abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41348883

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
03. Michael Reiziger
04. Alex
05. Michael Ball
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väryrynen
08. Phillip Cocu
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
10. Arouna Koné
11. DaMarcus Beasley
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
33. Roy Beerens

Laatst gespeelde wedstrijd: FC Twente - PSV

Scoreverloop:
1-0 N'Kufo ('71)

Eerstvolgende wedstrijd: Willem II - PSV
Zaterdag 9 september 2006 19:30.

OP PSV Topic

Vorig topic.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Mo- op 31-08-2006 00:57:34 ]
pi_41348902
OP moet upgedate worden, zie ik.
pi_41348914
Ik help het je hopen, TS.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41349069
Ik ben benieuwd.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_41349621
Hopen dat de vlieghavens niet gesloten hoeven worden vandaag.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41349694
Oh, ik hoop zo op een vurige Kluivert. Qua type speler kan het niet beter, en hij zal vooral Koné heel wat kunnen leren. Kromkamp lijkt me ook prima bij PSV passen. Maar die Amr Zaki....ik heb maar 1 wedstrijd van 'm gezien; is het wat?
pi_41349751
tvp
Nothing to see here, carry on
pi_41349846
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef Jasza het volgende:

[..]

Mwa niet bepaald, Ajax blijft een redelijk grote naam in Europa door het verleden. Je moet maar is kijken hoeveel buitenlanders er naar duels van Ajax komen enzo
Ik denk echt niet dat Ajax nog heel erg hoog aangeschreven staat in Europa. Ajax heeft de laatste jaren helemaal niets gepresteerd. Jongeren kijken toch naar recentere uitslagen. Oudere mensen zullen zeggen "pwoah die Cruijff, dat was een held". De jongere garde zal eerder geneigd zijn om een Romario, een Ronaldo te benijden. Het is gewoon een feit dat Ajax sinds '97 Europees gezien helemaal niets meer klaar heeft gemaakt. En dat PSV en deze tijd Europees gezien het meeste punten heeft gepakt.
pi_41349883
Wat vinden de PSV'ers eigenlijk van Jaap zijn boude uitspraken?
pi_41350014
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 01:23 schreef marsu het volgende:
Wat vinden de PSV'ers eigenlijk van Jaap zijn boude uitspraken?
Gaat hierom:
quote:
Stam vindt Ajax mooiere club dan PSV

Ajax-vedette Jaap Stam heeft zich tegenover de camera's van NOS Studio Sport laatdunkend uitgelaten over zijn oude club PSV. Zo noemde hij de Eindhovense club "een degelijke provincieclub" en "het RKC van Europa".

Bovenstaande uitspraken zijn opvallend gezien het Lichtstedelingse verleden van de routinier. Zelf verklaarde Stam echter na zijn entree bij Ajax "het licht te hebben gezien".

Het Eindhovense kamp wilde tot dusver geen uitgebreid commentaar leveren en hield het op "moddergooien van een ex-werknemer"

Ik moet het eerst horen of zien maar ja ook al heeft die het niet gezegd het is toch een ******-****
Als het waar is én niet uit zn verband gerukt (al lijkt me dat lastig met zulke uitspraken), dan heeft Stam voor mij iig definitief afgedaan.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_41350158
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Gaat hierom:
[..]

Als het waar is én niet uit zn verband gerukt (al lijkt me dat lastig met zulke uitspraken), dan heeft Stam voor mij iig definitief afgedaan.
Ik kan me niet voorstellen dat mijn held zoiets heeft gezegd!!!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 01:45:26 #12
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_41350341
Twente
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
  donderdag 31 augustus 2006 @ 01:46:38 #13
36884 Hells_Angel
pi_41350368
Nadat Ronald Koeman helaas een zooitje van Ajax had gemaakt, gaat hij dat nu gelukkig bij PSV doen.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_41350462
Nee met Ten Cate win je de Champions League...

o wacht

anyway, we wachten morgen vol spanning de ontwikkelingen af.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 01:56:14 #15
36884 Hells_Angel
pi_41350520
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 01:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Nee met Ten Cate win je de Champions League...

o wacht

anyway, we wachten morgen vol spanning de ontwikkelingen af.
Dat zeg ik ook niet, ik heb nog lang geen vertrouwen in Ten Cate.
Ik heb ook niks tegen PSV eigenlijk, alleen ze winnen teveel de laatste jaren en dat vind ik nooit leuk, welk team dat ook doet.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_41350771
Ik kijk toch wel uit naar wat er morgen allemaal staat te gebeuren. PN zal wel weer een record aantal bezoekers hebben net als verleden jaar. Blijft spannend allemaal.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 02:25:12 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41350888
Stam wil zich even populair maken in Amsterdam.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 02:32:23 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41350938
quote:
30/8/2006 - 'Alex moet 30 miljoen kosten'
(Gepost door RvN)

BRON: Timaoweb

Al dagen wordt er door Corinthians geroepen dat PSV verdediger Alex bovenaan het lijstje staat van de steenrijke club als versterking. Aangezien PSV een huurcontract heeft met Chelsea en de club Alex absoluut niet zal laten gaan nu Ooijer al is vertrokken, hebben we daar hier nog geen melding over gedaan. Vandaag zou een woordvoerder van de Braziliaanse club hebben laten weten dat de komst van Alex is afgeketst omdat PSV 30 miljoen euro zou vragen
als dat zo is, dan heeft PSV een heel goed huurcontract afgesloten
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41351029
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 02:25 schreef rubbereend het volgende:
Stam wil zich even populair maken in Amsterdam.
Dat was hij al.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 02:48:48 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41351107
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 02:41 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat was hij al.
en terecht natuurlijk, zonder hem was het een ramp achterin geweest
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41351935
Nu weer geruchten dat we een Braziliaanse spits willen huren die vorig jaar al flopte in Europa en problemen heeft met zijn discipline ... Leuk, al die moeilijke jongens erbij willen halen, Koeman is toch al iemand die zo'n overwicht heeft .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41351953
quote:

[..]

Gaat hierom:
[..]

ach dat koppen heeft na al die jaren wel z'n tol geëisd zeg.
het RKC van Europa speelt maar mooi weer CL, en ajax...?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 07:23:48 #23
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41351974
Maar goed Kromkamp komt tenminste naar PSV en dat is een goede zaak denk ik zo..
Ach als ik het zo hoor komt 't allemaal nog wel goed dit seizoen

en 30 mil vragen voor Alex

[ Bericht 6% gewijzigd door appelsientje op 31-08-2006 08:57:32 ]
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:26:34 #24
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_41352373
quote:

[..]

Gaat hierom:
[..]

Stam heeft het licht gezien

Het is gewoon zwak, onvolwassen, kinderachtig, niet nodig om zo een oude werknemer te behandelen. Maarja, de volgende club waar Japie komt te spelen is waarschijnlijk ook weer ineens de mooiste club van de wereld en is Ajax weer helemaal niets. Gewoon populairdoenerij van een broodvoetballer. Verder geen aandacht aan besteden en lekker laten zakken in de shit daar in Amsterdam

Japie speelt UEFA-cup! (Bij het RBC van Europa)
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:30:23 #25
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41352424
quote:
Kluivert blij met PSV

EINDHOVEN - Patrick Kluivert (30) en PSV zijn het gisteravond laat eens geworden over een tweejarige verbintenis. IJs en weder dienende maakt de club uit Eindhoven vandaag wereldkundig dat de topscorer van Oranje de opvolger wordt van Jan Vennegoor of Hesselink, die PSV verruilde voor Celtic. Alleen Kluiverts huidige club kan nog roet in het eten gooien.

"Patrick en Valencia zijn het mondeling eens over de ontslagvergoeding voor zijn twee jaar doorlopende contract, maar alles moet nog op papier worden gezet. En dat is bij een Spaanse club niet onbelangrijk", legt zijn zaakwaarnemer Paul Foortse uit. "Daar kan alles een uur later weer anders zijn."
Kluivert beleefde gisteren een hectische dag. De spits vloog via Madrid naar Amsterdam, nadat hij in de ochtenduren van Foortse te horen had gekregen dat het akkoord met Valencia aanstaande was. Op Schiphol stond een auto gereed om hem naar het trainingscomplex van PSV - De Herdgang - te brengen. Daar werd hij welkom geheten door technisch directeur Stan Valckx en trainer Ronald Koeman, die uitvoerig met Kluivert spraken. "Ze gaven nogmaals aan me graag te willen hebben. Het was een prettig gesprek", aldus Kluivert. "Zoals de hele club een ontzettend warme indruk op me maakt."
Op het moment dat Foortse aanschoof om de onderhandelingen met de Eindhovense club voort te zetten, werd de nieuwe speler van PSV op het trainingsveld fysiek getest door inspanningsfysioloog Luc van Agt. Vandaag volgt de medische keuring in het St. Anna-ziekenhuis in Geldrop. Beide partijen gaan er vanuit dat die slechts een formaliteit is.

Nu alle seinen in Eindhoven op groen staan voor Kluivert, kan de Amsterdammer werken aan eerherstel. Na een stormachtig begin van zijn carrière - met het winnen van de Champions League met Ajax, succesvolle EK's en WK's met Oranje en droomtransfers naar AC Milan en FC Barcelona - kwam hij de laatste twee jaren door blessures nauwelijks in actie. "De seizoenen bij Newcastle United en Valencia zijn niet geworden wat ik ervan had verwacht", aldus de aanvaller die bij die laatste club geen deel meer uitmaakte van de selectie en transfervrij mocht vertrekken. "Maar nu ben ik superfit en zal ik er alles aan doen om bij PSV te slagen."

Mogelijk debuteert Kluivert volgende week zaterdag al in de uitwedstrijd tegen Willem II. De opmerking van scheidend voorzitter Rob Westerhof - vorige week - dat hij twijfelde over de transfer, omdat Kluivert niet meer de Kluivert van acht jaar geleden zou zijn, neemt hij voor lief. "Daar kan ik niet zo veel mee. Voor mij is dit een geweldige nieuwe kans, maar ik denk dat PSV ook goede zaken doet. De club hoeft geen transfersom te betalen en qua salaris ga ik er in Eindhoven ten opzichte van Valencia heel erg veel op achteruit. Maar ik wil gewoon dolgraag weer voetballen. PSV speelt Champions League en ik kijk ernaar uit om daarin te vlammen."
Als de transfer vandaag formeel en dus definitief zijn beslag krijgt, zal de oud-Ajacied in alle stilte bij zijn nieuwe ploeggenoten aansluiten op het trainingsveld. PSV en Kluivert hebben besloten geen officiële presentatie te houden. "Het voetbal moet weer centraal staan", vindt de PSV-aanwinst. "Het is echt een enorm cliché, maar ik wil mijn voeten eerst laten spreken."

quote:
Kromkamp tweede versterking

EINDHOVEN - PSV versterkt zich voor het sluiten van de transferdeadline om middernacht niet alleen met Patrick Kluivert. De Eindhovense club rekent erop ook Jan Kromkamp aan zich te binden en is bezig om opnieuw een Braziliaan, de 21-jarige aanvaller Diego Tardelli, naar Brabant te halen.

Voor de rechtsback van Liverpool ligt een vierjarig contract klaar in Eindhoven, de snelle goalgetter Tardelli kan worden gehuurd van Sao Paulo. Vanuit Engeland wordt gemeld dat Liverpool Kromkamp alsnog naar Eindhoven laat vertrekken voor een transferbedrag van circa drie miljoen euro. " Jan hoopt dat hij snel het groene licht krijgt om naar Nederland te kunnen vliegen", aldus Kromkamps zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink.
Tardelli werd recent door Sao Paulo verhuurd aan Betis Sevilla en Sao Caetano. In het verleden is Tardelli meerdere malen in opspraak gekomen door ongedisciplineerd gedrag. Kromkamp staat al maanden op de verlanglijst. In eerste instantie wilde PSV de rechtsback alleen huren, terwijl Liverpool hem alleen maar wilde verkopen. Dit was de oorzaak van de patstelling van de afgelopen weken. Nu PSV met Kluivert een financieel gunstige oplossing voor de spitspositie heeft gevonden, is er alsnog een potje om Kromkamp aan te trekken. Dat is ook noodzakelijk om de transfer te realiseren.

"Het lijkt me duidelijk dat verhuur geen reële optie meer is. Dan zou Liverpool daar al eerder mee hebben ingestemd", aldus Olde Riekerink. PSV-voorzitter Rob Westerhof was gisteren positief gestemd. "Als we ook de transfer van Jan Kromkamp kunnen afronden, hebben we toch redelijk aan het plaatje voldaan zoals dat voor de transferperiode is neergelegd. We wilden nieuwe backs. Dat is dan gelukt. We wilden een extra middenvelder, daar hebben we Mendez voor gehaald. Met Da Costa hebben we bovendien een strategische aankoop gedaan voor de verdediging. Alleen zijn we dan Jan Vennegoor of Hesselink nog kwijtgeraakt, maar daar krijgen we Patrick Kluivert voor terug."

[ Bericht 0% gewijzigd door PyTh op 31-08-2006 08:41:35 ]
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41352437
Gewoon in de kleedkamer hangen voor PSV - Ajax en aan Stam geven na PSV - Ajax

Het schijnt zo te zijn dat je na 3 jaar geleefd te hebben in de EU je automatisch een verblijfsvergunning krijgt voor de EU. Volgens die wet kan PSV dan Koné verkopen aan een Engelse ploeg. Dat is de theorie althans, ik heb er nog nooit van gehoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:52:46 #27
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41352675
In hoeverre is het onderhandelen met Zaki 'de Egyptische Charisteas' waarheid?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41352690
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 07:23 schreef appelsientje het volgende:

en 30 mil vragen voor Alex
Dat gaat dan naar Chelsea neem ik aan. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41352708
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:52 schreef BoNi het volgende:
Die heeft al getekend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:55:25 #30
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41352714
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:52 schreef BoNi het volgende:
Ik schat dat hij niet meer komt, met Kluivert en de huur van Tardelli heb je 2 aanvallend ingestelde spelers erbij, 3 zou teveel van het goede zijn.
pi_41352727
Tardelli is een back-up als Kluivert te dik is
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:59:02 #32
79837 Lemming22
pi_41352772
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die heeft al getekend
Volgens mij niet, staat nog nergens op PSV.nl en zij zijn toch wel de eersten die zo'n officieel bericht de deur uitdoen. Ik denk ook niet dat hij komt, als Kluivert en Tardelli komen. Het is tenminste te hopen...

En verder zegt Kluivert toch wel wat aardige dingen in dat stukje, laten we nu ook maar eens hopen dat hij zijn voeten weer aan het werk krijgt.
pi_41352787
Het is Zaki en Kluivert of Tardelli. In die volgorde
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:05:53 #34
79837 Lemming22
pi_41352893
Dus geen Kluivert en Tardelli?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:07:01 #35
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41352909
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die heeft al getekend
BULLSHIT!

Zaki was de backup als Kluivert niet door zou gaan
pi_41353028
Wacht maar af Pietje
pi_41353041
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is Zaki en Kluivert of Tardelli. In die volgorde
Een van de 2
pi_41353195
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef PsychoDominator het volgende:

[..]

Momenteel vind ik Ajax eigenlijk niet boven PSV uitsteken.
Wat kan een speler het schelen dat Ajax de meeste prijzen won of bekender is? PSV speelt nu Champions League en mag zich de huidige kampioen noemen, en Ajax niet.
Sportief is PSV ook zeker niet minder, ook niet als je de afgelopen 10 jaar erbij haalt. Maar Ajax is een grotere club, door hun grotere achterban, stadion en plaats waar ze vandaan komen. Dat haalt PSV nooit en, kan ook niet. Geeft niks!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:23:29 #39
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41353218
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wacht maar af Pietje
Zaki is puur en alleen echt backup indien Kluivert niet door de medische keuring komt. (die op dit moment volop gaande is)
pi_41353250
Dan gaat hij naar Man City of Fulham, maar PSV bood meer
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:30:32 #41
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41353336
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan gaat hij naar Man City of Fulham
Dat denk ik ook.

Ben eerlijk, als je Kone en Farfan al hebt hoef je niet en Kluivert en Tardelli en Zaki erbij, zou zonde zijn
pi_41353348
Daarom komt Tardelli ook niet als Kluivert door de keuring heen komt
pi_41353395
Vandaag weer een spannende dag. Ik hoop niet dat ze dit ieder jaar van plan zijn...
Vannacht weten we alles!

Ik gok op Kluivert, Tardelli en Kromkamp.
We sure are cute for two ugly people.
pi_41353546
quote:
Vandaag zou een woordvoerder van de Braziliaanse club hebben laten weten dat de komst van Alex is afgeketst omdat PSV 30 miljoen euro zou vragen
PSV is toch helemaal geen eigenaar?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:41:48 #45
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41353571
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
Ik gok op Kluivert, Tardelli en Kromkamp.
Denk dat die gok een juiste is
pi_41353603
PSV komt een beetje laat op gang maar als ze 3 spelers op de laatste dag van de transferperiode binnen weten te halen, doen ze dat best goed.

Beetje concurrentie voor Ajax en AZ kan geen kwaad
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41353623
Dus er is vertrouwen in Addo hier ?
pi_41353626
Nog drie transfers op de laatste dag, zou een mooie grap zijn
pi_41353660
30 miljoen voor Alex
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41353726
Apart dat Kluivert niet officieel gepresenteerd wordt. Wel verstandig denk ik, hij kent zijn plaats in Eindhoven, hij zal zich toch eerst moeten bewijzen. Hij lijkt wel goed gemotiveerd, ik denk toch dat het een succes gaat worden.

Trouwens over Alex, was het niet zo dat Chelsea enkel de eerste optie tot overname heeft, maar dat PSV eigenlijk wel min of meer eigenaar van Alex is? Ik zal me wel vergissen, maar ik meen zoiets eens gelezen te hebben.
pi_41353808
quote:

[..]

Gaat hierom:
[..]

En dan mag Kluivert morgen iets over Ajax zeggen
We sure are cute for two ugly people.
pi_41353864
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Trouwens over Alex, was het niet zo dat Chelsea enkel de eerste optie tot overname heeft, maar dat PSV eigenlijk wel min of meer eigenaar van Alex is? Ik zal me wel vergissen, maar ik meen zoiets eens gelezen te hebben.
Lijkt me niet, anders had het niet zo veel 'moeite' gekost om hem te behouden
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:57:45 #53
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41353896
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:55 schreef dndiek het volgende:

[..]

Lijkt me niet, anders had het niet zo veel 'moeite' gekost om hem te behouden
Maar het lijkt me wel dat PSV een boeteclausule heeft laten opnemen indien Chelsea hem tussentijds verkoopt als dat al mogelijk is
pi_41353972
Verkoop breekt geen huur dus Chelsea zal inderdaad een vergoeding moeten betalen als ze Alex willen verkopen op dit moment
pi_41354123
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef dndiek het volgende:
Verkoop breekt geen huur dus Chelsea zal inderdaad een vergoeding moeten betalen als ze Alex willen verkopen op dit moment
En PSV stelt die vergoeding dus op 30 miljoen euro
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:24:23 #56
155238 Goas
Valencia! Lekker feesten, lekk
pi_41354464
Ook spits Diego Tardelli naar PSV
31 augustus 2006, 23:41
Door: Robert Kuijpers
Naast Patrick Kluivert komt mogelijk ook de Braziliaan Diego Tardelli komend seizoen uit voor PSV. De 21-jarige spits wordt voor één seizoen gehuurd van Sao Paulo, zo meldt tenminste het Braziliaanse Ultimo Segundo.
Tardelli speelde afgelopen seizoen ook al in Europa. Destijds werd hij verhuurd aan het Spaanse Real Betis. In dienst van dat team kende hij weinig succes, maar hielp hij wel mee aan de uitschakeling van AZ in de UEFA Cup. Tot vandaag werd hij verhuurd aan Sao Caetano, met wie hij woensdagavond nog tegen Corinthians speelde.

Tardelli wordt gehaald om de spitspositie wat meer vorm mee te geven. Nu heeft coach Ronald Koeman enkel Arouna Koné en de jongeling Roy Beerens voor die positie. Vandaag komen daar dus nog Patrick Kluivert en Tardelli bij. Ook de naam van de Egyptenaar Amr Zaki zingt nog altijd rond in Eindhoven.

psv krijgt er dit jaar dus 2 spitsen bij, kluivert en tardelli, niks geen back-up, ze komen gewoon beide, alleen die Zaki is een back-up
No Tommy, there's a gun in your trousers. What is a gun doing in your trousers?
It's for protection.
Protection from what, the Germans? The war ended fifty years ago. Err what's to stop it blowing your balls off every time you sit down?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:28:21 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41354556
pi_41354591
Z'n begeleider loopt nu al te nekken van hem .
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:46:50 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41354969
quote:
'Tevez en Mascherano naar West Ham United'

31/8/2006 10:20

West Ham United lijkt voor de grootste stunt tijdens deze transferperiode te gaan zorgen. De Londense club staat op het punt Carlos Tevez en Javier Mascherano te huren van Caronithians, zo melden Clarín en de BBC. Volgens de BBC heeft Tevez het bericht bevestigd.

West Ham kwam met investeringsmaatschappij MSI tot een akkoord over de verhuur van het Argentijnse tweetal, dat momenteel overhoop ligt met de clubleiding van de Braziliaanse club. Het Britse bedrijf MSI is eigenaar van Corinthians.

Tevez (22) en Mascherano (22) zouden dit seizoen op huurbasis uitkomen voor West Ham. Corinthians heeft de verhuur nog niet bevestigd, maar heeft al wel laten weten dat de club afscheid neemt van de Argentijnse spelers Tevez, Mascherano en Sebastián Domínguez.

Overigens meldden El Apache (Tevez) en El Jefecito (Mascherano) zich binnenkort in Londen omdat Argentinië komende zondag in het Emirates Stadium oefent tegen Brazilië.
En toen zag je ineens wat je ook had kunnen hebben in Eindhoven als je wat hoger had gemikt
pi_41355069
Mwa, 'wat hoger', het is toch duidelijk dat Engels ploegen veel meer te besteden hebben als NL clubs.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:53:11 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41355125
West Ham legt echt geen 20 miljoen euro neer voor een jaartje huur. Pas een lijstje gezien met wat Tevez zou verdienen, en dat was echt zeer schappelijk. Nederlandse maatstaven ongeveer. Lijkt me sterk dat je veel meer kwijt zou zijn dan zijn salaris. En kan je naar PSV in plaats van West Ham, dan doe je eventueel zelfs wat water bij de wijn als MSI zijnde, gezien ze beiden dan CL kunnen spelen.
pi_41355433
West Ham is idd een zeer bescheiden stap voor de heren Tevez en Mascherano. Die hadden we hier idd ook goed kunnen gebruiken

Ach, ik ben al blij met Kromkamp, Kluivert en Tardelli

op de BBC site (of de Guardian, of allebei) zijn ze ook erg begaan met Kronkamps lot
quote:
PSV Eindhoven have submitted an improved bid for Liverpool defender Jan Kronkamp. (Guardian)
pi_41355861
Mooie aankopen voor PSV vandaag.MEt Tardelli,Kluivert en Kromkamp gaan jullie er vooruit,denk ik zo.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:26:53 #64
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41355994
quote:
Kluivert zal bij rondkomen transfer niet officieel gepresenteerd worden
Patrick Kluivert werd gisteren op De Herdgang al getest door inspanningsfysioloog Luc van Agt. Vandaag wordt hij medisch gekeurd. "Ik ben nu superfit en ik zal er alles aan doen om bij PSV te slagen" aldus Kluivert in De Telegraaf. Er zal geen officiele presentatie van Kluivert plaatsvinden indien de transfer geheel rondkomt. "Het voetbal moet weer centraal staan. Het is echt een enorm cliché, maar ik wil mijn voeten eerst laten spreken."
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:27:17 #65
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_41356009
Ik kan niet wachten tot e.e.a. officieel wordt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 11:28:58 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41356060
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

PSV is toch helemaal geen eigenaar?
het huurcontract mnoet afgekocht worden
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:45:32 #67
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41356536
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef NickFeyR het volgende:
Mooie aankopen voor PSV vandaag.MEt Tardelli,Kluivert en Kromkamp gaan jullie er vooruit,denk ik zo.
Ja alleen achterin vind ik nou niet echt dat we sterk staan..
pi_41356613
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:45 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja alleen achterin vind ik nou niet echt dat we sterk staan..
Da Costa scheen toch een groot talent te zijn ?(Speelde althans aardig op het Toulon tournooi was een van de uitblinkers,toch?)
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:48:47 #69
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41356653
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef NickFeyR het volgende:
Vind je? Kromkamp is overschat, Kluivert wordt ook niks. Tardelli ken ik niet, dus daar geef ik geen mening over. R. Koeman is super bezig.
A.M.A.B
pi_41356777
Patrick.......
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_41356875
Waarom haalt PSV niet Sankoh i.p.v. Kromkamp?

Het lijkt me belangrijker dat je een goed centraal verdedigingsduo hebt staan dan nog een rechtsback.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:57:50 #72
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41356937
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef Cart_man het volgende:
R. Koeman is super bezig.
Bijna net zo goed als z'n broer Erwin bij jullie of niet?

Dat jij hier een beetje commentaar moet komen geven over de transfers zeg

Zorg nou maar dat je nog een spits koopt ipv de zoveelste middenvelder
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 11:59:54 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41357012
wat voor een weddenschap ben je aangegaan in het ajax topic Pyth?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:00:24 #74
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_41357028
Wat ik me afvraag: is de rechtgeaarde PSV-er blij met de komst van Kluivert? De voetbalkwaliteiten even daar gelaten...Kluivert straalt toch gewoon 100% Ajax uit. Voor mijn gevoel is Kluivert echt de laatste speler die ik zou associëren met PSV. Maar goed, blijkbaar breekt nood wet. Maar het blijft voor mij heel vreemd: Kluivert in een PSV-shirt
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_41357065
Klinkt allemaal best positief en spannend eigenlijk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41357081
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:55 schreef koningdavid het volgende:
Waarom haalt PSV niet Sankoh i.p.v. Kromkamp?

Het lijkt me belangrijker dat je een goed centraal verdedigingsduo hebt staan dan nog een rechtsback.
Dat gaat een goede speler worden, maar als je eens naar een hele wedstrijd gaat kijken van hem, dan zie je dat hij er nu nog niet staat. Laat 'm nog maar even lekker bij Groningen dan. En helaas haalt AZ 'm dan opeens.
pi_41357095
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef Everett het volgende:
Kluivert in een PSV-shirt
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41357112
Maar wie moet jullie verdedingsduo worden? Alex en Addo? Of die Da Costa?

Wel een beetje gewaagd.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:04:15 #79
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41357126
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Bijna net zo goed als z'n broer Erwin bij jullie of niet?

Dat jij hier een beetje commentaar moet komen geven over de transfers zeg

Zorg nou maar dat je nog een spits koopt ipv de zoveelste middenvelder
Ik geef mijn mening, lamlul.

Dat staat los van Feijenoord
A.M.A.B
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:04:30 #80
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41357138
Simons / Alex en Mendez op de plaats van Simons.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 12:12:01 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41357363
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef Bombardier het volgende:
Simons / Alex en Mendez op de plaats van Simons.
een aanvallende middenvelder voor een verdedigende middenvelder?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41357576
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:59 schreef rubbereend het volgende:
wat voor een weddenschap ben je aangegaan in het ajax topic Pyth?
Wie er meer scoort.. Huntelaar of Kluivert
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 12:19:34 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41357623
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wie er meer scoort.. Huntelaar of Kluivert
en wat is de inzet?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41357632
Gewoon Addo achterin totdat Da Costa het vertrouwen van Koeman krijgt. Heel misschien nog De Bock of Marcellis, maar die zouden zich dan heel snel moeten ontwikkelen.

Damn, dat Kluivert gewoon écht naar PSV gaat. Ik bedenk het me nu pas. Ik vind het toch een raar idee, hij belichaamt echt Ajax zo ongeveer
pi_41357663
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en wat is de inzet?
Kratje bier natuurlijk!
(niet met mij overigens)
pi_41358530
Het is volgens mij ook al zeker dat Kromkampkomt.
lollig
pi_41358610
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en wat is de inzet?
Whehe.... Reminds me, DD krijgt nog een krat beugel van me .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41359005
quote:
Kromkamp tweede versterking
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV versterkt zich voor het sluiten van de transferdeadline om middernacht niet alleen met Patrick Kluivert. De Eindhovense club rekent erop ook Jan Kromkamp aan zich te binden en is bezig om opnieuw een Braziliaan, de 21-jarige aanvaller Diego Tardelli, naar Brabant te halen.

Jan Kromkamp is na Villarreal en Liverpool toe aan zijn derde club in een jaar.

Voor de rechtsback van Liverpool ligt een vierjarig contract klaar in Eindhoven, de snelle goalgetter Tardelli kan worden gehuurd van Sao Paulo. Vanuit Engeland wordt gemeld dat Liverpool Kromkamp alsnog naar Eindhoven laat vertrekken voor een transferbedrag van circa drie miljoen euro. " Jan hoopt dat hij snel het groene licht krijgt om naar Nederland te kunnen vliegen", aldus Kromkamps zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink.

Tardelli werd recent door Sao Paulo verhuurd aan Betis Sevilla en Sao Caetano. In het verleden is Tardelli meerdere malen in opspraak gekomen door ongedisciplineerd gedrag. Kromkamp staat al maanden op de verlanglijst. In eerste instantie wilde PSV de rechtsback alleen huren, terwijl Liverpool hem alleen maar wilde verkopen. Dit was de oorzaak van de patstelling van de afgelopen weken. Nu PSV met Kluivert een financieel gunstige oplossing voor de spitspositie heeft gevonden, is er alsnog een potje om Kromkamp aan te trekken. Dat is ook noodzakelijk om de transfer te realiseren.

PSV-voorzitter Rob Westerhof is erg in zijn nopjes met de twee last-minute aankopen.

"Het lijkt me duidelijk dat verhuur geen reële optie meer is. Dan zou Liverpool daar al eerder mee hebben ingestemd", aldus Olde Riekerink. PSV-voorzitter Rob Westerhof was gisteren positief gestemd. "Als we ook de transfer van Jan Kromkamp kunnen afronden, hebben we toch redelijk aan het plaatje voldaan zoals dat voor de transferperiode is neergelegd. We wilden nieuwe backs. Dat is dan gelukt. We wilden een extra middenvelder, daar hebben we Mendez voor gehaald. Met Da Costa hebben we bovendien een strategische aankoop gedaan voor de verdediging. Alleen zijn we dan Jan Vennegoor of Hesselink nog kwijtgeraakt, maar daar krijgen we Patrick Kluivert voor terug."
lollig
pi_41359118
Wat is dit PSV topic dood zeg. Vooral nu het zo spannend is.
lollig
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:56:27 #90
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41359126
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik geef mijn mening, lamlul.
Bek dicht slet.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:57:25 #91
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_41359158
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is dit PSV topic dood zeg. Vooral nu het zo spannend is.
Komt omdat wij PSV'ers de kat uit de boom kijken misschien (en stiekum ons hart vasthouden)
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:57:33 #92
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41359166
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ikke ook nog 2 kratjes van JaWi die je nooit meer ziet
pi_41359265
quote:
'Ook Kromkamp tekent bij PSV'
31 augustus 2006, 12:43
Door: Sido Scholten
Jan Kromkamp maakt nog voor het sluiten van de transfermarkt de overstap naar PSV, zo meldt De Telegraaf. De rechtsachter van Liverpool zal een contract voor vier jaar tekenen en kost de Eindhovenaren zo'n drie miljoen euro.
Edwin Olde Riekerink, zaakwaarnemer van Kromkamp, bevestigt dat een deal heel dichtbij is: "Jan hoopt dat hij snel het groene licht krijgt om naar Nederland te kunnen vliegen."

Dat een transfer van Kromkamp alsnog doorgang vindt, heeft te maken met de komst van spits Patrick Kluivert. Doordat hij PSV relatief weinig kost, komt er geld vrij voor een overgang van Kromkamp naar de Eindhovense club.

Ook de vertrekkende voorzitter Rob Westerhof is blij, nu de laatste gewenste versterking hoogstwaarschijnlijk binnen is. "Als we ook de transfer van Jan Kromkamp kunnen afronden, hebben we toch redelijk aan het plaatje voldaan zoals dat voor de transferperiode is neergelegd. We wilden nieuwe backs. Dat is dan gelukt", aldus Westerhof.
Nu Tardelli en Donk nog.
lollig
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:00:43 #94
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41359306
Telegraaf: Beasley verhuurd aan Manchester City
Telegraaf.nl meldt dat Diego Tardelli als vervanger van Beasley naar PSV komt. DaMarcus Beasley zou voor een seizoen verhuurd worden aan Manchester City. De Amerikaan is vanmiddag naar Engeland vertrokken voor de medische keuring. Volgens de krant is ook de verhuur van Vayrynen aan Celta de Vigo rond
pi_41359322
PSV doet goede zaken.

Kan Feyenoord nog een voorbeeld aan nemen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:03:23 #96
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41359408
Gomes
Kromkamp-Alex-Cocu-Salcido
Mendez-Simons-Aisatti
Farfan-Kluivert-Kone

Dat is toch een heel behoorlijk elftal
pi_41359487
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:03 schreef PyTh het volgende:
Gomes
Kromkamp-Alex-Cocu-Salcido
Mendez-Simons-Aisatti
Farfan-Kluivert-Kone

Dat is toch een heel behoorlijk elftal
Ja, zo had ik het nog niet bekeken. Ik zag het namelijk niet zo zitten in Addo, Da Costa of Lamey naast Alex.
lollig
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:05:31 #98
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41359495
Wanneer komen nou die acties van de harde kern van PSV....?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41359577
Die voorhoede vind ik tamelijk zorgwekkend. Eigenlijk.
pi_41359767
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef Jajong het volgende:
Als Kluivert, Farfan en Koné alle drie in vorm zijn heeft PSV gewoon de beste aanval van Nederland. En ook een van de betere aanvals linie's in Europa.
lollig
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:22:43 #101
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41360091
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef Jajong het volgende:
?? Serieus?? Ik denk dat we toch goede aankopen gedaan hebben.
Achterin ben ik nog steeds niet blij... maar goed we zullen zien hoe dat gaat lopen.
pi_41360504
**PSV verhuurt de Amerikaanse aanvaller
Damarcus Beasley voor één seizoen aan
Manchester City.De Premier League-club
deed zelf aanvaller Andy Cole van de
hand.Portsmouth legde de 34-jarige Cole
voor twee seizoenen vast.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:35:37 #103
139407 jorienvdherik
pi_41360514
had ik al gezegd
pi_41360544
Als Kromkamp komt ben ik blij, maar zijn we nog steeds in het centrum kwetsbaar. En ik wil daar eigenlijk niet Cocu of Simons voor offeren.... Als Kluivert het op zn heupen krijgt, zit de voorhoede wel snor, en ik ben benieuwd of die Tardelli nog komt.... lijkt me wel een paar invalbeurtjes waard om te kijken wat hij allemaal wel niet kan.

Over de opvulling van Ooijer heb ik zo mn twijfels nog.. Een soort 3-4-3 opstelling lijkt me wel iets, met Cocu en Simons in een controlerende rol met de punt naar achter, alleen Met Kromkamp op rechts ben je dan wel kwetsbaar aangezien hij nogal graag opkomt...

Ik zeg: laat die DaCosta maar gewoon in het diepe gegooid worden, laat hem naast Alex maar gewoon groeien. Moet toch een keer gebeuren

hmm ik weet het nog niet
pi_41360556
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
had ik al gezegd
weer geen primeur dit keer
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:37:56 #106
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41360565
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
had ik al gezegd
Ga jij je eigen nou maar weer met je eigen clubje bezig houden

Bel Woerts maar op dat hij kost wat kost nog een spits op de kop moet tikken en zoniet dat je hele vervelende liedjes gaat schrijven
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:38:24 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41360587
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:22 schreef appelsientje het volgende:

[..]

?? Serieus?? Ik denk dat we toch goede aankopen gedaan hebben.
Achterin ben ik nog steeds niet blij... maar goed we zullen zien hoe dat gaat lopen.
Dat bedoelt 'ie ook Zorgwekkend voor de tegenstander
pi_41360805
Is dit al gepost?
quote:
PSV-perikelen live op internet
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 31 augustus om 13:20

Komt Patrick Kluivert nou wel of niet? En krijgt hij een hartelijk welkom? Maakt Marco Tardelli al zijn eerste meters op het trainingsveld? Slagen Ronald Koeman en de zijnen er nog in om Jan Kromkamp van Liverpool naar Eindhoven te laten verkassen? Of tovert de landskampioen op het laatste moment een verrassende aankoop uit de hoge hoed?

Die vragen houden de PSV-supporters de laatste dagen bezig. Planet Internet besloot daarop een stream van het trainingsveld online te gooien. Via hier kan gecontroleerd welke spelers er op De Herdgang rondlopen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:46:15 #109
139407 jorienvdherik
pi_41360814
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ga jij je eigen nou maar weer met je eigen clubje bezig houden

Bel Woerts maar op dat hij kost wat kost nog een spits op de kop moet tikken en zoniet dat je hele vervelende liedjes gaat schrijven
Ik heb Peter Bosz al gesmst wie die moet halen
pi_41360815
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:45 schreef koningdavid het volgende:
Is dit al gepost?
[..]
Marco Tardelli
pi_41360849
De Herdgang is verlaten.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:47:33 #112
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41360862
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Bek dicht slet.
Je komt gefrustreerd over?
A.M.A.B
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:48:57 #113
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41360910
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:47 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Je komt gefrustreerd over?
Valt wel mee hoor
pi_41360953
ajax topic , kluivert komt niet door de keuring door hartproblemen ?bron volgens die persoon de radio.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:51:29 #115
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41360982
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
ajax topic , kluivert komt niet door de keuring door hartproblemen ?bron volgens die persoon de radio.
Lees de spoiler eens
Jawel, je keek.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:52:37 #116
131729 jna
pi_41361013
quote:
Patrick Kluivert is niet door de medische keuring gekomen bij PSV wegens hartproblemen....!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:53:19 #117
139407 jorienvdherik
pi_41361038
hahah vitessezuid113 heeft nooit nieuws :d
pi_41361109
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef Everett het volgende:
Wat ik me afvraag: is de rechtgeaarde PSV-er blij met de komst van Kluivert? De voetbalkwaliteiten even daar gelaten...Kluivert straalt toch gewoon 100% Ajax uit. Voor mijn gevoel is Kluivert echt de laatste speler die ik zou associëren met PSV. Maar goed, blijkbaar breekt nood wet. Maar het blijft voor mij heel vreemd: Kluivert in een PSV-shirt
Ik ben bang dat je helemaal gelijk hebt. Alle PSV supporters die ik ken zitten niet te wachten op de Ajaxcied Kluivert. Net zo min als de supporters Ronald Koeman (nog) hoog hebben zitten na zijn Amsterdamse uitstapje...
pi_41361138
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:51 schreef jna het volgende:

[..]

Lees de spoiler eens
is leeg moet het dan een grap zijn , ik ben niet zoon computernerd die alles weet
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
hahah vitessezuid113 heeft nooit nieuws :d
en ik heb ook geen glazen bol thuis
pi_41361317
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:05:00 #121
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41361397
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef twi het volgende:

[..]

Dat bedoelt 'ie ook Zorgwekkend voor de tegenstander
o hehe
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:08:33 #122
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41361505
Zo 'grote' schoonmaak.. iedereen gaat weg bij PSV
quote:
Jan Timmer wil 'zo snel mogelijk' terugtreden als president-commissaris van PSV. De voorzitter van de Raad van Commissarissen moet conform de statuten in oktober terugtreden, maar Timmer betwijfelt of hij dan al weg is. Hij acht het van groot belang om eerst een nieuw management voor de club te benoemen. PSV gaat na het vertrek van voorzitter Rob Westerhof op zoek naar een betaalde algemeen directeur. "Ik wil me daar nu volledig op richten", aldus Timmer. "Als dat geregeld is, zal ik geen dag langer meer in functie blijven. Ik ben 73 jaar, ik snak naar rust", aldus Timmer. PSV trekt een periode van drie tot negen maanden uit om de directie van de NV opnieuw op te zetten.
PSV Netwerk
Timmer zegt zich zorgen te maken over de financiële positie van PSV. Uitlatingen van Westerhof dat er dit seizoen tien tot vijftien miljoen euro beschikbaar zou komen voor spelersaankopen noemt hij 'niet realistisch'. Westerhof werd de afgelopen maanden een paar keer teruggefloten door Timmer, ondermeer in de contractonderhandelingen met de spelers Gomes en Ooijer.
Niet dat ik heel rouwig er om ben..
pi_41361767
Misschien wel goed, een frisse wind door het bestuur.
Keep the faith!!
pi_41361824
Kluivert wil niet gepresenteerd worden

31 augustus 2006, 13:53
Door: Roy van den Berghe
Patrick Kluivert heeft bij PSV laten weten dat hij niet officieel wil worden gepresenteerd. De aanvaller tekent binnen enkele uren een contract in Eindhoven, maar heeft geen trek in alle media aandacht.
De opvolger van Jan Vennegoor of Hesselink vindt dat hij deze aandacht niet heeft verdiend, na zijn slechte laatste twee seizoenen. Kluivert wil de media niet overtuigen met woorden, maar wil zijn voeten laten spreken.

Voetbalprimeur
pi_41361906
Reiziger misschien nog als centrale verdediger langs Alex.. heeft iig ervaring.

Tis trouwes gezellig op de Herdgang
pi_41362063
Ik denk dat Simons en Alex samen de achterhoede gaan leiden, met Salcido en Kromkamp ernaast. Wel zonde van Simons, want hij is belangrijk op het middenveld. Maar met Cocu, Mendez en Afellay/ Aissati zal het ook wel lopen. Meest vervelende vind ik dat Koné me zwaar tegenvalt; hij is enorm sterk,snel en ook wel technisch, maar ik zie het vreemd genoeg niet in hem zitten. Hij is totaal niet effectief. Maar goed, met Kluivert en Farfan komt dat misschien wel goed.

Voor wat betreft het oubollige gelul over 'eens ajacied, altijd ajacied' of 'eens psv'er, altijd psv'er': kijk er de geschiedenis eens op na, er zullen altijd spelers van de ene naar de andere club gaan. Soms direct, en soms met een paar jaren ertussen. Ik vind het geen probleem dat Stam nu bij Ajax speelt, hij was bij PSV niet nodig en ik heb liever dat hij dan op een andere manier wat voor het nederlandse voetbal doet, dan dat hij op de bank bij een topclub zit. Dat hijzelf nu van die uitspraken over PSV doet is behoorlijk triest en dom, omdat dan de onderlinge strijd weer wordt aangewakkerd. Dat zal hij wel in Italië hebben geleerd.
Voor Kluivert geldt hetzelfde, hij was bij Ajax niet nodig, maar wil wel weer in Nederland laten zien dat hij nog steeds kan voetballen. Het Nederlands voetbal doet het de laatste jaren ook europees weer goed (jammer dat Kopenhagen van Ajax won), en dat wordt met de terugkeer van deze grote spelers alleen maar beter. Kluivert als voetballer is sowieso precies wat PSV nu nodig heeft; een balsterke speler, die andere aanvallers beter laat spelen.

De Nederlandse clubs doen behoorlijk goede transfers (behalve Feyenoord, maar wat wil je met een voorzitter die met zo'n achterban/ merchandise/ stadion nog steeds moeite heeft om winst te maken), en de enige die het nederlandse voetbal goed aan het verkloten is, is onze bondscoach. Hij denkt dat hij met een beleid gericht op de jeugd later goede zaken kan doen, maar vergeet daarmee dat Oranje geen club is, maar vertegenwoordiger van een land. Een land waar op dit moment genoeg goede voetballers rondlopen die er meteen staan. Als je Theo Janssen nu gaat oproepen omdat je denkt dat hij van toegevoegde waarde is, en je laat ondertussen Seedorf, Davids en Van Bommel thuis, dan heb je het gewoonweg niet begrepen. Evenals spelers als Meerdink, Babel, Jaliens, Heitinga, De Zeeuw en De Jong hier (nog) niet thuishoren.

Dus laten we blij zijn dat de clubs het goed doen, terwijl onze bondscoach alles verneukt.

Forza Kluivert, forza Stam! (forza boussaboun?)
pi_41362195
Waarom staat er eigenlijk niks op de officiele website van PSV over Tardelli of Kluivert ?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:31:01 #128
139407 jorienvdherik
pi_41362225
is nog niet rond

als kluivert rond is morgen eens kijken op de herdgang 10 uur training wahah
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:32:16 #129
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41362265
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
is nog niet rond

als kluivert rond is morgen eens kijken op de herdgang 10 uur training wahah
Doe dat maar eens en trek even wat herkenbaars aan dan
pi_41362416
van FCUpdate.nl
quote:
Jan Kromkamp keert vrijwel zeker terug in de eredivisie. De 26-jarige rechtsback van Liverpool is op weg naar Eindhoven, waar hij later vandaag zijn handtekening zal zetten onder een meerjarig contract bij PSV. De Eindhovenaren hebben inmiddels met Liverpool een akkoord bereikt over de transfersom, waardoor vrijwel niets de transfer nog in de weg kan staan.
lijkt dus behoorlijk zeker , mooi
pi_41362449
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
van FCUpdate.nl
[..]

lijkt dus behoorlijk zeker , mooi
Maar is nog steeds niet officieel(al is fcupdate wel een betrouwbare bron).
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:40:28 #132
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41362561
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:32 schreef PyTh het volgende:

[..]

Mag ik ook komen.
A.M.A.B
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:56:08 #133
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41363096
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:40 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Mag ik ook komen.
pi_41363640
Wel geweldig dat het de laatste dag nog rondkomt, ik heb nu heel wat meer vertrouwen in PSV. Als die Tardelli een beetje discipline kan opbrengen in het volgens mij best een aardige speler. Het zou mooi zijn . Alleen achterin mist er dan nog wat, maar dat kan Simons of Cocu inderdaad doen, maar een centrale verdediger erbij zou niet verkeerd zijn geweest, jammer dat we geen geld ervoor hebben.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:15:00 #135
139407 jorienvdherik
pi_41363666
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:32 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hehe, zullen er acties komen dan morgen
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:18:16 #136
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41363782
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hehe, zullen er acties komen dan morgen
Nee, hij wil je kop van je romp scheiden.
A.M.A.B
pi_41363836
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:18 schreef Cart_man het volgende:

[..]

donderdag 31 augustus 2006 @ 15:20:54 #138
139407 jorienvdherik
pi_41363879
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:18 schreef Cart_man het volgende:

[..]

pi_41363951
quote:
PSV heeft ook Kromkamp binnen
Geschreven door Jurre de Ruiter op donderdag, 31 augustus om 15:18

PSV doet goede zaken op de laatste dag dat de transfermarkt open is. De Eindhovenaren haalden eerder vandaag Patrick Kluivert en Diego Tardelli binnen, nu heeft ook Jan Kromkamp zijn handtekening gezet onder een contract bij PSV.

De rechtsback komt voor zo'n drie miljoen euro over van Liverpool en tekent voor vier jaar.

Met het vertrek naar PSV komt een einde aan een niet al te succesvolle periode in het buitenland. Nadat hij in 2005 bij AZ vertrok om zijn heil te zoeken bij Villarreal, speelde hij de afgelopen periode voor Liverpool. Nadat hij ook daar niet een basisplaats wist te veroveren, is het nu aan de 26-jarige Kromkamp om zijn kunsten te vertonen in het Phllips-Stadion.
bron: voetbalzone
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41363971
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:22 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Kluivert is afgekeurd.
pi_41364048
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:23 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Kluivert is afgekeurd.
Bron?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:25:41 #142
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41364051
Waar komt dat afkeuringsverhaal vandaan?
A little nonsense now and then, is cherished by the wisest men.
pi_41364054
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:23 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Kluivert is afgekeurd.
radio 1, later vandaag 2de keuring
pi_41364068
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

Bron?
Radio 1(heb ik uit het transfergeruchtentopic)
pi_41364070
Ik bescheur me als hij echt wordt afgekeurd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41364092
Hoezo zou het bij die 2e keuring wel goed komen dan.
pi_41364110
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:
Same here.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41364122
quote:
ik ben geen PSV fan maar ik zou het erg zonde vinden als ze kluivert niet binnenhalen, is voor de gehele Nederlandse competitie een verbetering
pi_41364136
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

ik ben geen PSV fan maar ik zou het erg zonde vinden als ze kluivert niet binnenhalen, is voor de gehele Nederlandse competitie een verbetering
Inderdaad
lollig
pi_41364145
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef Jasza het volgende:
Hoezo zou het bij die 2e keuring wel goed komen dan.
Volgens is de medische keuring allang geweest joh.
pi_41364152
Hopen dat het niet klopt dat Kluivert niet komt, het zou toch wel fijn zijn als hij komt.
pi_41364194
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Volgens is de medische keuring allang geweest joh.
de 1ste ja, 2de kan wel een positief resultaat opleveren
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:46:53 #153
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41364761
Inside information:
quote:
Puur medisch gezien kan hij goed gekeurd worden, maar zoals gezegd, slechte knieen.
Het is aan PSV of ze het risico nemen.

Dit lijkt precies op situatie met Michael Ball vorig jaar..... je weet hoe veel hij geblesseerd is geweest vorig seizoen.
Straight from St. Anna Hospital
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:51:30 #154
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41364885
Dat wordt dus gewoon tekenen; PSV heeft geen andere opties lijkt me,
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:57:55 #155
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41365099
Komt ook goed, no worries
pi_41365219
Als supporters zou ik nu wel gaan twijfelen, straks scheurt ie volgende week zijn knieband al
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:02:35 #157
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41365237
Ik zit nog steeds met gemengde gevoelens

Maar goed, zolang Kone ook nog bij jullie rondhuppelt en Addo centraal achterin meegaat doen, vind ik het best
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:03:11 #158
139407 jorienvdherik
pi_41365262
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Jasza het volgende:
Als supporters zou ik nu wel gaan twijfelen, straks scheurt ie volgende week zijn knieband al
zou lachen zijn tegen Feyenoord

wat komen er nu voor acties
pi_41365756
Kromkamp zou echt geweldig zijn, als die gast gewoon elke keer in de basis staat heeft hij zo z'n AZ-vorm terug

Maarrr ik geloof alles pas echt als ze bevestigt zijn door PSV
Patat Friet
pi_41365773
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Jasza het volgende:
ach, hij kost nix en we hebben na vanavond als t goed is nog die Tardelli achter de hand
pi_41365796
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
Kromkamp zou echt geweldig zijn, als die gast gewoon elke keer in de basis staat heeft hij zo z'n AZ-vorm terug

Maarrr ik geloof alles pas echt als ze bevestigt zijn door PSV
Ik geloof nu wel in de komst van Kromkamp, Tardelli en Kluivert maar beter halen ze daarnaast ook nog een centrale verdediger. Sankoh of Donk zou mooi zijn.
lollig
pi_41366279
De Kluif is binnen volgens transfermarkt.de.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41366314
Wel pikant dat Kromkamp in de Chamions League tegen Liverpool mag aantreden.

Hij zal geen moeite hebben zich op te laden voor die wedstrijd denk ik.
pi_41366326
quote:
Dat betekent einde carièrre, denk ik.
Geen club die daarna nog het risico durft te nemen.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_41366366

[ Bericht 100% gewijzigd door Spees_Eend op 31-08-2006 16:40:20 ]
pi_41366393
Kromkamp heeft dus geen CL voorronde gespeeld mag ik hopen?
Patat Friet
pi_41366395
spees eend
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:40:39 #168
79837 Lemming22
pi_41366396
En gaat iemand Kluivert nog een Bossche Bol brengen?

Spees_Eend was een foute usernaam, die van mn vriendin, dus hier opnieuw de opmerking, nu onder mijn eigen usernaam...
pi_41366407
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:40 schreef Lemming22 het volgende:
En gaat iemand Kluivert nog een Bossche Bol brengen?
spees eend? Leg hem even uit begrijp hem niet
pi_41366418
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:40 schreef ganzenherder het volgende:
Kromkamp heeft dus geen CL voorronde gespeeld mag ik hopen?
Njet.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:42:45 #171
79837 Lemming22
pi_41366460
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

spees eend? Leg hem even uit begrijp hem niet
Er wordt in dit topic vaak gesproken over mensen die Bossche Bollen brengen wanneer topspelers aangetrokken zouden worden......
pi_41366493
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:42 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Er wordt in dit topic vaak gesproken over mensen die Bossche Bollen brengen wanneer topspelers aangetrokken zouden worden......
aha, maar wat is dan de achterliggende gedachte achter een Bossche Bol? Dat heeft zijn oorsprong met Van Nistelrooy?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:46:53 #173
79837 Lemming22
pi_41366585
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

aha, maar wat is dan de achterliggende gedachte achter een Bossche Bol? Dat heeft zijn oorsprong met Van Nistelrooy?
Nee, heeft volgens mij meer te maken met de woonplaats van enkele posters in dit topic? Maar daar zou iemand anders meer over kunnen vertellen. Dylan Dog? Rubbereend?

Wat me trouwens wel opvalt: Er wordt alleen maar over ons PSV gesproken in de pers, speculaties, roddels, bijna trafserovergangen. Terwijl Feyenoord toch ook echt zich aan het versterken is en zich nog op hun spitspositie moeten versterken, maar daar is het akelig stil...
pi_41366831
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:46 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Nee, heeft volgens mij meer te maken met de woonplaats van enkele posters in dit topic? Maar daar zou iemand anders meer over kunnen vertellen. Dylan Dog? Rubbereend?

Wat me trouwens wel opvalt: Er wordt alleen maar over ons PSV gesproken in de pers, speculaties, roddels, bijna trafserovergangen. Terwijl Feyenoord toch ook echt zich aan het versterken is en zich nog op hun spitspositie moeten versterken, maar daar is het akelig stil...
Die hebben nog minder geld

Misschien proberen zij de pers er een beetje buiten te houden, dat hebben ze wel gemerkt met Simons toen
Patat Friet
pi_41367246
Is ie al afgekeurd?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:12:46 #176
139407 jorienvdherik
pi_41367312
Kluivert afgekeurd bij PSV
31 augustus 2006, 17:12
Patrick Kluivert lijkt op het eerste oog afgekeurd te zijn door PSV, althans dit meldt het Radio 1 Journaal. De spits zou door problemen aan de knie niet fit genoeg te zijn. Later vandaag volgt een herkeuring.
De Nederlander was er al uit met PSV en ook de clubs waren er al uit. Maar omdat hij al twee jaar eigenlijk amper meer op niveau heeft gespeeld was een grondige keuring noodzakelijk.

Nu deze negatief uitgevallen is lijkt Amr Zaki weer in beeld te komen, de Egyptenaar was in eerste instantie afgevallen omdat Kluivert de eerste keus van de regerend landskampioen was.
pi_41367390
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Kluivert afgekeurd bij PSV
31 augustus 2006, 17:12
Patrick Kluivert lijkt op het eerste oog afgekeurd te zijn door PSV, althans dit meldt het Radio 1 Journaal. De spits zou door problemen aan de knie niet fit genoeg te zijn. Later vandaag volgt een herkeuring.
De Nederlander was er al uit met PSV en ook de clubs waren er al uit. Maar omdat hij al twee jaar eigenlijk amper meer op niveau heeft gespeeld was een grondige keuring noodzakelijk.

Nu deze negatief uitgevallen is lijkt Amr Zaki weer in beeld te komen, de Egyptenaar was in eerste instantie afgevallen omdat Kluivert de eerste keus van de regerend landskampioen was.
Dat is vooralsnog de enige bron die het vermeld. Ik wacht het nog even af..
pi_41367406
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

het onderwerp is afgekeurd maar in de tekst staat dat hij nog niet definitief afgekeurd is
pi_41367420
Bwuahaha
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_41367528
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Who the "$£!£ is Robert Kuijpers? Die hele bron zegt me niks.

Ze hadden ouwe Piet nog een keer de Braziliaanse rimboe in moeten sturen....
pi_41367530
Ben de hele dag weggeweest, en had gehoopt bij thuiskomst wel tenminste 1 aankoop te mogen aanschouwen. Maar goed, de spanning is er nog en we hebben nog krap 7 uur.
pi_41367624
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef mcyodogg het volgende:
Ben de hele dag weggeweest, en had gehoopt bij thuiskomst wel tenminste 1 aankoop te mogen aanschouwen. Maar goed, de spanning is er nog en we hebben nog krap 7 uur.
Transfer van Kromkamp is rond schijnbaar, 3 miljoen voor 4 seizoenen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:32:39 #183
79837 Lemming22
pi_41367883
Wat een chaos ineens op de Herdgang. Zit al een tijdje naar die cam te kijken, komt er een zwarte Astra langs, cameraploeg er achteraan, fotografen er achteraan.

Zal Kromkamp wel zijn! Of Kluivert.
pi_41367931
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:03 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

zou lachen zijn tegen Feyenoord

wat komen er nu voor acties
Ik weet niet of er dit jaar nog gelachen wordt bij Feyenoord
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:36:39 #185
79837 Lemming22
pi_41368018
Kluivert is binnen volgens radio 1!

Gaat voor 2 jaar tekenen. PSV wil liever wel dat hij voor de pers verschijnt. Hijzelf niet. Kromkamp is onderweg naar de Herdgang.
pi_41368042
En Kromkamp onderweg van het ziekenhuis
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:39:18 #188
139407 jorienvdherik
pi_41368088
Oke
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:40:09 #189
79837 Lemming22
pi_41368109
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke
Valt tegen he
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 17:40:26 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41368116
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ikke ook nog 2 kratjes van JaWi die je nooit meer ziet
ik krijg ook nog een kratje van hem
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41368158
5 jaar Kromkamp
pi_41368177
Kromkamp in z'n AZ vorm is best oke
pi_41368217
bij wie is het feest dan neem ik wel 3 kratten voor jullie mee omdat jullie mijn ajacied kluivert gaan helpen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 17:43:12 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41368219
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:16 schreef lookinforyou het volgende:
Misschien wel goed, een frisse wind door het bestuur.
dat timmer gaat is sowieso een prima zaak. ik wil nu wel in de Rvc gaan zitten
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:44:11 #195
79837 Lemming22
pi_41368256
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:42 schreef Leso_Varen het volgende:
Mee eens. Moet ie wel die vorm weer terug zien te vinden. Kluivert blijft toch nog altijd een moelijke beslissing voor mij. Die knie...... Wat een risico. Ik hoop dat Tardelli ook nog even komt hoor!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:44:40 #196
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41368273
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:42 schreef Leso_Varen het volgende:
Toen floreerde hij alleen maar dankzij Cootje...
A.M.A.B
pi_41368278
Tardelli valt ook tegen, backup van fucking Robert
pi_41368284
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Lijkt me een prima zaak. Wel FOK! als klankbord blijven gebruiken he?
pi_41368356
contract voor t leven voor kromkamp , hij is nu 26
op voetbalzone.nl staat trouwens 4 jaar, voor 3 miljoen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 17:48:43 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41368394
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:45 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Lijkt me een prima zaak. Wel FOK! als klankbord blijven gebruiken he?
zeker
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41368400
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nou Eendje, mijn stem had je al.

Zou toch wel wat zijn als Kluivert afgekeurd zou worden.....

Op zich vind ik het leuk dat Kromkamp bij PSV komt.

Hopen dat deze aankopen beter uitpakken dan vorig jaar op de laatste dag van de transfermarkt.

Ik ben weer iets positiever gestemd nu.
Keep the faith!!
pi_41368427
mijn zwager blij met de transfers... nog effe en die hangt een PSV sjaal in me zaak
pi_41368484
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:49 schreef Chadi het volgende:
mijn zwager blij met de transfers... nog effe en die hangt een PSV sjaal in me zaak
Goed idee
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:55:11 #204
131729 jna
pi_41368575
officieel rond nu volgens teletekst
Jawel, je keek.
pi_41368589
staat nu ook op NOS.nl , kluivert en kromkamp binnen

* Verbal_Kint is blij

hopen dat ze het waar kunnen maken. beide spelers hebben t in zich heel belangrijk voor PSV te kunnen worden
pi_41368623
Het blijft maar stil op psv.nl, zijn ze nou zo langzaam, of is het nog steeds niet 1000% rond?
pi_41368626
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef jna het volgende:
officieel rond nu volgens teletekst
Dan heb jij andere TT dan ik.
Ik kan er helemaal niets over vinden.
Keep the faith!!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:57:49 #208
79837 Lemming22
pi_41368639
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:57 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Dan heb jij andere TT dan ik.
Ik kan er helemaal niets over vinden.
Gewoon op 801 hoor!

807 om precies te zijn.

807 Teletekst do 31 aug
***OETBAL******************************
**** PSV strikt Kluivert en Kromkamp

**PSV heeft met Patrick Kluivert en Jan
Kromkamp een akkoord bereikt over een
meerjarig contract.Later vanavond zal
het bestuur van de Eindhovense club de
twee transfers toelichten.

Kluivert komt over van Valencia,waar
Oranje's topscorer allertijden vanwege
een aantal blessures geen basisplaats
wist te veroveren.Kromkamp wordt van FC
Liverpool overgenomen.
pi_41368662
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:57 schreef mcyodogg het volgende:
Het blijft maar stil op psv.nl, zijn ze nou zo langzaam, of is het nog steeds niet 1000% rond?
Lagnzaam.jezus de hele wereld weet dat Kromkamp en Kluivert komen.
pi_41368690
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:51 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Goed idee
Moet ie niet doen anders wurg ik em ermee Nog mensend ie van hun seizoenskaart af willen kan ik wel met hem wat wedstrijden gaan bezoeken nu Patje er speelt
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:59:29 #211
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_41368692
Hartstikke mooi Gefeliciteerd
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:02:13 #212
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41368759
edit: Laat maar de NOS houdt niet zo van teletekst direct linken volgens mij

Maargoed dit betekent dus dat de egyptenaar niet meer hoeft.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:04:27 #213
79837 Lemming22
pi_41368804
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:02 schreef Zero2Nine het volgende:
edit: Laat maar de NOS houdt niet zo van teletekst direct linken volgens mij

Maargoed dit betekent dus dat de egyptenaar niet meer hoeft.
Ben ik wel blij mee. Ik vond die Zaki toch echt klinken als een Balletje...
pi_41368835
Mooi, nu het op teletekst staat, kan ik definitief gerust ademhalen

Nu Tardelli nog
pi_41368981
mooi
pi_41369029
Nou jongens laten we hopen dat het goed uitpakt.
pi_41369251
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
pi_41369312
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Joh, breng die schaal maar vast naar Eindhoven .
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:25:45 #219
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41369328
Ach nu patrick komt nu toch ... dus ik ga er het beste van denken, als hij ook maar in de buurt komt van z'n oude niveau dan hebben we echt een goede speler erbij... ben benieuwd!
pi_41369352
Gefeliciteerd
Porcupine Tee - Normal
pi_41369445
Mooie prestatie om die 2 binnen te halen. Knap. Hopen dat Kluivert weer opleeft.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:30:37 #222
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41369464
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:29 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Mooie prestatie om die 2 binnen te halen. Knap. Hopen dat Kluivert weer opleeft.
Dat hoop ik ook
pi_41369477
GODVERDOMME PATRICK KLOOTZAK MAAR IK BLIJF VAN JE HOUDEN
pi_41369489
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:30 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook
Ik ook. Stiekem.
pi_41369530
Stél dat hij bij PSV weer helemaal opleeft... Zou hij dan bij Bassie in aanmerking komen voor een plek in Oranje?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:33:15 #226
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_41369537
Toch hoop ik dat ze die malle Egyptenaar (wie gaat er nou als Egyptenaar in Rusland spelen? ) ook nog binnenhalen, zou nog voor leuke verassingen kunnen zorgen.
Gr.
pi_41369541
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Jajong het volgende:
GODVERDOMME PATRICK KLOOTZAK MAAR IK BLIJF VAN JE HOUDEN
Koop een PSV shirt met nummer 9 en Kluivert achterop
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:33:58 #228
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_41369555
Gefeliciteerd met Kluivert en Kromkamp .
pi_41369596
Ik krijg vast problemen hiervoor maar ik denk dat Kluivert beter bij PSV past dan bij Ajax.

Kluivert is een rustige, vriendelijke jongen die erg makkelijk beinvloedt wordt door zijn omgeving. In een rustige/gemoedelijke omgeving als PSV zal hij minder snel ontsporen dan in de drukte van Amsterdam.

Ik zou hem liever toch bij Ajax zijn uiteraard.
pi_41369597
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Stél dat hij bij PSV weer helemaal opleeft... Zou hij dan bij Bassie in aanmerking komen voor een plek in Oranje?
Lijkt me sterk. Er worden alleen ideale schoonzoons geselecteerd. Dus krijgt Kuijt sowieso de voorkeur boven Kluivert.
lollig
pi_41369659
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg vast problemen hiervoor maar ik denk dat Kluivert beter bij PSV past dan bij Ajax.

Kluivert is een rustige, vriendelijke jongen die erg makkelijk beinvloedt wordt door zijn omgeving. In een rustige/gemoedelijke omgeving als PSV zal hij minder snel ontsporen dan in de drukte van Amsterdam.

Hoe kom je aan die wijsheid? Heb je vroeger met hem geknikkerd of sprak je 'm laatst bij een Christenunie-meeting?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:38:20 #232
131729 jna
pi_41369681
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij staat er al een streep door Kluivert, jammergenoeg.

Gefeliciteerd nog trouwens, dat ie er veel mag maken (tegen feyenoord)
Jawel, je keek.
pi_41369723
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:38 schreef jna het volgende:

[..]

Volgens mij staat er al een streep door Kluivert, jammergenoeg.

Gefeliciteerd nog trouwens, dat ie er veel mag maken (tegen feyenoord)
Ja zou mooi zijn als PSV bij Feyenoord wint met 3 - 0 door drie wereldgoals van Patrick Kluivert.
lollig
pi_41369740
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die wijsheid? Heb je vroeger met hem geknikkerd of sprak je 'm laatst bij een Christenunie-meeting?
Haha, het blijft leuk, die ChristenUnie grappen.

Nee, ik kom aan die wijsheid doordat iedereen uit zijn omgeving (ex-teamgenoten, coaches, etc) dat over hem zeggen.
pi_41369752
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef koningdavid het volgende:

Porcupine Tee - Normal
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:41:30 #236
15600 BB-King
Long live the King!
pi_41369787

Gefeliciteerd met jullie nieuwe nummer 9...

Niet flauw doen en steun hem als een echte PSV supporter!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_41369793
Gefeliciteerd met de versterkingen...

Het is lang geleden dat PSV een spits had die ik maar wat graag bij Ajax had gezien.
Vroeger was dat met Romario en nu ben ik een beetje (heel erg veel) jaloers dat jullie Patrick hebben.
pi_41369832
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]

Ik ben nooit fan van hem geweest, maar daar kan hij nu wel verandering in brengen.
pi_41369838
quote:
PSV MEDIA - Patrick Kluivert is PSV'er. De spits tekende in Eindhoven een contract voor een jaar, met de intentie om bij een goed verloop van het seizoen te verlengen. Vandaag zijn de formaliteiten op De Herdgang rondgekomen.
Vrijdag trainen
Kluivert gaat bij PSV voetballen met nummer 9. Vrijdagochtend zal hij al op het trainingsveld staan om voor de eerste keer onder Ronald Koeman te werken. De spits gaf aan om zo snel mogelijk wedstrijdfit te worden, om zijn brandende ambitie aan heel PSV en de supporters te tonen. In Geldrop onderging Kluivert (30) vandaag alle keuringen, waarna hij eind van de middag met zijn zaakwaarnemer naar De Herdgang kwam om alles rond te krijgen.
quote:
Heel tevreden”
PSV Media sprak Kluivert als eerste. “Ik ben heel tevreden”, aldus Kluivert op De Herdgang. “PSV was voor mij de beste optie. Bij Valencia kwam ik niet aan voetballen toe, Nederland heeft de laatste twee jaar niet veel van mij gezien. Maar ik voel me lekker, ben dertig jaar en ben gebrand om hier te laten zien wat ik allemaal in me heb. De eredivisie is veel veranderd, maar ik denk dat ik daar snel aan zal wennen.” Een telefoongesprek met aanvoerder Phillip Cocu was voor Kluivert belangrijk. “Zeker, ik heb natuurlijk jaren met Phillip samengespeeld. Ik stond meteen open voor een komst naar PSV. Ik wil zo snel mogelijk een goede verstandhouding krijgen met alle teamgenoten en dan gaan we keihard werken.”

© PSV Media - De 30-jarige aanvaller toont vol trots zijn shirt.
pi_41369840
Toch nog redelijk veel sportieve reacties hier , ik had toch wel wat andere opmerkingen verwacht.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:43:29 #241
131729 jna
pi_41369857
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]

Die foto
Jawel, je keek.
pi_41369935
Welkom en succes bij PSV, Kluivert
pi_41369950
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Radegast het volgende:
Gefeliciteerd met de versterkingen...

Het is lang geleden dat PSV een spits had die ik maar wat graag bij Ajax had gezien.
Vroeger was dat met Romario en nu ben ik een beetje (heel erg veel) jaloers dat jullie Patrick hebben.
Waarschijnlijk zijn de meeste PSV'ers ook wel jaloers op Huntelaar bij jullie. Die zou ik ook maar wat graag bij PSV in spits zien hoor.
pi_41369969
hoeveel kost kromkamp?
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_41370055
Ik ben niet voor een bepaalde club, hoewel ik wel een voorkeur heb voor AZ, enkel omdat mijn moeder Alkmaarse is en ik er op school zat, maar ik vind dit soort dingen erg gaaf om te zien

Of hij nou naar Ajax of PSV zou gaan, het is leuk om zo'n voetballer weer in Nederland te zien. Ik hoop dan ook dat hij wat potten kan breken bij PSV, helemaal op Europees niveau.

Hetzelfde geldt voor Huntelaar met Ajax en Koevermans met AZ (en Mr. Love bij Fey) zodat Nederland op Europees niveau weer eens flink kan meespelen.

Ik ben dan wel geen echte clubaanhanger, maar ik zie graag sportieve potjes voetbal
pi_41370095
Toch succes Patrick, ik kan al die jaren dat ik je nadeed op voetbaltraining niet vergeten. Zolang je maar een 'blessure' hebt zodra je tegen Ajax moet. Mocht je toch in de ArenA komen zal ik voor je klappen.
pi_41370149
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
pi_41370153
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef VinoTinto het volgende:
hoeveel kost kromkamp?
3 miljoen
pi_41370192
Mooi dat het rond is . Hoop dat hij de hoge verwachtingen waar kan maken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41370239
Gefeliciteerd met je transfer Patje

Break a leg!
pi_41370280
Mijn zoontje ziet net een foto van Kluivert, en zegt, mam dat is zwarte piet

maar hij kijkt wel blij op die foto's.

Ik heb zo mijn bedenkingen nog steeds, maar hoop dat ie het gaat maken bij PSV
Keep the faith!!
pi_41370348
Met Kromkamp ben ik echt blij, met Kluivert iets minder maar ik vind dat hij gewoon een normale kans moet krijgen

Hopelijk krijgen we er nog 1/2 spelers bij..Liefst geen huur maarja als je weinig geld hebt...
Patat Friet
pi_41370353
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
Lievv
quote:

Ik hoop het ook, en ik verwacht ook wel iets van Kluivert.
pi_41370354
quote:

Goed opgevoed.
pi_41370492
quote:
Wat een racist.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:04:55 #256
79837 Lemming22
pi_41370666
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een racist.
Daarom moeten zwarte pieten groene pieten worden!
pi_41370945
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een racist.
Zou het?? Ik denk dat het wel meevalt.

Moeten ze die knechten van onze sint maar anders noemen.
En hij lijkt serieus wel een pietje.
Keep the faith!!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:14:10 #258
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_41371008
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:52 schreef du_ke het volgende:
Mooi dat het rond is . Hoop dat hij de hoge verwachtingen waar kan maken .
Waar heb jij hoge verwachtingen gespot?
Gr.
pi_41371046
kluivert
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:25:52 #260
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_41371404
Kluivert, welkom jongen
Wie had ooit verwacht 10 jaar geleden, dat Kluivert naar PSV zou gaan en Stam naar Ajax?
Patrick mat Japie wel eens lekker gaan dollen
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:33:19 #261
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41371700
gefliciteerd
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41371702
Kromkamp is iig zeker een versterking, van Kluivert moet ik eerst zien wat hij nog waard is.
pi_41371871
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef BruggiKeane het volgende:
Kluivert, welkom jongen
Wie had ooit verwacht 10 jaar geleden, dat Kluivert naar PSV zou gaan en Stam naar Ajax?
Patrick mat Japie wel eens lekker gaan dollen
Denk niet dat Jaap wakker zal liggen.
Houd van een lijntje.
pi_41372006
quote:

wat zei hij van Addo, Beasley en Farfan dan?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:41:49 #265
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41372035
Die zijn te zwart om zwarte Piet te kunnen zijn
pi_41372037
quote:

[..]

[afbeelding]
[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij ziet er fitter uit dan een tijd terug. Toen had hij een beetje een onderkin. Hopen dat hij zijn oude niveau gaat halen en geen gekke streken meer uithaalt.
pi_41372279
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:41 schreef pascalheister het volgende:

[..]

wat zei hij van Addo, Beasley en Farfan dan?
Addo kent ie niet echt.

Beasley en Farfan lijken in geen geval op zwarte pietjes.
Een Amerikaan en een Peruviaan kunnen met geen mogelijkheid zwarte piet zijn.

En hij zag de foto van Kluivert en niet van Addo.
Misschien had ie dan hetzelfde gezegd.

What's the point?
Keep the faith!!
pi_41372285
Ik ben echt benieuwd! Mooie foto's
pi_41372303
Ja maar..... zwarte Piet komt toch uit Spanje?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:50:20 #270
79837 Lemming22
pi_41372362
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:48 schreef cultheld het volgende:
Ja maar..... zwarte Piet komt toch uit Spanje?
Valencia ligt toch ook in Spanje?
pi_41372704
Kluivert is niet voor niets 2x naar Spanje gestuurd
Houd van een lijntje.
pi_41372790
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:50 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Valencia ligt toch ook in Spanje?
Dat is het natuurlijk
Keep the faith!!
pi_41372799
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert is niet voor niets 2x naar Spanje gestuurd
Porcupine Tee - Normal
pi_41372925
Kan het domme Zwarte Piet- gelul even ophouden misschien? Het gaat hier over voetbal en PSV.
pi_41373055
quote:

[..]

[afbeelding]
[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kluivert met een PSV shirt
leuke aanwinst...nu maar hopen dat ie het fysiek op kan brengen om te gaan vlammen in de eredivisie en europa.
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_41373344
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef ganzenherder het volgende:
Met Kromkamp ben ik echt blij, met Kluivert iets minder maar ik vind dat hij gewoon een normale kans moet krijgen

Hopelijk krijgen we er nog 1/2 spelers bij..Liefst geen huur maarja als je weinig geld hebt...
Even afgezien van de achtergrond van Kromkamp en Kluivert moet ik zeggen dat ik van die twee nog het meeste vertrouwen heb in Kluivert. Kromkamp heeft 't aardig gedaan bij een 'opkomend' AZ, maar daarna heeft hij telkens bewezen niet goed genoeg te zijn voor een basisplaats bij een topclub en ook in oranje is hij z'n plek kwijtgeraakt door z'n onzekere spel. Ik vraag me zelfs af of hij wel beter is dan Lamey, die het immers ook leuk deed bij een kleinere club maar ook de laatste stap niet echt kan maken.
Van Kluivert weet je in ieder geval dat hij ooit de kwaliteiten om op topniveau te presteren gehad heeft, nu moeten we afwachten of hij dat nog een keer kan laten zien.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:14:38 #277
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41373426
De bevolking van Eindhoven zal voortaan goed moeten oppassen als ze gaan oversteken.
A.M.A.B
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:15:40 #278
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41373497
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
De bevolking van Eindhoven zal voortaan goed moeten oppassen als ze gaan oversteken.

Ik kom er alleen tijdens de wedstrijden.. dus dan zit hij al in het stadion als het goed is
pi_41373619
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef Ciscus het volgende:
Kan het domme Zwarte Piet- gelul even ophouden misschien? Het gaat hier over voetbal en PSV.
Nou zet eens wat zinnigs neer hier dan
Keep the faith!!
pi_41373694
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik kom er alleen tijdens de wedstrijden.. dus dan zit hij al in het stadion als het goed is
Dreigement van koeman: de wedstrijden winnen, anders rijdt Kluivert de bus terug

Dies oud ja
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:20:04 #281
79837 Lemming22
pi_41373743
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef Ciscus het volgende:
Damn, jij bent duidelijk niet blij met de komst van Kluivert...
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:20:29 #282
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41373764
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dreigement van koeman: de wedstrijden winnen, anders rijdt Kluivert de bus terug

Dies oud ja
Ik moest toch lachen...
pi_41373827
schitterend
pi_41373877
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik doorgaans ook, ga ook zelden naar trainingen op de Herdgang kijken. Dus wij hebben een laag risicoprofiel .
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:24:03 #285
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41373944
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

pi_41374214
quote:

Die foto's zien er vreemd uit, wel wennen hoor, Kluivert in PSV shirt.
Geweldige speler als ie zijn vorm weer krijgt.
Laat hem maar in dezelfe vorm kom als toen hij in Barcelona speelde.
* venomsnake is bij dat Kluivert weer in Nederland te bewonderen is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:30:00 #287
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41374239
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik doorgaans ook, ga ook zelden naar trainingen op de Herdgang kijken. Dus wij hebben een laag risicoprofiel .
Daarom op de veluwe komt hij niet zo snel

http://www.ad.nl/sport/article588901.ece

hehe

pi_41374269
Eindelijk hebben jullie weer eens een spits van formaat
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:31:09 #289
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_41374277
quote:
Waar is jullie spits?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:32:42 #290
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41374348
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef Zapper het volgende:

[..]

Waar is jullie spits?
hihi
pi_41374477
Heeft PSV toch nog redelijk zaken gedaan. Kluivert <> Vennegoor en Kromkamp <> Ooijer weegt natuurlijk niet tegen elkaar op, maar het zal in elk geval hun vertrek helpen verlichten. Ben wel benieuwd hoe PSV in het tijdperk na Cocu en Alex fatsoenlijk de titel wil gaan ophalen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:36:27 #292
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_41374558
quote:
Ik heb gehoord dat alle drempels met 2/3e verhoogt worden in Eindhoven en omstreken

ot: Ik ben een stuk meer tevreden dan vorig jaar na de aankopen, al had ik niet verwacht dat Reiziger zo ver teruggezakt was...
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:40:56 #293
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41374789
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef okee6 het volgende:
Heeft PSV toch nog redelijk zaken gedaan. Kluivert <> Vennegoor en Kromkamp <> Ooijer weegt natuurlijk niet tegen elkaar op, maar het zal in elk geval hun vertrek helpen verlichten. Ben wel benieuwd hoe PSV in het tijdperk na Cocu en Alex fatsoenlijk de titel wil gaan ophalen.
Een goede kluivert is beter dan een goede Vennegoor zou ik zeggen. Alleen met Kluiverts vorm afgelopen seizoenen was Jan idd beter.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:44:33 #294
79837 Lemming22
pi_41374940
Oef, zijn wij toch nog beter af met Kluivert dan Feyenoord met Charisteas
pi_41375395
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
Oef, zijn wij toch nog beter af met Kluivert dan Feyenoord met Charisteas
Ronald is toch verstandiger dan Erwin. En ik dacht nog wel dat eerstgenoemde telg van de Koeman familie zo van hem was gecharmeerd

donderdag 31 augustus 2006 @ 20:56:14 #296
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41375497
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Ronald is toch verstandiger dan Erwin. En ik dacht nog wel dat eerstgenoemde telg van de Koeman familie zo van hem was gecharmeerd

Je zou bijna denken dat het in de familie zit
pi_41375503
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Damn, jij bent duidelijk niet blij met de komst van Kluivert...
Ik ben juist erg blij met Kluivert, maar dat heeft hier niks mee te maken.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 21:00:56 #298
79837 Lemming22
pi_41375716
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:56 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik ben juist erg blij met Kluivert, maar dat heeft hier niks mee te maken.
Dan is het goed
pi_41375908
pi_41375960
Kromkamp is een goeie gozer, maar ik hoop dat ie gaat falen.
pi_41376025
Sinds wanneer is Kromkamp een centrale verdediger eigenlijk? Of gaat Simons een linie terug.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')