Omdat hij ook weleens kampioen wil worden.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:24 schreef -Hans- het volgende:
Kimi naar de ' rooien ' aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah why?!![]()
Met welke reden?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:04 schreef Fir3fly het volgende:
Het begint erop te lijken dat ik volgend jaar de Formule 1 maar laat varen.
Raikkonen bij Ferrari, the horror!quote:
ahaha tja ik zou het ook zonde vinden van die gozer maar verder boeit het me weinigquote:Op woensdag 6 september 2006 21:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Raikkonen bij Ferrari, the horror!
Toch jammer. Ik mag 'm niet net als vele van zijn (ex-)collega's maar het blijft een sportman in hart en nieren. En zijn prestaties spreken voor zich.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
not in your wildest dreams...
Volgens Bild zou Schumacher dus zondag gaan aankondigen na dit seizoen achter de geraniae te gaan zitten. Ik hoop het... tijd voor een New Era in de F1!
Mwoah. In het mindere seizoen vorig jaar is hij ook een tijdje weggeweest. Ross Brawn heeft chronische rugproblemen. En zeg nooit nooit; Patrick Head verschijnt ook weer regelmatig bij Williams in de box en aan de pitwall.quote:...
maar nu ook Brawn zijn Sabbatical heeft aangekondigd na dit seizoen, zal Ferrari ook wel weer ff stuurloos zijn.
...
Zonde van Ferrari zou je bedoelen. Die kerel kan helemaal niet rijdenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ahaha tja ik zou het ook zonde vinden van die gozer maar verder boeit het me weinig
Ik denk dat hij inderdaad wel eens een auto wil hebben waar hij kampioen mee kan worden. Bij McLaren is het altijd net niet. Of ze hebben een snelle wagen en ontbreekt het aan de betrouwbaarheid of ze hebben een aardig betrouwbare wagen (zoals nu), echter is dan de snelheid weer niet in orde.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Omdat hij ook weleens kampioen wil worden.![]()
Bij McLaren is het de laatste jaren telkens net niet. Er is altijd wel iets daar waardoor het daar niet wil lukken. Ligt het een keer niet aan de betrouwbaarheid, dan ligt het wel weer aan de snelheid die ze tekort komen. Waar het huidige seizoen en vorig seizoen wel vrij goede voorbeelden zijn. En ik kan me voorstellen dat Kimi het daar nu wel een keer mee heeft gehad. Al schijnt het ook te helpen dat de verhoudingen met Ron Dennis niet meer zo goed zijn.
bronquote:Midland in 2007 met Ferrari motoren?
Nog steeds is onduidelijk met welke motoren het Midland team, dat nog steeds met Michiel Mol in onderhandeling is over een eventuele verkoop, in 2007 aan de start zal staan. De afgelopen weken werd bekend dat de Nederlandse sportwagen fabrikant Spyker interesse heeft in een overname van MF1 Racing. Volgens vandaag bekend gemaakte informatie van Auto, Motor & Sport zou Spyker topman Victor Muller contact hebben gezocht met Jean Todt, om te onderhandelen over het leveren van motoren.
Saillant detail is dat Muller nu al contact heeft gezocht met Ferrari, nog voordat überhaupt duidelijk is of de overname van Midland door Spyker door zal gaan. Mocht Ferrari toestemmen dan kan dit ertoe leiden dat, afhankelijk van de motorensituatie bij Red Bull Racing, waarvan wordt verwacht dat RBR eventueel met Renault motoren zal verschijnen en zusterteam STR overstapt naar de Ferrari krachrbron, drie teams met Ferrari motoren zullen rijden. Voor Cosworth zou een eventuele overeenkomst tussen MF1 Racing/ Spyker en Ferrari in een uiterst negatief effect resulteren. Mochten Ferrari en MF1 Racing tot een overeenkomst komen dan zijn alle teams voorzien van motoren en staat Cosworth voor volgend seizoen met lege handen.
Kimi heeft geen andere keuze. In potentie is hij een wereldkampioen. Dat weten ze bij McLaren, bij Ferrari, bij Renault en bij alle andere teams. Maar dan moet het 'package' wel kloppen. Daar heeft het nogal aan ontbroken bij McLaren de afgelopen jaren, naast de pure pech uiteraard.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...
Als Kimi naar Ferrari gaat dan kan ik dat wel begrijpen, ook omdat Todt erg van hem gecharmeerd is. Maar ik zou het wel jammer vinden want ik heb bar weinig met Ferrari.
Hier heb ik weinig aan toe te voegen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:27 schreef sooty het volgende:
[..]
Kimi heeft geen andere keuze. In potentie is hij een wereldkampioen. Dat weten ze bij McLaren, bij Ferrari, bij Renault en bij alle andere teams. Maar dan moet het 'package' wel kloppen. Daar heeft het nogal aan ontbroken bij McLaren de afgelopen jaren, naast de pure pech uiteraard.
Ik hoop en verwacht dat Kimi het goed gaat doen bij Ferrari.
Ken je het fenomeen feestweek? Daar kom ik nu net van, en die duurt tot zaterdag. Ik zit dus niet echt nuhter in het vliegtuig enzo.....quote:Op woensdag 6 september 2006 08:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wat zit je dan trouwens te miepen over de OP van Monza. die kun je net zogoed zelf nog maken, toch?
Aaaahaaaaa, nou ok! Komt ie zo dan hoor!quote:Op donderdag 7 september 2006 03:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen feestweek? Daar kom ik nu net van, en die duurt tot zaterdag. Ik zit dus niet echt nuhter in het vliegtuig enzo.....
Het is nog even wachten op de def. bevestiging maar een Nederlands F1-team is weer een stap(je) dichterbij gekomen.quote:MF1Racing is verkocht aan het M-consortium van Michiel Mol. Dit kan F1Racing.nl exclusief onthullen. Aankomend weekend zal de deal in Monza bekend worden gemaakt. Wat de precieze rol van Spyker in het geheel is, zal ook in het weekend duidelijk worden.
Al maanden waren er onderhandelingen tussen Michiel Mol en Midland. Even leek het te lang te duren, maar toch is er een overeenkomst gesloten. Hoe het team er precies uitgaat zien, zal in Monza bekend worden. Feit is wel dat er voor het eerst een Nederlander eigenaar is van een F1-team.
F1 Racing
Voorlopig blijven het nog geruchten zo te lezen....quote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is nog even wachten op de def. bevestiging maar een Nederlands F1-team is weer een stap(je) dichterbij gekomen.
Was het niet f1racing.nl die melde dat Robert Doornbos in Monaco in de Red Bull zou rijden? Was volgens hen ook allemaal in kannen kruiken. Ik wacht het rustig af...quote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is nog even wachten op de def. bevestiging maar een Nederlands F1-team is weer een stap(je) dichterbij gekomen.
inderdaad, dat zat ik ook te bedenken...quote:Op donderdag 7 september 2006 14:50 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Was het niet f1racing.nl die melde dat Robert Doornbos in Monaco in de Red Bull zou rijden? Was volgens hen ook allemaal in kannen kruiken. Ik wacht het rustig af...![]()
Ik neem sowieso geen enkele Nederlandse F1 site serieus.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
inderdaad, dat zat ik ook te bedenken...
voordien dacht ik altijd van f1racing.nl dat het wel een betrouwbare bron was, maar door dit voorval ben ik toch wat sceptisch geworden... dit nieuws nog maar even niet voor de waarheid aannemen dus.
maar dat is toen op het laatste moment toch afgeblazen ik heb namelijk het hele verhaald gehoordquote:Op donderdag 7 september 2006 14:50 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Was het niet f1racing.nl die melde dat Robert Doornbos in Monaco in de Red Bull zou rijden? Was volgens hen ook allemaal in kannen kruiken. Ik wacht het rustig af...![]()
nee, daar is door alle betrokken partijen furieus ontkennend op gereageerd, waarna f1racing.nl maar snel deed of er nooit iets gezegd was...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef WEST het volgende:
[..]
maar dat is toen op het laatste moment toch afgeblazen ik heb namelijk het hele verhaald gehoord
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |