Dat gaat dan naar Chelsea neem ik aan.quote:
Die heeft al getekendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:52 schreef BoNi het volgende:
In hoeverre is het onderhandelen met Zaki 'de Egyptische Charisteas' waarheid?
Ik schat dat hij niet meer komt, met Kluivert en de huur van Tardelli heb je 2 aanvallend ingestelde spelers erbij, 3 zou teveel van het goede zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:52 schreef BoNi het volgende:
In hoeverre is het onderhandelen met Zaki 'de Egyptische Charisteas' waarheid?
Volgens mij niet, staat nog nergens op PSV.nl en zij zijn toch wel de eersten die zo'n officieel bericht de deur uitdoen. Ik denk ook niet dat hij komt, als Kluivert en Tardelli komen. Het is tenminste te hopen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die heeft al getekend
BULLSHIT!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die heeft al getekend
Een van de 2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is Zaki en Kluivert of Tardelli. In die volgorde
Sportief is PSV ook zeker niet minder, ook niet als je de afgelopen 10 jaar erbij haalt. Maar Ajax is een grotere club, door hun grotere achterban, stadion en plaats waar ze vandaan komen. Dat haalt PSV nooit en, kan ook niet. Geeft niks!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Momenteel vind ik Ajax eigenlijk niet boven PSV uitsteken.
Wat kan een speler het schelen dat Ajax de meeste prijzen won of bekender is? PSV speelt nu Champions League en mag zich de huidige kampioen noemen, en Ajax niet.
Zaki is puur en alleen echt backup indien Kluivert niet door de medische keuring komt. (die op dit moment volop gaande is)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wacht maar af Pietje
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan gaat hij naar Man City of Fulham
PSV is toch helemaal geen eigenaar?quote:Vandaag zou een woordvoerder van de Braziliaanse club hebben laten weten dat de komst van Alex is afgeketst omdat PSV 30 miljoen euro zou vragen
Denk dat die gok een juiste isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
Ik gok op Kluivert, Tardelli en Kromkamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |