?? Serieus?? Ik denk dat we toch goede aankopen gedaan hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef Jajong het volgende:
Die voorhoede vind ik tamelijk zorgwekkend. Eigenlijk.
weer geen primeur dit keerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
had ik al gezegd
Ga jij je eigen nou maar weer met je eigen clubje bezig houdenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
had ik al gezegd
Dat bedoelt 'ie ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
?? Serieus?? Ik denk dat we toch goede aankopen gedaan hebben.
Achterin ben ik nog steeds niet blij... maar goed we zullen zien hoe dat gaat lopen.
quote:PSV-perikelen live op internet
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 31 augustus om 13:20
Komt Patrick Kluivert nou wel of niet? En krijgt hij een hartelijk welkom? Maakt Marco Tardelli al zijn eerste meters op het trainingsveld? Slagen Ronald Koeman en de zijnen er nog in om Jan Kromkamp van Liverpool naar Eindhoven te laten verkassen? Of tovert de landskampioen op het laatste moment een verrassende aankoop uit de hoge hoed?
Die vragen houden de PSV-supporters de laatste dagen bezig. Planet Internet besloot daarop een stream van het trainingsveld online te gooien. Via hier kan gecontroleerd welke spelers er op De Herdgang rondlopen.
Ik heb Peter Bosz al gesmst wie die moet halenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga jij je eigen nou maar weer met je eigen clubje bezig houden![]()
Bel Woerts maar op dat hij kost wat kost nog een spits op de kop moet tikken en zoniet dat je hele vervelende liedjes gaat schrijven
Valt wel mee hoorquote:
Lees de spoiler eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
ajax topic , kluivert komt niet door de keuring door hartproblemen ?bron volgens die persoon de radio.
quote:Patrick Kluivert is niet door de medische keuring gekomen bij PSV wegens hartproblemen....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Ik ben bang dat je helemaal gelijk hebt. Alle PSV supporters die ik ken zitten niet te wachten op de Ajaxcied Kluivert. Net zo min als de supporters Ronald Koeman (nog) hoog hebben zitten na zijn Amsterdamse uitstapje...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef Everett het volgende:
Wat ik me afvraag: is de rechtgeaarde PSV-er blij met de komst van Kluivert? De voetbalkwaliteiten even daar gelaten...Kluivert straalt toch gewoon 100% Ajax uit. Voor mijn gevoel is Kluivert echt de laatste speler die ik zou associëren met PSV. Maar goed, blijkbaar breekt nood wet. Maar het blijft voor mij heel vreemd: Kluivert in een PSV-shirt![]()
is leeg moet het dan een grap zijn , ik ben niet zoon computernerd die alles weetquote:
en ik heb ook geen glazen bol thuisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
hahah vitessezuid113 heeft nooit nieuws :d
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe.... Reminds me, DD krijgt nog een krat beugel van me.
oquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bedoelt 'ie ookZorgwekkend voor de tegenstander
Niet dat ik heel rouwig er om ben..quote:Jan Timmer wil 'zo snel mogelijk' terugtreden als president-commissaris van PSV. De voorzitter van de Raad van Commissarissen moet conform de statuten in oktober terugtreden, maar Timmer betwijfelt of hij dan al weg is. Hij acht het van groot belang om eerst een nieuw management voor de club te benoemen. PSV gaat na het vertrek van voorzitter Rob Westerhof op zoek naar een betaalde algemeen directeur. "Ik wil me daar nu volledig op richten", aldus Timmer. "Als dat geregeld is, zal ik geen dag langer meer in functie blijven. Ik ben 73 jaar, ik snak naar rust", aldus Timmer. PSV trekt een periode van drie tot negen maanden uit om de directie van de NV opnieuw op te zetten.
PSV Netwerk
Timmer zegt zich zorgen te maken over de financiële positie van PSV. Uitlatingen van Westerhof dat er dit seizoen tien tot vijftien miljoen euro beschikbaar zou komen voor spelersaankopen noemt hij 'niet realistisch'. Westerhof werd de afgelopen maanden een paar keer teruggefloten door Timmer, ondermeer in de contractonderhandelingen met de spelers Gomes en Ooijer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |