abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41352437
Gewoon in de kleedkamer hangen voor PSV - Ajax en aan Stam geven na PSV - Ajax

Het schijnt zo te zijn dat je na 3 jaar geleefd te hebben in de EU je automatisch een verblijfsvergunning krijgt voor de EU. Volgens die wet kan PSV dan Koné verkopen aan een Engelse ploeg. Dat is de theorie althans, ik heb er nog nooit van gehoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:52:46 #27
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41352675
In hoeverre is het onderhandelen met Zaki 'de Egyptische Charisteas' waarheid?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41352690
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 07:23 schreef appelsientje het volgende:

en 30 mil vragen voor Alex
Dat gaat dan naar Chelsea neem ik aan. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41352708
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:52 schreef BoNi het volgende:
Die heeft al getekend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:55:25 #30
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41352714
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:52 schreef BoNi het volgende:
Ik schat dat hij niet meer komt, met Kluivert en de huur van Tardelli heb je 2 aanvallend ingestelde spelers erbij, 3 zou teveel van het goede zijn.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41352727
Tardelli is een back-up als Kluivert te dik is
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:59:02 #32
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_41352772
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die heeft al getekend
Volgens mij niet, staat nog nergens op PSV.nl en zij zijn toch wel de eersten die zo'n officieel bericht de deur uitdoen. Ik denk ook niet dat hij komt, als Kluivert en Tardelli komen. Het is tenminste te hopen...

En verder zegt Kluivert toch wel wat aardige dingen in dat stukje, laten we nu ook maar eens hopen dat hij zijn voeten weer aan het werk krijgt.
pi_41352787
Het is Zaki en Kluivert of Tardelli. In die volgorde
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:05:53 #34
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_41352893
Dus geen Kluivert en Tardelli?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:07:01 #35
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41352909
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die heeft al getekend
BULLSHIT!

Zaki was de backup als Kluivert niet door zou gaan
pi_41353028
Wacht maar af Pietje
pi_41353041
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is Zaki en Kluivert of Tardelli. In die volgorde
Een van de 2
pi_41353195
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef PsychoDominator het volgende:

[..]

Momenteel vind ik Ajax eigenlijk niet boven PSV uitsteken.
Wat kan een speler het schelen dat Ajax de meeste prijzen won of bekender is? PSV speelt nu Champions League en mag zich de huidige kampioen noemen, en Ajax niet.
Sportief is PSV ook zeker niet minder, ook niet als je de afgelopen 10 jaar erbij haalt. Maar Ajax is een grotere club, door hun grotere achterban, stadion en plaats waar ze vandaan komen. Dat haalt PSV nooit en, kan ook niet. Geeft niks!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:23:29 #39
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41353218
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wacht maar af Pietje
Zaki is puur en alleen echt backup indien Kluivert niet door de medische keuring komt. (die op dit moment volop gaande is)
pi_41353250
Dan gaat hij naar Man City of Fulham, maar PSV bood meer
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:30:32 #41
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41353336
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan gaat hij naar Man City of Fulham
Dat denk ik ook.

Ben eerlijk, als je Kone en Farfan al hebt hoef je niet en Kluivert en Tardelli en Zaki erbij, zou zonde zijn
pi_41353348
Daarom komt Tardelli ook niet als Kluivert door de keuring heen komt
pi_41353395
Vandaag weer een spannende dag. Ik hoop niet dat ze dit ieder jaar van plan zijn...
Vannacht weten we alles!

Ik gok op Kluivert, Tardelli en Kromkamp.
We sure are cute for two ugly people.
pi_41353546
quote:
Vandaag zou een woordvoerder van de Braziliaanse club hebben laten weten dat de komst van Alex is afgeketst omdat PSV 30 miljoen euro zou vragen
PSV is toch helemaal geen eigenaar?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:41:48 #45
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41353571
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
Ik gok op Kluivert, Tardelli en Kromkamp.
Denk dat die gok een juiste is
pi_41353603
PSV komt een beetje laat op gang maar als ze 3 spelers op de laatste dag van de transferperiode binnen weten te halen, doen ze dat best goed.

Beetje concurrentie voor Ajax en AZ kan geen kwaad
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41353623
Dus er is vertrouwen in Addo hier ?
pi_41353626
Nog drie transfers op de laatste dag, zou een mooie grap zijn
pi_41353660
30 miljoen voor Alex
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41353726
Apart dat Kluivert niet officieel gepresenteerd wordt. Wel verstandig denk ik, hij kent zijn plaats in Eindhoven, hij zal zich toch eerst moeten bewijzen. Hij lijkt wel goed gemotiveerd, ik denk toch dat het een succes gaat worden.

Trouwens over Alex, was het niet zo dat Chelsea enkel de eerste optie tot overname heeft, maar dat PSV eigenlijk wel min of meer eigenaar van Alex is? Ik zal me wel vergissen, maar ik meen zoiets eens gelezen te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')