abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41559868
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:24 schreef -Hans- het volgende:
Kimi naar de ' rooien ' aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah why?!
Omdat hij ook weleens kampioen wil worden.

Bij McLaren is het de laatste jaren telkens net niet. Er is altijd wel iets daar waardoor het daar niet wil lukken. Ligt het een keer niet aan de betrouwbaarheid, dan ligt het wel weer aan de snelheid die ze tekort komen. Waar het huidige seizoen en vorig seizoen wel vrij goede voorbeelden zijn. En ik kan me voorstellen dat Kimi het daar nu wel een keer mee heeft gehad. Al schijnt het ook te helpen dat de verhoudingen met Ron Dennis niet meer zo goed zijn.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:04:40 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41559892
Het begint erop te lijken dat ik volgend jaar de Formule 1 maar laat varen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_41560854
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:22 schreef TommyGun het volgende:

[..]
pi_41561972
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:04 schreef Fir3fly het volgende:
Het begint erop te lijken dat ik volgend jaar de Formule 1 maar laat varen.
Met welke reden?
  woensdag 6 september 2006 @ 21:03:55 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41562100
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Met welke reden?
Raikkonen bij Ferrari, the horror!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_41563100
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Raikkonen bij Ferrari, the horror!
ahaha tja ik zou het ook zonde vinden van die gozer maar verder boeit het me weinig

Jens en RD zijn mijn helden en de andere zoeken het maar leuk uit!
  woensdag 6 september 2006 @ 21:33:48 #57
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_41563451
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

not in your wildest dreams...

Volgens Bild zou Schumacher dus zondag gaan aankondigen na dit seizoen achter de geraniae te gaan zitten. Ik hoop het... tijd voor een New Era in de F1!
Toch jammer. Ik mag 'm niet net als vele van zijn (ex-)collega's maar het blijft een sportman in hart en nieren. En zijn prestaties spreken voor zich.
quote:
...
maar nu ook Brawn zijn Sabbatical heeft aangekondigd na dit seizoen, zal Ferrari ook wel weer ff stuurloos zijn.
...
Mwoah. In het mindere seizoen vorig jaar is hij ook een tijdje weggeweest. Ross Brawn heeft chronische rugproblemen. En zeg nooit nooit; Patrick Head verschijnt ook weer regelmatig bij Williams in de box en aan de pitwall.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  woensdag 6 september 2006 @ 21:34:57 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41563499
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:25 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

ahaha tja ik zou het ook zonde vinden van die gozer maar verder boeit het me weinig
Zonde van Ferrari zou je bedoelen. Die kerel kan helemaal niet rijden
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 6 september 2006 @ 21:40:47 #59
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41563763
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:04 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Omdat hij ook weleens kampioen wil worden.

Bij McLaren is het de laatste jaren telkens net niet. Er is altijd wel iets daar waardoor het daar niet wil lukken. Ligt het een keer niet aan de betrouwbaarheid, dan ligt het wel weer aan de snelheid die ze tekort komen. Waar het huidige seizoen en vorig seizoen wel vrij goede voorbeelden zijn. En ik kan me voorstellen dat Kimi het daar nu wel een keer mee heeft gehad. Al schijnt het ook te helpen dat de verhoudingen met Ron Dennis niet meer zo goed zijn.
Ik denk dat hij inderdaad wel eens een auto wil hebben waar hij kampioen mee kan worden. Bij McLaren is het altijd net niet. Of ze hebben een snelle wagen en ontbreekt het aan de betrouwbaarheid of ze hebben een aardig betrouwbare wagen (zoals nu), echter is dan de snelheid weer niet in orde.

Als Kimi naar Ferrari gaat dan kan ik dat wel begrijpen, ook omdat Todt erg van hem gecharmeerd is. Maar ik zou het wel jammer vinden want ik heb bar weinig met Ferrari.
pi_41565906
quote:
Midland in 2007 met Ferrari motoren?
Nog steeds is onduidelijk met welke motoren het Midland team, dat nog steeds met Michiel Mol in onderhandeling is over een eventuele verkoop, in 2007 aan de start zal staan. De afgelopen weken werd bekend dat de Nederlandse sportwagen fabrikant Spyker interesse heeft in een overname van MF1 Racing. Volgens vandaag bekend gemaakte informatie van Auto, Motor & Sport zou Spyker topman Victor Muller contact hebben gezocht met Jean Todt, om te onderhandelen over het leveren van motoren.

Saillant detail is dat Muller nu al contact heeft gezocht met Ferrari, nog voordat überhaupt duidelijk is of de overname van Midland door Spyker door zal gaan. Mocht Ferrari toestemmen dan kan dit ertoe leiden dat, afhankelijk van de motorensituatie bij Red Bull Racing, waarvan wordt verwacht dat RBR eventueel met Renault motoren zal verschijnen en zusterteam STR overstapt naar de Ferrari krachrbron, drie teams met Ferrari motoren zullen rijden. Voor Cosworth zou een eventuele overeenkomst tussen MF1 Racing/ Spyker en Ferrari in een uiterst negatief effect resulteren. Mochten Ferrari en MF1 Racing tot een overeenkomst komen dan zijn alle teams voorzien van motoren en staat Cosworth voor volgend seizoen met lege handen.
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 6 september 2006 @ 22:27:55 #61
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_41566034
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef -Hans- het volgende:

[..]

...
Als Kimi naar Ferrari gaat dan kan ik dat wel begrijpen, ook omdat Todt erg van hem gecharmeerd is. Maar ik zou het wel jammer vinden want ik heb bar weinig met Ferrari.
Kimi heeft geen andere keuze. In potentie is hij een wereldkampioen. Dat weten ze bij McLaren, bij Ferrari, bij Renault en bij alle andere teams. Maar dan moet het 'package' wel kloppen. Daar heeft het nogal aan ontbroken bij McLaren de afgelopen jaren, naast de pure pech uiteraard.
Ik hoop en verwacht dat Kimi het goed gaat doen bij Ferrari.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  woensdag 6 september 2006 @ 23:38:58 #62
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41569213
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:27 schreef sooty het volgende:

[..]

Kimi heeft geen andere keuze. In potentie is hij een wereldkampioen. Dat weten ze bij McLaren, bij Ferrari, bij Renault en bij alle andere teams. Maar dan moet het 'package' wel kloppen. Daar heeft het nogal aan ontbroken bij McLaren de afgelopen jaren, naast de pure pech uiteraard.
Ik hoop en verwacht dat Kimi het goed gaat doen bij Ferrari.
Hier heb ik weinig aan toe te voegen.

Mocht Kimi gaan dan hoop ik ook dat hij het goed gaat doen. Ook ik verwacht van wel want het is gewoon een prima coureur. Hopelijk is de Mercedes V8 (die is nog niet krachtig genoeg) het volgend seizoen sneller en ook nog steeds betrouwbaar want dan krijgen we vast nog wel mooie duels tussen Kimi en Alonso te zien.
  donderdag 7 september 2006 @ 03:01:48 #63
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41573321
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:10 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Wat zit je dan trouwens te miepen over de OP van Monza. die kun je net zogoed zelf nog maken, toch?
Ken je het fenomeen feestweek? Daar kom ik nu net van, en die duurt tot zaterdag. Ik zit dus niet echt nuhter in het vliegtuig enzo.....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41573970
quote:
Op donderdag 7 september 2006 03:01 schreef sanger het volgende:

[..]

Ken je het fenomeen feestweek? Daar kom ik nu net van, en die duurt tot zaterdag. Ik zit dus niet echt nuhter in het vliegtuig enzo.....
Aaaahaaaaa, nou ok! Komt ie zo dan hoor!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41582579
quote:
MF1Racing is verkocht aan het M-consortium van Michiel Mol. Dit kan F1Racing.nl exclusief onthullen. Aankomend weekend zal de deal in Monza bekend worden gemaakt. Wat de precieze rol van Spyker in het geheel is, zal ook in het weekend duidelijk worden.

Al maanden waren er onderhandelingen tussen Michiel Mol en Midland. Even leek het te lang te duren, maar toch is er een overeenkomst gesloten. Hoe het team er precies uitgaat zien, zal in Monza bekend worden. Feit is wel dat er voor het eerst een Nederlander eigenaar is van een F1-team.

F1 Racing
Het is nog even wachten op de def. bevestiging maar een Nederlands F1-team is weer een stap(je) dichterbij gekomen.
  donderdag 7 september 2006 @ 14:47:36 #66
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41584268
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Het is nog even wachten op de def. bevestiging maar een Nederlands F1-team is weer een stap(je) dichterbij gekomen.
Voorlopig blijven het nog geruchten zo te lezen....
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 7 september 2006 @ 14:50:30 #67
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_41584351
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Het is nog even wachten op de def. bevestiging maar een Nederlands F1-team is weer een stap(je) dichterbij gekomen.
Was het niet f1racing.nl die melde dat Robert Doornbos in Monaco in de Red Bull zou rijden? Was volgens hen ook allemaal in kannen kruiken. Ik wacht het rustig af...
* I intend to live forever, so far so good! *
  donderdag 7 september 2006 @ 14:54:11 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41584462
Op racefreaks staat dat het ontkent wordt door een woordvoerder van Midland.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 7 september 2006 @ 15:02:19 #69
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41584709
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:50 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Was het niet f1racing.nl die melde dat Robert Doornbos in Monaco in de Red Bull zou rijden? Was volgens hen ook allemaal in kannen kruiken. Ik wacht het rustig af...
inderdaad, dat zat ik ook te bedenken...
voordien dacht ik altijd van f1racing.nl dat het wel een betrouwbare bron was, maar door dit voorval ben ik toch wat sceptisch geworden... dit nieuws nog maar even niet voor de waarheid aannemen dus.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 7 september 2006 @ 15:20:42 #70
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41585302
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_41598363
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:02 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

inderdaad, dat zat ik ook te bedenken...
voordien dacht ik altijd van f1racing.nl dat het wel een betrouwbare bron was, maar door dit voorval ben ik toch wat sceptisch geworden... dit nieuws nog maar even niet voor de waarheid aannemen dus.
Ik neem sowieso geen enkele Nederlandse F1 site serieus.

Ze zijn allemaal maar al te graag bereid om met de meest spectaculaire onthullingen/ geruchten te komen, want het levert zo lekker veel hits op hé.. en wat maakt het nou uit of het waar is of niet, bezoekers komen toch wel terug want meestal zijn die geruchten maar al te spannend..

Als je ziet wat voor een onzin de laatste jaren al voorbij is gekomen. Was vooral erg toen Verstappen nog rondreed. Loopt het aantal bezoekers wat terug? Ach dan plaatsen we gewoon wat geruchten over Jos en Ferrari..
  donderdag 7 september 2006 @ 23:41:31 #72
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41601665
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:50 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Was het niet f1racing.nl die melde dat Robert Doornbos in Monaco in de Red Bull zou rijden? Was volgens hen ook allemaal in kannen kruiken. Ik wacht het rustig af...
maar dat is toen op het laatste moment toch afgeblazen ik heb namelijk het hele verhaald gehoord

Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_41601986
Ja, daar heb ik het laast ook nog met Robert over gehad.
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:13:34 #74
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41608859
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef WEST het volgende:

[..]

maar dat is toen op het laatste moment toch afgeblazen ik heb namelijk het hele verhaald gehoord

nee, daar is door alle betrokken partijen furieus ontkennend op gereageerd, waarna f1racing.nl maar snel deed of er nooit iets gezegd was...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:48:29 #75
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41609521
Ik heb ook de geruchten gehoord dat er op het laatste moment vanaf werd gezien. De reden hiervoor weet ik echter niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:28:37 #76
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41611840
/oeps, ik zit in het verkeerde topic te posten.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:45:06 #77
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41612196
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nee, daar is door alle betrokken partijen furieus ontkennend op gereageerd, waarna f1racing.nl maar snel deed of er nooit iets gezegd was...
tuurlijk is dat ontkent, dat hebben ze besloten om dat te doen nadat F1racing het bekend maakte. en jij weet dat natuurlijk zo goed
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_41644397
from pitpass:

Word in the paddock on Saturday morning is that a deal has been concluded overnight which will finally see Michiel Mol's Dutch consortium purchase Midland F1 Racing.

Although he refused to comment on the speculation, a Midland spokesman confirmed to Pitpass that an official statement will be issued at 19:00 (local time) today (Saturday).

Vanavond dus uitsluitsel. Zie ook het bericht op grandprix.com waarin de Ferrari motoren aan het nieuwe team gekoppeld worden (en de Spyker 4x4 productiemotor evt ook door Ferrari geleverd zou gaan worden).
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  zaterdag 9 september 2006 @ 12:55:45 #79
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41645069
Hopen op een team van Schumi en Raikonen dan!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41645243
Misschien is Schumi ook wel toe aan een nieuwe uitdaging... hij neemt Ferrari gewoon motoren mee en gaat voor Spyker F1 rijden.

En aangezien hij toch niet weet wat 'ie met z'n geld moet doen steekt 'ie ook even 200 miljoen in Spyker.

Vervolgens wordt 'ie natuurlijk helemaal zoek gereden door Albers en neemt Schumi over een jaar gedesillussioneerd afscheid van de F1...
pi_41645838
En als vervolg op het bericht dat multatuli postte.
quote:
MF1 belegt persconferentie voor 19:00

Midland heeft zojuist bekendgemaakt dat het voor vanavond 19:00 een persconferentie belegt waarin het zal aankondigen dat het zijn renstal verkoopt aan Michiel Mol, leider van het zogenaamde M-consortium.

Het is voor het eerst dat een interne partij bevestigt dat de deal rond is. Later vandaag daarom meer details over het al dan niet rondkomen van de motorendeal en het mogelijke overstappen van verschillend technisch personeel.

Rond de verkoop circuleerden al een aantal dagen verschillende geruchten dat de renstal inmiddels al verkocht zou zijn. dat was tot hedenochtend nog niet zo: Michiel Mol verklaarde in gesprek met autosport.com dat ook vandaag nog afrondende gesprekken moesten worden gevoerd.

Het nieuws komt echter niet als een grote verrassing, al langer was zo goed als zeker dat de verkoop daadwerkelijk plaats zou gaan vinden. De vraag was enkel wanneer de bekendmaking zou zijn. Dit lijkt nu naar alle waarschijnlijkheid zaterdagavond te worden.
Bron
pi_41647247
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:03 schreef roelofjan het volgende:
Misschien is Schumi ook wel toe aan een nieuwe uitdaging... hij neemt Ferrari gewoon motoren mee en gaat voor Spyker F1 rijden.

En aangezien hij toch niet weet wat 'ie met z'n geld moet doen steekt 'ie ook even 200 miljoen in Spyker.
Wishful thinking?
quote:
Vervolgens wordt 'ie natuurlijk helemaal zoek gereden door Albers en neemt Schumi over een jaar gedesillussioneerd afscheid van de F1...
Wishful thinking part II?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_41650517
quote:
Gascoyne bijna rond met Midland F1'
Indien het M-consortium er in weet te slagen om MF1 Racing over te nemen van de Canadees Alex Shnaider, dan weet het wellicht twee vliegen in een klap te slaan. Naast de intrede in de Formule 1 zal het team niet lang meer hoeven te zoeken naar een ervaren en zeer succesvol ontwerper. Mike Cascoyne zou op het punt staan een contract te tekenen bij de nu nog Russische Midland-renstal, zo onthult Autosport.com.

Aanvankelijk zou de Brit dit seizoen werkzaam zijn voor het team van Toyota, maar beide wegen scheidden zich na afloop van de Autralische Grand Prix. Gascoyne kon zich niet vinden in de toekomstplannen van de Japanners aangaande de ontwikkeling van technische onderdelen aan de auto. Sindsdien zit de ontwerper werkloos thuis, daar een contract met Toyota hem verbood voor iemand anders werkzaam te zijn.

Aan het einde van oktober zal het contract van Cascoyne weer vrij zijn, waardoor de Brit nu zinspeelt op een overeenkomst bij Midland. Hoewel er nog geen definitieve overeenkomst beklonken is melden verschillende bronnen al dat de gesprekken in een vergevorderd stadium zouden zijn. De reden dat er nog niets getekend is lijkt de toekomst van de renstal te zijn, geld zou het probleem niet zijn.

Juist de toekomst van de Russische renstal is de laatste tijd onderwerp van gesprek in het Formule 1-paddock. Michiel Mol, internetondernemer en gepassioneerd autosportliefhebber, onderhandelt momenteel met Alex Shnaider over een overname van diens renstal. Beide partijen bevestigen vergevorderde gesprekken maar ontkennen dat er al sprake zou zijn van een contract, zoals gisteren door F1Racing.net de wereld in werd geholpen.

Met de overname zou ook het Nederlandse Spyker gemoeid zijn, welke op haar beurt al weer gelinkt wordt aan Ferrari-motoren. Het M-consortium lijkt, ook al is het niet zeker van deelname in 2007, al druk doende de organisatie voor komend seizoen op papier te zetten. Naar verluidt zal Gascoyne dan ook willen wachten met zijn besluit totdat zeker is dat de Nederlanders de scepter zullen zwaaien binnen het in Silverstone gelegerde team.

Indien de inmiddels allang verwachte overname uiteindelijk toch nog afketst, komt zowel het plaatje voor Gascoyne als voor MF1 Racing er heel anders uit te zien. Van een levering van Ferrari-motoren zou geen sprake meer zijn, waardoor Cosworth de vervanger wordt van de huidige Toyota-krachtbronnen. Het team houdt echter de kaken stijf op elkaar: “Indien we wat te melden hebben dan horen jullie dat vanzelf”, laat de renstal weten bij monde van teambaas Colin Kolles.
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41650858
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:34 schreef Sally het volgende:

[..]

Wishful thinking?
[..]

Wishful thinking part II?
Wacht nou maar af...
pi_41653241
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:11 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Wacht nou maar af...
Zal ik zeker doen!
Ik vind nl. dat wat je schreef nog niet eens zo'n vergezocht idee!

En of Albers 'm dan zoek gaat rijden, dāt moeten we dan nog maar gaan zien. (denk je dat Albers 2e rijder bij Spijker zal gaan worden naast een grote naam als Schumi??? Kannie (M.S.) weer teamorders gaan verlangen! Hihi )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:07:13 #86
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_41654099
Het is al zeven uur geweest...
En ik zit een site of veertig te f5-en voor Midland nieuws... gerucht is wel dat het team per direct zal worden omgedoopt naar Spyker MF1.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_41656990
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het is al zeven uur geweest...
En ik zit een site of veertig te f5-en voor Midland nieuws... gerucht is wel dat het team per direct zal worden omgedoopt naar Spyker MF1.
Het is dus blijkbaar uitgesteld.
quote:
Persbericht Midland uitgesteld

Het beloofde persbericht van Midland is uitgesteld. Het team gaf vanmiddag aan dat om 19:00 uur vanavond een persbericht uitgevaardigd zou worden met daarin de bekendmaking van de overname van het team. Nu is gebleken dat dat bericht later zal komen.

Een woordvoerder van MidlandF1 zei tegenover F1Racing.nl: "Het persbericht is helaas tot nader order uitgesteld. We hopen later vanavond alsnog met het nieuws te komen."
Bron
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:26:22 #88
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41658179
Een tijd terug (GP @ Silverstone?) waren al beelden te zien van een drietal Renault medewerkers die een bezoek brachten aan het motorhome van Toro Rosso. Vanavond hebben wederom 2 Renault medewerkers een bezoek gebracht aan het Toro Rosso motorhome. Volgens Grandprix.com waren het ' two Renault engine men'.

Het lijkt dus een kwestie van tijd tot bekend zal worden gemaakt dat Toro Rosso gaat rijden met Renault motoren.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Hans- op 09-09-2006 23:19:29 ]
pi_41658318
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:42 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Het is dus blijkbaar uitgesteld.
[..]

Bron
Hé, F1racing, waarom dat dan?

Het was een paar dagen geleden allemaal toch al rond?
pi_41659579
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:30 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Hé, F1racing, waarom dat dan?

Het was een paar dagen geleden allemaal toch al rond?

f1racing.nl is echt de prive/story onder de f1-nieuws-sites
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:45:54 #91
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41661077
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:05 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]


f1racing.nl is echt de prive/story onder de f1-nieuws-sites
dat valt echt wel mee, ik heb sites gezien die veel meer roddels plaatsen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 10 september 2006 @ 00:17:25 #92
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41662327
De kogel is door de kerk! Midland is gekocht door Spyker!!!!!
quote:
Midland maakt verkoop aan Spyker bekend
10 september 2006
Midland heeft officieel de verkoop van het Formule 1-team bekendgemaakt. Midland kondigde de deal door middel van een persbericht aan. Officieel heeft Spyker alle aandelen gekocht. Het is echter Michiel Mol die de hele constructie mogelijk heeft gemaakt.

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=129484 en Sportnetwork
pi_41662462
Waar blijft dat nieuws?! De spy-shots van het omstickeren van de Midland!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_41662551
Een wat uitgebreider verhaal:

Midland sale to Spyker now complete

The Midland F1 team has been officially sold to Dutch company Spyker, the outfit confirmed tonight.

An official announcement, which was expected this evening, was issued close to midnight at Monza, ahead of the Italian Grand Prix, stating the team was sold in full to Spyker.

"The decision to sell the team has been one of the most difficult I have ever faced," stated Midland Group Chairman Alex Shnaider. "It is never easy to relinquish something into which one has devoted so much energy and passion.

"However, as much as I had hoped to witness the continuing growth of the team under our ownership, I truly believe this transaction is in the best interests of everyone involved - Midland Group, Spyker, and the team."

Shnaider, whose Midland company bought the team from Eddie Jordan at the end of the 2004 season, added: "I am proud to be leaving the team in a much better state than it was when we acquired it 20 months ago.

"Not only is it more financially stable, it is also more competitive at the track, and getting stronger all the time.

"The creation of the 2007 car is well underway, as are major upgrades to the wind tunnel facility. Investment into the team's technical development has continued unabated throughout the season.

"At the moment, Formula One is a much more mature and understood sport in Holland than it is in Russia. I believe the new owners will be well placed to exploit the commercial and nationalistic aspects of a Dutch identity, and this is something that can only benefit the team.

"My partner, Eduard Shifrin, left the decision entirely up to me, since he knows how important it is for me to see the team not only survive, but succeed.

"With this in mind, the new owners have demonstrated their ambitious plans to take the team forward to the next phase of its rebuilding programme.

"Spyker, headed by Victor Muller and Michiel Mol, consists of a strong group of investors with the resources, planning and capacity to further develop the team.

"I am confident that under their leadership, the future of the team rests in good hands, and I would not have agreed to this sale under any other circumstances.

"Midland Group and I have been committed to the team's success from the moment we decided to take it on. We have always been, and will continue to be, Formula One fans, and we wish the sport, the team and its new owners the greatest success in the future."

The full statement by Midland:

The Midland Group of Companies wishes to announce the sale of 100% of its shares in Midland F1 Limited to Spyker Cars NV ("Spyker").

Prior to the sale, Midland F1 Limited headed all Midland Group motorsport activities, including ownership and operation of the Midland F1 Racing team ("MF1 Racing"), which competes in the FIA Formula 1 World Championship.

"The decision to sell the team has been one of the most difficult I have ever faced," stated Midland Group Chairman Alex Shnaider. "It is never easy to relinquish something into which one has devoted so much energy and passion. However, as much as I had hoped to witness the continuing growth of the team under our ownership, I truly believe this transaction is in the best interests of everyone involved - Midland Group, Spyker, and the team.

"I am proud to be leaving the team in a much better state than it was when we acquired it 20 months ago. Not only is it more financially stable, it is also more competitive at the track, and getting stronger all the time. The creation of the 2007 car is well underway, as are major upgrades to the wind tunnel facility. Investment into the team's technical development has continued unabated throughout the season.

"At the moment, Formula 1 is a much more mature and understood sport in Holland than it is in Russia. I believe the new owners will be well placed to exploit the commercial and nationalistic aspects of a Dutch identity, and this is something that can only benefit the team.

"My partner, Eduard Shifrin, left the decision entirely up to me, since he knows how important it is for me to see the team not only survive, but succeed. With this in mind, the new owners have demonstrated their ambitious plans to take the team forward to the next phase of its rebuilding programme.

"Spyker, headed by Victor Muller and Michiel Mol, consists of a strong group of investors with the resources, planning and capacity to further develop the team. I am confident that under their leadership, the future of the team rests in good hands, and I would not have agreed to this sale under any other circumstances.

"Midland Group and I have been committed to the team's success from the moment we decided to take it on. We have always been, and will continue to be, Formula 1 fans, and we wish the sport, the team and its new owners the greatest success in the future."

In October 2004, Midland Group`s involvement in Formula One began when Mr. Shnaider confirmed his plans to lodge an entry for the 2006 season.

Although initially committed to the idea of creating a completely new team for the 2006 season, Midland instead signed an opportunistic deal to buy the Jordan Grand Prix team shortly prior to the 2005 Formula 1 season. As a result, the team competed as Jordan Grand Prix in 2005, and re-branded itself as MF1 Racing for 2006.

"The time-line was tight, but by buying Jordan, we benefited from having a ready-made team: the people, the facilities, the know-how - all the elements we were previously looking to piece together from scratch," recalls Mr. Shnaider. "Entering the sport a year ahead of schedule was easier to execute with an established team, although it still presented us with a steep learning curve in 2005. But that's OK; we learned a lot during the transition."

At the time of its acquisition by Midland, there were few tangible assets in place to ensure the participation of the Jordan team in the 2005 F1 World Championship, which commenced in March 2005 in Melbourne - barely two months after the purchase was completed.

Therefore, the first goal was to ensure that Jordan would participate in Melbourne with three cars, complying with the 2005 FIA regulations. Within a very short timeframe, MF1 Racing managed to fulfill the provisions of Jordan's prior agreement with Toyota, thus enabling receipt of engines.

The team also undertook the task of modifying the chassis to accommodate the Toyota V10 in place of the previous Cosworth powerplant; designing a new gearbox to mate with the new engine; acquiring sponsorships and signing new drivers. In less than two months, the first goal - participating with three cars in accordance with the 2005 FIA regulations - had been achieved.

The next goal was to establish the reliability of the race cars while improving the team's cost efficiency. Existing supplier relationships were examined and replaced where appropriate and where a satisfactory cost/quality correlation would be ensured.

In addition, more work was brought in-house at MF1 Racing to enhance flexibility and cost efficiency. As can be evidenced by both cars' combined race finish ratio of 84% in 2005 and progress to date in 2006, the team's mechanical reliability and consistency of performance has been successfully established.

Phase 3 was the evolution of the 2005 car, the EJ15, and increasing its competitiveness. The EJ15B aerodynamic package, which debuted at the 2005 French Grand Prix, introduced a number of performance gains. More importantly, these concepts set the stage for the development and construction of the 2006 car, the M16, and allowed the team to significantly reduce the gap to its rivals. The team is now, on average, some 2 seconds per lap closer to the front of the grid than it was a year ago.

Off the track, the team's facilities and equipment have been completely refurbished. The paddock hospitality centre has been redesigned and three state-of-the-art technical trailers have replaced the aging fleet of transporters. Investment has also been made in improving the team's factory and wind tunnel facilities, which are in the process of being upgraded in scale from 40% to 50%.

"Our plans for the team were right on target. 2005 was tough, as expected, but we relished the challenge and got on with the job," says Mr. Shnaider. "In 2006, our plans had begun to yield improved results. The team is now a whisker away from the middle of the pack - and getting closer at every race - and its reliability is better than that of a few teams higher up the grid.

"At the factory, everything has been reorganized and the team is poised to break through to the next level. Spyker recognizes that, and we have recognized in Spyker the ability to attract sponsorship from a robust and enthusiastic F1 market. We feel that these sponsor dollars, with an owner's investment similar to ours, will bring the results quicker than it would have under our plan.

"I have experienced the highs and lows of being a team owner, and for the most part, I've enjoyed it immensely. But I do have a number of other business interests apart from F1, which are much more significant in monetary terms, even if they are not as high in profile.

"I generally found time to attend only 5 or 6 race weekends in each of 2005 and 2006, and hopefully I will be able to keep it at that level. Michiel Mol has invited me to come and visit the team whenever I like, and I am looking forward to watching the action and relaxing with my guests in the paddock."

"I would further like to thank everyone who helped us achieve so much in this challenging environment in such a short time: our drivers, mechanics, engineers, designers, factory staff and team management, as well as our suppliers and sponsors. They have all done a wonderful job, and their future in this sport is deservedly bright."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/54388

Hopen dat het wat wordt...
  zondag 10 september 2006 @ 00:31:50 #95
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41662848
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_41668060
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef -Hans- het volgende:
De kogel is door de kerk! Midland is gekocht door Spyker!!!!!
[..]
En Mike Gascoyne komt het team per 1 november versterken.
quote:
Ontwerper Mike Gascoyne komt per 1 november de formatie versterken als technisch directeur. Gascoyne vertrok begin dit jaar bij Toyota. Eerder werkte hij voor Jordan en Renault.
Formule1-RaceReport & Racefreaks
  zondag 10 september 2006 @ 10:06:35 #97
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_41668135
Rijden ze vanaf nu dan ook al onder de Nederlandse vlag?

Ik zie de geruchten alweer op gang komen op het Verstappen forum
pi_41671974
VERSTAPPEN & ALBERS!!
  zondag 10 september 2006 @ 13:53:07 #99
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41673471
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rijden ze vanaf nu dan ook al onder de Nederlandse vlag?

Ik zie de geruchten alweer op gang komen op het Verstappen forum
nee volgend jaar pas
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 10 september 2006 @ 13:55:39 #100
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41673533
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:56 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En Mike Gascoyne komt het team per 1 november versterken.
[..]

Formule1-RaceReport & Racefreaks
Is wel een typetje (niet de makkelijkste), echter wel iemand met een boel kennis! Volgens deze site zou Klien in de race zijn voor een stoeltje bij Spyker. Verstappen (heeft overigens al wel getekend bij A1) en Albers in 1 team lijkt mij super! Doornbos en Albers zie ik niet zo snel gebeuren.

Maar misschien wordt het wel Klien en Albers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')