Ik denk echt niet dat Ajax nog heel erg hoog aangeschreven staat in Europa. Ajax heeft de laatste jaren helemaal niets gepresteerd. Jongeren kijken toch naar recentere uitslagen. Oudere mensen zullen zeggen "pwoah die Cruijff, dat was een held". De jongere garde zal eerder geneigd zijn om een Romario, een Ronaldo te benijden. Het is gewoon een feit dat Ajax sinds '97 Europees gezien helemaal niets meer klaar heeft gemaakt. En dat PSV en deze tijd Europees gezien het meeste punten heeft gepakt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa niet bepaald, Ajax blijft een redelijk grote naam in Europa door het verleden. Je moet maar is kijken hoeveel buitenlanders er naar duels van Ajax komen enzo![]()
Gaat hierom:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:23 schreef marsu het volgende:
Wat vinden de PSV'ers eigenlijk van Jaap zijn boude uitspraken?
Als het waar is én niet uit zn verband gerukt (al lijkt me dat lastig met zulke uitspraken), dan heeft Stam voor mij iig definitief afgedaan.quote:Stam vindt Ajax mooiere club dan PSV
Ajax-vedette Jaap Stam heeft zich tegenover de camera's van NOS Studio Sport laatdunkend uitgelaten over zijn oude club PSV. Zo noemde hij de Eindhovense club "een degelijke provincieclub" en "het RKC van Europa".
Bovenstaande uitspraken zijn opvallend gezien het Lichtstedelingse verleden van de routinier. Zelf verklaarde Stam echter na zijn entree bij Ajax "het licht te hebben gezien".
Het Eindhovense kamp wilde tot dusver geen uitgebreid commentaar leveren en hield het op "moddergooien van een ex-werknemer"
Ik moet het eerst horen of zien maar ja ook al heeft die het niet gezegd het is toch een ******-****
Ik kan me niet voorstellen dat mijn held zoiets heeft gezegd!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Gaat hierom:
[..]
Als het waar is én niet uit zn verband gerukt (al lijkt me dat lastig met zulke uitspraken), dan heeft Stam voor mij iig definitief afgedaan.
Dat zeg ik ook niet, ik heb nog lang geen vertrouwen in Ten Cate.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Nee met Ten Cate win je de Champions League...
o wacht
anyway, we wachten morgen vol spanning de ontwikkelingen af.
quote:30/8/2006 - 'Alex moet 30 miljoen kosten'
(Gepost door RvN)
BRON: Timaoweb
Al dagen wordt er door Corinthians geroepen dat PSV verdediger Alex bovenaan het lijstje staat van de steenrijke club als versterking. Aangezien PSV een huurcontract heeft met Chelsea en de club Alex absoluut niet zal laten gaan nu Ooijer al is vertrokken, hebben we daar hier nog geen melding over gedaan. Vandaag zou een woordvoerder van de Braziliaanse club hebben laten weten dat de komst van Alex is afgeketst omdat PSV 30 miljoen euro zou vragen
Dat was hij al.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:25 schreef rubbereend het volgende:
Stamwil zich even populair maken in Amsterdam.
en terecht natuurlijk, zonder hem was het een ramp achterin geweestquote:
ach dat koppen heeft na al die jaren wel z'n tol geëisd zeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Gaat hierom:
[..]
Als het waar is én niet uit zn verband gerukt (al lijkt me dat lastig met zulke uitspraken), dan heeft Stam voor mij iig definitief afgedaan.
Stam heeft het licht gezienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Gaat hierom:
[..]
quote:Kluivert blij met PSV
EINDHOVEN - Patrick Kluivert (30) en PSV zijn het gisteravond laat eens geworden over een tweejarige verbintenis. IJs en weder dienende maakt de club uit Eindhoven vandaag wereldkundig dat de topscorer van Oranje de opvolger wordt van Jan Vennegoor of Hesselink, die PSV verruilde voor Celtic. Alleen Kluiverts huidige club kan nog roet in het eten gooien.
"Patrick en Valencia zijn het mondeling eens over de ontslagvergoeding voor zijn twee jaar doorlopende contract, maar alles moet nog op papier worden gezet. En dat is bij een Spaanse club niet onbelangrijk", legt zijn zaakwaarnemer Paul Foortse uit. "Daar kan alles een uur later weer anders zijn."
Kluivert beleefde gisteren een hectische dag. De spits vloog via Madrid naar Amsterdam, nadat hij in de ochtenduren van Foortse te horen had gekregen dat het akkoord met Valencia aanstaande was. Op Schiphol stond een auto gereed om hem naar het trainingscomplex van PSV - De Herdgang - te brengen. Daar werd hij welkom geheten door technisch directeur Stan Valckx en trainer Ronald Koeman, die uitvoerig met Kluivert spraken. "Ze gaven nogmaals aan me graag te willen hebben. Het was een prettig gesprek", aldus Kluivert. "Zoals de hele club een ontzettend warme indruk op me maakt."
Op het moment dat Foortse aanschoof om de onderhandelingen met de Eindhovense club voort te zetten, werd de nieuwe speler van PSV op het trainingsveld fysiek getest door inspanningsfysioloog Luc van Agt. Vandaag volgt de medische keuring in het St. Anna-ziekenhuis in Geldrop. Beide partijen gaan er vanuit dat die slechts een formaliteit is.
Nu alle seinen in Eindhoven op groen staan voor Kluivert, kan de Amsterdammer werken aan eerherstel. Na een stormachtig begin van zijn carrière - met het winnen van de Champions League met Ajax, succesvolle EK's en WK's met Oranje en droomtransfers naar AC Milan en FC Barcelona - kwam hij de laatste twee jaren door blessures nauwelijks in actie. "De seizoenen bij Newcastle United en Valencia zijn niet geworden wat ik ervan had verwacht", aldus de aanvaller die bij die laatste club geen deel meer uitmaakte van de selectie en transfervrij mocht vertrekken. "Maar nu ben ik superfit en zal ik er alles aan doen om bij PSV te slagen."
Mogelijk debuteert Kluivert volgende week zaterdag al in de uitwedstrijd tegen Willem II. De opmerking van scheidend voorzitter Rob Westerhof - vorige week - dat hij twijfelde over de transfer, omdat Kluivert niet meer de Kluivert van acht jaar geleden zou zijn, neemt hij voor lief. "Daar kan ik niet zo veel mee. Voor mij is dit een geweldige nieuwe kans, maar ik denk dat PSV ook goede zaken doet. De club hoeft geen transfersom te betalen en qua salaris ga ik er in Eindhoven ten opzichte van Valencia heel erg veel op achteruit. Maar ik wil gewoon dolgraag weer voetballen. PSV speelt Champions League en ik kijk ernaar uit om daarin te vlammen."
Als de transfer vandaag formeel en dus definitief zijn beslag krijgt, zal de oud-Ajacied in alle stilte bij zijn nieuwe ploeggenoten aansluiten op het trainingsveld. PSV en Kluivert hebben besloten geen officiële presentatie te houden. "Het voetbal moet weer centraal staan", vindt de PSV-aanwinst. "Het is echt een enorm cliché, maar ik wil mijn voeten eerst laten spreken."
quote:Kromkamp tweede versterking
EINDHOVEN - PSV versterkt zich voor het sluiten van de transferdeadline om middernacht niet alleen met Patrick Kluivert. De Eindhovense club rekent erop ook Jan Kromkamp aan zich te binden en is bezig om opnieuw een Braziliaan, de 21-jarige aanvaller Diego Tardelli, naar Brabant te halen.
Voor de rechtsback van Liverpool ligt een vierjarig contract klaar in Eindhoven, de snelle goalgetter Tardelli kan worden gehuurd van Sao Paulo. Vanuit Engeland wordt gemeld dat Liverpool Kromkamp alsnog naar Eindhoven laat vertrekken voor een transferbedrag van circa drie miljoen euro. " Jan hoopt dat hij snel het groene licht krijgt om naar Nederland te kunnen vliegen", aldus Kromkamps zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink.
Tardelli werd recent door Sao Paulo verhuurd aan Betis Sevilla en Sao Caetano. In het verleden is Tardelli meerdere malen in opspraak gekomen door ongedisciplineerd gedrag. Kromkamp staat al maanden op de verlanglijst. In eerste instantie wilde PSV de rechtsback alleen huren, terwijl Liverpool hem alleen maar wilde verkopen. Dit was de oorzaak van de patstelling van de afgelopen weken. Nu PSV met Kluivert een financieel gunstige oplossing voor de spitspositie heeft gevonden, is er alsnog een potje om Kromkamp aan te trekken. Dat is ook noodzakelijk om de transfer te realiseren.
"Het lijkt me duidelijk dat verhuur geen reële optie meer is. Dan zou Liverpool daar al eerder mee hebben ingestemd", aldus Olde Riekerink. PSV-voorzitter Rob Westerhof was gisteren positief gestemd. "Als we ook de transfer van Jan Kromkamp kunnen afronden, hebben we toch redelijk aan het plaatje voldaan zoals dat voor de transferperiode is neergelegd. We wilden nieuwe backs. Dat is dan gelukt. We wilden een extra middenvelder, daar hebben we Mendez voor gehaald. Met Da Costa hebben we bovendien een strategische aankoop gedaan voor de verdediging. Alleen zijn we dan Jan Vennegoor of Hesselink nog kwijtgeraakt, maar daar krijgen we Patrick Kluivert voor terug."
Dat gaat dan naar Chelsea neem ik aan.quote:
Die heeft al getekendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:52 schreef BoNi het volgende:
In hoeverre is het onderhandelen met Zaki 'de Egyptische Charisteas' waarheid?
Ik schat dat hij niet meer komt, met Kluivert en de huur van Tardelli heb je 2 aanvallend ingestelde spelers erbij, 3 zou teveel van het goede zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:52 schreef BoNi het volgende:
In hoeverre is het onderhandelen met Zaki 'de Egyptische Charisteas' waarheid?
Volgens mij niet, staat nog nergens op PSV.nl en zij zijn toch wel de eersten die zo'n officieel bericht de deur uitdoen. Ik denk ook niet dat hij komt, als Kluivert en Tardelli komen. Het is tenminste te hopen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die heeft al getekend
BULLSHIT!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die heeft al getekend
Een van de 2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is Zaki en Kluivert of Tardelli. In die volgorde
Sportief is PSV ook zeker niet minder, ook niet als je de afgelopen 10 jaar erbij haalt. Maar Ajax is een grotere club, door hun grotere achterban, stadion en plaats waar ze vandaan komen. Dat haalt PSV nooit en, kan ook niet. Geeft niks!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Momenteel vind ik Ajax eigenlijk niet boven PSV uitsteken.
Wat kan een speler het schelen dat Ajax de meeste prijzen won of bekender is? PSV speelt nu Champions League en mag zich de huidige kampioen noemen, en Ajax niet.
Zaki is puur en alleen echt backup indien Kluivert niet door de medische keuring komt. (die op dit moment volop gaande is)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wacht maar af Pietje
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan gaat hij naar Man City of Fulham
PSV is toch helemaal geen eigenaar?quote:Vandaag zou een woordvoerder van de Braziliaanse club hebben laten weten dat de komst van Alex is afgeketst omdat PSV 30 miljoen euro zou vragen
Denk dat die gok een juiste isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
Ik gok op Kluivert, Tardelli en Kromkamp.
En dan mag Kluivert morgen iets over Ajax zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Gaat hierom:
[..]
Lijkt me niet, anders had het niet zo veel 'moeite' gekost om hem te behoudenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Trouwens over Alex, was het niet zo dat Chelsea enkel de eerste optie tot overname heeft, maar dat PSV eigenlijk wel min of meer eigenaar van Alex is? Ik zal me wel vergissen, maar ik meen zoiets eens gelezen te hebben.
Maar het lijkt me wel dat PSV een boeteclausule heeft laten opnemen indien Chelsea hem tussentijds verkoopt als dat al mogelijk isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lijkt me niet, anders had het niet zo veel 'moeite' gekost om hem te behouden
En PSV stelt die vergoeding dus op 30 miljoen euroquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef dndiek het volgende:
Verkoop breekt geen huur dus Chelsea zal inderdaad een vergoeding moeten betalen als ze Alex willen verkopen op dit moment
En toen zag je ineens wat je ook had kunnen hebben in Eindhoven als je wat hoger had gemiktquote:'Tevez en Mascherano naar West Ham United'
31/8/2006 10:20
West Ham United lijkt voor de grootste stunt tijdens deze transferperiode te gaan zorgen. De Londense club staat op het punt Carlos Tevez en Javier Mascherano te huren van Caronithians, zo melden Clarín en de BBC. Volgens de BBC heeft Tevez het bericht bevestigd.
West Ham kwam met investeringsmaatschappij MSI tot een akkoord over de verhuur van het Argentijnse tweetal, dat momenteel overhoop ligt met de clubleiding van de Braziliaanse club. Het Britse bedrijf MSI is eigenaar van Corinthians.
Tevez (22) en Mascherano (22) zouden dit seizoen op huurbasis uitkomen voor West Ham. Corinthians heeft de verhuur nog niet bevestigd, maar heeft al wel laten weten dat de club afscheid neemt van de Argentijnse spelers Tevez, Mascherano en Sebastián Domínguez.
Overigens meldden El Apache (Tevez) en El Jefecito (Mascherano) zich binnenkort in Londen omdat Argentinië komende zondag in het Emirates Stadium oefent tegen Brazilië.
quote:PSV Eindhoven have submitted an improved bid for Liverpool defender Jan Kronkamp. (Guardian)
quote:Kluivert zal bij rondkomen transfer niet officieel gepresenteerd worden
Patrick Kluivert werd gisteren op De Herdgang al getest door inspanningsfysioloog Luc van Agt. Vandaag wordt hij medisch gekeurd. "Ik ben nu superfit en ik zal er alles aan doen om bij PSV te slagen" aldus Kluivert in De Telegraaf. Er zal geen officiele presentatie van Kluivert plaatsvinden indien de transfer geheel rondkomt. "Het voetbal moet weer centraal staan. Het is echt een enorm cliché, maar ik wil mijn voeten eerst laten spreken."
het huurcontract mnoet afgekocht wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
PSV is toch helemaal geen eigenaar?![]()
Ja alleen achterin vind ik nou niet echt dat we sterk staan..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef NickFeyR het volgende:
Mooie aankopen voor PSV vandaag.MEt Tardelli,Kluivert en Kromkamp gaan jullie er vooruit,denk ik zo.
Da Costa scheen toch een groot talent te zijn ?(Speelde althans aardig op het Toulon tournooi was een van de uitblinkers,toch?)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja alleen achterin vind ik nou niet echt dat we sterk staan..
Vind je? Kromkamp is overschat, Kluivert wordt ook niks. Tardelli ken ik niet, dus daar geef ik geen mening over. R. Koeman is super bezig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef NickFeyR het volgende:
Mooie aankopen voor PSV vandaag.MEt Tardelli,Kluivert en Kromkamp gaan jullie er vooruit,denk ik zo.
Bijna net zo goed als z'n broer Erwin bij jullie of niet?quote:
Dat gaat een goede speler worden, maar als je eens naar een hele wedstrijd gaat kijken van hem, dan zie je dat hij er nu nog niet staat. Laat 'm nog maar even lekker bij Groningen dan. En helaas haalt AZ 'm dan opeens.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:55 schreef koningdavid het volgende:
Waarom haalt PSV niet Sankoh i.p.v. Kromkamp?
Het lijkt me belangrijker dat je een goed centraal verdedigingsduo hebt staan dan nog een rechtsback.
quote:
Ik geef mijn mening, lamlul.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als z'n broer Erwin bij jullie of niet?
Dat jij hier een beetje commentaar moet komen geven over de transfers zeg![]()
Zorg nou maar dat je nog een spits koopt ipv de zoveelste middenvelder![]()
een aanvallende middenvelder voor een verdedigende middenvelder?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef Bombardier het volgende:
Simons / Alex en Mendez op de plaats van Simons.
Wie er meer scoort.. Huntelaar of Kluivertquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:59 schreef rubbereend het volgende:
wat voor een weddenschap ben je aangegaan in het ajax topic Pyth?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie er meer scoort.. Huntelaar of Kluivert
Whehe.... Reminds me, DD krijgt nog een krat beugel van mequote:
quote:Kromkamp tweede versterking
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV versterkt zich voor het sluiten van de transferdeadline om middernacht niet alleen met Patrick Kluivert. De Eindhovense club rekent erop ook Jan Kromkamp aan zich te binden en is bezig om opnieuw een Braziliaan, de 21-jarige aanvaller Diego Tardelli, naar Brabant te halen.
Jan Kromkamp is na Villarreal en Liverpool toe aan zijn derde club in een jaar.
Voor de rechtsback van Liverpool ligt een vierjarig contract klaar in Eindhoven, de snelle goalgetter Tardelli kan worden gehuurd van Sao Paulo. Vanuit Engeland wordt gemeld dat Liverpool Kromkamp alsnog naar Eindhoven laat vertrekken voor een transferbedrag van circa drie miljoen euro. " Jan hoopt dat hij snel het groene licht krijgt om naar Nederland te kunnen vliegen", aldus Kromkamps zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink.
Tardelli werd recent door Sao Paulo verhuurd aan Betis Sevilla en Sao Caetano. In het verleden is Tardelli meerdere malen in opspraak gekomen door ongedisciplineerd gedrag. Kromkamp staat al maanden op de verlanglijst. In eerste instantie wilde PSV de rechtsback alleen huren, terwijl Liverpool hem alleen maar wilde verkopen. Dit was de oorzaak van de patstelling van de afgelopen weken. Nu PSV met Kluivert een financieel gunstige oplossing voor de spitspositie heeft gevonden, is er alsnog een potje om Kromkamp aan te trekken. Dat is ook noodzakelijk om de transfer te realiseren.
PSV-voorzitter Rob Westerhof is erg in zijn nopjes met de twee last-minute aankopen.
"Het lijkt me duidelijk dat verhuur geen reële optie meer is. Dan zou Liverpool daar al eerder mee hebben ingestemd", aldus Olde Riekerink. PSV-voorzitter Rob Westerhof was gisteren positief gestemd. "Als we ook de transfer van Jan Kromkamp kunnen afronden, hebben we toch redelijk aan het plaatje voldaan zoals dat voor de transferperiode is neergelegd. We wilden nieuwe backs. Dat is dan gelukt. We wilden een extra middenvelder, daar hebben we Mendez voor gehaald. Met Da Costa hebben we bovendien een strategische aankoop gedaan voor de verdediging. Alleen zijn we dan Jan Vennegoor of Hesselink nog kwijtgeraakt, maar daar krijgen we Patrick Kluivert voor terug."
Bek dicht slet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik geef mijn mening, lamlul.
Komt omdat wij PSV'ers de kat uit de boom kijken misschien (en stiekum ons hart vasthouden)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is dit PSV topic dood zeg. Vooral nu het zo spannend is.
Ikke ook nog 2 kratjes van JaWi die je nooit meer zietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe.... Reminds me, DD krijgt nog een krat beugel van me.
Nu Tardelli en Donk nog.quote:'Ook Kromkamp tekent bij PSV'
31 augustus 2006, 12:43
Door: Sido Scholten
Jan Kromkamp maakt nog voor het sluiten van de transfermarkt de overstap naar PSV, zo meldt De Telegraaf. De rechtsachter van Liverpool zal een contract voor vier jaar tekenen en kost de Eindhovenaren zo'n drie miljoen euro.
Edwin Olde Riekerink, zaakwaarnemer van Kromkamp, bevestigt dat een deal heel dichtbij is: "Jan hoopt dat hij snel het groene licht krijgt om naar Nederland te kunnen vliegen."
Dat een transfer van Kromkamp alsnog doorgang vindt, heeft te maken met de komst van spits Patrick Kluivert. Doordat hij PSV relatief weinig kost, komt er geld vrij voor een overgang van Kromkamp naar de Eindhovense club.
Ook de vertrekkende voorzitter Rob Westerhof is blij, nu de laatste gewenste versterking hoogstwaarschijnlijk binnen is. "Als we ook de transfer van Jan Kromkamp kunnen afronden, hebben we toch redelijk aan het plaatje voldaan zoals dat voor de transferperiode is neergelegd. We wilden nieuwe backs. Dat is dan gelukt", aldus Westerhof.
Ja, zo had ik het nog niet bekeken. Ik zag het namelijk niet zo zitten in Addo, Da Costa of Lamey naast Alex.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:03 schreef PyTh het volgende:
Gomes
Kromkamp-Alex-Cocu-Salcido
Mendez-Simons-Aisatti
Farfan-Kluivert-Kone
Dat is toch een heel behoorlijk elftal
Als Kluivert, Farfan en Koné alle drie in vorm zijn heeft PSV gewoon de beste aanval van Nederland. En ook een van de betere aanvals linie's in Europa.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef Jajong het volgende:
Die voorhoede vind ik tamelijk zorgwekkend. Eigenlijk.
?? Serieus?? Ik denk dat we toch goede aankopen gedaan hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef Jajong het volgende:
Die voorhoede vind ik tamelijk zorgwekkend. Eigenlijk.
weer geen primeur dit keerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
had ik al gezegd
Ga jij je eigen nou maar weer met je eigen clubje bezig houdenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
had ik al gezegd
Dat bedoelt 'ie ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
?? Serieus?? Ik denk dat we toch goede aankopen gedaan hebben.
Achterin ben ik nog steeds niet blij... maar goed we zullen zien hoe dat gaat lopen.
quote:PSV-perikelen live op internet
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 31 augustus om 13:20
Komt Patrick Kluivert nou wel of niet? En krijgt hij een hartelijk welkom? Maakt Marco Tardelli al zijn eerste meters op het trainingsveld? Slagen Ronald Koeman en de zijnen er nog in om Jan Kromkamp van Liverpool naar Eindhoven te laten verkassen? Of tovert de landskampioen op het laatste moment een verrassende aankoop uit de hoge hoed?
Die vragen houden de PSV-supporters de laatste dagen bezig. Planet Internet besloot daarop een stream van het trainingsveld online te gooien. Via hier kan gecontroleerd welke spelers er op De Herdgang rondlopen.
Ik heb Peter Bosz al gesmst wie die moet halenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga jij je eigen nou maar weer met je eigen clubje bezig houden![]()
Bel Woerts maar op dat hij kost wat kost nog een spits op de kop moet tikken en zoniet dat je hele vervelende liedjes gaat schrijven
Valt wel mee hoorquote:
Lees de spoiler eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
ajax topic , kluivert komt niet door de keuring door hartproblemen ?bron volgens die persoon de radio.
quote:Patrick Kluivert is niet door de medische keuring gekomen bij PSV wegens hartproblemen....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Ik ben bang dat je helemaal gelijk hebt. Alle PSV supporters die ik ken zitten niet te wachten op de Ajaxcied Kluivert. Net zo min als de supporters Ronald Koeman (nog) hoog hebben zitten na zijn Amsterdamse uitstapje...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef Everett het volgende:
Wat ik me afvraag: is de rechtgeaarde PSV-er blij met de komst van Kluivert? De voetbalkwaliteiten even daar gelaten...Kluivert straalt toch gewoon 100% Ajax uit. Voor mijn gevoel is Kluivert echt de laatste speler die ik zou associëren met PSV. Maar goed, blijkbaar breekt nood wet. Maar het blijft voor mij heel vreemd: Kluivert in een PSV-shirt![]()
is leeg moet het dan een grap zijn , ik ben niet zoon computernerd die alles weetquote:
en ik heb ook geen glazen bol thuisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
hahah vitessezuid113 heeft nooit nieuws :d
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe.... Reminds me, DD krijgt nog een krat beugel van me.
oquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bedoelt 'ie ookZorgwekkend voor de tegenstander
Niet dat ik heel rouwig er om ben..quote:Jan Timmer wil 'zo snel mogelijk' terugtreden als president-commissaris van PSV. De voorzitter van de Raad van Commissarissen moet conform de statuten in oktober terugtreden, maar Timmer betwijfelt of hij dan al weg is. Hij acht het van groot belang om eerst een nieuw management voor de club te benoemen. PSV gaat na het vertrek van voorzitter Rob Westerhof op zoek naar een betaalde algemeen directeur. "Ik wil me daar nu volledig op richten", aldus Timmer. "Als dat geregeld is, zal ik geen dag langer meer in functie blijven. Ik ben 73 jaar, ik snak naar rust", aldus Timmer. PSV trekt een periode van drie tot negen maanden uit om de directie van de NV opnieuw op te zetten.
PSV Netwerk
Timmer zegt zich zorgen te maken over de financiële positie van PSV. Uitlatingen van Westerhof dat er dit seizoen tien tot vijftien miljoen euro beschikbaar zou komen voor spelersaankopen noemt hij 'niet realistisch'. Westerhof werd de afgelopen maanden een paar keer teruggefloten door Timmer, ondermeer in de contractonderhandelingen met de spelers Gomes en Ooijer.
Doe dat maar eens en trek even wat herkenbaars aan danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
is nog niet rond
als kluivert rond is morgen eens kijken op de herdgang 10 uur training wahah
lijkt dus behoorlijk zeker , mooiquote:Jan Kromkamp keert vrijwel zeker terug in de eredivisie. De 26-jarige rechtsback van Liverpool is op weg naar Eindhoven, waar hij later vandaag zijn handtekening zal zetten onder een meerjarig contract bij PSV. De Eindhovenaren hebben inmiddels met Liverpool een akkoord bereikt over de transfersom, waardoor vrijwel niets de transfer nog in de weg kan staan.
Maar is nog steeds niet officieel(al is fcupdate wel een betrouwbare bron).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
van FCUpdate.nl
[..]
lijkt dus behoorlijk zeker , mooi
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe dat maar eens en trek even wat herkenbaars aan dan
Hehe, zullen er acties komen dan morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe dat maar eens en trek even wat herkenbaars aan dan
Nee, hij wil je kop van je romp scheiden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hehe, zullen er acties komen dan morgen![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, hij wil je kop van je romp scheiden.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, hij wil je kop van je romp scheiden.
quote:PSV heeft ook Kromkamp binnen
Geschreven door Jurre de Ruiter op donderdag, 31 augustus om 15:18
PSV doet goede zaken op de laatste dag dat de transfermarkt open is. De Eindhovenaren haalden eerder vandaag Patrick Kluivert en Diego Tardelli binnen, nu heeft ook Jan Kromkamp zijn handtekening gezet onder een contract bij PSV.
De rechtsback komt voor zo'n drie miljoen euro over van Liverpool en tekent voor vier jaar.
Met het vertrek naar PSV komt een einde aan een niet al te succesvolle periode in het buitenland. Nadat hij in 2005 bij AZ vertrok om zijn heil te zoeken bij Villarreal, speelde hij de afgelopen periode voor Liverpool. Nadat hij ook daar niet een basisplaats wist te veroveren, is het nu aan de 26-jarige Kromkamp om zijn kunsten te vertonen in het Phllips-Stadion.
bron: voetbalzone
Same here.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:
Ik bescheur me als hij echt wordt afgekeurd.
ik ben geen PSV fan maar ik zou het erg zonde vinden als ze kluivert niet binnenhalen, is voor de gehele Nederlandse competitie een verbeteringquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik ben geen PSV fan maar ik zou het erg zonde vinden als ze kluivert niet binnenhalen, is voor de gehele Nederlandse competitie een verbetering
Volgens is de medische keuring allang geweest joh.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef Jasza het volgende:
Hoezo zou het bij die 2e keuring wel goed komen dan.
de 1ste ja, 2de kan wel een positief resultaat opleverenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Volgens is de medische keuring allang geweest joh.
Straight from St. Anna Hospitalquote:Puur medisch gezien kan hij goed gekeurd worden, maar zoals gezegd, slechte knieen.
Het is aan PSV of ze het risico nemen.
Dit lijkt precies op situatie met Michael Ball vorig jaar..... je weet hoe veel hij geblesseerd is geweest vorig seizoen.
zou lachen zijn tegen Feyenoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Jasza het volgende:
Als supporters zou ik nu wel gaan twijfelen, straks scheurt ie volgende week zijn knieband al
ach, hij kost nix en we hebben na vanavond als t goed is nog die Tardelli achter de handquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Jasza het volgende:
Als supporters zou ik nu wel gaan twijfelen, straks scheurt ie volgende week zijn knieband al
Ik geloof nu wel in de komst van Kromkamp, Tardelli en Kluivert maar beter halen ze daarnaast ook nog een centrale verdediger. Sankoh of Donk zou mooi zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
Kromkamp zou echt geweldig zijn, als die gast gewoon elke keer in de basis staat heeft hij zo z'n AZ-vorm terug![]()
Maarrr ik geloof alles pas echt als ze bevestigt zijn door PSV
Dat betekent einde carièrre, denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:
spees eend? Leg hem even uit begrijp hem nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:40 schreef Lemming22 het volgende:
En gaat iemand Kluivert nog een Bossche Bol brengen?![]()
Njet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:40 schreef ganzenherder het volgende:
Kromkamp heeft dus geen CL voorronde gespeeld mag ik hopen?![]()
Er wordt in dit topic vaak gesproken over mensen die Bossche Bollen brengen wanneer topspelers aangetrokken zouden worden......quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
spees eend? Leg hem even uit begrijp hem niet
aha, maar wat is dan de achterliggende gedachte achter een Bossche Bol? Dat heeft zijn oorsprong met Van Nistelrooy?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Er wordt in dit topic vaak gesproken over mensen die Bossche Bollen brengen wanneer topspelers aangetrokken zouden worden......
Nee, heeft volgens mij meer te maken met de woonplaats van enkele posters in dit topic? Maar daar zou iemand anders meer over kunnen vertellen. Dylan Dog? Rubbereend?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
aha, maar wat is dan de achterliggende gedachte achter een Bossche Bol? Dat heeft zijn oorsprong met Van Nistelrooy?
Die hebben nog minder geldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee, heeft volgens mij meer te maken met de woonplaats van enkele posters in dit topic? Maar daar zou iemand anders meer over kunnen vertellen. Dylan Dog? Rubbereend?
Wat me trouwens wel opvalt: Er wordt alleen maar over ons PSV gesproken in de pers, speculaties, roddels, bijna trafserovergangen. Terwijl Feyenoord toch ook echt zich aan het versterken is en zich nog op hun spitspositie moeten versterken, maar daar is het akelig stil...
Dat is vooralsnog de enige bron die het vermeld. Ik wacht het nog even af..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Kluivert afgekeurd bij PSV
31 augustus 2006, 17:12
Door: Robert Kuijpers
Patrick Kluivert lijkt op het eerste oog afgekeurd te zijn door PSV, althans dit meldt het Radio 1 Journaal. De spits zou door problemen aan de knie niet fit genoeg te zijn. Later vandaag volgt een herkeuring.
De Nederlander was er al uit met PSV en ook de clubs waren er al uit. Maar omdat hij al twee jaar eigenlijk amper meer op niveau heeft gespeeld was een grondige keuring noodzakelijk.
Nu deze negatief uitgevallen is lijkt Amr Zaki weer in beeld te komen, de Egyptenaar was in eerste instantie afgevallen omdat Kluivert de eerste keus van de regerend landskampioen was.
het onderwerp is afgekeurd maar in de tekst staat dat hij nog niet definitief afgekeurd isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog de enige bron die het vermeld. Ik wacht het nog even af..
Who the "$£!£ is Robert Kuijpers? Die hele bron zegt me niks.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog de enige bron die het vermeld. Ik wacht het nog even af..
Transfer van Kromkamp is rond schijnbaar, 3 miljoen voor 4 seizoenen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef mcyodogg het volgende:
Ben de hele dag weggeweest, en had gehoopt bij thuiskomst wel tenminste 1 aankoop te mogen aanschouwen. Maar goed, de spanning is er nog en we hebben nog krap 7 uur.
Ik weet niet of er dit jaar nog gelachen wordt bij Feyenoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou lachen zijn tegen Feyenoord
wat komen er nu voor acties![]()
ik krijg ook nog een kratje van hemquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ikke ook nog 2 kratjes van JaWi die je nooit meer ziet
dat timmer gaat is sowieso een prima zaak. ik wil nu wel in de Rvc gaan zittenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:16 schreef lookinforyou het volgende:
Misschien wel goed, een frisse wind door het bestuur.
Mee eens. Moet ie wel die vorm weer terug zien te vinden. Kluivert blijft toch nog altijd een moelijke beslissing voor mij. Die knie...... Wat een risico. Ik hoop dat Tardelli ook nog even komt hoor!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:42 schreef Leso_Varen het volgende:
Kromkamp in z'n AZ vorm is best oke
Toen floreerde hij alleen maar dankzij Cootje...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:42 schreef Leso_Varen het volgende:
Kromkamp in z'n AZ vorm is best oke
Lijkt me een prima zaak. Wel FOK! als klankbord blijven gebruiken he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat timmer gaat is sowieso een prima zaak. ik wil nu wel in de Rvc gaan zitten![]()
zekerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lijkt me een prima zaak. Wel FOK! als klankbord blijven gebruiken he?![]()
Nou Eendje, mijn stem had je al.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat timmer gaat is sowieso een prima zaak. ik wil nu wel in de Rvc gaan zitten![]()
Goed ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:49 schreef Chadi het volgende:
mijn zwager blij met de transfers... nog effe en die hangt een PSV sjaal in me zaak
Dan heb jij andere TT dan ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef jna het volgende:
officieel rond nu volgens teletekst
Gewoon op 801 hoor!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dan heb jij andere TT dan ik.
Ik kan er helemaal niets over vinden.
Lagnzaam.jezus de hele wereld weet dat Kromkamp en Kluivert komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:57 schreef mcyodogg het volgende:
Het blijft maar stil op psv.nl, zijn ze nou zo langzaam, of is het nog steeds niet 1000% rond?
Moet ie niet doen anders wurg ik em ermeequote:
Ben ik wel blij mee. Ik vond die Zaki toch echt klinken als een Balletje...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:02 schreef Zero2Nine het volgende:
edit: Laat maar de NOS houdt niet zo van teletekst direct linken volgens mij
Maargoed dit betekent dus dat de egyptenaar niet meer hoeft.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou jongens laten we hopen dat het goed uitpakt.
Joh, breng die schaal maar vast naar Eindhovenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou jongens laten we hopen dat het goed uitpakt.
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:29 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Mooie prestatie om die 2 binnen te halen. Knap. Hopen dat Kluivert weer opleeft.
Ik ook. Stiekem.quote:
Koop een PSV shirt met nummer 9 en Kluivert achteropquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Jajong het volgende:
GODVERDOMME PATRICK KLOOTZAK MAAR IK BLIJF VAN JE HOUDEN
Lijkt me sterk. Er worden alleen ideale schoonzoons geselecteerd. Dus krijgt Kuijt sowieso de voorkeur boven Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Stél dat hij bij PSV weer helemaal opleeft... Zou hij dan bij Bassie in aanmerking komen voor een plek in Oranje?
Hoe kom je aan die wijsheid? Heb je vroeger met hem geknikkerd of sprak je 'm laatst bij een Christenunie-meeting?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg vast problemen hiervoor maar ik denk dat Kluivert beter bij PSV past dan bij Ajax.
Kluivert is een rustige, vriendelijke jongen die erg makkelijk beinvloedt wordt door zijn omgeving. In een rustige/gemoedelijke omgeving als PSV zal hij minder snel ontsporen dan in de drukte van Amsterdam.
Ik zou hem liever toch bij Ajax zijn uiteraard.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Stél dat hij bij PSV weer helemaal opleeft... Zou hij dan bij Bassie in aanmerking komen voor een plek in Oranje?
Ja zou mooi zijn als PSV bij Feyenoord wint met 3 - 0 door drie wereldgoals van Patrick Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:38 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij staat er al een streep door Kluivert, jammergenoeg.
Gefeliciteerd nog trouwens, dat ie er veel mag maken (tegen feyenoord)
Haha, het blijft leuk, die ChristenUnie grappen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die wijsheid? Heb je vroeger met hem geknikkerd of sprak je 'm laatst bij een Christenunie-meeting?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg vast problemen hiervoor maar ik denk dat Kluivert beter bij PSV past dan bij Ajax.
Kluivert is een rustige, vriendelijke jongen die erg makkelijk beinvloedt wordt door zijn omgeving. In een rustige/gemoedelijke omgeving als PSV zal hij minder snel ontsporen dan in de drukte van Amsterdam.
Ik zou hem liever toch bij Ajax zijn uiteraard.![]()
Ik ben nooit fan van hem geweest, maar daar kan hij nu wel verandering in brengen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe nummer 9...
Niet flauw doen en steun hem als een echte PSV supporter!
quote:PSV MEDIA - Patrick Kluivert is PSV'er. De spits tekende in Eindhoven een contract voor een jaar, met de intentie om bij een goed verloop van het seizoen te verlengen. Vandaag zijn de formaliteiten op De Herdgang rondgekomen.
Vrijdag trainen
Kluivert gaat bij PSV voetballen met nummer 9. Vrijdagochtend zal hij al op het trainingsveld staan om voor de eerste keer onder Ronald Koeman te werken. De spits gaf aan om zo snel mogelijk wedstrijdfit te worden, om zijn brandende ambitie aan heel PSV en de supporters te tonen. In Geldrop onderging Kluivert (30) vandaag alle keuringen, waarna hij eind van de middag met zijn zaakwaarnemer naar De Herdgang kwam om alles rond te krijgen.
quote:Heel tevreden”
PSV Media sprak Kluivert als eerste. “Ik ben heel tevreden”, aldus Kluivert op De Herdgang. “PSV was voor mij de beste optie. Bij Valencia kwam ik niet aan voetballen toe, Nederland heeft de laatste twee jaar niet veel van mij gezien. Maar ik voel me lekker, ben dertig jaar en ben gebrand om hier te laten zien wat ik allemaal in me heb. De eredivisie is veel veranderd, maar ik denk dat ik daar snel aan zal wennen.” Een telefoongesprek met aanvoerder Phillip Cocu was voor Kluivert belangrijk. “Zeker, ik heb natuurlijk jaren met Phillip samengespeeld. Ik stond meteen open voor een komst naar PSV. Ik wil zo snel mogelijk een goede verstandhouding krijgen met alle teamgenoten en dan gaan we keihard werken.”
Die fotoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe nummer 9...
Niet flauw doen en steun hem als een echte PSV supporter!
Waarschijnlijk zijn de meeste PSV'ers ook wel jaloers op Huntelaar bij jullie. Die zou ik ook maar wat graag bij PSV in spits zien hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Radegast het volgende:
Gefeliciteerd met de versterkingen...
Het is lang geleden dat PSV een spits had die ik maar wat graag bij Ajax had gezien.
Vroeger was dat met Romario en nu ben ik een beetje (heel erg veel) jaloers dat jullie Patrick hebben.
3 miljoenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef VinoTinto het volgende:
hoeveel kost kromkamp?
Lievvquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn zoontje ziet net een foto van Kluivert, en zegt, mam dat is zwarte piet![]()
Ik hoop het ook, en ik verwacht ook wel iets van Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
maar hij kijkt wel blij op die foto's.
Ik heb zo mijn bedenkingen nog steeds, maar hoop dat ie het gaat maken bij PSV
Goed opgevoed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn zoontje ziet net een foto van Kluivert, en zegt, mam dat is zwarte piet![]()
Wat een racist.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
Zou het?? Ik denk dat het wel meevalt.quote:
Waar heb jij hoge verwachtingen gespot?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:52 schreef du_ke het volgende:
Mooi dat het rond is. Hoop dat hij de hoge verwachtingen waar kan maken
.
Denk niet dat Jaap wakker zal liggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef BruggiKeane het volgende:
Kluivert, welkom jongen
Wie had ooit verwacht 10 jaar geleden, dat Kluivert naar PSV zou gaan en Stam naar Ajax?
Patrick mat Japie wel eens lekker gaan dollen![]()
wat zei hij van Addo, Beasley en Farfan dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
Hij ziet er fitter uit dan een tijd terug. Toen had hij een beetje een onderkin. Hopen dat hij zijn oude niveau gaat halen en geen gekke streken meer uithaalt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
© PSV Media - De 30-jarige aanvaller toont vol trots zijn shirt.
Addo kent ie niet echt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat zei hij van Addo, Beasley en Farfan dan?
Valencia ligt toch ook in Spanje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:48 schreef cultheld het volgende:
Ja maar..... zwarte Piet komt toch uit Spanje?![]()
![]()
Dat is het natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Valencia ligt toch ook in Spanje?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert is niet voor niets 2x naar Spanje gestuurd
kluivert met een PSV shirtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
© PSV Media - De 30-jarige aanvaller toont vol trots zijn shirt.
Even afgezien van de achtergrond van Kromkamp en Kluivert moet ik zeggen dat ik van die twee nog het meeste vertrouwen heb in Kluivert. Kromkamp heeft 't aardig gedaan bij een 'opkomend' AZ, maar daarna heeft hij telkens bewezen niet goed genoeg te zijn voor een basisplaats bij een topclub en ook in oranje is hij z'n plek kwijtgeraakt door z'n onzekere spel. Ik vraag me zelfs af of hij wel beter is dan Lamey, die het immers ook leuk deed bij een kleinere club maar ook de laatste stap niet echt kan maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef ganzenherder het volgende:
Met Kromkamp ben ik echt blij, met Kluivert iets minder maar ik vind dat hij gewoon een normale kans moet krijgen![]()
Hopelijk krijgen we er nog 1/2 spelers bij..Liefst geen huur maarja als je weinig geld hebt...![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
De bevolking van Eindhoven zal voortaan goed moeten oppassen als ze gaan oversteken.
Nou zet eens wat zinnigs neer hier danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef Ciscus het volgende:
Kan het domme Zwarte Piet- gelul even ophouden misschien? Het gaat hier over voetbal en PSV.
Dreigement van koeman: de wedstrijden winnen, anders rijdt Kluivert de bus terugquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik kom er alleen tijdens de wedstrijden.. dus dan zit hij al in het stadion als het goed is
Damn, jij bent duidelijk niet blij met de komst van Kluivert...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef Ciscus het volgende:
Kan het domme Zwarte Piet- gelul even ophouden misschien? Het gaat hier over voetbal en PSV.
Ik moest toch lachen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dreigement van koeman: de wedstrijden winnen, anders rijdt Kluivert de bus terug![]()
Dies oud ja![]()
Ik doorgaans ook, ga ook zelden naar trainingen op de Herdgang kijken. Dus wij hebben een laag risicoprofielquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik kom er alleen tijdens de wedstrijden.. dus dan zit hij al in het stadion als het goed is
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die wijsheid? Heb je vroeger met hem geknikkerd of sprak je 'm laatst bij een Christenunie-meeting?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
De bevolking van Eindhoven zal voortaan goed moeten oppassen als ze gaan oversteken.
Daaromquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doorgaans ook, ga ook zelden naar trainingen op de Herdgang kijken. Dus wij hebben een laag risicoprofiel.
Waar is jullie spits?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
Ik heb gehoord dat alle drempels met 2/3e verhoogt worden in Eindhoven en omstrekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
Een goede kluivert is beter dan een goede Vennegoor zou ik zeggen. Alleen met Kluiverts vorm afgelopen seizoenen was Jan idd beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef okee6 het volgende:
Heeft PSV toch nog redelijk zaken gedaan. Kluivert <> Vennegoor en Kromkamp <> Ooijer weegt natuurlijk niet tegen elkaar op, maar het zal in elk geval hun vertrek helpen verlichten. Ben wel benieuwd hoe PSV in het tijdperk na Cocu en Alex fatsoenlijk de titel wil gaan ophalen.
Ronald is toch verstandiger dan Erwin. En ik dacht nog wel dat eerstgenoemde telg van de Koeman familie zo van hem was gecharmeerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
Oef, zijn wij toch nog beter af met Kluivert dan Feyenoord met Charisteas![]()
Je zou bijna denken dat het in de familie zitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ronald is toch verstandiger dan Erwin. En ik dacht nog wel dat eerstgenoemde telg van de Koeman familie zo van hem was gecharmeerd![]()
Ik ben juist erg blij met Kluivert, maar dat heeft hier niks mee te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Damn, jij bent duidelijk niet blij met de komst van Kluivert...
Dan is het goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ben juist erg blij met Kluivert, maar dat heeft hier niks mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |