abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41645838
En als vervolg op het bericht dat multatuli postte.
quote:
MF1 belegt persconferentie voor 19:00

Midland heeft zojuist bekendgemaakt dat het voor vanavond 19:00 een persconferentie belegt waarin het zal aankondigen dat het zijn renstal verkoopt aan Michiel Mol, leider van het zogenaamde M-consortium.

Het is voor het eerst dat een interne partij bevestigt dat de deal rond is. Later vandaag daarom meer details over het al dan niet rondkomen van de motorendeal en het mogelijke overstappen van verschillend technisch personeel.

Rond de verkoop circuleerden al een aantal dagen verschillende geruchten dat de renstal inmiddels al verkocht zou zijn. dat was tot hedenochtend nog niet zo: Michiel Mol verklaarde in gesprek met autosport.com dat ook vandaag nog afrondende gesprekken moesten worden gevoerd.

Het nieuws komt echter niet als een grote verrassing, al langer was zo goed als zeker dat de verkoop daadwerkelijk plaats zou gaan vinden. De vraag was enkel wanneer de bekendmaking zou zijn. Dit lijkt nu naar alle waarschijnlijkheid zaterdagavond te worden.
Bron
pi_41647247
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:03 schreef roelofjan het volgende:
Misschien is Schumi ook wel toe aan een nieuwe uitdaging... hij neemt Ferrari gewoon motoren mee en gaat voor Spyker F1 rijden.

En aangezien hij toch niet weet wat 'ie met z'n geld moet doen steekt 'ie ook even 200 miljoen in Spyker.
Wishful thinking?
quote:
Vervolgens wordt 'ie natuurlijk helemaal zoek gereden door Albers en neemt Schumi over een jaar gedesillussioneerd afscheid van de F1...
Wishful thinking part II?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_41650517
quote:
Gascoyne bijna rond met Midland F1'
Indien het M-consortium er in weet te slagen om MF1 Racing over te nemen van de Canadees Alex Shnaider, dan weet het wellicht twee vliegen in een klap te slaan. Naast de intrede in de Formule 1 zal het team niet lang meer hoeven te zoeken naar een ervaren en zeer succesvol ontwerper. Mike Cascoyne zou op het punt staan een contract te tekenen bij de nu nog Russische Midland-renstal, zo onthult Autosport.com.

Aanvankelijk zou de Brit dit seizoen werkzaam zijn voor het team van Toyota, maar beide wegen scheidden zich na afloop van de Autralische Grand Prix. Gascoyne kon zich niet vinden in de toekomstplannen van de Japanners aangaande de ontwikkeling van technische onderdelen aan de auto. Sindsdien zit de ontwerper werkloos thuis, daar een contract met Toyota hem verbood voor iemand anders werkzaam te zijn.

Aan het einde van oktober zal het contract van Cascoyne weer vrij zijn, waardoor de Brit nu zinspeelt op een overeenkomst bij Midland. Hoewel er nog geen definitieve overeenkomst beklonken is melden verschillende bronnen al dat de gesprekken in een vergevorderd stadium zouden zijn. De reden dat er nog niets getekend is lijkt de toekomst van de renstal te zijn, geld zou het probleem niet zijn.

Juist de toekomst van de Russische renstal is de laatste tijd onderwerp van gesprek in het Formule 1-paddock. Michiel Mol, internetondernemer en gepassioneerd autosportliefhebber, onderhandelt momenteel met Alex Shnaider over een overname van diens renstal. Beide partijen bevestigen vergevorderde gesprekken maar ontkennen dat er al sprake zou zijn van een contract, zoals gisteren door F1Racing.net de wereld in werd geholpen.

Met de overname zou ook het Nederlandse Spyker gemoeid zijn, welke op haar beurt al weer gelinkt wordt aan Ferrari-motoren. Het M-consortium lijkt, ook al is het niet zeker van deelname in 2007, al druk doende de organisatie voor komend seizoen op papier te zetten. Naar verluidt zal Gascoyne dan ook willen wachten met zijn besluit totdat zeker is dat de Nederlanders de scepter zullen zwaaien binnen het in Silverstone gelegerde team.

Indien de inmiddels allang verwachte overname uiteindelijk toch nog afketst, komt zowel het plaatje voor Gascoyne als voor MF1 Racing er heel anders uit te zien. Van een levering van Ferrari-motoren zou geen sprake meer zijn, waardoor Cosworth de vervanger wordt van de huidige Toyota-krachtbronnen. Het team houdt echter de kaken stijf op elkaar: “Indien we wat te melden hebben dan horen jullie dat vanzelf”, laat de renstal weten bij monde van teambaas Colin Kolles.
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41650858
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:34 schreef Sally het volgende:

[..]

Wishful thinking?
[..]

Wishful thinking part II?
Wacht nou maar af...
pi_41653241
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:11 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Wacht nou maar af...
Zal ik zeker doen!
Ik vind nl. dat wat je schreef nog niet eens zo'n vergezocht idee!

En of Albers 'm dan zoek gaat rijden, dàt moeten we dan nog maar gaan zien. (denk je dat Albers 2e rijder bij Spijker zal gaan worden naast een grote naam als Schumi??? Kannie (M.S.) weer teamorders gaan verlangen! Hihi )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:07:13 #86
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_41654099
Het is al zeven uur geweest...
En ik zit een site of veertig te f5-en voor Midland nieuws... gerucht is wel dat het team per direct zal worden omgedoopt naar Spyker MF1.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_41656990
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het is al zeven uur geweest...
En ik zit een site of veertig te f5-en voor Midland nieuws... gerucht is wel dat het team per direct zal worden omgedoopt naar Spyker MF1.
Het is dus blijkbaar uitgesteld.
quote:
Persbericht Midland uitgesteld

Het beloofde persbericht van Midland is uitgesteld. Het team gaf vanmiddag aan dat om 19:00 uur vanavond een persbericht uitgevaardigd zou worden met daarin de bekendmaking van de overname van het team. Nu is gebleken dat dat bericht later zal komen.

Een woordvoerder van MidlandF1 zei tegenover F1Racing.nl: "Het persbericht is helaas tot nader order uitgesteld. We hopen later vanavond alsnog met het nieuws te komen."
Bron
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:26:22 #88
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41658179
Een tijd terug (GP @ Silverstone?) waren al beelden te zien van een drietal Renault medewerkers die een bezoek brachten aan het motorhome van Toro Rosso. Vanavond hebben wederom 2 Renault medewerkers een bezoek gebracht aan het Toro Rosso motorhome. Volgens Grandprix.com waren het ' two Renault engine men'.

Het lijkt dus een kwestie van tijd tot bekend zal worden gemaakt dat Toro Rosso gaat rijden met Renault motoren.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Hans- op 09-09-2006 23:19:29 ]
pi_41658318
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:42 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Het is dus blijkbaar uitgesteld.
[..]

Bron
Hé, F1racing, waarom dat dan?

Het was een paar dagen geleden allemaal toch al rond?
pi_41659579
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:30 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Hé, F1racing, waarom dat dan?

Het was een paar dagen geleden allemaal toch al rond?

f1racing.nl is echt de prive/story onder de f1-nieuws-sites
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:45:54 #91
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41661077
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:05 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]


f1racing.nl is echt de prive/story onder de f1-nieuws-sites
dat valt echt wel mee, ik heb sites gezien die veel meer roddels plaatsen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 10 september 2006 @ 00:17:25 #92
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41662327
De kogel is door de kerk! Midland is gekocht door Spyker!!!!!
quote:
Midland maakt verkoop aan Spyker bekend
10 september 2006
Midland heeft officieel de verkoop van het Formule 1-team bekendgemaakt. Midland kondigde de deal door middel van een persbericht aan. Officieel heeft Spyker alle aandelen gekocht. Het is echter Michiel Mol die de hele constructie mogelijk heeft gemaakt.

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=129484 en Sportnetwork
pi_41662462
Waar blijft dat nieuws?! De spy-shots van het omstickeren van de Midland!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_41662551
Een wat uitgebreider verhaal:

Midland sale to Spyker now complete

The Midland F1 team has been officially sold to Dutch company Spyker, the outfit confirmed tonight.

An official announcement, which was expected this evening, was issued close to midnight at Monza, ahead of the Italian Grand Prix, stating the team was sold in full to Spyker.

"The decision to sell the team has been one of the most difficult I have ever faced," stated Midland Group Chairman Alex Shnaider. "It is never easy to relinquish something into which one has devoted so much energy and passion.

"However, as much as I had hoped to witness the continuing growth of the team under our ownership, I truly believe this transaction is in the best interests of everyone involved - Midland Group, Spyker, and the team."

Shnaider, whose Midland company bought the team from Eddie Jordan at the end of the 2004 season, added: "I am proud to be leaving the team in a much better state than it was when we acquired it 20 months ago.

"Not only is it more financially stable, it is also more competitive at the track, and getting stronger all the time.

"The creation of the 2007 car is well underway, as are major upgrades to the wind tunnel facility. Investment into the team's technical development has continued unabated throughout the season.

"At the moment, Formula One is a much more mature and understood sport in Holland than it is in Russia. I believe the new owners will be well placed to exploit the commercial and nationalistic aspects of a Dutch identity, and this is something that can only benefit the team.

"My partner, Eduard Shifrin, left the decision entirely up to me, since he knows how important it is for me to see the team not only survive, but succeed.

"With this in mind, the new owners have demonstrated their ambitious plans to take the team forward to the next phase of its rebuilding programme.

"Spyker, headed by Victor Muller and Michiel Mol, consists of a strong group of investors with the resources, planning and capacity to further develop the team.

"I am confident that under their leadership, the future of the team rests in good hands, and I would not have agreed to this sale under any other circumstances.

"Midland Group and I have been committed to the team's success from the moment we decided to take it on. We have always been, and will continue to be, Formula One fans, and we wish the sport, the team and its new owners the greatest success in the future."

The full statement by Midland:

The Midland Group of Companies wishes to announce the sale of 100% of its shares in Midland F1 Limited to Spyker Cars NV ("Spyker").

Prior to the sale, Midland F1 Limited headed all Midland Group motorsport activities, including ownership and operation of the Midland F1 Racing team ("MF1 Racing"), which competes in the FIA Formula 1 World Championship.

"The decision to sell the team has been one of the most difficult I have ever faced," stated Midland Group Chairman Alex Shnaider. "It is never easy to relinquish something into which one has devoted so much energy and passion. However, as much as I had hoped to witness the continuing growth of the team under our ownership, I truly believe this transaction is in the best interests of everyone involved - Midland Group, Spyker, and the team.

"I am proud to be leaving the team in a much better state than it was when we acquired it 20 months ago. Not only is it more financially stable, it is also more competitive at the track, and getting stronger all the time. The creation of the 2007 car is well underway, as are major upgrades to the wind tunnel facility. Investment into the team's technical development has continued unabated throughout the season.

"At the moment, Formula 1 is a much more mature and understood sport in Holland than it is in Russia. I believe the new owners will be well placed to exploit the commercial and nationalistic aspects of a Dutch identity, and this is something that can only benefit the team.

"My partner, Eduard Shifrin, left the decision entirely up to me, since he knows how important it is for me to see the team not only survive, but succeed. With this in mind, the new owners have demonstrated their ambitious plans to take the team forward to the next phase of its rebuilding programme.

"Spyker, headed by Victor Muller and Michiel Mol, consists of a strong group of investors with the resources, planning and capacity to further develop the team. I am confident that under their leadership, the future of the team rests in good hands, and I would not have agreed to this sale under any other circumstances.

"Midland Group and I have been committed to the team's success from the moment we decided to take it on. We have always been, and will continue to be, Formula 1 fans, and we wish the sport, the team and its new owners the greatest success in the future."

In October 2004, Midland Group`s involvement in Formula One began when Mr. Shnaider confirmed his plans to lodge an entry for the 2006 season.

Although initially committed to the idea of creating a completely new team for the 2006 season, Midland instead signed an opportunistic deal to buy the Jordan Grand Prix team shortly prior to the 2005 Formula 1 season. As a result, the team competed as Jordan Grand Prix in 2005, and re-branded itself as MF1 Racing for 2006.

"The time-line was tight, but by buying Jordan, we benefited from having a ready-made team: the people, the facilities, the know-how - all the elements we were previously looking to piece together from scratch," recalls Mr. Shnaider. "Entering the sport a year ahead of schedule was easier to execute with an established team, although it still presented us with a steep learning curve in 2005. But that's OK; we learned a lot during the transition."

At the time of its acquisition by Midland, there were few tangible assets in place to ensure the participation of the Jordan team in the 2005 F1 World Championship, which commenced in March 2005 in Melbourne - barely two months after the purchase was completed.

Therefore, the first goal was to ensure that Jordan would participate in Melbourne with three cars, complying with the 2005 FIA regulations. Within a very short timeframe, MF1 Racing managed to fulfill the provisions of Jordan's prior agreement with Toyota, thus enabling receipt of engines.

The team also undertook the task of modifying the chassis to accommodate the Toyota V10 in place of the previous Cosworth powerplant; designing a new gearbox to mate with the new engine; acquiring sponsorships and signing new drivers. In less than two months, the first goal - participating with three cars in accordance with the 2005 FIA regulations - had been achieved.

The next goal was to establish the reliability of the race cars while improving the team's cost efficiency. Existing supplier relationships were examined and replaced where appropriate and where a satisfactory cost/quality correlation would be ensured.

In addition, more work was brought in-house at MF1 Racing to enhance flexibility and cost efficiency. As can be evidenced by both cars' combined race finish ratio of 84% in 2005 and progress to date in 2006, the team's mechanical reliability and consistency of performance has been successfully established.

Phase 3 was the evolution of the 2005 car, the EJ15, and increasing its competitiveness. The EJ15B aerodynamic package, which debuted at the 2005 French Grand Prix, introduced a number of performance gains. More importantly, these concepts set the stage for the development and construction of the 2006 car, the M16, and allowed the team to significantly reduce the gap to its rivals. The team is now, on average, some 2 seconds per lap closer to the front of the grid than it was a year ago.

Off the track, the team's facilities and equipment have been completely refurbished. The paddock hospitality centre has been redesigned and three state-of-the-art technical trailers have replaced the aging fleet of transporters. Investment has also been made in improving the team's factory and wind tunnel facilities, which are in the process of being upgraded in scale from 40% to 50%.

"Our plans for the team were right on target. 2005 was tough, as expected, but we relished the challenge and got on with the job," says Mr. Shnaider. "In 2006, our plans had begun to yield improved results. The team is now a whisker away from the middle of the pack - and getting closer at every race - and its reliability is better than that of a few teams higher up the grid.

"At the factory, everything has been reorganized and the team is poised to break through to the next level. Spyker recognizes that, and we have recognized in Spyker the ability to attract sponsorship from a robust and enthusiastic F1 market. We feel that these sponsor dollars, with an owner's investment similar to ours, will bring the results quicker than it would have under our plan.

"I have experienced the highs and lows of being a team owner, and for the most part, I've enjoyed it immensely. But I do have a number of other business interests apart from F1, which are much more significant in monetary terms, even if they are not as high in profile.

"I generally found time to attend only 5 or 6 race weekends in each of 2005 and 2006, and hopefully I will be able to keep it at that level. Michiel Mol has invited me to come and visit the team whenever I like, and I am looking forward to watching the action and relaxing with my guests in the paddock."

"I would further like to thank everyone who helped us achieve so much in this challenging environment in such a short time: our drivers, mechanics, engineers, designers, factory staff and team management, as well as our suppliers and sponsors. They have all done a wonderful job, and their future in this sport is deservedly bright."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/54388

Hopen dat het wat wordt...
  zondag 10 september 2006 @ 00:31:50 #95
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41662848
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_41668060
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef -Hans- het volgende:
De kogel is door de kerk! Midland is gekocht door Spyker!!!!!
[..]
En Mike Gascoyne komt het team per 1 november versterken.
quote:
Ontwerper Mike Gascoyne komt per 1 november de formatie versterken als technisch directeur. Gascoyne vertrok begin dit jaar bij Toyota. Eerder werkte hij voor Jordan en Renault.
Formule1-RaceReport & Racefreaks
  zondag 10 september 2006 @ 10:06:35 #97
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_41668135
Rijden ze vanaf nu dan ook al onder de Nederlandse vlag?

Ik zie de geruchten alweer op gang komen op het Verstappen forum
pi_41671974
VERSTAPPEN & ALBERS!!
  zondag 10 september 2006 @ 13:53:07 #99
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41673471
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rijden ze vanaf nu dan ook al onder de Nederlandse vlag?

Ik zie de geruchten alweer op gang komen op het Verstappen forum
nee volgend jaar pas
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 10 september 2006 @ 13:55:39 #100
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41673533
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:56 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En Mike Gascoyne komt het team per 1 november versterken.
[..]

Formule1-RaceReport & Racefreaks
Is wel een typetje (niet de makkelijkste), echter wel iemand met een boel kennis! Volgens deze site zou Klien in de race zijn voor een stoeltje bij Spyker. Verstappen (heeft overigens al wel getekend bij A1) en Albers in 1 team lijkt mij super! Doornbos en Albers zie ik niet zo snel gebeuren.

Maar misschien wordt het wel Klien en Albers.
  zondag 10 september 2006 @ 13:57:25 #101
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41673589
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_41677000
Valles to test for Spyker MF1

GP2 driver Adrian Valles will test for Spyker MF1 Racing at Silverstone on September 19 and 20.

"Adrian has impressed the team with his performances in both Renault World Series and GP2," said Colin Kolles. "We understand the importance of being the first to test young talents like Adrian in order to assess their potential for Formula 1, and we are looking forward to a good performance from him."

Valles has been learning the ropes this year in GP2 and has not scored any major results.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 september 2006 @ 20:26:18 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41685873
hopelijk nemen ze jonge Nederlandse coureur erbij als testrijder, van der Garde ofzo.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41687470
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Is wel een typetje (niet de makkelijkste), echter wel iemand met een boel kennis! Volgens deze site zou Klien in de race zijn voor een stoeltje bij Spyker. Verstappen (heeft overigens al wel getekend bij A1) en Albers in 1 team lijkt mij super! Doornbos en Albers zie ik niet zo snel gebeuren.

Maar misschien wordt het wel Klien en Albers.
is albers eigenlijk al zeker voor volgend jaar?
  zondag 10 september 2006 @ 21:09:05 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41687497
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_41687654
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:08 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

is albers eigenlijk al zeker voor volgend jaar?
Nee, hij heeft ergens getekend, maar waar? Tis verdacht dat hij vandaag bij de Spyker presentatie niet wat triomfantelijker was. Hij maakt het 8 oktober bekend in Suzuka. Toch Super Aguri?
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_41687699
En Doornbos vervangt Klien vanaf de volgende race.
Doornbos to replace Klien from China
quote:
By Jonathan Noble Sunday, September 10th 2006, 18:30 GMT

Austrian Christian Klien will not see out the 2007 season with the Red Bull Racing team, autosport.com has learned.

Klien, who will be replaced by Mark Webber at the team next year, will not race in the final three races of the season, sources have confirmed.

The team's third driver Robert Doornbos will race alongside David Coulthard until the end of the season.

An official announcement is expected this week.

Red Bull had decided not to renew Klien's contract for next season, and the Austrian also turned down an offer from the energy drinks company to drive in the Champ Car series in 2007.

Klien said he intends to stay involved in Formula One and claimed he was in talks with a few teams over a drive for the 2007 season.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/54434
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  zondag 10 september 2006 @ 21:16:35 #108
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41687737
autosport.com is meestal wel betrouwbaar. Maar toch geloof ik het nog niet helemaal....
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_41687787
Nee, klopt. Het is wel een onwaarschijnlijk bericht, maar vanmiddag had Plooij het er ook over dat ze bij Red Bull Racing een mededeling hadden. Maar tsja, Plooij
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_41687798
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:15 schreef sjakie007 het volgende:
En Doornbos vervangt Klien vanaf de volgende race.
Doornbos to replace Klien from China
[..]

http://www.autosport.com/news/report.php/id/54434
dat zou gaaf zijn!!!


En albers naar super aguri zou om te janken zijn
  zondag 10 september 2006 @ 21:41:30 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_41688759
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:18 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

dat zou gaaf zijn!!!


En albers naar super aguri zou om te janken zijn
Dat vergroot wel weer de kans voor Doornbos bij Spyker dan, want ik neem aan dat die wel 1 Nederlander willen
pi_41688881
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat vergroot wel weer de kans voor Doornbos bij Spyker dan, want ik neem aan dat die wel 1 Nederlander willen
ik zie liever doornbos bij RBR en Albers bij Spyker
pi_41688960
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:44 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

ik zie liever doornbos bij RBR en Albers bij Spyker
Maar dat zal problematisch worden, aangezien de matige Webber al getekend heeft voor volgend seizoen.
pi_41689007
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:46 schreef kriele het volgende:

[..]

Maar dat zal problematisch worden, aangezien de matige Webber al getekend heeft voor volgend seizoen.
misschien stopt coultard er ook wel spontaan mee :-p
  zondag 10 september 2006 @ 21:53:47 #115
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41689222
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:47 schreef insaniac_2oo1 het volgende:

[..]

misschien stopt coultard er ook wel spontaan mee :-p
nee Coulthard moet eerst wereldkampioen worden
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_41689283
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:53 schreef WEST het volgende:

[..]

nee Coulthard moet eerst wereldkampioen worden


achja, coulthard is cool. Die moet altijd blijven :-p
met z'n grijze baard als oude wijze man tussen de jonkies.
  zondag 10 september 2006 @ 22:06:48 #117
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_41689748
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
autosport.com is meestal wel betrouwbaar.
Ik zie inderdaad maar weinig berichten of geruchten van autosport.com die niet kloppen... beter dan F1racing de laatste tijd. Maar ja, die zijn ook niet meer helemaal onpartijdig sinds ze aan F1-sponsoring doen.

Ik zou het een mooie zet vinden voor Doornbos, kan hij RBR even laten zien wat ze volgend jaar mislopen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_41689938
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ik zie inderdaad maar weinig berichten of geruchten van autosport.com die niet kloppen... beter dan F1racing de laatste tijd. Maar ja, die zijn ook niet meer helemaal onpartijdig sinds ze aan F1-sponsoring doen.

Ik zou het een mooie zet vinden voor Doornbos, kan hij RBR even laten zien wat ze volgend jaar mislopen.
mja misschien kan hij nog wat leuks laten zien.
Aan de ene kant is het lastig om zo aan het eind van het seizoen int e stappen.
Aan de andere kant heeft hij al het hele jaar kunnen wennen aan de auto. Dus wat dat betreft moet het goed gaan!
  zondag 10 september 2006 @ 22:28:37 #119
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41690611
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ik zie inderdaad maar weinig berichten of geruchten van autosport.com die niet kloppen... beter dan F1racing de laatste tijd. Maar ja, die zijn ook niet meer helemaal onpartijdig sinds ze aan F1-sponsoring doen.

Ik zou het een mooie zet vinden voor Doornbos, kan hij RBR even laten zien wat ze volgend jaar mislopen.
ok 1 fout heeft F1racing gemaakt maar om daar nu op afgerekend te worden? 8 jaar werd er juiste informatie gegeven. jij maakt ook fouten bij fok sport maakt jou dat een mindere schrijver?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 10 september 2006 @ 22:39:41 #120
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_41691049
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef WEST het volgende:

[..]

ok 1 fout heeft F1racing gemaakt maar om daar nu op afgerekend te worden? 8 jaar werd er juiste informatie gegeven. jij maakt ook fouten bij fok sport maakt jou dat een mindere schrijver?
Ik reken F1racing niet af op 1 fout en ik schrijf die site ook niet af. En ja, ik maak uiteraard ook fouten, ik zal de eerste zijn om dat toe te geven en ze aan te wijzen. Het valt me alleen op dat ze de laatste tijd wat... hoe zal ik het zeggen... losser omgaan met onbevestigde geruchten. Dat zorgt ervoor dat ik wat sceptischer naar F1racing kijk als bron.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')