abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:56:55 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_41740457
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Nekschot voor Alonso S.v.p.

Doornbos
Raar dat dit stukje er niet bij zit;
quote:
Toch had de Spaanse wereldkampioen niet enkel kritiek op de afscheidnemende Ferrari-rijder.


"Zijn onsportieve gedrag betekent niet dat hij niet de beste rijder is. Het is me een eer en genoegen geweest om tegen hem te racen". Waarna de Spanjaard rustig de tijd nam om nog eens zijn ongenoegen te uiten over de gebeurtenissen van het voorbije weekend in Monza.
Belachelijke opmerking; nekschot voor Alonso
pi_41741534
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef roelofjan het volgende:
Dat Ferrari is gaan klagen snap ik nog wel, er staat veel op het spel.

Maar Alonso is dan ook gewoon genaaid door de stewards dit weekend.
Ik zal maar niets zeggen over een actie van schumacher waar hij keihard op genaaid werd. Of het 'sympathieke' gedrag van alonso richting bijv. doornbos (en maar zwaaien!)

Dit was dus iets met een druppel en emmer denk ik.
Kutkloon.
pi_41747495
alonso kan de druk niet mee aan, wat een huilie
On The LoveBoat
  dinsdag 12 september 2006 @ 22:05:31 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_41751395
Het is toch logisch dat ze bij Renault klagen, door er zoveel aandacht op te vestigen willen ze voorkomen dat het in 1 van de volgende races weer gebeurt
pi_41751717
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:29 schreef BiMeWet het volgende:
Dit was dus iets met een druppel en emmer denk ik.
Als dat zo is dan is dat al helemaal schandalig. Ze moeten naar dat incident kijken, dat Alonso een paar races naar Doornbos zwaaide heeft er geen ene ruk mee te maken.

En trouwens, voor dat akkefietje met Doornbos is 'ie al gestraft.

Op welke actie van Schumacher doel je nu? Waar Schumacher genaaid werd?
Toch niet Monaco hé?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 september 2006 @ 02:11:57 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41758864
prachtig van Alonso om met Briatore te gaan huilen over Schumacher, maar wat heeft Briatore zelf allemaal niet uitgehaald
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 13 september 2006 @ 02:16:16 #157
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41758934
quote:
Op woensdag 13 september 2006 02:11 schreef rubbereend het volgende:
prachtig van Alonso om met Briatore te gaan huilen over Schumacher, maar wat heeft Briatore zelf allemaal niet uitgehaald
Het is de frustratie van het weggegeven van die megagrote voorsprong op Schumacher eerder dit seizoen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 september 2006 @ 02:18:10 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41758960
quote:
Op woensdag 13 september 2006 02:16 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Het is de frustratie van het weggegeven van die megagrote voorsprong op Schumacher eerder dit seizoen...
inderdaad, prachtig om te zien. Vooral dat gefrustreerde hoofd van Alonso
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41760614
Alonso heeft zich toch wel erg laten kennen dit jaar.
Ik was nooit een schumacher fan(om de bekende redenen, onsympatiek, onsportief). Maar nu ben ik toch al zo ver dat ik Schumacher de wereldtitel veel meer gun dan Alonso. Wat een arrogante eikel is dat zeg
  woensdag 13 september 2006 @ 13:01:07 #160
50783 Eddypeddy
Pas op!! Zeldzaam!!
pi_41767468
quote:
Op woensdag 13 september 2006 02:11 schreef rubbereend het volgende:
prachtig van Alonso om met Briatore te gaan huilen over Schumacher, maar wat heeft Briatore zelf allemaal niet uitgehaald
Wat heeft hij uitgehaald dan?
Je bent een nederlandse kuthoer, dus probeer nou gewoon maar lief te zijn..
  woensdag 13 september 2006 @ 16:56:34 #161
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41774225
quote:
Bij Renault wil niemand meer spreken over het vermeende illegale bewerken van de Bridgestone banden, maar het thema ligt nog steeds op tafel. Met hun kritische uitspraken over de Formule 1, de kennelijke voorkeur voor Michael Schumacher en Ferrari en het gebruik van illegale middelen begaven Flavio Briatore en Fernando Alonso zich op dun ijs. Dat hebben de Fransen nu erkend en men stuurde een toelichtend perscommuniqué rond.


In dit perscommuniqué is te lezen dat de uitspraken van Briatore verkeerd zijn geïnterpreteerd en als grap gezien hadden moeten worden. Bovendien ging de Italiaan tijdens een interview met Reuters, dat zelfs door het team van Renault op hun eigen internetsite werd gepubliceerd, op de ‘slijmbaltoer’ met de FIA. Alleen Fernando Alonso bleef hardnekkig en nam Schumacher en de FIA nogmaals onder vuur. Maar daar heeft het team van Renault nu een einde aan gemaakt. Volgens een bericht van het Spaanse AS heeft Renault de Spanjaard “gemuilkorfd”, ofwel zwijgplicht opgelegd. In extreme gevallen kan de FIA namelijk een coureur uitsluiten van deelname aan het Wereldkampioenschap of een andere langdurige straf opleggen wanneer hij de Formule 1 openbaar in diskrediet brengt.

Concreet zou het team Alonso hebben opgedragen niet over het nieuwste voorval te praten.


Renault heeft samen met Michelin bij de FIA een klacht ingediend. Men heeft Bridgestone ingenieurs gefotografeerd die, voorzien van handschoenen, een schort en ademhalingslucht uit zuurstofflessen, Bridgestone banden blijkbaar met een onbekende vloeistof insmeerden. De aanklacht? Men bewerkt op verboden wijze banden met chemicaliën om in een snelle ronde betere prestaties neer te zetten. Volgens AS zal de FIA de banden gaan onderzoeken en eventueel de werkwijze van Bridgestone bestraffen. Het wantrouwen van Renault werd vooral gewekt doordat dit men alleen bij het team van Ferrari heeft waargenomen, bij de andere Bridgestone teams werden deze activiteiten niet waargenomen.



Direct na de aanklacht van Renault luidde een bericht dat de FIA het voorval samen met Bridgestone had opgelost. De behandeling diende met name om te voorkomen dat kleine rubberdeeltjes die vrijkomen bij het opsnijden van de banden voor analyse doeleinden, niet in de lucht terechtkomen en worden ingeademd. Wat de ‘spionage activiteiten’ verder voor gevolgen zullen hebben is op dit moment nog onduidelijk. bron
kijk en zo gaat de FIA met Ferrari en Bridgestone om
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 13 september 2006 @ 18:29:59 #162
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41777086
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:56 schreef WEST het volgende:

[..]

kijk en zo gaat de FIA met Ferrari en Bridgestone om
Dus die gast van Bridgestone moet bij onderzoek al dat rubber maar in zijn luchtwegen krijgen?

Kijk zo gaan de altijd over Ferrari zeikende mensen met de medemens om.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 13 september 2006 @ 19:08:34 #163
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41778341
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:29 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dus die gast van Bridgestone moet bij onderzoek al dat rubber maar in zijn luchtwegen krijgen?

Kijk zo gaan de altijd over Ferrari zeikende mensen met de medemens om.
als dit niet gebeurd bij andere teams van bridgestone maar wel bij die van Ferrari.
Uit het verhaal maak ik dan op dat de mensen die voor Ferrari werken dat niet in de luchtwegen mogen krijgen maar van de andere Bridgestone teams dus wel

vind je dat niet heel vreemd?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_41778554
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:08 schreef WEST het volgende:

[..]

als dit niet gebeurd bij andere teams van bridgestone maar wel bij die van Ferrari.
Uit het verhaal maak ik dan op dat de mensen die voor Ferrari werken dat niet in de luchtwegen mogen krijgen maar van de andere Bridgestone teams dus wel

vind je dat niet heel vreemd?
En wie zegt dat ze deze procedure niet uitvoeren bij de andere teams?
Renault moet stoppen met janken en hun tijd investeren in het verbeteren van de auto
Al heb ik liever dat ze volgende race weer 0 punten scoren
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 september 2006 @ 19:37:27 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41779392
Renault zit ineens in de hoek waar de klappen vallen en ze beginnen alleen maar om zich heen te slaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41781332
Die launchcontrol van Renault moet ook ergens zitten.....
pi_41781699
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef HPoi het volgende:
Die launchcontrol van Renault moet ook ergens zitten.....
pi_41781768
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:42 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

duh, denk je dat Fisi en Alonso dat telkens doen. Ja daag, die schieten altijd als een haas er vandoor.
pi_41781806
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:44 schreef HPoi het volgende:

[..]

duh, denk je dat Fisi en Alonso dat telkens doen. Ja daag, die schieten altijd als een haas er vandoor.
ja ze hebben launchcontrol... net als alle andere teams.
pi_41783467
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:45 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

ja ze hebben launchcontrol... net als alle andere teams.
Verboden hoor dacht ik sinds vorig seizoen.
pi_41784057
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:30 schreef HPoi het volgende:

[..]

Verboden hoor dacht ik sinds vorig seizoen.
je hebt gelijk
pi_41784664
Inderdaad verboden, maar ze hebben een systeem dat gedoogd wordt. Een soort van toerenbegrenzen bij de start, maar 1 die niet een computergestuurde start uitvoerd.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 13 september 2006 @ 22:17:15 #173
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41785177
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:04 schreef Spooky4u het volgende:
Inderdaad verboden, maar ze hebben een systeem dat gedoogd wordt. Een soort van toerenbegrenzen bij de start, maar 1 die niet een computergestuurde start uitvoerd.
Als ze daadwerkelijk een legaal systeem hadden zouden ze niet de enige zijn.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 13 september 2006 @ 22:18:05 #174
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41785202
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:08 schreef WEST het volgende:

[..]

als dit niet gebeurd bij andere teams van bridgestone maar wel bij die van Ferrari.
Uit het verhaal maak ik dan op dat de mensen die voor Ferrari werken dat niet in de luchtwegen mogen krijgen maar van de andere Bridgestone teams dus wel

vind je dat niet heel vreemd?
Renault maakt alleen foto's bij Ferrari en Bridgestone. Dus wie zegt dat het bij andere teams niet gebeurt...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 13 september 2006 @ 22:21:40 #175
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41785266
quote:
Wat de ‘spionage activiteiten’ verder voor gevolgen zullen hebben is op dit moment nog onduidelijk
uuhhm geen? althans, dat heb ik eergisteren op een aantal sites gelezen. Renault en Michelin vonden de uitleg van Charlie Whiting van de FIA voldoende en ze zouden het hier bij laten. De spray zou de band wat stijver moeten maken en daardoor - zoals ook in het artikel staat - zou de slijtage over een ronde minder zijn en dat zou resulteren in performance winst (over 1 rondje).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')