abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41353808
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Gaat hierom:
[..]

Als het waar is én niet uit zn verband gerukt (al lijkt me dat lastig met zulke uitspraken), dan heeft Stam voor mij iig definitief afgedaan.
En dan mag Kluivert morgen iets over Ajax zeggen
We sure are cute for two ugly people.
pi_41353864
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Trouwens over Alex, was het niet zo dat Chelsea enkel de eerste optie tot overname heeft, maar dat PSV eigenlijk wel min of meer eigenaar van Alex is? Ik zal me wel vergissen, maar ik meen zoiets eens gelezen te hebben.
Lijkt me niet, anders had het niet zo veel 'moeite' gekost om hem te behouden
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:57:45 #53
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41353896
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:55 schreef dndiek het volgende:

[..]

Lijkt me niet, anders had het niet zo veel 'moeite' gekost om hem te behouden
Maar het lijkt me wel dat PSV een boeteclausule heeft laten opnemen indien Chelsea hem tussentijds verkoopt als dat al mogelijk is
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41353972
Verkoop breekt geen huur dus Chelsea zal inderdaad een vergoeding moeten betalen als ze Alex willen verkopen op dit moment
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41354123
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef dndiek het volgende:
Verkoop breekt geen huur dus Chelsea zal inderdaad een vergoeding moeten betalen als ze Alex willen verkopen op dit moment
En PSV stelt die vergoeding dus op 30 miljoen euro
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:24:23 #56
155238 Goas
Valencia! Lekker feesten, lekk
pi_41354464
Ook spits Diego Tardelli naar PSV
31 augustus 2006, 23:41
Door: Robert Kuijpers
Naast Patrick Kluivert komt mogelijk ook de Braziliaan Diego Tardelli komend seizoen uit voor PSV. De 21-jarige spits wordt voor één seizoen gehuurd van Sao Paulo, zo meldt tenminste het Braziliaanse Ultimo Segundo.
Tardelli speelde afgelopen seizoen ook al in Europa. Destijds werd hij verhuurd aan het Spaanse Real Betis. In dienst van dat team kende hij weinig succes, maar hielp hij wel mee aan de uitschakeling van AZ in de UEFA Cup. Tot vandaag werd hij verhuurd aan Sao Caetano, met wie hij woensdagavond nog tegen Corinthians speelde.

Tardelli wordt gehaald om de spitspositie wat meer vorm mee te geven. Nu heeft coach Ronald Koeman enkel Arouna Koné en de jongeling Roy Beerens voor die positie. Vandaag komen daar dus nog Patrick Kluivert en Tardelli bij. Ook de naam van de Egyptenaar Amr Zaki zingt nog altijd rond in Eindhoven.

psv krijgt er dit jaar dus 2 spitsen bij, kluivert en tardelli, niks geen back-up, ze komen gewoon beide, alleen die Zaki is een back-up
No Tommy, there's a gun in your trousers. What is a gun doing in your trousers?
It's for protection.
Protection from what, the Germans? The war ended fifty years ago. Err what's to stop it blowing your balls off every time you sit down?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:28:21 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41354556
pi_41354591
Z'n begeleider loopt nu al te nekken van hem .
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:46:50 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41354969
quote:
'Tevez en Mascherano naar West Ham United'

31/8/2006 10:20

West Ham United lijkt voor de grootste stunt tijdens deze transferperiode te gaan zorgen. De Londense club staat op het punt Carlos Tevez en Javier Mascherano te huren van Caronithians, zo melden Clarín en de BBC. Volgens de BBC heeft Tevez het bericht bevestigd.

West Ham kwam met investeringsmaatschappij MSI tot een akkoord over de verhuur van het Argentijnse tweetal, dat momenteel overhoop ligt met de clubleiding van de Braziliaanse club. Het Britse bedrijf MSI is eigenaar van Corinthians.

Tevez (22) en Mascherano (22) zouden dit seizoen op huurbasis uitkomen voor West Ham. Corinthians heeft de verhuur nog niet bevestigd, maar heeft al wel laten weten dat de club afscheid neemt van de Argentijnse spelers Tevez, Mascherano en Sebastián Domínguez.

Overigens meldden El Apache (Tevez) en El Jefecito (Mascherano) zich binnenkort in Londen omdat Argentinië komende zondag in het Emirates Stadium oefent tegen Brazilië.
En toen zag je ineens wat je ook had kunnen hebben in Eindhoven als je wat hoger had gemikt
pi_41355069
Mwa, 'wat hoger', het is toch duidelijk dat Engels ploegen veel meer te besteden hebben als NL clubs.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:53:11 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41355125
West Ham legt echt geen 20 miljoen euro neer voor een jaartje huur. Pas een lijstje gezien met wat Tevez zou verdienen, en dat was echt zeer schappelijk. Nederlandse maatstaven ongeveer. Lijkt me sterk dat je veel meer kwijt zou zijn dan zijn salaris. En kan je naar PSV in plaats van West Ham, dan doe je eventueel zelfs wat water bij de wijn als MSI zijnde, gezien ze beiden dan CL kunnen spelen.
pi_41355433
West Ham is idd een zeer bescheiden stap voor de heren Tevez en Mascherano. Die hadden we hier idd ook goed kunnen gebruiken

Ach, ik ben al blij met Kromkamp, Kluivert en Tardelli

op de BBC site (of de Guardian, of allebei) zijn ze ook erg begaan met Kronkamps lot
quote:
PSV Eindhoven have submitted an improved bid for Liverpool defender Jan Kronkamp. (Guardian)
pi_41355861
Mooie aankopen voor PSV vandaag.MEt Tardelli,Kluivert en Kromkamp gaan jullie er vooruit,denk ik zo.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:26:53 #64
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41355994
quote:
Kluivert zal bij rondkomen transfer niet officieel gepresenteerd worden
Patrick Kluivert werd gisteren op De Herdgang al getest door inspanningsfysioloog Luc van Agt. Vandaag wordt hij medisch gekeurd. "Ik ben nu superfit en ik zal er alles aan doen om bij PSV te slagen" aldus Kluivert in De Telegraaf. Er zal geen officiele presentatie van Kluivert plaatsvinden indien de transfer geheel rondkomt. "Het voetbal moet weer centraal staan. Het is echt een enorm cliché, maar ik wil mijn voeten eerst laten spreken."
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:27:17 #65
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_41356009
Ik kan niet wachten tot e.e.a. officieel wordt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 11:28:58 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41356060
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

PSV is toch helemaal geen eigenaar?
het huurcontract mnoet afgekocht worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:45:32 #67
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41356536
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef NickFeyR het volgende:
Mooie aankopen voor PSV vandaag.MEt Tardelli,Kluivert en Kromkamp gaan jullie er vooruit,denk ik zo.
Ja alleen achterin vind ik nou niet echt dat we sterk staan..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_41356613
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:45 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja alleen achterin vind ik nou niet echt dat we sterk staan..
Da Costa scheen toch een groot talent te zijn ?(Speelde althans aardig op het Toulon tournooi was een van de uitblinkers,toch?)
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:48:47 #69
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41356653
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef NickFeyR het volgende:
Vind je? Kromkamp is overschat, Kluivert wordt ook niks. Tardelli ken ik niet, dus daar geef ik geen mening over. R. Koeman is super bezig.
A.M.A.B
pi_41356777
Patrick.......
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_41356875
Waarom haalt PSV niet Sankoh i.p.v. Kromkamp?

Het lijkt me belangrijker dat je een goed centraal verdedigingsduo hebt staan dan nog een rechtsback.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:57:50 #72
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41356937
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:48 schreef Cart_man het volgende:
R. Koeman is super bezig.
Bijna net zo goed als z'n broer Erwin bij jullie of niet?

Dat jij hier een beetje commentaar moet komen geven over de transfers zeg

Zorg nou maar dat je nog een spits koopt ipv de zoveelste middenvelder
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 11:59:54 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41357012
wat voor een weddenschap ben je aangegaan in het ajax topic Pyth?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:00:24 #74
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_41357028
Wat ik me afvraag: is de rechtgeaarde PSV-er blij met de komst van Kluivert? De voetbalkwaliteiten even daar gelaten...Kluivert straalt toch gewoon 100% Ajax uit. Voor mijn gevoel is Kluivert echt de laatste speler die ik zou associëren met PSV. Maar goed, blijkbaar breekt nood wet. Maar het blijft voor mij heel vreemd: Kluivert in een PSV-shirt
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_41357065
Klinkt allemaal best positief en spannend eigenlijk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41357081
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:55 schreef koningdavid het volgende:
Waarom haalt PSV niet Sankoh i.p.v. Kromkamp?

Het lijkt me belangrijker dat je een goed centraal verdedigingsduo hebt staan dan nog een rechtsback.
Dat gaat een goede speler worden, maar als je eens naar een hele wedstrijd gaat kijken van hem, dan zie je dat hij er nu nog niet staat. Laat 'm nog maar even lekker bij Groningen dan. En helaas haalt AZ 'm dan opeens.
pi_41357095
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef Everett het volgende:
Kluivert in een PSV-shirt
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41357112
Maar wie moet jullie verdedingsduo worden? Alex en Addo? Of die Da Costa?

Wel een beetje gewaagd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:04:15 #79
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41357126
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Bijna net zo goed als z'n broer Erwin bij jullie of niet?

Dat jij hier een beetje commentaar moet komen geven over de transfers zeg

Zorg nou maar dat je nog een spits koopt ipv de zoveelste middenvelder
Ik geef mijn mening, lamlul.

Dat staat los van Feijenoord
A.M.A.B
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:04:30 #80
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41357138
Simons / Alex en Mendez op de plaats van Simons.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 12:12:01 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41357363
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef Bombardier het volgende:
Simons / Alex en Mendez op de plaats van Simons.
een aanvallende middenvelder voor een verdedigende middenvelder?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41357576
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:59 schreef rubbereend het volgende:
wat voor een weddenschap ben je aangegaan in het ajax topic Pyth?
Wie er meer scoort.. Huntelaar of Kluivert
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 augustus 2006 @ 12:19:34 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41357623
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wie er meer scoort.. Huntelaar of Kluivert
en wat is de inzet?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41357632
Gewoon Addo achterin totdat Da Costa het vertrouwen van Koeman krijgt. Heel misschien nog De Bock of Marcellis, maar die zouden zich dan heel snel moeten ontwikkelen.

Damn, dat Kluivert gewoon écht naar PSV gaat. Ik bedenk het me nu pas. Ik vind het toch een raar idee, hij belichaamt echt Ajax zo ongeveer
pi_41357663
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en wat is de inzet?
Kratje bier natuurlijk!
(niet met mij overigens)
pi_41358530
Het is volgens mij ook al zeker dat Kromkampkomt.
lollig
pi_41358610
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en wat is de inzet?
Whehe.... Reminds me, DD krijgt nog een krat beugel van me .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41359005
quote:
Kromkamp tweede versterking
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV versterkt zich voor het sluiten van de transferdeadline om middernacht niet alleen met Patrick Kluivert. De Eindhovense club rekent erop ook Jan Kromkamp aan zich te binden en is bezig om opnieuw een Braziliaan, de 21-jarige aanvaller Diego Tardelli, naar Brabant te halen.

Jan Kromkamp is na Villarreal en Liverpool toe aan zijn derde club in een jaar.

Voor de rechtsback van Liverpool ligt een vierjarig contract klaar in Eindhoven, de snelle goalgetter Tardelli kan worden gehuurd van Sao Paulo. Vanuit Engeland wordt gemeld dat Liverpool Kromkamp alsnog naar Eindhoven laat vertrekken voor een transferbedrag van circa drie miljoen euro. " Jan hoopt dat hij snel het groene licht krijgt om naar Nederland te kunnen vliegen", aldus Kromkamps zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink.

Tardelli werd recent door Sao Paulo verhuurd aan Betis Sevilla en Sao Caetano. In het verleden is Tardelli meerdere malen in opspraak gekomen door ongedisciplineerd gedrag. Kromkamp staat al maanden op de verlanglijst. In eerste instantie wilde PSV de rechtsback alleen huren, terwijl Liverpool hem alleen maar wilde verkopen. Dit was de oorzaak van de patstelling van de afgelopen weken. Nu PSV met Kluivert een financieel gunstige oplossing voor de spitspositie heeft gevonden, is er alsnog een potje om Kromkamp aan te trekken. Dat is ook noodzakelijk om de transfer te realiseren.

PSV-voorzitter Rob Westerhof is erg in zijn nopjes met de twee last-minute aankopen.

"Het lijkt me duidelijk dat verhuur geen reële optie meer is. Dan zou Liverpool daar al eerder mee hebben ingestemd", aldus Olde Riekerink. PSV-voorzitter Rob Westerhof was gisteren positief gestemd. "Als we ook de transfer van Jan Kromkamp kunnen afronden, hebben we toch redelijk aan het plaatje voldaan zoals dat voor de transferperiode is neergelegd. We wilden nieuwe backs. Dat is dan gelukt. We wilden een extra middenvelder, daar hebben we Mendez voor gehaald. Met Da Costa hebben we bovendien een strategische aankoop gedaan voor de verdediging. Alleen zijn we dan Jan Vennegoor of Hesselink nog kwijtgeraakt, maar daar krijgen we Patrick Kluivert voor terug."
lollig
pi_41359118
Wat is dit PSV topic dood zeg. Vooral nu het zo spannend is.
lollig
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:56:27 #90
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41359126
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik geef mijn mening, lamlul.
Bek dicht slet.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:57:25 #91
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_41359158
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat is dit PSV topic dood zeg. Vooral nu het zo spannend is.
Komt omdat wij PSV'ers de kat uit de boom kijken misschien (en stiekum ons hart vasthouden)
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:57:33 #92
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41359166
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Whehe.... Reminds me, DD krijgt nog een krat beugel van me .
Ikke ook nog 2 kratjes van JaWi die je nooit meer ziet
pi_41359265
quote:
'Ook Kromkamp tekent bij PSV'
31 augustus 2006, 12:43
Door: Sido Scholten
Jan Kromkamp maakt nog voor het sluiten van de transfermarkt de overstap naar PSV, zo meldt De Telegraaf. De rechtsachter van Liverpool zal een contract voor vier jaar tekenen en kost de Eindhovenaren zo'n drie miljoen euro.
Edwin Olde Riekerink, zaakwaarnemer van Kromkamp, bevestigt dat een deal heel dichtbij is: "Jan hoopt dat hij snel het groene licht krijgt om naar Nederland te kunnen vliegen."

Dat een transfer van Kromkamp alsnog doorgang vindt, heeft te maken met de komst van spits Patrick Kluivert. Doordat hij PSV relatief weinig kost, komt er geld vrij voor een overgang van Kromkamp naar de Eindhovense club.

Ook de vertrekkende voorzitter Rob Westerhof is blij, nu de laatste gewenste versterking hoogstwaarschijnlijk binnen is. "Als we ook de transfer van Jan Kromkamp kunnen afronden, hebben we toch redelijk aan het plaatje voldaan zoals dat voor de transferperiode is neergelegd. We wilden nieuwe backs. Dat is dan gelukt", aldus Westerhof.
Nu Tardelli en Donk nog.
lollig
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:00:43 #94
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41359306
Telegraaf: Beasley verhuurd aan Manchester City
Telegraaf.nl meldt dat Diego Tardelli als vervanger van Beasley naar PSV komt. DaMarcus Beasley zou voor een seizoen verhuurd worden aan Manchester City. De Amerikaan is vanmiddag naar Engeland vertrokken voor de medische keuring. Volgens de krant is ook de verhuur van Vayrynen aan Celta de Vigo rond
pi_41359322
PSV doet goede zaken.

Kan Feyenoord nog een voorbeeld aan nemen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:03:23 #96
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41359408
Gomes
Kromkamp-Alex-Cocu-Salcido
Mendez-Simons-Aisatti
Farfan-Kluivert-Kone

Dat is toch een heel behoorlijk elftal
pi_41359487
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:03 schreef PyTh het volgende:
Gomes
Kromkamp-Alex-Cocu-Salcido
Mendez-Simons-Aisatti
Farfan-Kluivert-Kone

Dat is toch een heel behoorlijk elftal
Ja, zo had ik het nog niet bekeken. Ik zag het namelijk niet zo zitten in Addo, Da Costa of Lamey naast Alex.
lollig
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:05:31 #98
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41359495
Wanneer komen nou die acties van de harde kern van PSV....?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41359577
Die voorhoede vind ik tamelijk zorgwekkend. Eigenlijk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_41359767
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef Jajong het volgende:
Die voorhoede vind ik tamelijk zorgwekkend. Eigenlijk.
Als Kluivert, Farfan en Koné alle drie in vorm zijn heeft PSV gewoon de beste aanval van Nederland. En ook een van de betere aanvals linie's in Europa.
lollig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')