tvp | |
WEST | donderdag 31 augustus 2006 @ 14:34 |
quote: | |
boneyard | donderdag 31 augustus 2006 @ 14:38 |
spykerf1! | |
Spooky4u | donderdag 31 augustus 2006 @ 14:38 |
quote:Ander topic! | |
ziggyziggyziggy | donderdag 31 augustus 2006 @ 16:41 |
tvp ![]() | |
Atreidez | donderdag 31 augustus 2006 @ 17:26 |
Als een blauwe t mag, dan mag ik t ook ... dus, tvp ![]() | |
TommyGun | donderdag 31 augustus 2006 @ 18:22 |
quote: | |
ElmarO | donderdag 31 augustus 2006 @ 19:53 |
quote:Bron | |
multatuli | donderdag 31 augustus 2006 @ 21:11 |
Ook is het opmerkelijk dat geen enkele official van de bond de identiteit van de uitreiker niet gecheckt heeft. Da's zeker bijzonder; dat zoveel mensen het dan nog niet opvalt nog meer! | |
Sally | donderdag 31 augustus 2006 @ 22:41 |
vtp (om eens origineel te zijn!) ![]() ![]() | |
TJDoornbos | donderdag 31 augustus 2006 @ 22:48 |
ff nog over de 2007 motor van jens, ik vind het wel slim want wie zegt me niet dat ze er geen plekken mee kunnen winnen | |
Spooky4u | vrijdag 1 september 2006 @ 08:23 |
quote:bron Ik hoop toch stiekum op een betere coureur als TM. Laat Hamilton maar in de 2e wagen komen. CA heeft inmiddels bewezen met TM geen moeite te hebben. | |
Atreidez | vrijdag 1 september 2006 @ 10:53 |
Jagen elkaar op ? Albers jaagt hem op ja, en dan tikt hij Albers eraf ![]() En Hamilton, gezien die 2e race in turkije van de GP2, die gaat gewoon gelijk naar een topteam toe ![]() | |
Spooky4u | vrijdag 1 september 2006 @ 11:11 |
quote:Daarom is mijn stiekume hoop dat ie toch teamgenoot van Chris wordt, Hamilton is nu al een gewaardeerde gast binnen de paddock en als Chris hem nu eens met een grote regelmaat kan verslaan. | |
sanger | vrijdag 1 september 2006 @ 12:00 |
quote: ![]() | |
Fir3fly | vrijdag 1 september 2006 @ 13:47 |
quote:Het lijkt me vrij zeker dat Hamilton gewoon naar McLaren gaat.... | |
-Hans- | vrijdag 1 september 2006 @ 14:40 |
Ferrari presenteert rijders 2007 na Monza Mijn vermoeden: Schumacher zal waarschijnlijk stoppen en Kimi verhuist van McLaren naar Ferrari. Volgens mij is de positie van Massa bij Ferrari redelijk veilig. | |
Fir3fly | vrijdag 1 september 2006 @ 14:42 |
Als Raikkonen naar Ferrari gaat pleeg ik zelfmoord ![]() Oeps, dat is een doodverwensing ![]() | |
-Hans- | vrijdag 1 september 2006 @ 22:26 |
Ik hoop ook dat het niet waar is maar ik vrees het ergste! ![]() Volgens Pedro gaat het Ferrari team volgende week domineren tijdens de race op Monza. Hij doet deze uitspraak n.a.v. de tests op Monza waar de "rooien" erg snel waren. | |
rubbereend | vrijdag 1 september 2006 @ 23:15 |
quote: ![]() | |
TJDoornbos | zaterdag 2 september 2006 @ 08:21 |
quote:Ja das inderdaad k*t dat deed Stoddart eind vorig jaar netter, anders had Torro Roso nu Double Dutch gehad ![]() | |
Tarado | zondag 3 september 2006 @ 16:22 |
quote:Zegt ook wel iets over hoe ver die onderhandelingen over de verkoop nu werkelijk zijn. | |
Spooky4u | zondag 3 september 2006 @ 20:34 |
Is er al iets vastgelegd omtrent coureurs dan? Ik ken er niets van vinden. | |
TJDoornbos | dinsdag 5 september 2006 @ 08:45 |
Beide zeggen ze een principe accoord te hebben dus zal wel zo goed als rond zijn! | |
sanger | dinsdag 5 september 2006 @ 09:03 |
quote:Wacht effe.... TM zegt akkoord te zijn met Midland. Albers zegt alleen een stoieltje te hebben, nog niet zeker dat het Midland is. Tenminste, dat is niet verteld. | |
Spooky4u | dinsdag 5 september 2006 @ 09:05 |
Juist, zolang ze niet als bevestigde coureurs in het sillyseason topic staan geloof ik nog niets. | |
sanger | dinsdag 5 september 2006 @ 09:06 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 5 september 2006 @ 09:13 |
Wat zit jij nu te janken ![]() | |
Xebber | dinsdag 5 september 2006 @ 09:37 |
TVP! ![]() | |
Giem | dinsdag 5 september 2006 @ 10:01 |
quote: ![]() | |
sanger | dinsdag 5 september 2006 @ 12:05 |
quote:Geen idee, misschien omdat ik zaterdag om 15.00 in het vliegtuig zit | |
Tarado | dinsdag 5 september 2006 @ 18:05 |
Red Bull teams volgend jaar met Ferrari Motoren? Red Bull en Ferrari zijn dichtbij een overeenkomst voor motoren voor de twee RB teams, Red Bull wilde eerst onder het Ferrari contract uit en in 2007 met Renault in zee gaan, Ferrari ging hier niet mee accoord en heeft een tegenbod gedaan; beide teams met Ferrari motoren, op Monza valt de definitieve beslissing. Bron; http://www.auto-motor-und(...)t_ferrari.123910.htm | |
Spooky4u | woensdag 6 september 2006 @ 08:10 |
quote:Wat zit je dan trouwens te miepen over de OP van Monza. die kun je net zogoed zelf nog maken, toch? | |
THCees | woensdag 6 september 2006 @ 11:06 |
Der Shumi, macht schluss', kopt de krant woensdag. Bedoeld wordt dat Michael Schumacher die heeft aangekondigd zondag na de GP van Monza zijn toekomstplannen bekend te maken. Bron : ![]() | |
Garisson72 | woensdag 6 september 2006 @ 11:45 |
Kovalainen bevestigd als 2e rijder bij Renault!!!! goed nieuws, d8 ik zo... ik zie graag nieuwe gezichten verschijnen - gaarne ook Hamilton in de 2e McLaren. | |
THCees | woensdag 6 september 2006 @ 11:51 |
nee man zie liever Giedo van der Garde als 2e bij mcLaren | |
Garisson72 | woensdag 6 september 2006 @ 11:59 |
quote:not in your wildest dreams... Volgens Bild zou Schumacher dus zondag gaan aankondigen na dit seizoen achter de geraniae te gaan zitten. Ik hoop het... tijd voor een New Era in de F1! We moeten echter het vacuum dat hij achter zal laten niet onderschatten. Ik denk dat het een tijd zal duren voor alles en iedereen weer op zijn plek zal zijn gevallen nadat Schumi het veld heeft geruimd. Raikkonen dan dus op zijn plaats in de Ferrari, maar nu ook Brawn zijn Sabbatical heeft aangekondigd na dit seizoen, zal Ferrari ook wel weer ff stuurloos zijn. Het Golden Team valt uiteen... laat Kimi zijn pechduivel maar in de McLaren achterlaten, iig! ![]() Wat denken jullie daarvan? | |
Spooky4u | woensdag 6 september 2006 @ 12:09 |
quote:Zoals je het verteld lijkt het me een grotere waarschijnlijkheid dat de pechduivel gewoon meeverhuisd | |
Take_A_Picture | woensdag 6 september 2006 @ 12:16 |
quote:This is it. Kimi gaat waarschijnlijk naar Ferrari. Ik kan me niet voorstellen dat hij bij McLaren blijft. | |
-Hans- | woensdag 6 september 2006 @ 12:24 |
Kimi naar de ' rooien ' aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah why?! ![]() ![]() Maar ja, het is nog niet bevestigd maar ik denk dat hij Schumacher gaat vervangen. Dan krijg je dus Massa en Kimi bij Ferrari, aardig duo. Renault neemt wel risico maar hopelijk pakt het goed voor ze uit. | |
Spooky4u | woensdag 6 september 2006 @ 12:26 |
Verder in [F1] Silly season 2007. De geruchten en feiten! Dit is natuurlijk nog alleem maar speculatie. | |
Garisson72 | woensdag 6 september 2006 @ 12:27 |
quote: ![]() zeg dat nou niet... you'll jinx it... ![]() | |
-Hans- | woensdag 6 september 2006 @ 12:27 |
quote:(Y) | |
Spooky4u | woensdag 6 september 2006 @ 12:31 |
? | |
Rory78 | woensdag 6 september 2006 @ 13:54 |
Het lijstje tot nu toe: Ferrari: waarschijnlijk met Raikkonen en Massa, anders met Schumacher en Massa of Schumacher en Raikkonen. Renault: zeker met Fisichella en Kovalainen. McLaren-Mercedes: Alonso is zeker. Als Kimi niet naar Ferrari gaat, dan zal hij wel blijven. Andere namen: Hamilton, DeLaRosa, Paffett. Honda: zeker met Button en Barrichello. Toyota: zeker met Ralf en Trulli BMW: Nick Heidfeld is zeker. Voor het tweede stoeltje worden de namen Kubica, Vettel en Albers genoemd. Williams-Toyota: zeker met Wurz en Rosberg. Red Bull-(Ferrari/Renault/Mercedes): zeker met Webber en Coulthard. Scuderia Torro Rosso (Ferrari/Cosworth): nog niets is zeker, maar er wordt gesproken over Liuzzi, Speed, Jani en Doornbos. (Midland/Spyker)-(Spyker/Cosworth): er wordt gesproken over het duo Albers en Monteiro, maar ook hier is nog niets zeker. Super Aguri-Honda: Nog niets is zeker, maar er wordt gesproken over continuering door Sato en Motoyama. | |
ElmarO | woensdag 6 september 2006 @ 20:04 |
quote:Omdat hij ook weleens kampioen wil worden. ![]() Bij McLaren is het de laatste jaren telkens net niet. Er is altijd wel iets daar waardoor het daar niet wil lukken. Ligt het een keer niet aan de betrouwbaarheid, dan ligt het wel weer aan de snelheid die ze tekort komen. Waar het huidige seizoen en vorig seizoen wel vrij goede voorbeelden zijn. En ik kan me voorstellen dat Kimi het daar nu wel een keer mee heeft gehad. Al schijnt het ook te helpen dat de verhoudingen met Ron Dennis niet meer zo goed zijn. | |
Fir3fly | woensdag 6 september 2006 @ 20:04 |
Het begint erop te lijken dat ik volgend jaar de Formule 1 maar laat varen. | |
HPoi | woensdag 6 september 2006 @ 20:32 |
quote: | |
TJDoornbos | woensdag 6 september 2006 @ 21:00 |
quote:Met welke reden? | |
Fir3fly | woensdag 6 september 2006 @ 21:03 |
quote:Raikkonen bij Ferrari, the horror! ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 6 september 2006 @ 21:25 |
quote:ahaha tja ik zou het ook zonde vinden van die gozer maar verder boeit het me weinig Jens en RD zijn mijn helden en de andere zoeken het maar leuk uit! | |
sooty | woensdag 6 september 2006 @ 21:33 |
quote:Toch jammer. Ik mag 'm niet net als vele van zijn (ex-)collega's maar het blijft een sportman in hart en nieren. En zijn prestaties spreken voor zich. quote:Mwoah. In het mindere seizoen vorig jaar is hij ook een tijdje weggeweest. Ross Brawn heeft chronische rugproblemen. En zeg nooit nooit; Patrick Head verschijnt ook weer regelmatig bij Williams in de box en aan de pitwall. ![]() | |
Fir3fly | woensdag 6 september 2006 @ 21:34 |
quote:Zonde van Ferrari zou je bedoelen. Die kerel kan helemaal niet rijden ![]() | |
-Hans- | woensdag 6 september 2006 @ 21:40 |
quote:Ik denk dat hij inderdaad wel eens een auto wil hebben waar hij kampioen mee kan worden. Bij McLaren is het altijd net niet. Of ze hebben een snelle wagen en ontbreekt het aan de betrouwbaarheid of ze hebben een aardig betrouwbare wagen (zoals nu), echter is dan de snelheid weer niet in orde. Als Kimi naar Ferrari gaat dan kan ik dat wel begrijpen, ook omdat Todt erg van hem gecharmeerd is. Maar ik zou het wel jammer vinden want ik heb bar weinig met Ferrari. | |
Spooky4u | woensdag 6 september 2006 @ 22:25 |
quote:bron | |
sooty | woensdag 6 september 2006 @ 22:27 |
quote:Kimi heeft geen andere keuze. In potentie is hij een wereldkampioen. Dat weten ze bij McLaren, bij Ferrari, bij Renault en bij alle andere teams. Maar dan moet het 'package' wel kloppen. Daar heeft het nogal aan ontbroken bij McLaren de afgelopen jaren, naast de pure pech uiteraard. Ik hoop en verwacht dat Kimi het goed gaat doen bij Ferrari. ![]() | |
-Hans- | woensdag 6 september 2006 @ 23:38 |
quote:Hier heb ik weinig aan toe te voegen. ![]() Mocht Kimi gaan dan hoop ik ook dat hij het goed gaat doen. Ook ik verwacht van wel want het is gewoon een prima coureur. Hopelijk is de Mercedes V8 (die is nog niet krachtig genoeg) het volgend seizoen sneller en ook nog steeds betrouwbaar want dan krijgen we vast nog wel mooie duels tussen Kimi en Alonso te zien. ![]() | |
sanger | donderdag 7 september 2006 @ 03:01 |
quote:Ken je het fenomeen feestweek? Daar kom ik nu net van, en die duurt tot zaterdag. Ik zit dus niet echt nuhter in het vliegtuig enzo..... | |
Spooky4u | donderdag 7 september 2006 @ 07:38 |
quote:Aaaahaaaaa, nou ok! Komt ie zo dan hoor! | |
-Hans- | donderdag 7 september 2006 @ 13:57 |
quote:Het is nog even wachten op de def. bevestiging maar een Nederlands F1-team is weer een stap(je) dichterbij gekomen. ![]() | |
Fir3fly | donderdag 7 september 2006 @ 14:47 |
quote:Voorlopig blijven het nog geruchten zo te lezen.... | |
IkWilbert | donderdag 7 september 2006 @ 14:50 |
quote:Was het niet f1racing.nl die melde dat Robert Doornbos in Monaco in de Red Bull zou rijden? Was volgens hen ook allemaal in kannen kruiken. Ik wacht het rustig af... ![]() | |
Fir3fly | donderdag 7 september 2006 @ 14:54 |
Op racefreaks staat dat het ontkent wordt door een woordvoerder van Midland. | |
Garisson72 | donderdag 7 september 2006 @ 15:02 |
quote:inderdaad, dat zat ik ook te bedenken... voordien dacht ik altijd van f1racing.nl dat het wel een betrouwbare bron was, maar door dit voorval ben ik toch wat sceptisch geworden... dit nieuws nog maar even niet voor de waarheid aannemen dus. | |
Fir3fly | donderdag 7 september 2006 @ 15:20 |
Spyker heeft interesse in Ferrari | |
roelofjan | donderdag 7 september 2006 @ 22:15 |
quote:Ik neem sowieso geen enkele Nederlandse F1 site serieus. Ze zijn allemaal maar al te graag bereid om met de meest spectaculaire onthullingen/ geruchten te komen, want het levert zo lekker veel hits op hé.. en wat maakt het nou uit of het waar is of niet, bezoekers komen toch wel terug want meestal zijn die geruchten maar al te spannend.. Als je ziet wat voor een onzin de laatste jaren al voorbij is gekomen. Was vooral erg toen Verstappen nog rondreed. Loopt het aantal bezoekers wat terug? Ach dan plaatsen we gewoon wat geruchten over Jos en Ferrari.. | |
WEST | donderdag 7 september 2006 @ 23:41 |
quote:maar dat is toen op het laatste moment toch afgeblazen ik heb namelijk het hele verhaald gehoord ![]() | |
roelofjan | donderdag 7 september 2006 @ 23:49 |
Ja, daar heb ik het laast ook nog met Robert over gehad. | |
Garisson72 | vrijdag 8 september 2006 @ 09:13 |
quote:nee, daar is door alle betrokken partijen furieus ontkennend op gereageerd, waarna f1racing.nl maar snel deed of er nooit iets gezegd was... ![]() | |
sanger | vrijdag 8 september 2006 @ 09:48 |
Ik heb ook de geruchten gehoord dat er op het laatste moment vanaf werd gezien. De reden hiervoor weet ik echter niet. | |
-Hans- | vrijdag 8 september 2006 @ 11:28 |
/oeps, ik zit in het verkeerde topic te posten. ![]() | |
WEST | vrijdag 8 september 2006 @ 11:45 |
quote:tuurlijk is dat ontkent, dat hebben ze besloten om dat te doen nadat F1racing het bekend maakte. en jij weet dat natuurlijk zo goed ![]() | |
multatuli | zaterdag 9 september 2006 @ 12:25 |
from pitpass: Word in the paddock on Saturday morning is that a deal has been concluded overnight which will finally see Michiel Mol's Dutch consortium purchase Midland F1 Racing. Although he refused to comment on the speculation, a Midland spokesman confirmed to Pitpass that an official statement will be issued at 19:00 (local time) today (Saturday). Vanavond dus uitsluitsel. Zie ook het bericht op grandprix.com waarin de Ferrari motoren aan het nieuwe team gekoppeld worden (en de Spyker 4x4 productiemotor evt ook door Ferrari geleverd zou gaan worden). | |
DarkShine | zaterdag 9 september 2006 @ 12:55 |
Hopen op een team van Schumi en Raikonen dan! ![]() | |
roelofjan | zaterdag 9 september 2006 @ 13:03 |
Misschien is Schumi ook wel toe aan een nieuwe uitdaging... hij neemt Ferrari gewoon motoren mee en gaat voor Spyker F1 rijden. En aangezien hij toch niet weet wat 'ie met z'n geld moet doen steekt 'ie ook even 200 miljoen in Spyker. Vervolgens wordt 'ie natuurlijk helemaal zoek gereden door Albers en neemt Schumi over een jaar gedesillussioneerd afscheid van de F1... | |
ElmarO | zaterdag 9 september 2006 @ 13:29 |
En als vervolg op het bericht dat multatuli postte. quote:Bron | |
Sally | zaterdag 9 september 2006 @ 14:34 |
quote:Wishful thinking? ![]() quote:Wishful thinking part II? ![]() | |
Spooky4u | zaterdag 9 september 2006 @ 16:59 |
quote:bron | |
roelofjan | zaterdag 9 september 2006 @ 17:11 |
quote:Wacht nou maar af... | |
Sally | zaterdag 9 september 2006 @ 18:39 |
quote:Zal ik zeker doen! ![]() Ik vind nl. dat wat je schreef nog niet eens zo'n vergezocht idee! En of Albers 'm dan zoek gaat rijden, dàt moeten we dan nog maar gaan zien. (denk je dat Albers 2e rijder bij Spijker zal gaan worden naast een grote naam als Schumi??? Kannie (M.S.) weer teamorders gaan verlangen! Hihi ![]() | |
ziggyziggyziggy | zaterdag 9 september 2006 @ 19:07 |
Het is al zeven uur geweest... ![]() En ik zit een site of veertig te f5-en voor Midland nieuws... gerucht is wel dat het team per direct zal worden omgedoopt naar Spyker MF1. | |
ElmarO | zaterdag 9 september 2006 @ 20:42 |
quote:Het is dus blijkbaar uitgesteld. ![]() quote:Bron | |
-Hans- | zaterdag 9 september 2006 @ 22:26 |
Een tijd terug (GP @ Silverstone?) waren al beelden te zien van een drietal Renault medewerkers die een bezoek brachten aan het motorhome van Toro Rosso. Vanavond hebben wederom 2 Renault medewerkers een bezoek gebracht aan het Toro Rosso motorhome. Volgens Grandprix.com waren het ' two Renault engine men'. Het lijkt dus een kwestie van tijd tot bekend zal worden gemaakt dat Toro Rosso gaat rijden met Renault motoren. [ Bericht 4% gewijzigd door -Hans- op 09-09-2006 23:19:29 ] | |
roelofjan | zaterdag 9 september 2006 @ 22:30 |
quote:Hé, F1racing, waarom dat dan? Het was een paar dagen geleden allemaal toch al rond? ![]() | |
insaniac_2oo1 | zaterdag 9 september 2006 @ 23:05 |
quote: ![]() f1racing.nl is echt de prive/story onder de f1-nieuws-sites ![]() | |
WEST | zaterdag 9 september 2006 @ 23:45 |
quote:dat valt echt wel mee, ik heb sites gezien die veel meer roddels plaatsen. | |
-Hans- | zondag 10 september 2006 @ 00:17 |
De kogel is door de kerk! Midland is gekocht door Spyker!!!!!quote: | |
Bolter | zondag 10 september 2006 @ 00:21 |
Waar blijft dat nieuws?! De spy-shots van het omstickeren van de Midland! ![]() | |
roelofjan | zondag 10 september 2006 @ 00:23 |
Een wat uitgebreider verhaal: Midland sale to Spyker now complete The Midland F1 team has been officially sold to Dutch company Spyker, the outfit confirmed tonight. An official announcement, which was expected this evening, was issued close to midnight at Monza, ahead of the Italian Grand Prix, stating the team was sold in full to Spyker. "The decision to sell the team has been one of the most difficult I have ever faced," stated Midland Group Chairman Alex Shnaider. "It is never easy to relinquish something into which one has devoted so much energy and passion. "However, as much as I had hoped to witness the continuing growth of the team under our ownership, I truly believe this transaction is in the best interests of everyone involved - Midland Group, Spyker, and the team." Shnaider, whose Midland company bought the team from Eddie Jordan at the end of the 2004 season, added: "I am proud to be leaving the team in a much better state than it was when we acquired it 20 months ago. "Not only is it more financially stable, it is also more competitive at the track, and getting stronger all the time. "The creation of the 2007 car is well underway, as are major upgrades to the wind tunnel facility. Investment into the team's technical development has continued unabated throughout the season. "At the moment, Formula One is a much more mature and understood sport in Holland than it is in Russia. I believe the new owners will be well placed to exploit the commercial and nationalistic aspects of a Dutch identity, and this is something that can only benefit the team. "My partner, Eduard Shifrin, left the decision entirely up to me, since he knows how important it is for me to see the team not only survive, but succeed. "With this in mind, the new owners have demonstrated their ambitious plans to take the team forward to the next phase of its rebuilding programme. "Spyker, headed by Victor Muller and Michiel Mol, consists of a strong group of investors with the resources, planning and capacity to further develop the team. "I am confident that under their leadership, the future of the team rests in good hands, and I would not have agreed to this sale under any other circumstances. "Midland Group and I have been committed to the team's success from the moment we decided to take it on. We have always been, and will continue to be, Formula One fans, and we wish the sport, the team and its new owners the greatest success in the future." The full statement by Midland: The Midland Group of Companies wishes to announce the sale of 100% of its shares in Midland F1 Limited to Spyker Cars NV ("Spyker"). Prior to the sale, Midland F1 Limited headed all Midland Group motorsport activities, including ownership and operation of the Midland F1 Racing team ("MF1 Racing"), which competes in the FIA Formula 1 World Championship. "The decision to sell the team has been one of the most difficult I have ever faced," stated Midland Group Chairman Alex Shnaider. "It is never easy to relinquish something into which one has devoted so much energy and passion. However, as much as I had hoped to witness the continuing growth of the team under our ownership, I truly believe this transaction is in the best interests of everyone involved - Midland Group, Spyker, and the team. "I am proud to be leaving the team in a much better state than it was when we acquired it 20 months ago. Not only is it more financially stable, it is also more competitive at the track, and getting stronger all the time. The creation of the 2007 car is well underway, as are major upgrades to the wind tunnel facility. Investment into the team's technical development has continued unabated throughout the season. "At the moment, Formula 1 is a much more mature and understood sport in Holland than it is in Russia. I believe the new owners will be well placed to exploit the commercial and nationalistic aspects of a Dutch identity, and this is something that can only benefit the team. "My partner, Eduard Shifrin, left the decision entirely up to me, since he knows how important it is for me to see the team not only survive, but succeed. With this in mind, the new owners have demonstrated their ambitious plans to take the team forward to the next phase of its rebuilding programme. "Spyker, headed by Victor Muller and Michiel Mol, consists of a strong group of investors with the resources, planning and capacity to further develop the team. I am confident that under their leadership, the future of the team rests in good hands, and I would not have agreed to this sale under any other circumstances. "Midland Group and I have been committed to the team's success from the moment we decided to take it on. We have always been, and will continue to be, Formula 1 fans, and we wish the sport, the team and its new owners the greatest success in the future." In October 2004, Midland Group`s involvement in Formula One began when Mr. Shnaider confirmed his plans to lodge an entry for the 2006 season. Although initially committed to the idea of creating a completely new team for the 2006 season, Midland instead signed an opportunistic deal to buy the Jordan Grand Prix team shortly prior to the 2005 Formula 1 season. As a result, the team competed as Jordan Grand Prix in 2005, and re-branded itself as MF1 Racing for 2006. "The time-line was tight, but by buying Jordan, we benefited from having a ready-made team: the people, the facilities, the know-how - all the elements we were previously looking to piece together from scratch," recalls Mr. Shnaider. "Entering the sport a year ahead of schedule was easier to execute with an established team, although it still presented us with a steep learning curve in 2005. But that's OK; we learned a lot during the transition." At the time of its acquisition by Midland, there were few tangible assets in place to ensure the participation of the Jordan team in the 2005 F1 World Championship, which commenced in March 2005 in Melbourne - barely two months after the purchase was completed. Therefore, the first goal was to ensure that Jordan would participate in Melbourne with three cars, complying with the 2005 FIA regulations. Within a very short timeframe, MF1 Racing managed to fulfill the provisions of Jordan's prior agreement with Toyota, thus enabling receipt of engines. The team also undertook the task of modifying the chassis to accommodate the Toyota V10 in place of the previous Cosworth powerplant; designing a new gearbox to mate with the new engine; acquiring sponsorships and signing new drivers. In less than two months, the first goal - participating with three cars in accordance with the 2005 FIA regulations - had been achieved. The next goal was to establish the reliability of the race cars while improving the team's cost efficiency. Existing supplier relationships were examined and replaced where appropriate and where a satisfactory cost/quality correlation would be ensured. In addition, more work was brought in-house at MF1 Racing to enhance flexibility and cost efficiency. As can be evidenced by both cars' combined race finish ratio of 84% in 2005 and progress to date in 2006, the team's mechanical reliability and consistency of performance has been successfully established. Phase 3 was the evolution of the 2005 car, the EJ15, and increasing its competitiveness. The EJ15B aerodynamic package, which debuted at the 2005 French Grand Prix, introduced a number of performance gains. More importantly, these concepts set the stage for the development and construction of the 2006 car, the M16, and allowed the team to significantly reduce the gap to its rivals. The team is now, on average, some 2 seconds per lap closer to the front of the grid than it was a year ago. Off the track, the team's facilities and equipment have been completely refurbished. The paddock hospitality centre has been redesigned and three state-of-the-art technical trailers have replaced the aging fleet of transporters. Investment has also been made in improving the team's factory and wind tunnel facilities, which are in the process of being upgraded in scale from 40% to 50%. "Our plans for the team were right on target. 2005 was tough, as expected, but we relished the challenge and got on with the job," says Mr. Shnaider. "In 2006, our plans had begun to yield improved results. The team is now a whisker away from the middle of the pack - and getting closer at every race - and its reliability is better than that of a few teams higher up the grid. "At the factory, everything has been reorganized and the team is poised to break through to the next level. Spyker recognizes that, and we have recognized in Spyker the ability to attract sponsorship from a robust and enthusiastic F1 market. We feel that these sponsor dollars, with an owner's investment similar to ours, will bring the results quicker than it would have under our plan. "I have experienced the highs and lows of being a team owner, and for the most part, I've enjoyed it immensely. But I do have a number of other business interests apart from F1, which are much more significant in monetary terms, even if they are not as high in profile. "I generally found time to attend only 5 or 6 race weekends in each of 2005 and 2006, and hopefully I will be able to keep it at that level. Michiel Mol has invited me to come and visit the team whenever I like, and I am looking forward to watching the action and relaxing with my guests in the paddock." "I would further like to thank everyone who helped us achieve so much in this challenging environment in such a short time: our drivers, mechanics, engineers, designers, factory staff and team management, as well as our suppliers and sponsors. They have all done a wonderful job, and their future in this sport is deservedly bright." http://www.autosport.com/news/report.php/id/54388 Hopen dat het wat wordt... | |
Fir3fly | zondag 10 september 2006 @ 00:31 |
[Upd] Midland officieel verkocht | |
ElmarO | zondag 10 september 2006 @ 09:56 |
quote:En Mike Gascoyne komt het team per 1 november versterken. ![]() quote:Formule1-RaceReport & Racefreaks | |
Kleffe_Dop | zondag 10 september 2006 @ 10:06 |
Rijden ze vanaf nu dan ook al onder de Nederlandse vlag? Ik zie de geruchten alweer op gang komen op het Verstappen forum ![]() | |
HPoi | zondag 10 september 2006 @ 13:00 |
VERSTAPPEN & ALBERS!! ![]() | |
WEST | zondag 10 september 2006 @ 13:53 |
quote:nee volgend jaar pas | |
-Hans- | zondag 10 september 2006 @ 13:55 |
quote:Is wel een typetje (niet de makkelijkste), echter wel iemand met een boel kennis! Volgens deze site zou Klien in de race zijn voor een stoeltje bij Spyker. Verstappen (heeft overigens al wel getekend bij A1) en Albers in 1 team lijkt mij super! Doornbos en Albers zie ik niet zo snel gebeuren. Maar misschien wordt het wel Klien en Albers. ![]() | |
WEST | zondag 10 september 2006 @ 13:57 |
![]() ![]() | |
roelofjan | zondag 10 september 2006 @ 15:53 |
Valles to test for Spyker MF1 GP2 driver Adrian Valles will test for Spyker MF1 Racing at Silverstone on September 19 and 20. "Adrian has impressed the team with his performances in both Renault World Series and GP2," said Colin Kolles. "We understand the importance of being the first to test young talents like Adrian in order to assess their potential for Formula 1, and we are looking forward to a good performance from him." Valles has been learning the ropes this year in GP2 and has not scored any major results. | |
rubbereend | zondag 10 september 2006 @ 20:26 |
hopelijk nemen ze jonge Nederlandse coureur erbij als testrijder, van der Garde ofzo. | |
insaniac_2oo1 | zondag 10 september 2006 @ 21:08 |
quote:is albers eigenlijk al zeker voor volgend jaar? | |
Fir3fly | zondag 10 september 2006 @ 21:09 |
![]() | |
multatuli | zondag 10 september 2006 @ 21:14 |
quote:Nee, hij heeft ergens getekend, maar waar? Tis verdacht dat hij vandaag bij de Spyker presentatie niet wat triomfantelijker was. Hij maakt het 8 oktober bekend in Suzuka. Toch Super Aguri? | |
sjakie007 | zondag 10 september 2006 @ 21:15 |
En Doornbos vervangt Klien vanaf de volgende race. Doornbos to replace Klien from China quote:http://www.autosport.com/news/report.php/id/54434 | |
Fir3fly | zondag 10 september 2006 @ 21:16 |
autosport.com is meestal wel betrouwbaar. Maar toch geloof ik het nog niet helemaal.... | |
sjakie007 | zondag 10 september 2006 @ 21:17 |
Nee, klopt. Het is wel een onwaarschijnlijk bericht, maar vanmiddag had Plooij het er ook over dat ze bij Red Bull Racing een mededeling hadden. Maar tsja, Plooij ![]() | |
insaniac_2oo1 | zondag 10 september 2006 @ 21:18 |
quote:dat zou gaaf zijn!!! En albers naar super aguri zou om te janken zijn ![]() | |
Tarado | zondag 10 september 2006 @ 21:41 |
quote:Dat vergroot wel weer de kans voor Doornbos bij Spyker dan, want ik neem aan dat die wel 1 Nederlander willen | |
insaniac_2oo1 | zondag 10 september 2006 @ 21:44 |
quote:ik zie liever doornbos bij RBR en Albers bij Spyker | |
kriele | zondag 10 september 2006 @ 21:46 |
quote:Maar dat zal problematisch worden, aangezien de matige Webber al getekend heeft voor volgend seizoen. | |
insaniac_2oo1 | zondag 10 september 2006 @ 21:47 |
quote:misschien stopt coultard er ook wel spontaan mee :-p | |
WEST | zondag 10 september 2006 @ 21:53 |
quote:nee Coulthard moet eerst wereldkampioen worden ![]() | |
insaniac_2oo1 | zondag 10 september 2006 @ 21:55 |
quote: ![]() ![]() ![]() achja, coulthard is cool. Die moet altijd blijven :-p met z'n grijze baard als oude wijze man tussen de jonkies. | |
ziggyziggyziggy | zondag 10 september 2006 @ 22:06 |
quote:Ik zie inderdaad maar weinig berichten of geruchten van autosport.com die niet kloppen... beter dan F1racing de laatste tijd. Maar ja, die zijn ook niet meer helemaal onpartijdig sinds ze aan F1-sponsoring doen. Ik zou het een mooie zet vinden voor Doornbos, kan hij RBR even laten zien wat ze volgend jaar mislopen. ![]() | |
insaniac_2oo1 | zondag 10 september 2006 @ 22:11 |
quote:mja misschien kan hij nog wat leuks laten zien. Aan de ene kant is het lastig om zo aan het eind van het seizoen int e stappen. Aan de andere kant heeft hij al het hele jaar kunnen wennen aan de auto. Dus wat dat betreft moet het goed gaan! | |
WEST | zondag 10 september 2006 @ 22:28 |
quote:ok 1 fout heeft F1racing gemaakt maar om daar nu op afgerekend te worden? 8 jaar werd er juiste informatie gegeven. jij maakt ook fouten bij fok sport maakt jou dat een mindere schrijver? | |
ziggyziggyziggy | zondag 10 september 2006 @ 22:39 |
quote:Ik reken F1racing niet af op 1 fout en ik schrijf die site ook niet af. En ja, ik maak uiteraard ook fouten, ik zal de eerste zijn om dat toe te geven en ze aan te wijzen. Het valt me alleen op dat ze de laatste tijd wat... hoe zal ik het zeggen... losser omgaan met onbevestigde geruchten. Dat zorgt ervoor dat ik wat sceptischer naar F1racing kijk als bron. | |
Slein83 | zondag 10 september 2006 @ 22:43 |
Raikkonen bevestigd voor ferrari tot 2009 en massa tot 2008 http://www.ferrariworld.com/events/ms/pdf/monza02_en.pdf | |
Fir3fly | zondag 10 september 2006 @ 22:45 |
Tot 2009 maar liefst? Bah, drie jaar lang een ijskonijn in een rode auto ![]() | |
HPoi | zondag 10 september 2006 @ 22:46 |
Toch vreemd dat ze Massa steeds een 1 jarig contract geven... Maarja, misschien wil Massa dat zelf wel. | |
HPoi | zondag 10 september 2006 @ 22:47 |
quote:Hij zal toch wel langzamerhand gaan smelten tot een Ferraricoureur. Althans, dat is wel de bedoeling. | |
-Hans- | zondag 10 september 2006 @ 22:51 |
quote:t/m 2008 moet het zijn, het is dus een 2-jarig contract. | |
Fir3fly | zondag 10 september 2006 @ 22:52 |
quote:Ik denk toch dat ik nooit fan van hem zal worden. Eigenlijk hoop ik het wel, Ferrari-fan als ik ben ![]() | |
rubbereend | zondag 10 september 2006 @ 23:08 |
quote:inderdaad, zoals hij zich nu gedraagd kan niet bij Ferrari. Ik zie hem al op al die media evenementen zo mompelend half engels haspelend kutten ![]() | |
Garisson72 | maandag 11 september 2006 @ 07:54 |
die Raikkonen zal nooit een echt media-dier worden, en dat weten ze bij Ferrari ook heus wel. Dat betekent dus dat ze daar voor iemand hebben gekozen die de successen op de baan kan voortzetten en nemen voor lief dat ze voor sponsor-activiteiten niet zo heel hard op hem hoeven te rekenen. Maar misschien gaat hij de hele wereld nog wel verrassen... dat zou lache zijn!! ![]() ik hoop iig dat hij snel aan het nieuwe team en de nieuwe auto kan wennen, zodat we snel in het 2007-seizoen mooie races van hem kunnen gaan zien!! ![]() | |
Spooky4u | maandag 11 september 2006 @ 08:04 |
Ach, dat wordt dan een mooie nieuwe wereldkampioen volgend jaar! ![]() ![]() | |
WEST | maandag 11 september 2006 @ 11:04 |
quote:prachtig tis nu officieel ![]() | |
roelofjan | maandag 11 september 2006 @ 11:16 |
quote:Haal je icoon eens uit die beveilige dir... | |
TJDoornbos | maandag 11 september 2006 @ 11:23 |
Lets kick some ass | |
-Hans- | maandag 11 september 2006 @ 11:33 |
quote:De server was tussen 11:16 / 11:18 net bezig met opstarten, vandaar dat je waarschijnlijk even een inlogscherm kreeg te zien. Sorry voor de "overlast". ![]() | |
-Hans- | maandag 11 september 2006 @ 11:35 |
Ontopic: Tof voor Robert Doornbos dat hij de komende 3! races mag rijden. ![]() ![]() | |
LoveBoatCaptain | maandag 11 september 2006 @ 11:37 |
![]() Whehehehehe ![]() | |
roelofjan | maandag 11 september 2006 @ 11:39 |
quote:Die klote friezen ook altijd. ![]() | |
#ANONIEM | maandag 11 september 2006 @ 12:11 |
quote: ![]() | |
Kleffe_Dop | maandag 11 september 2006 @ 12:15 |
Doornbos ![]() Ik hoop dat hij het nu echt waarmaakt! | |
WEST | maandag 11 september 2006 @ 12:15 |
quote:inderdaad zeg er hoeft maar iets stuk te gaan en die kut friezen zijn het weer ![]() | |
roelofjan | maandag 11 september 2006 @ 12:28 |
Renault to supply a Red Bull team in 2007 World champions Renault will supply customer engines to one of Red Bull's Formula One teams next season, autosport.com has learned. The French car manufacturer have signed a deal with the energy drinks company to provide V8 power units in 2007. However, it has not yet been decided which team will get these engines. Red Bull boss Dietrich Mateschitz flew into Monza on Sunday to put his signature on the contract after months of negotiations to secure power units for his teams. Although it is not known when an official announcement will be made, Mateschitz has confirmed that a deal with Renault has been agreed. "We will have two cars with Ferrari and two with Renault engines in 2007," he said. Mateschitz's intention is for the Renault supply to go to his main team Red Bull Racing, but such a move is dependent on Ferrari agreeing to release the Milton Keynes-based outfit from their current contractual commitments. Ferrari have so far shown no willingness to negotiate on the terms of the original two-year contract that was signed last season. Should a deal not be forthcoming then the Renault supply will go to Scuderia Toro Rosso, who are ending their contract for Cosworth V10 engines one year early. It is understood that Red Bull Racing technical chief Adrian Newey has been pushing hard for a supply of Renault engines for the 2007 challenger that he is currently working on. He is believed to favour the unit primarily because of its cooling characteristics, which would allow Newey to sculpt a more aggressively aerodynamic car. http://www.autosport.com/news/report.php/id/54442 | |
roelofjan | maandag 11 september 2006 @ 12:30 |
En die opmerkingen van Briatore dit weekend waren maar een grapje...quote:http://www.renaultf1.com/en/team/people//index.php?news=tcm:3-50843 | |
-Hans- | maandag 11 september 2006 @ 14:26 |
quote: | |
Bolter | maandag 11 september 2006 @ 14:36 |
Laat dan die Valles rijden, iig alvast wat ervaring voor volgend jaar. Is deze Adrian trouwens dezelfde als die in die Discovery/NGC-docu over psychologie rondom racen? (Met liuzzi enzo) | |
Rory78 | maandag 11 september 2006 @ 16:30 |
Maar wat heeft Valles nou daadwerkelijk laten zien, dat hij de voorkeur verdient boven Klien (die Midland met zijn ervaring best wel eens heel veel waardevolle data zou kunnen opleveren voor de eindsprint naar misschien nog een enkel puntje om Toro Rosso te equalizeren)? | |
roelofjan | maandag 11 september 2006 @ 16:50 |
quote:Volgend jaar? Hij gaat binnenkort wat testen, verder is er eigenlijk nog niets bekend... | |
-Hans- | dinsdag 12 september 2006 @ 15:31 |
quote:Persoonlijk zou ik echt voor Klien gaan, ook vanwege zijn race/test ervaring. | |
THCees | dinsdag 12 september 2006 @ 16:05 |
Alonso sabelt Schumacher neer: Fernando Alonso heeft in een gesprek met de Spaanse radiozender Marca genadeloos uitgehaald naar zijn Duitse rivaal Michael Schumacher: "Zinedine Zidane neemt op een fraaiere wijze afscheid", sprak de Spanjaard, verwijzend naar de beruchte kopstoot van de Franse voetballer in zijn laatste officiële duel. "Michael Schumacher is de meeste bestrafte en meest onsportieve coureur uit de geschiedenis van de Formule 1", sprak Alonso in reactie op het naderende afscheid van de Ferrari-kopman. De relatie tussen het Renault-kamp (Alonso) en Ferrari bereikte afgelopen weekeinde een dieptepunt, toen Alonso vijf plekken werd teruggezet na een klacht van Ferrari-rijder Felipe Massa. De Braziliaan meende dat hij tijdens de kwalificatie werd gehinderd door de Spanjaard, ook al zat er tussen beide coureurs een gat van honderd meter. Massa klaagde over "vuile lucht" en overhandigde de wedstrijdcommissarissen data waaruit zou blijken dat de Ferrari inderdaad nadeel had ondervonden van Alonso. Flavio Briatore De teambaas van Renault, Flavio Briatore, reageerde woedend toen de straf werd uitgesproken: "Dit wereldkampioenschap is allang beslist achter de tafel", sprak de Italiaan. "We begrijpen hoe de zaken ervoor staan. Het is allemaal al besloten. De wereldtitel gaat naar Schumacher, en zo gebeurt het. Als je ziet wat er in de Formule 1 aan de hand is, moet ik slechts lachen om dat voetbalschandaal in de Serie A." De internationale autosportfederatie FIA heeft inmiddels verklaard een onderzoek te doen naar de uitspraken van Briatore. link | |
BiMeWet | dinsdag 12 september 2006 @ 16:44 |
quote:Nekschot voor Alonso S.v.p. Doornbos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Messenga | dinsdag 12 september 2006 @ 16:50 |
Ik denk dat er een kern van waarheid in zit. | |
roelofjan | dinsdag 12 september 2006 @ 16:55 |
Dat Ferrari is gaan klagen snap ik nog wel, er staat veel op het spel. Maar Alonso is dan ook gewoon genaaid door de stewards dit weekend. | |
Tarado | dinsdag 12 september 2006 @ 16:56 |
quote:Raar dat dit stukje er niet bij zit; quote:Belachelijke opmerking; nekschot voor Alonso ![]() | |
BiMeWet | dinsdag 12 september 2006 @ 17:29 |
quote:Ik zal maar niets zeggen over een actie van schumacher waar hij keihard op genaaid werd. Of het 'sympathieke' gedrag van alonso richting bijv. doornbos (en maar zwaaien!) Dit was dus iets met een druppel en emmer denk ik. ![]() | |
LoveBoatCaptain | dinsdag 12 september 2006 @ 20:21 |
alonso kan de druk niet mee aan, wat een huilie | |
Tarado | dinsdag 12 september 2006 @ 22:05 |
Het is toch logisch dat ze bij Renault klagen, door er zoveel aandacht op te vestigen willen ze voorkomen dat het in 1 van de volgende races weer gebeurt ![]() | |
roelofjan | dinsdag 12 september 2006 @ 22:12 |
quote:Als dat zo is dan is dat al helemaal schandalig. Ze moeten naar dat incident kijken, dat Alonso een paar races naar Doornbos zwaaide heeft er geen ene ruk mee te maken. En trouwens, voor dat akkefietje met Doornbos is 'ie al gestraft. Op welke actie van Schumacher doel je nu? Waar Schumacher genaaid werd? Toch niet Monaco hé? ![]() | |
rubbereend | woensdag 13 september 2006 @ 02:11 |
prachtig van Alonso om met Briatore te gaan huilen over Schumacher, maar wat heeft Briatore zelf allemaal niet uitgehaald ![]() ![]() | |
DarkShine | woensdag 13 september 2006 @ 02:16 |
quote:Het is de frustratie van het weggegeven van die megagrote voorsprong op Schumacher eerder dit seizoen... | |
rubbereend | woensdag 13 september 2006 @ 02:18 |
quote:inderdaad, prachtig om te zien. Vooral dat gefrustreerde hoofd van Alonso | |
insaniac_2oo1 | woensdag 13 september 2006 @ 08:27 |
Alonso heeft zich toch wel erg laten kennen dit jaar. Ik was nooit een schumacher fan(om de bekende redenen, onsympatiek, onsportief). Maar nu ben ik toch al zo ver dat ik Schumacher de wereldtitel veel meer gun dan Alonso. Wat een arrogante eikel is dat zeg ![]() | |
Eddypeddy | woensdag 13 september 2006 @ 13:01 |
quote:Wat heeft hij uitgehaald dan? | |
WEST | woensdag 13 september 2006 @ 16:56 |
quote:kijk en zo gaat de FIA met Ferrari en Bridgestone om ![]() | |
DarkShine | woensdag 13 september 2006 @ 18:29 |
quote:Dus die gast van Bridgestone moet bij onderzoek al dat rubber maar in zijn luchtwegen krijgen? Kijk zo gaan de altijd over Ferrari zeikende mensen met de medemens om. | |
WEST | woensdag 13 september 2006 @ 19:08 |
quote:als dit niet gebeurd bij andere teams van bridgestone maar wel bij die van Ferrari. Uit het verhaal maak ik dan op dat de mensen die voor Ferrari werken dat niet in de luchtwegen mogen krijgen maar van de andere Bridgestone teams dus wel vind je dat niet heel vreemd? | |
_Administr8or_ | woensdag 13 september 2006 @ 19:14 |
quote:En wie zegt dat ze deze procedure niet uitvoeren bij de andere teams? Renault moet stoppen met janken en hun tijd investeren in het verbeteren van de auto Al heb ik liever dat ze volgende race weer 0 punten scoren | |
rubbereend | woensdag 13 september 2006 @ 19:37 |
Renault zit ineens in de hoek waar de klappen vallen en ze beginnen alleen maar om zich heen te slaan ![]() | |
HPoi | woensdag 13 september 2006 @ 20:31 |
Die launchcontrol van Renault moet ook ergens zitten..... | |
insaniac_2oo1 | woensdag 13 september 2006 @ 20:42 |
quote: ![]() | |
HPoi | woensdag 13 september 2006 @ 20:44 |
quote:duh, denk je dat Fisi en Alonso dat telkens doen. Ja daag, die schieten altijd als een haas er vandoor. | |
insaniac_2oo1 | woensdag 13 september 2006 @ 20:45 |
quote:ja ze hebben launchcontrol... net als alle andere teams. | |
HPoi | woensdag 13 september 2006 @ 21:30 |
quote:Verboden hoor dacht ik sinds vorig seizoen. | |
insaniac_2oo1 | woensdag 13 september 2006 @ 21:46 |
quote:je hebt gelijk ![]() | |
Spooky4u | woensdag 13 september 2006 @ 22:04 |
Inderdaad verboden, maar ze hebben een systeem dat gedoogd wordt. Een soort van toerenbegrenzen bij de start, maar 1 die niet een computergestuurde start uitvoerd. | |
DarkShine | woensdag 13 september 2006 @ 22:17 |
quote:Als ze daadwerkelijk een legaal systeem hadden zouden ze niet de enige zijn. | |
DarkShine | woensdag 13 september 2006 @ 22:18 |
quote:Renault maakt alleen foto's bij Ferrari en Bridgestone. Dus wie zegt dat het bij andere teams niet gebeurt... | |
-Hans- | woensdag 13 september 2006 @ 22:21 |
quote:uuhhm geen? althans, dat heb ik eergisteren op een aantal sites gelezen. Renault en Michelin vonden de uitleg van Charlie Whiting van de FIA voldoende en ze zouden het hier bij laten. De spray zou de band wat stijver moeten maken en daardoor - zoals ook in het artikel staat - zou de slijtage over een ronde minder zijn en dat zou resulteren in performance winst (over 1 rondje). | |
-Hans- | woensdag 13 september 2006 @ 22:38 |
Ik lees net op Autosport dat er inderdaad nog wat twijfels bij Michelin zijn.. "The FIA currently has no plans to follow up Michelin's complaints and believe that Bridgestone's explanation is satisfactory." Tsja, aan Michelin de taak om met een tegenbewijs te komen. ![]() | |
wimderon | woensdag 13 september 2006 @ 22:53 |
![]() Hier zou het dus om gaan schijnbaar. Niks bijzonders en bovendien zijn zulke pakken heel gewoon in Japan bij dit soort dingen... | |
-Hans- | vrijdag 15 september 2006 @ 12:12 |
quote:Inderdaad, het zal denk ik ook wel met een sisser aflopen want Michelin zal met verdomd goed bewijs moeten aankomen om er echt een zaak van te kunnen maken. Ik las trouwens dat Renault officieel motoren gaat leveren aan het Red Bull team. De vraag is alleen of het Red Bull gaat worden of Toro Rosso (het satelliet team van Renault). Interessant kan zijn wie nou gaat rijden met de Ferrari motoren, want ook Spyker wordt met de Ferrari motoren gelinkt. | |
Spooky4u | maandag 18 september 2006 @ 14:40 |
Zou Kimi wanneer hij Alonso van plek 1 af kan rijden, dit nu ook doen om ferrari de punten te geven? | |
super-mario | maandag 18 september 2006 @ 15:10 |
Renault zal Red Bull gaan voorzien van motoren en Ferrari Torro Rosso heb ik ergens gelezen en gehoord...maar goed in de F1 is niks zeker... | |
roelofjan | woensdag 20 september 2006 @ 14:42 |
Wat iedereen al wist, of op z'n minst vermoedde, is nu ook eens bevestigd: Ferrari motoren krijg je niet zomaar.... The truth will out? Nine years after the World Championship showdown at Jerez in 1997, the then Sauber driver Norberto Fontana has decided to tell the story of what happened to him during that highly-charged weekend. In an interview with the Argentine magazine Ole, Fontana claims that three or four hours before the race Jean Todt visited the Sauber motorhome and told the Swiss team, which used Ferrari engines at the time, that the Saubers must block Jacques Villeneuve if they were in a position to do so in order to help Michael Schumacher win the World Championship. Fontana said that he blocked Villeneuve for only three or four corners but that it cost the French-Canadian around three seconds. In the end Villeneuve challenged Schumacher for the lead and the two cars collided. Schumacher went off into a gravel trap and was unable to rejoin. Villeneuve won the World Championship and Michael Schumacher was later punished for deliberately driving Villeneuve off the track. Fontana said that the action had hurt his career but that Todt and Schumacher never thanked him for what he had done. While this is all ancient history now, there is a certain irony in that after the same race there were claims that Williams and McLaren colluded to rig the result of the race. That claim was rejected by the FIA World Council although it was never clear why the allegations ever got as far as the World Council. http://www.grandprix.com/ns/ns17477.html | |
SimtekF1 | woensdag 20 september 2006 @ 15:38 |
Ja dat zegt hij, wie weet of het waar is. Misschien is die gast wel gewoon gefrustreerd omdat hij fucking beroerd reed in de Sauber. | |
WEST | woensdag 20 september 2006 @ 16:10 |
quote:er zal mischien wel een kern van waarheid in zitten. Verstappen zou in 1997 bij Sauber gaan rijden zij het dat daar ene Jean Todt er een stokje voor gestoken heeft en een italiaanse rijder zou gaan moeten rijden in dit geval ging het om Giani Morbedelli. | |
WEST | woensdag 20 september 2006 @ 16:10 |
Bridgestone heeft een idee, en wat mij betreft ook een goed idee.quote:ter illustratie ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door WEST op 20-09-2006 16:18:05 ] | |
HPoi | woensdag 20 september 2006 @ 22:57 |
Nou wat een geweldig idee. NOT. American style. ![]() | |
Fir3fly | woensdag 20 september 2006 @ 22:58 |
Vind ik ook geen goed idee. Ik was juist zo blij dat volgend jaar de banden weer wat minder belangrijk worden. | |
WEST | woensdag 20 september 2006 @ 23:17 |
quote:de banden moeten juist wel belangrijk blijven het is toch 1 van de dingen die moeten kloppen zonder banden geen race ![]() | |
Fir3fly | woensdag 20 september 2006 @ 23:41 |
Ik bedoel minder belangrijk voor de winkansen van het team of de coureur ![]() | |
rubbereend | donderdag 21 september 2006 @ 00:59 |
belachelijk idee, kunstmatige spanning. | |
TJDoornbos | donderdag 21 september 2006 @ 09:23 |
eens met rubbereend | |
rubbereend | donderdag 21 september 2006 @ 18:12 |
![]() waar ze vroeger de GP van Brazlilië reden in Rio ![]() | |
nils7 | dinsdag 26 september 2006 @ 12:40 |
Mooie docu nu op Discovery: Speed science... met Vitantonio Liuzzi, De La Rosa en Hamilton! | |
sanger | dinsdag 26 september 2006 @ 13:54 |
Jammer dat ik aan t werk ben nu....... | |
Spooky4u | dinsdag 26 september 2006 @ 14:06 |
Het zal ook wel weer herhaald worden sanger. | |
TJDoornbos | dinsdag 26 september 2006 @ 14:07 |
Zal wel Spooky | |
rubbereend | dinsdag 26 september 2006 @ 14:12 |
Discovery herhaalt alles tot in den treure ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 26 september 2006 @ 14:14 |
Zal me ook niet verrassen als binnenkort de Williams Docu weer komt, dat ze op dat moment een echt topteam waren. | |
HPoi | dinsdag 26 september 2006 @ 19:29 |
Die heb ik al 4 x voorbij zien komen. ![]() | |
nils7 | dinsdag 26 september 2006 @ 20:08 |
quote:Die was er van de week nog! Deze is wel leuk althans ik had 'm nog nooit gezien! Zeker het kijken waard! | |
Sally | woensdag 27 september 2006 @ 23:33 |
Iemand al een topic geopend voor de GP van China dit weekend? Wil het zelf wel doen, maar dan wordt 't een heel saaie en kale openingspost.... | |
Spooky4u | donderdag 28 september 2006 @ 00:06 |
Ik vind dat sanger hele mooie kan maken. ![]() | |
roelofjan | donderdag 28 september 2006 @ 01:29 |
[F1] Grand Prix China 2006 Deel 1: Super Shanghai Showdown! Je moet toch wat als je niet kan slapen. ![]() | |
sanger | donderdag 28 september 2006 @ 08:37 |
quote:Nog steeds last van een jetlag, oftewel slecht slapen, weinig motivatie om ook maar iets te doen. Verwachting is dat dit de laatste dag is ![]() Thanx roelofjan ![]() ![]() Gaan er nog mensen van Fok! naar de A1GP? Misschien minimeetje ofzow? | |
Rory78 | donderdag 28 september 2006 @ 12:44 |
Yep, ik ga, maar geen tijd voor een minimeet. Ik ben al blij als ik op tijd op het circuit ben. NS vanuit het zuiden des lands he... | |
rubbereend | donderdag 28 september 2006 @ 13:11 |
quote:en dan is de sprintrace nog eens vervroegd ![]() | |
sanger | donderdag 28 september 2006 @ 13:41 |
Kan toch ook tussen beide races in? Maar hoeft niet hoor! | |
Rory78 | donderdag 28 september 2006 @ 15:18 |
Waar gaan jullie staan dan? | |
WEST | donderdag 28 september 2006 @ 15:53 |
quote:ik zet me petje WEST wel op ![]() | |
WEST | donderdag 28 september 2006 @ 15:54 |
quote:ik denk scheivlak, maar m'n zwager gaat ook mee (mits die niet afzegt) | |
sanger | donderdag 28 september 2006 @ 16:06 |
quote:Dan herken ik je op zeker ![]() Ik zit bij de Audi S, maar voor een minimeet wil ik me best de duinen in begeven ![]() | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 09:18 |
Goed nieuws weer. Spyker zit niet stil dunkt me!quote:Bron: http://www.ad.nl/sport/article668632.ece Valt me wel op! Albers is geen betalende coureur meer. Toch verwachten ze maar liefst 28 Mio uit vaste en testcoureurs te verdienen. Hoeveel zal Monteiro mee moeten nemen dan? De opzet zite er goed uit overigens. Klinkt logisch en doordacht. Hopen dat ze het waarmaken bij de eerste 12 (6 constructeurs te komen). | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 09:19 |
Klinkt goed | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 09:21 |
quote: ![]() | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 09:45 |
quote:Beetje jammer dat ze Jan Lammers er dan bij halen als ambassadeur. Alhoewel hij natuurlijk wel weet hoe je lang rente weet te trekken van je budget ![]() Brengt mij op een idee. Als je een soortgelijke stichting opzet, met als doelstelling een NL talent in de F1 brengen. Iedere F1 fan stort ca. ¤10,=. Bij 300.000 deelnemers heb je een budget van 3 Mio waarmee je Giedo of Nicky wel onder de pannen moet kunnen krijgen als hun huidige sponsoren ook aanblijven. | |
SimtekF1 | vrijdag 29 september 2006 @ 10:27 |
Doet me een beetje denken aan www.investinwilson.com ![]() Dat plan heeft Justin toendertijd mooi onder de pannen gebracht. | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 10:42 |
quote:Was al aan het zoeken wie het nou was ![]() | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 10:45 |
Bij Wilson stond alleen ook nog de benzinestation van zijn pa erbij als onderpand. | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 10:46 |
Daar zou dan Giedo of Nicky zelf voor moeten zorgen. | |
Spooky4u | vrijdag 29 september 2006 @ 10:48 |
met dit fonds niet. is gewoon een investment, alleen jammer dat het geld op is als het besteed is. | |
sanger | vrijdag 29 september 2006 @ 10:50 |
quote:Misschien zou je een constructie op kunnen zetten: | |
Dirk-Kuijt | vrijdag 29 september 2006 @ 10:51 |
tvp | |
Rory78 | vrijdag 29 september 2006 @ 15:39 |
Lammers als ambassadeur? Zou hij Christijan dan wel een bankgarantie gegund hebben? ![]() | |
-Hans- | vrijdag 29 september 2006 @ 19:48 |
quote:Pfffff wat een trio zeg in de GPDA.. Naja, we zullen nog wel meer van ze gaan horen. | |
-Hans- | zaterdag 30 september 2006 @ 23:27 |
De Renault motor laat God save the Queen horen http://www.flabber.nl/archief/017830.php Geinig. ![]() | |
sanger | zondag 1 oktober 2006 @ 19:07 |
quote:Bron: http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=10470 Goed nieuws! Ferrari heeft eigenlijk niets te verliezen als ze Albers laten testen op Fiorano terwijl CA zich dan kan bewijzen. | |
Rory78 | maandag 2 oktober 2006 @ 09:22 |
Massa is een goed voorbeeld van iemand die zich via een klanten-Ferrari op heeft gewerkt tot coureur bij de Scuderia. Er zijn echter ook talloze voorbeelden van coureurs die minstens zo snel waren, maar deze stap nooit hebben gezet. Het is geen garantie, maar wel een heel mooie kans. Chris kennende zal hij die ongetwijfeld met beide handen aangrijpen! Succes. | |
sanger | maandag 2 oktober 2006 @ 10:21 |
quote:Garantie heb je nooit in de F1, zelfs niet op de Ferrari motoren. Het is al heel wat dat de kans bestaat, en weet zeker dat CA de kans zal grijpen met beide handen. En dan is het hopen dat hij aantoont inderdaad 1 van de snellere coureurs te zijn op de grid (zoals bv Colin Kolles zegt). Bewijst hij dat dan zal er geen enkele reden meer zijn voor de topteams om hem geen contract aan te bieden. Ik denk dat de combi Spyker-Ferrari in 2007 nog niet echt vruchten gaat afwerpen. Middenmoot is denk ik het hoogst haalbare, voornamelijk door het motorvermogen. In 2008 verwacht ik Spyker, met Ferrari-motoren en Gascoine ontwerp, toch wel op ca. de 5-6 plaats in het constructeurskampioenschap. Met voorbehoud dat ze de ontwikkelingssnelheid aanhouden die ze dit seizoen hebben laten zien. | |
Spooky4u | maandag 2 oktober 2006 @ 11:00 |
Ik zou ervoor tekenen hoor. Het zij ze gegunt. Is er al een Spyker F1 Fanclub trouwens? | |
sanger | maandag 2 oktober 2006 @ 12:21 |
quote:Zou wel snel zijn, misschien dat jij hem kan oprichten? | |
Googolplexian | maandag 2 oktober 2006 @ 12:52 |
Dit is misschien een beetje Spykers op laag water zoeken: Kunnen we een Ferrari motor verwachten in toekomstige straatmodellen van Spyker? | |
sanger | maandag 2 oktober 2006 @ 13:04 |
quote:Nog niets over gehoord, al kan ik me indenken dat Spyker dat wel zou ambieeren. | |
sanger | maandag 2 oktober 2006 @ 13:08 |
[F1] Grand Prix of Japan - Suzuka | |
Spooky4u | maandag 2 oktober 2006 @ 13:23 |
quote:Ik zal ze eens een mail sturen straks. | |
sanger | maandag 2 oktober 2006 @ 13:30 |
quote:Zat ik ook aan te denken, zou het ook gedaan hebben als er neit wat werk tussendoor kwam. Als je het gaat doen wil ik misschien wel meedoen.....laat maar even weten. | |
Spooky4u | maandag 2 oktober 2006 @ 13:38 |
quote:Ho Ho! Ik ga geen fanclub oprichten hoor! Heb ik de tijd niet voor. Maar misschien is er al wat bezig, ik wou puur wat gaan informeren. | |
sanger | maandag 2 oktober 2006 @ 13:45 |
quote:Wat voor moeite is het nou!? Je maakt een website, gaat naar de KVK, opent een bankrekening en meld je aan bij Spyker...... ![]() ![]() ![]() | |
TJDoornbos | maandag 2 oktober 2006 @ 13:46 |
Fanclub van Spijker zal wel door de jongens achter de CAfanclub gemaakt worden! | |
sanger | maandag 2 oktober 2006 @ 13:48 |
quote:Die kans zit erin, tenzij er een slimme dodo eerst was om die afspraakmet Spyker te maken. Voor de officiele fanclub dan. | |
multatuli | maandag 2 oktober 2006 @ 14:37 |
quote:Todt heeft iedere samenwerking mbt straatauto's naar het rijk der internet fabelen verwezen. | |
Googolplexian | maandag 2 oktober 2006 @ 15:34 |
quote:Dan blijft de kans over dat de Ferrari motor een tussenstap is tot Audi z'n F1 V8 klaar heeft ![]() als, als, als (dreams) | |
Fir3fly | maandag 2 oktober 2006 @ 15:38 |
quote:Audi in de F1 gaat echt niet gebeuren. Zij zetten al hun geld op Le Mans. | |
zBus | maandag 2 oktober 2006 @ 15:48 |
ik zie het nog wel gebeuren dat er een ferrari motor in die d12 ssuv komt. Zo houdt ferrari hun merk puur zonder suv en spyker heeft een mooie auto d'r bij :p | |
NEGERZOEN | maandag 2 oktober 2006 @ 16:02 |
Even vraagje hier, weet niet of ik hier juist ben ook. Ik wil mijn vriendin gaan verassen met een bezoekje aan een F1 race. Nu wil ik daarvoor niet te ver vliegen/rijden dus heb ik miijn keuze laten vallen op 1 van de volgende races: Nu weet ik echter niet wat zoiets ongeveer gaat kosten. Het liefst heb ik een arrangement waar vliegen/rijden, hotel en ontbijt bij inzit. De sites die ik ken tonen nog geen prijzen. iemand enig idee hierover? | |
Spooky4u | dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:10 |
quote:bron | |
sanger | dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:19 |
quote:Leuk, maar is het voor een NL bedrijf niet logischer zich te indentificeren met een NL team? | |
Spooky4u | dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:21 |
quote:ABN geniet natuurlijk al grote bekendheidin de wereld, en wil dus volgens mij meteen op een TopTeam terecht komen. Ze hebben natuurlijk ook een eer om hoog te houden, kijk naar de zeilers en voetbal. ABN wil zich volgens mij alleen bij de topteams voegen. Anders weet ik het ook niet. | |
sanger | dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:24 |
quote:Dat is ook het enige dat ik me kan indenken. | |
sjakie007 | dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:45 |
quote:Nurburgring is lekker dichtbij, Dunlop-Kehre is wel een mooie bocht. DAn heb je de wagens ook zo'n 20 seconden in beeld. Verder lijkt Hongarije ook wel wat, dan zie je de wagens wel vaker voorbijkomen, verder hebben Engeland en België de historie mee, waarbij ik denk dat Engeland een betere is, puur omdat je daar de wagens vaker voorbij ziet komen, in Spa is dat maar 44 ronden terwijl ze in Engeland zo'n 60 ronden rijden dacht ik. | |
rubbereend | dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:18 |
jammer van ABN, zat er afgelopen weekend nog aan te denken. ABN was de nummer 1 kandidaat van de Nederlandse financiele instellingen om een F1 team te gaan sponsoren aangezien ze al in Brzilië sponsor zijn op het circuit. Maar dit is natuurlijk allang bezig achter de schermen. Dus Spyker heeft hier ook geen kans gehad. | |
TJDoornbos | dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:36 |
ABN kiest voor de top en helaas is Spijker dat nog niet, en als alle SemiNederlandse bedrijven (Shell, Phillips en nu dus ABN) naar andere F1teams gaan word de kans kleiner dat ze het worden! | |
Rory78 | dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:39 |
Ik zou je Nürburgring ook van harte willen aanbevelen. Ik ben er zelf ook tweemaal bij een GP geweest en het is er allemaal super geregeld! | |
sanger | dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:41 |
quote:Dat is ook exact wat ik bedoel, als de grote bedrijven hun sponsergeld over de grens besteden zal het NL sportief nooit goed vergaan. | |
sanger | dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:43 |
quote:volgens mij vraagt NEGERZOEN ook om een kostenplaatje......ik kan hem echter niet geven. | |
WEST | dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:07 |
Jean Todt heeft nog humor ![]() quote: | |
cappp | dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:19 |
nja, beetje gelijk heeft hij wel. | |
rubbereend | dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:30 |
JA kom, Ferrari is er altijd voor verketterd en zelfs bestrafd geweest! | |
TimoBasso | dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:35 |
quote: ![]() ![]() | |
WEST | dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:38 |
quote:oja vertel maar wanneer? ze zjn alleen bestraft omdat schumi zo nodig barrichello op het podium als hoogste liet gaan. ![]() | |
rubbereend | dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:39 |
quote:is dat geen straf dan ![]() maargoed destijds stond de halve wereld op haar achterste benen.......... Alonso mag iig steeds minder klagen over het vermeende vals spelen van Schumacher op deze manier! | |
WEST | dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:40 |
quote: | |
rubbereend | dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:43 |
![]() ![]() | |
sanger | dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:51 |
quote:Die ABN Amro net zo hard heeft ontkend! | |
rubbereend | dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:54 |
![]() | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 10:05 |
quote:Voor het eerst een ervaren teamgenoot voor Albers? Kan me herinneren dat Klien MIdland geen optie vond ![]() ![]() Vraag menu ook af hoe Spyker dit wilt betalen....er zou 28 Mio uit rijdersbijdragen moeten komen. Als ze Klien gaan betalen gaan ze die 28 Mio dus mislopen PLUS het salaris voor Klien. | |
Dirk-Kuijt | woensdag 4 oktober 2006 @ 10:14 |
Waarom gaan ze het niet proberen met Alexandre Premat? | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 10:15 |
quote:Dat is ook gewoon een goede coureur, maar daar zijn er zoveel van...... Misschien willen ze een ervaren coureur zodat de wagen ontwikkeld kan worden? | |
Dirk-Kuijt | woensdag 4 oktober 2006 @ 10:17 |
quote:Is Klien zo ervaren dan? Die werd er bij Red Bull ook uitgekicked en Doorenbos heeft in 1 race al meer laten zien dan Klien in 1 seizoen! | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 10:19 |
quote:Volgens mij heeft Klien meer punten gehaald dan Doornbos? Dus dan heeft Klien meer laten zien in mijn ogen. Klien is indd ervaren als je hem vergelijkt met bv. Premat, Lapierre, Sutil of een andere GP2 rijder. | |
rubbereend | woensdag 4 oktober 2006 @ 11:17 |
Heeft Klein nog steeds Red Bull steun? Misschien dat er op die manier nog geld mee komt? | |
Spooky4u | woensdag 4 oktober 2006 @ 11:19 |
Nope, die heeft hij niet meer. Ik vind dit bericht nog steeds in de Silly Season topic thuishoren hoor. | |
roelofjan | woensdag 4 oktober 2006 @ 11:19 |
quote:Ha, nee. Klien en Red Bull is verleden tijd. | |
Dirk-Kuijt | woensdag 4 oktober 2006 @ 11:21 |
quote:Maar toch heb ik het gevoel dat Premat een veel betere rijder is dan Klien. | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 11:22 |
quote:Op basis waarvan? | |
Dirk-Kuijt | woensdag 4 oktober 2006 @ 11:29 |
quote:Zijn prestaties in de A1. Team Frankrijk was wel wat beter dan de rest, maar het verschil in auto is vele male kleiner als bij de F1. En toch slaagde hij er steeds in te winnen met een grote afstand. | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 11:39 |
quote:Goed punt, maar ik denk dat die voorsprong voornamelijk door het team kwam. Zowel Frankrijk als Zwitserland werden gemanaged door Dam dacht ik. Beiden waren ook regelmatig vooraan te vinden. | |
Spooky4u | woensdag 4 oktober 2006 @ 12:01 |
quote:DAMS weas dat, en dat lag helemaal te wijten aan hun ja. Lapierre oid won ook makkelijk zijn races, dus een uitzonderlijk talent is het niet | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 12:14 |
quote:Of zowel Premat als Lapierre zijn beiden een groot talent, dat is ook reeel om te zeggen. Lapierre deed het afgelopen weekend op Zandvoort ook niet slecht, al eindigde hij in de pits na een schuivertje. | |
rubbereend | woensdag 4 oktober 2006 @ 12:15 |
quote:de manier waarop hij wegreed na de start ![]() | |
multatuli | woensdag 4 oktober 2006 @ 12:19 |
Interview met Mol op www.formula1.com is wel raar in het licht van Klien's uitspraak dat hij geen koffer met geld mee hoeft te nemen: "Q: The team just has announced a 2007 contract extension with Christijan Albers, but the second cockpit is still open. Will you be basing your line-up on the concept that drivers bring money and / or sponsors? MM: For next year we have to. Maybe if we get a title sponsor that might change. Sure, we are looking to get into the position in the future to select our driver line-up based on talent, but for now we have to look both ways. " | |
Spooky4u | woensdag 4 oktober 2006 @ 12:27 |
quote:Ze hebben niet de naam een uitzonderlijk talent te zijn, laat ik het zo zeggen. Wanneer nu bijvoorbeeld Hamilton in de 2e Spyker komt te zitten, dan heb je te maken met een iemand die al druk op zich heeft doordat hij beschouwd wordt als een uitzonderlijk talent. | |
staticdata | woensdag 4 oktober 2006 @ 12:30 |
op nu.nl staat dat van der zande 2e rijder voor nederland a1gp wordt. is het daarmee gelijk gezegd dat jos dit jaar helemaal niet meer in actie komt en dat hij zijn kansen heeft verspeeld? het is geen f1 nieuws maar toch ![]() | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 12:30 |
quote:Dus Klien neemt of een sponsor mee, of Spyker heeft een titelsponsor gevonden...... Of Klien lult uit zijn nek. | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 12:32 |
quote:Daar ga ik wel vanuit ja. Ik ben trouwens bezig met een algemene A1GP topic. Eind deze week hoop ik hem af te hebben. | |
Dirk-Kuijt | woensdag 4 oktober 2006 @ 12:34 |
quote:Zozo moet heel wat worden dan! | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 12:37 |
quote:Of ik heb gewoon weinig tijd misschien>? | |
ziggyziggyziggy | woensdag 4 oktober 2006 @ 12:50 |
quote:Verstappen heeft idd vorige week zelf gezegd niets meer met de A1GP te maken willen hebben. | |
Atreidez | woensdag 4 oktober 2006 @ 13:03 |
quote:Ik had niet verwacht het zelf ooit nog te zeggen, maar ik denk dat wij ook niets meer met verstappen te maken willen hebben ![]() | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 13:05 |
quote: ![]() ![]() | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 13:11 |
quote:www.formule1.nl | |
staticdata | woensdag 4 oktober 2006 @ 13:33 |
quote:ja, ik vind het ook een blunder eerste klas. lijkt me sterk als hij zo nog ergens aan de bak komt. | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 13:43 |
quote:Je weet maar nooit in de autosport hoor! | |
staticdata | woensdag 4 oktober 2006 @ 13:47 |
nou ja cart wilde hij niet destijds vanwege de kans op F1 DTM vond hij ook te minderwaardig toen hij daarvoor gevraagd is. misschien is formule 3 weer iets voor hem ![]() vind het jammer dat het zo gegaan is, ik vind jos toch een betere coureur dan bleekemolen. hopelijk kan jeroen het tegendeel bewijzen ![]() | |
Rory78 | woensdag 4 oktober 2006 @ 14:10 |
Zo slecht doet Sakon Yamamoto het toch niet? | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 14:25 |
quote:Volgens mij niet nee... | |
WEST | woensdag 4 oktober 2006 @ 15:35 |
quote:inderdaad, die gast met dank aan huub R die ziet alleen maar $$$$$$$$$ | |
sanger | woensdag 4 oktober 2006 @ 18:57 |
quote:BRON Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat de teams hierover al overeenstemming hadden bereikt!? | |
HPoi | woensdag 4 oktober 2006 @ 21:23 |
Sowies mad dat Red Bull twee teams heeft. | |
sanger | donderdag 5 oktober 2006 @ 09:56 |
quote:Hoezo? Als jij geld genoeg hebt koop je toch ook 2 tv's ipv 1? ![]() | |
Tarado | donderdag 5 oktober 2006 @ 11:50 |
quote:De FIA had nooit toe moeten staan dat Red Bull met 2 teams meedoet, dit werkt competitie vervalsing in de hand, dat Ferrari volgend jaar 3 teams van motoren gaat voorzien vind ik ook onjuist, als een team meedoet moet het zelf voor een chassis en een motor zorgen of de FIA zou zelf de klantenmotoren leveren aan teams die geen eigen motor hebben | |
sanger | donderdag 5 oktober 2006 @ 12:05 |
quote:Ben het je wat betreft Red Bull met je eens, vwb klantenmotoren: Dan zou een team altijd een grote fabrikant achter zich moeten hebben staan. Een klein team kan zelf geen motor ontwikkelen (kostentechnisch) en er zijn geen 11 fabrikanten geinteresseerd in de F1. Dat zou de doodsteek voor de sport zijn. Klantenmotoren bestaan al lang en daar zijn geen problemen over. De rijkere teams kopen een betere motor. De armere een mindere. | |
sanger | donderdag 5 oktober 2006 @ 14:13 |
quote:BRON Dit is de verklaring van beiden partijen. |