Hij zal toch wel langzamerhand gaan smelten tot een Ferraricoureur. Althans, dat is wel de bedoeling.quote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef Fir3fly het volgende:
Tot 2009 maar liefst? Bah, drie jaar lang een ijskonijn in een rode auto
t/m 2008 moet het zijn, het is dus een 2-jarig contract.quote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef HPoi het volgende:
Toch vreemd dat ze Massa steeds een 1 jarig contract geven... Maarja, misschien wil Massa dat zelf wel.
Ik denk toch dat ik nooit fan van hem zal worden. Eigenlijk hoop ik het wel, Ferrari-fan als ik benquote:Op zondag 10 september 2006 22:47 schreef HPoi het volgende:
[..]
Hij zal toch wel langzamerhand gaan smelten tot een Ferraricoureur. Althans, dat is wel de bedoeling.
inderdaad, zoals hij zich nu gedraagd kan niet bij Ferrari. Ik zie hem al op al die media evenementen zo mompelend half engels haspelend kuttenquote:Op zondag 10 september 2006 22:47 schreef HPoi het volgende:
[..]
Hij zal toch wel langzamerhand gaan smelten tot een Ferraricoureur. Althans, dat is wel de bedoeling.
prachtig tis nu officieelquote:Robert Doornbos rijdt de laatste drie Formule 1-races van het seizoen voor het team van Red Bull. Zo heeft het team maandag bevestigd. De 24-jarige Rotterdammer, die dit jaar als vrijdagrijder voor Red Bull in actie kwam, neemt het stuur over van Christian Klien. De Oostenrijker is aan de kant gezet, omdat hij op zoek is naar een ander Formule 1-team en niet is ingegaan op de aanbiedingen van Red Bull om volgend jaar in de Amerikaanse Champ Car-serie of de DTM te rijden.
Doornbos zei over zijn promotie: "Dit is natuurlijk een kans uit duizenden! Ik heb dit jaar altijd enorm mijn best gedaan om het team beter te maken, zowel in als buiten de Grand Prix weekenden. Dit is dus niet onopgemerkt gebleven. Graag wil ik dan ook iedereen binnen Red Bull onwijs bedanken voor deze kans. Ik ben er zowel mentaal als fysiek honderd procent klaar voor en ben enorm gemotiveerd om in de aankomende drie races maximaal te presteren voor Red Bull Racing!"
Teambaas Christian Horner: "In aansluiting op Christian's recente beslissing, hebben we hem uit zijn contract vrijgegeven om zich te concentreren op de volgende stap in zijn carrière. Nadat hij dit jaar een solide job voor ons heeft gedaan in de derde wagen en al acht Grand Prix heeft bestreden, is Robert onze logische keus als vervanger. Robert zal zich met ingang van onze test op Jerez deze week gaan voorbereiden op zijn racedebuut voor Red Bull Racing."
Bron: F1racing.nl
Haal je icoon eens uit die beveilige dir...quote:Op zondag 10 september 2006 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
t/m 2008 moet het zijn, het is dus een 2-jarig contract.
De server was tussen 11:16 / 11:18 net bezig met opstarten, vandaar dat je waarschijnlijk even een inlogscherm kreeg te zien. Sorry voor de "overlast".quote:Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Haal je icoon eens uit die beveilige dir...
inderdaad zeg er hoeft maar iets stuk te gaan en die kut friezen zijn het weerquote:
http://www.renaultf1.com/en/team/people//index.php?news=tcm:3-50843quote:Flavio Briatore clarifies media reporting of remarks.
In the wake of media reports of certain remarks made by Flavio Briatore while commenting on the penalty applied to Fernando Alonso following yesterday’s Italian Grand Prix qualifying session, Mr Briatore wishes to make the following clarification:
“These comments which have been attributed to me in the press today have been completely taken out of context,” he commented. “A jokey remark has been turned into something it was not intended to be. I have every confidence in the governance of our sport and look forward to our team fighting and winning the Formula One World Championship this season
quote:Voormalig Red Bull-coureur Christian Klien zal in het laatste deel van het seizoen mogelijk de rol van vrijdagrijder bij Spyker MF1 kunnen krijgen. Dat heeft teambaas Colin Kolles aan F1Racing.nl laten weten.
F1 Racing
Volgend jaar? Hij gaat binnenkort wat testen, verder is er eigenlijk nog niets bekend...quote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Bolter het volgende:
Laat dan die Valles rijden, iig alvast wat ervaring voor volgend jaar. Is deze Adrian trouwens dezelfde als die in die Discovery/NGC-docu over psychologie rondom racen? (Met liuzzi enzo)
Persoonlijk zou ik echt voor Klien gaan, ook vanwege zijn race/test ervaring.quote:Op maandag 11 september 2006 16:30 schreef Rory78 het volgende:
Maar wat heeft Valles nou daadwerkelijk laten zien, dat hij de voorkeur verdient boven Klien (die Midland met zijn ervaring best wel eens heel veel waardevolle data zou kunnen opleveren voor de eindsprint naar misschien nog een enkel puntje om Toro Rosso te equalizeren)?
Nekschot voor Alonso S.v.p.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:05 schreef THCees het volgende:
Alonso sabelt Schumacher neer:
Fernando Alonso heeft in een gesprek met de Spaanse radiozender Marca genadeloos uitgehaald naar zijn Duitse rivaal Michael Schumacher: "Zinedine Zidane neemt op een fraaiere wijze afscheid", sprak de Spanjaard, verwijzend naar de beruchte kopstoot van de Franse voetballer in zijn laatste officiële duel.
"Michael Schumacher is de meeste bestrafte en meest onsportieve coureur uit de geschiedenis van de Formule 1", sprak Alonso in reactie op het naderende afscheid van de Ferrari-kopman.
De relatie tussen het Renault-kamp (Alonso) en Ferrari bereikte afgelopen weekeinde een dieptepunt, toen Alonso vijf plekken werd teruggezet na een klacht van Ferrari-rijder Felipe Massa. De Braziliaan meende dat hij tijdens de kwalificatie werd gehinderd door de Spanjaard, ook al zat er tussen beide coureurs een gat van honderd meter. Massa klaagde over "vuile lucht" en overhandigde de wedstrijdcommissarissen data waaruit zou blijken dat de Ferrari inderdaad nadeel had ondervonden van Alonso.
Flavio Briatore
De teambaas van Renault, Flavio Briatore, reageerde woedend toen de straf werd uitgesproken: "Dit wereldkampioenschap is allang beslist achter de tafel", sprak de Italiaan. "We begrijpen hoe de zaken ervoor staan. Het is allemaal al besloten. De wereldtitel gaat naar Schumacher, en zo gebeurt het. Als je ziet wat er in de Formule 1 aan de hand is, moet ik slechts lachen om dat voetbalschandaal in de Serie A."
De internationale autosportfederatie FIA heeft inmiddels verklaard een onderzoek te doen naar de uitspraken van Briatore.
link
Raar dat dit stukje er niet bij zit;quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nekschot voor Alonso S.v.p.
Doornbos![]()
![]()
![]()
![]()
Belachelijke opmerking; nekschot voor Alonsoquote:Toch had de Spaanse wereldkampioen niet enkel kritiek op de afscheidnemende Ferrari-rijder.
"Zijn onsportieve gedrag betekent niet dat hij niet de beste rijder is. Het is me een eer en genoegen geweest om tegen hem te racen". Waarna de Spanjaard rustig de tijd nam om nog eens zijn ongenoegen te uiten over de gebeurtenissen van het voorbije weekend in Monza.
Ik zal maar niets zeggen over een actie van schumacher waar hij keihard op genaaid werd. Of het 'sympathieke' gedrag van alonso richting bijv. doornbos (en maar zwaaien!)quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef roelofjan het volgende:
Dat Ferrari is gaan klagen snap ik nog wel, er staat veel op het spel.
Maar Alonso is dan ook gewoon genaaid door de stewards dit weekend.
Als dat zo is dan is dat al helemaal schandalig. Ze moeten naar dat incident kijken, dat Alonso een paar races naar Doornbos zwaaide heeft er geen ene ruk mee te maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:29 schreef BiMeWet het volgende:
Dit was dus iets met een druppel en emmer denk ik.
Het is de frustratie van het weggegeven van die megagrote voorsprong op Schumacher eerder dit seizoen...quote:Op woensdag 13 september 2006 02:11 schreef rubbereend het volgende:
prachtig van Alonso om met Briatore te gaan huilen over Schumacher, maar wat heeft Briatore zelf allemaal niet uitgehaald![]()
inderdaad, prachtig om te zien. Vooral dat gefrustreerde hoofd van Alonsoquote:Op woensdag 13 september 2006 02:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is de frustratie van het weggegeven van die megagrote voorsprong op Schumacher eerder dit seizoen...
Wat heeft hij uitgehaald dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 02:11 schreef rubbereend het volgende:
prachtig van Alonso om met Briatore te gaan huilen over Schumacher, maar wat heeft Briatore zelf allemaal niet uitgehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |