abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42186407
Ik vind dat sanger hele mooie kan maken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42188296
[F1] Grand Prix China 2006 Deel 1: Super Shanghai Showdown!

Je moet toch wat als je niet kan slapen.
  donderdag 28 september 2006 @ 08:37:43 #203
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42191011
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:33 schreef Sally het volgende:
Iemand al een topic geopend voor de GP van China dit weekend?


Wil het zelf wel doen, maar dan wordt 't een heel saaie en kale openingspost....
Nog steeds last van een jetlag, oftewel slecht slapen, weinig motivatie om ook maar iets te doen. Verwachting is dat dit de laatste dag is

Thanx roelofjan

Gaan er nog mensen van Fok! naar de A1GP? Misschien minimeetje ofzow?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42196536
Yep, ik ga, maar geen tijd voor een minimeet. Ik ben al blij als ik op tijd op het circuit ben.
NS vanuit het zuiden des lands he...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 september 2006 @ 13:11:15 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42197083
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:44 schreef Rory78 het volgende:
Yep, ik ga, maar geen tijd voor een minimeet. Ik ben al blij als ik op tijd op het circuit ben.
NS vanuit het zuiden des lands he...
en dan is de sprintrace nog eens vervroegd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 28 september 2006 @ 13:41:24 #206
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42197837
Kan toch ook tussen beide races in? Maar hoeft niet hoor!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42200221
Waar gaan jullie staan dan?
  donderdag 28 september 2006 @ 15:53:52 #208
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42201104
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Nog steeds last van een jetlag, oftewel slecht slapen, weinig motivatie om ook maar iets te doen. Verwachting is dat dit de laatste dag is

Thanx roelofjan

Gaan er nog mensen van Fok! naar de A1GP? Misschien minimeetje ofzow?
ik zet me petje WEST wel op
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 28 september 2006 @ 15:54:19 #209
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42201119
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:18 schreef Rory78 het volgende:
Waar gaan jullie staan dan?
ik denk scheivlak, maar m'n zwager gaat ook mee (mits die niet afzegt)
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 28 september 2006 @ 16:06:42 #210
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42201547
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:53 schreef WEST het volgende:

[..]

ik zet me petje WEST wel op
Dan herken ik je op zeker

Ik zit bij de Audi S, maar voor een minimeet wil ik me best de duinen in begeven
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:18:07 #211
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42224828
Goed nieuws weer. Spyker zit niet stil dunkt me!
quote:
SpykerF1 mikt op top-6
Door GERARD DEN ELT


ZEEWOLDE/SJANGHAI - Morgen wordt duidelijk welke motor in de bolides van Spyker F1 komt te hangen.

Dat het Ferrari wordt, daar twijfelt bijna niemand meer aan. In dat geval heeft Cosworth het nakijken.

De vertegenwoordigster van de Vereniging Effecten Bescherming meende afgelopen woensdag duidelijk te horen dat de keuze voor de motoren al is gemaakt. In een betoog over de keuze van de krachtbron, hoorde zij bestuursvoorzitter Victor Muller zijn voorkeur uitspreken voor motorspecialisten in ‘rode pakjes’.

Muller zei er op de aandeelhoudersvergadering meteen bij dat het ook ‘blauwe pakjes’ zouden kunnen zijn, de bedrijfskleur van Cosworth.

Hoe dan ook, zaterdagmorgen - als de beurs gesloten is - maakt Spyker Cars NV in Sjanghai bekend welke motor de komende vier jaar in de bolides van Spyker F1 komt te hangen. Dat het een krachtbron is van Italiaanse makelij, daar twijfelt vrijwel niemand meer aan. Grootaandeelhouder Mubadala Development Company uit Abu Dhabi heeft immers zowel bij Ferrari als bij Spyker een vinger in de pap.

De aandeelhouders van de autofabrikant kregen woensdag te horen dat de ‘huur’ van de motoren tussen de 16 en 20 miljoen dollar bedraagt. ,,De prijs van Cosworth en Ferrari ontloopt elkaar niet veel. Het hangt er alleen van af wat je voor dat bedrag erbij krijgt, zoals technisch personeel en versnellingsbakken,’’ verduidelijkte Muller na afloop.

Met de naam van Ferrari gekoppeld aan die van Spyker valt in commerciële zin oneindig veel meer te doen. De kwaliteit van Ferrari-motoren staat buiten kijf. Maar de kandidaat-sponsoren zullen veel eerder op de oranje bolides willen staan, wanneer daar de toevoeging powered by Ferrari op staat.

Het bedrijfsleven is meer dan geïnteresseerd in de nieuwe Nederlandse renstal, zo werd de aandeelhouders voorgehouden. Leden van de raden van bestuur houden zich er sinds kort mee bezig, aldus Muller. Terwijl dergelijke initiatieven in het verleden ondanks pleidoodooien van marketingmensen juist in bestuurskamer een halt werd toegeroepen.

Blijkens het boekenonderzoek heeft Spyker een schuldenvrije renstal gekocht, mede doordat de vorige eigenaar Alex Shnaider voor 20 miljoen dollar aan openstaande rekeningen had betaald.

De schulden begonnen op te lopen nadat Eddie Jordan in 2004 zijn sponsor Vodafone verloor. Jordan Grand Prix leed in dat jaar 20 miljoen verlies. In 2005 zette teambaas Colin Kolles tesamen met een sanering ook de bouw van een nieuwe raceauto in, de M16. Daardoor werd in die jaargang nog eens 37 miljoen verloren. Dit jaar is het tekort 11 miljoen dollar, een resultaat dat op het bordje komt van het verkopende staalconsortium Midland.

Met een geschoonde begroting van circa 60 miljoen dollar denkt Spyker F1 volgend seizoen al winst te maken. Met meer inkomsten uit tv-gelden (18 miljoen dollar), 28 miljoen dollar van test- en vaste coureurs en 16 miljoen dollar aan sponsorbijdragen, denkt Spyker meteen zwarte cijfers te schrijven. Het nieuwe team krijgt als doelstelling een plaats bij de beste zes à zeven renstallen in het constructeursklassement. Die doelstelling is volgens Muller haalbaar, omdat de regels in de Formule 1 weldra zodanig veranderen dat de ‘wapenwedloop’ niet langer meer is gericht op geld, maar op een efficiënte bedrijfsvoering.

De komst van Mike Gascoyne als Chief Technology Officer, die in het verleden bij Jordan met bescheiden middelen aansprekende prestaties leverde, is daarom van groot belang. De topontwerper Gascoyne, die de bijnaam The Bulldog heeft verworven, heeft een bijzondere beloningsvorm bedongen. Hoe hoger Spyker eindigt in het constructeursklassement, hoe meer het team krijgt uit de ruif van circa 500 miljoen euro aan tv-gelden. Gascoyne profiteert daarvan mee.

De financiële analisten van Fortis Bank hebben alle vertrouwen in de bedrijfsopzet. Ook zij verwachten dat Spyker komend jaar voor het eerst winst zal boeken. De beurskoers (nu 17,90) kan de komende jaren doorgroeien naar 34 euro, aldus Fortis. Dat wil zeggen: als de Spyker-bolides succes hebben op de circuits.
Bron: http://www.ad.nl/sport/article668632.ece

Valt me wel op! Albers is geen betalende coureur meer. Toch verwachten ze maar liefst 28 Mio uit vaste en testcoureurs te verdienen. Hoeveel zal Monteiro mee moeten nemen dan?

De opzet zite er goed uit overigens. Klinkt logisch en doordacht. Hopen dat ze het waarmaken bij de eerste 12 (6 constructeurs te komen).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42224846
Klinkt goed
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:21:47 #213
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42224898
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:19 schreef Spooky4u het volgende:
Klinkt goed
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:45:28 #214
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42225369
quote:
Stichting wil budget genereren
Bedrijven slaan handen ineen voor Nederlander in topauto

29-9 - Een groep Nederlandse raceliefhebbers heeft een stichting opgericht om een Nederlandse coureur in een topteam te krijgen. Stichting Autosport Nederland wil het Nederlandse bedrijfsleven en de autosport dichter bij elkaar brengen, met als doel eindelijk eens een Nederlandse coureur in een topteam te kunnen onderbrengen.


Initiator Raymond de Jong kwam op zijn idee door de voortdurende problemen van Nederlandse autocoureurs om een plek bij een topteam te bemachtigen. Hij benaderde een aantal bedrijven om samen met zijn stichting budget te genereren. Het plan is simpel: via Autosport Nederland kunnen Nederlandse racefans hun bestaande contracten bij hun energieleverancier, telecomprovider en de ANWB omzetten naar goedkopere concurrenten. Drie bedrijven hebben toegezegd per nieuwe klant een bedrag over te maken aan de stichting. ,,Alledrie onze partners zijn de goedkoopste in hun branche”, aldus De Jong. ,,Het kost de mensen dus niets. Het levert ze juist geld op, en tegelijkertijd kunnen wij budget genereren om een coureur verder te helpen.”

De Jong beseft dat met geld alleen geen topcoureurs gemaakt worden. ,,Natuurlijk is talent het belangrijkst om te slagen in de autosport. Maar je ziet het: Robert Doornbos staat waarschijnlijk na dit seizoen weer met lege handen, ongeacht hoe zijn drie races bij Red Bull verlopen. Christijan Albers doet het heel goed, maar ook hij komt niet zomaar bij een topteam binnen. Zo’n jongen als Nicky Pastorelli is een talent, maar staat in Amerika aan de zijlijn zodra zijn budget er doorheen is. Dat is enorm jammer. Nederland is een kleine markt, maar door samen te werken met deze bedrijven willen we het bedrijfsleven wakker schudden en ze laten zien hoeveel de autosport voor ze kan betekenen. En het mooie is: de racefans hoeven er niks voor te doen. Alleen van hun luie krent af te komen en overstappen.”

De stichting hoopt op driehonderdduizend overstappers. ,,Dan hebben we een heel aardig budget bij elkaar. Maar omdat wij ook niet precies weten hoe alles werkt in die sport willen we Jan Lammers als ambassadeur aanstellen om ons te helpen met de besteding van het budget. Want we gaan niet zomaar ergens een zak geld naar binnen gooien. Het is de bedoeling om voor de lange termijn een samenwerking op te bouwen tussen Nederlandse bedrijven en de autosport.”

Meer weten? Kijk op www.autosportnederland.nl
Beetje jammer dat ze Jan Lammers er dan bij halen als ambassadeur. Alhoewel hij natuurlijk wel weet hoe je lang rente weet te trekken van je budget

Brengt mij op een idee. Als je een soortgelijke stichting opzet, met als doelstelling een NL talent in de F1 brengen. Iedere F1 fan stort ca. ¤10,=. Bij 300.000 deelnemers heb je een budget van 3 Mio waarmee je Giedo of Nicky wel onder de pannen moet kunnen krijgen als hun huidige sponsoren ook aanblijven.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42226351
Doet me een beetje denken aan www.investinwilson.com
Dat plan heeft Justin toendertijd mooi onder de pannen gebracht.
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:42:12 #216
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42226796
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Doet me een beetje denken aan www.investinwilson.com
Dat plan heeft Justin toendertijd mooi onder de pannen gebracht.
Was al aan het zoeken wie het nou was
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42226885
Bij Wilson stond alleen ook nog de benzinestation van zijn pa erbij als onderpand.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:46:30 #218
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42226926
Daar zou dan Giedo of Nicky zelf voor moeten zorgen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42226970
met dit fonds niet. is gewoon een investment, alleen jammer dat het geld op is als het besteed is.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:50:22 #220
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42227020
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:48 schreef Spooky4u het volgende:
met dit fonds niet. is gewoon een investment, alleen jammer dat het geld op is als het besteed is.
Misschien zou je een constructie op kunnen zetten:


  • Je vergaard een vermogen om te investeren in de toekomst van een F1 talent

  • Je investeert dit vermogen in aandelen/obligaties/edelmetalen of onroerende goederen

  • Dit gebruik je als onderpand om een coureur onder te brengen
  • Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_42227065
    tvp
    pi_42234163
    Lammers als ambassadeur?
    Zou hij Christijan dan wel een bankgarantie gegund hebben?
      vrijdag 29 september 2006 @ 19:48:23 #223
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_42240190
    quote:
    Alonso in rijdersraad Formule 1

    Fernando Alonso neemt komend seizoen zitting in de rijdersraad van de autocoureurs in de Formule 1.
    De manager van de Spanjaard heeft dit vrijdag in Shanghai aan de vooravond van de Grote Prijs van China bevestigd.

    Alonso volgt binnen de GPDA de Duitser Michael Schumacher op, die na dit seizoen zijn loopbaan beëindigt. Naast Alonso zullen ook Schumachers broer Ralf en de Australiër Mark Webber deel gaan uitmaken van de raad. Zij komen op de plaatsen van de Brit David Coulthard en de Italiaan Jarno Trulli.

    RTL Grandprix
    Pfffff wat een trio zeg in de GPDA.. Naja, we zullen nog wel meer van ze gaan horen.
      zaterdag 30 september 2006 @ 23:27:49 #224
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_42269234
    De Renault motor laat God save the Queen horen

    http://www.flabber.nl/archief/017830.php

    Geinig.
      zondag 1 oktober 2006 @ 19:07:16 #225
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_42287452
    quote:
    ,,Ik ben net zo snel als Massa”
    Albers hoopt op Ferrari-test

    30-9 - Al jaren droomt Christijan Albers ervan om voor een topteam te testen. Volgens hem de enige kans om zijn ware snelheid te tonen. Die kans is door de motordeal met Ferrari opeens een stuk dichterbij gekomen.


    Tijdens onderhandelingen met Jean Todt heeft Michiel Mol meteen de vraag op tafel gelegd: Is het mogelijk voor Albers om een keer voor Ferrari te testen? Tot hun grote genoegen stond de Scuderia er niet negatief tegenover. Er is nu zelfs een passage in het contract met Spyker opgenomen dat Spyker-coureurs voor Ferrari mogen testen. Andersom mag Ferrari dat ook bij Spyker.

    Manager Lodewijk Varossieau: ,,Michiel heeft de voorzet gemaakt, nu is het aan mij om die in te koppen. Het is niet zo dat ik morgen al naar Jean Todt ren om de agenda’s bij elkaar te leggen, maar ik zal binnenkort eens voorzichtig informeren of we een afspraak kunnen maken.”

    Als het aan Albers ligt, stapt hij vandaag nog in die Ferrari. ,,Ferrari bepaalt. Maar dat die mogelijkheid er nu is, is natuurlijk fantastisch. Dit is misschien de enige manier om te laten zien hoe snel ik ben. Zet mij maar naast Massa. Ik zal laten zien dat ik net zo snel ben. Waarom zou ik dat niet zijn?”
    Bron: http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=10470

    Goed nieuws! Ferrari heeft eigenlijk niets te verliezen als ze Albers laten testen op Fiorano terwijl CA zich dan kan bewijzen.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_42303744
    Massa is een goed voorbeeld van iemand die zich via een klanten-Ferrari op heeft gewerkt tot coureur bij de Scuderia. Er zijn echter ook talloze voorbeelden van coureurs die minstens zo snel waren, maar deze stap nooit hebben gezet.
    Het is geen garantie, maar wel een heel mooie kans. Chris kennende zal hij die ongetwijfeld met beide handen aangrijpen! Succes.
      maandag 2 oktober 2006 @ 10:21:13 #227
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_42304643
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 09:22 schreef Rory78 het volgende:
    Massa is een goed voorbeeld van iemand die zich via een klanten-Ferrari op heeft gewerkt tot coureur bij de Scuderia. Er zijn echter ook talloze voorbeelden van coureurs die minstens zo snel waren, maar deze stap nooit hebben gezet.
    Het is geen garantie, maar wel een heel mooie kans. Chris kennende zal hij die ongetwijfeld met beide handen aangrijpen! Succes.
    Garantie heb je nooit in de F1, zelfs niet op de Ferrari motoren.

    Het is al heel wat dat de kans bestaat, en weet zeker dat CA de kans zal grijpen met beide handen. En dan is het hopen dat hij aantoont inderdaad 1 van de snellere coureurs te zijn op de grid (zoals bv Colin Kolles zegt). Bewijst hij dat dan zal er geen enkele reden meer zijn voor de topteams om hem geen contract aan te bieden.

    Ik denk dat de combi Spyker-Ferrari in 2007 nog niet echt vruchten gaat afwerpen. Middenmoot is denk ik het hoogst haalbare, voornamelijk door het motorvermogen. In 2008 verwacht ik Spyker, met Ferrari-motoren en Gascoine ontwerp, toch wel op ca. de 5-6 plaats in het constructeurskampioenschap. Met voorbehoud dat ze de ontwikkelingssnelheid aanhouden die ze dit seizoen hebben laten zien.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_42305477
    Ik zou ervoor tekenen hoor.
    Het zij ze gegunt.

    Is er al een Spyker F1 Fanclub trouwens?
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      maandag 2 oktober 2006 @ 12:21:49 #229
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_42307566
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 11:00 schreef Spooky4u het volgende:
    Ik zou ervoor tekenen hoor.
    Het zij ze gegunt.

    Is er al een Spyker F1 Fanclub trouwens?
    Zou wel snel zijn, misschien dat jij hem kan oprichten?
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_42308392
    Dit is misschien een beetje Spykers op laag water zoeken:

    Kunnen we een Ferrari motor verwachten in toekomstige straatmodellen van Spyker?
    Calm down, please!
      maandag 2 oktober 2006 @ 13:04:16 #231
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_42308808
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef Googolplexian het volgende:
    Dit is misschien een beetje Spykers op laag water zoeken:

    Kunnen we een Ferrari motor verwachten in toekomstige straatmodellen van Spyker?
    Nog niets over gehoord, al kan ik me indenken dat Spyker dat wel zou ambieeren.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      maandag 2 oktober 2006 @ 13:08:00 #232
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_42308899
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_42309240
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 12:21 schreef sanger het volgende:

    [..]

    Zou wel snel zijn, misschien dat jij hem kan oprichten?
    Ik zal ze eens een mail sturen straks.
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      maandag 2 oktober 2006 @ 13:30:48 #234
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_42309464
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 13:23 schreef Spooky4u het volgende:

    [..]

    Ik zal ze eens een mail sturen straks.
    Zat ik ook aan te denken, zou het ook gedaan hebben als er neit wat werk tussendoor kwam.

    Als je het gaat doen wil ik misschien wel meedoen.....laat maar even weten.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_42309603
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 13:30 schreef sanger het volgende:

    [..]

    Zat ik ook aan te denken, zou het ook gedaan hebben als er neit wat werk tussendoor kwam.

    Als je het gaat doen wil ik misschien wel meedoen.....laat maar even weten.
    Ho Ho!
    Ik ga geen fanclub oprichten hoor!
    Heb ik de tijd niet voor.
    Maar misschien is er al wat bezig, ik wou puur wat gaan informeren.
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      maandag 2 oktober 2006 @ 13:45:53 #236
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_42309775
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 13:38 schreef Spooky4u het volgende:

    [..]

    Ho Ho!
    Ik ga geen fanclub oprichten hoor!
    Heb ik de tijd niet voor.
    Maar misschien is er al wat bezig, ik wou puur wat gaan informeren.
    Wat voor moeite is het nou!? Je maakt een website, gaat naar de KVK, opent een bankrekening en meld je aan bij Spyker......

    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      maandag 2 oktober 2006 @ 13:46:03 #237
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_42309782
    Fanclub van Spijker zal wel door de jongens achter de CAfanclub gemaakt worden!
      maandag 2 oktober 2006 @ 13:48:41 #238
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_42309850
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 13:46 schreef TJDoornbos het volgende:
    Fanclub van Spijker zal wel door de jongens achter de CAfanclub gemaakt worden!
    Die kans zit erin, tenzij er een slimme dodo eerst was om die afspraakmet Spyker te maken. Voor de officiele fanclub dan.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_42310984
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef Googolplexian het volgende:
    Dit is misschien een beetje Spykers op laag water zoeken:

    Kunnen we een Ferrari motor verwachten in toekomstige straatmodellen van Spyker?
    Todt heeft iedere samenwerking mbt straatauto's naar het rijk der internet fabelen verwezen.
    'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
    pi_42312142
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 14:37 schreef multatuli het volgende:

    [..]

    Todt heeft iedere samenwerking mbt straatauto's naar het rijk der internet fabelen verwezen.
    Dan blijft de kans over dat de Ferrari motor een tussenstap is tot Audi z'n F1 V8 klaar heeft

    als, als, als (dreams)
    Calm down, please!
      maandag 2 oktober 2006 @ 15:38:54 #241
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_42312228
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 15:34 schreef Googolplexian het volgende:

    [..]

    Dan blijft de kans over dat de Ferrari motor een tussenstap is tot Audi z'n F1 V8 klaar heeft
    Audi in de F1 gaat echt niet gebeuren. Zij zetten al hun geld op Le Mans.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_42312436
    ik zie het nog wel gebeuren dat er een ferrari motor in die d12 ssuv komt. Zo houdt ferrari hun merk puur zonder suv en spyker heeft een mooie auto d'r bij :p
      maandag 2 oktober 2006 @ 16:02:04 #243
    145052 NEGERZOEN
    Zoekende....
    pi_42312822
    Even vraagje hier, weet niet of ik hier juist ben ook.

    Ik wil mijn vriendin gaan verassen met een bezoekje aan een F1 race. Nu wil ik daarvoor niet te ver vliegen/rijden dus heb ik miijn keuze laten vallen op 1 van de volgende races:

  • Spanje
  • Belgie
  • Duitsland
  • Hongarije
  • Engeland

    Nu weet ik echter niet wat zoiets ongeveer gaat kosten. Het liefst heb ik een arrangement waar vliegen/rijden, hotel en ontbijt bij inzit. De sites die ik ken tonen nog geen prijzen. iemand enig idee hierover?
  • Interesse?
    pi_42327581
    quote:
    Nederlandse ABN Amro wordt sponsor van Renault
    Als we het Duitse “Auto motor und Sport” mogen geloven krijgen we er vanaf morgen weer een nieuwe Nederlandse sponsor bij en wel bij het team van Renault. Het Nederlandse bankconcern zal de komende jaren gaan investeren in het Franse team en zal daarmee vervanger worden voor de verplicht vertrekkende Mild Seven.

    Voor ABN Amro is Formule 1 geen onbekend terrein. Al jaren lang zien we de borden van de bank langs de baan staan van de Braziliaanse Grand Prix. De bank sponsort die Grand Prix omdat het veel klanten kent in het Zuid-Amerikaanse land.

    Voor de Marketingchef van Renault, Jason Campbell, komt het contract met ABN als een opluchting. Hij zag Mild Seven, die elk jaar toch een kleine 40 miljoen dollar investeerde in het team, aan het eind van dit jaar vertrekken en was naarstig op zoek naar vervanging. ABN Amro zal een substantieel bedrag gaan bijdragen maar zal niet aan het bedrag komen wat de sigarettenfabrikant inlegde.

    Of Renault nu ook met de Groen-Gele kleuren van de bank zal gaan rijden is nog onbekend. Meer details daarover zullen morgen volgen.

    02-10-2006 om 21:05
    bron
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:19:53 #245
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_42327651
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 08:10 schreef Spooky4u het volgende:

    [..]

    bron
    Leuk, maar is het voor een NL bedrijf niet logischer zich te indentificeren met een NL team?
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_42327667
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 08:19 schreef sanger het volgende:

    [..]

    Leuk, maar is het voor een NL bedrijf niet logischer zich te indentificeren met een NL team?
    ABN geniet natuurlijk al grote bekendheidin de wereld, en wil dus volgens mij meteen op een TopTeam terecht komen.
    Ze hebben natuurlijk ook een eer om hoog te houden, kijk naar de zeilers en voetbal.
    ABN wil zich volgens mij alleen bij de topteams voegen.

    Anders weet ik het ook niet.
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:24:35 #247
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_42327700
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 08:21 schreef Spooky4u het volgende:

    [..]

    ABN geniet natuurlijk al grote bekendheidin de wereld, en wil dus volgens mij meteen op een TopTeam terecht komen.
    Ze hebben natuurlijk ook een eer om hoog te houden, kijk naar de zeilers en voetbal.
    ABN wil zich volgens mij alleen bij de topteams voegen.

    Anders weet ik het ook niet.
    Dat is ook het enige dat ik me kan indenken.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_42329913
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 16:02 schreef NEGERZOEN het volgende:
    Even vraagje hier, weet niet of ik hier juist ben ook.

    Ik wil mijn vriendin gaan verassen met een bezoekje aan een F1 race. Nu wil ik daarvoor niet te ver vliegen/rijden dus heb ik miijn keuze laten vallen op 1 van de volgende races:

  • Spanje
  • Belgie
  • Duitsland
  • Hongarije
  • Engeland

    Nu weet ik echter niet wat zoiets ongeveer gaat kosten. Het liefst heb ik een arrangement waar vliegen/rijden, hotel en ontbijt bij inzit. De sites die ik ken tonen nog geen prijzen. iemand enig idee hierover?
  • Nurburgring is lekker dichtbij, Dunlop-Kehre is wel een mooie bocht. DAn heb je de wagens ook zo'n 20 seconden in beeld. Verder lijkt Hongarije ook wel wat, dan zie je de wagens wel vaker voorbijkomen, verder hebben Engeland en België de historie mee, waarbij ik denk dat Engeland een betere is, puur omdat je daar de wagens vaker voorbij ziet komen, in Spa is dat maar 44 ronden terwijl ze in Engeland zo'n 60 ronden rijden dacht ik.
    http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
    Stemt allen op Groove Garden!
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:18:37 #249
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_42330637
    jammer van ABN, zat er afgelopen weekend nog aan te denken. ABN was de nummer 1 kandidaat van de Nederlandse financiele instellingen om een F1 team te gaan sponsoren aangezien ze al in Brzilië sponsor zijn op het circuit.

    Maar dit is natuurlijk allang bezig achter de schermen. Dus Spyker heeft hier ook geen kans gehad.
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
      dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:36:53 #250
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_42331070
    ABN kiest voor de top en helaas is Spijker dat nog niet, en als alle SemiNederlandse bedrijven (Shell, Phillips en nu dus ABN) naar andere F1teams gaan word de kans kleiner dat ze het worden!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')