En dan mag Kluivert morgen iets over Ajax zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Gaat hierom:
[..]
Als het waar is én niet uit zn verband gerukt (al lijkt me dat lastig met zulke uitspraken), dan heeft Stam voor mij iig definitief afgedaan.

Lijkt me niet, anders had het niet zo veel 'moeite' gekost om hem te behoudenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Trouwens over Alex, was het niet zo dat Chelsea enkel de eerste optie tot overname heeft, maar dat PSV eigenlijk wel min of meer eigenaar van Alex is? Ik zal me wel vergissen, maar ik meen zoiets eens gelezen te hebben.

Maar het lijkt me wel dat PSV een boeteclausule heeft laten opnemen indien Chelsea hem tussentijds verkoopt als dat al mogelijk isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lijkt me niet, anders had het niet zo veel 'moeite' gekost om hem te behouden

En PSV stelt die vergoeding dus op 30 miljoen euroquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef dndiek het volgende:
Verkoop breekt geen huur dus Chelsea zal inderdaad een vergoeding moeten betalen als ze Alex willen verkopen op dit moment

En toen zag je ineens wat je ook had kunnen hebben in Eindhoven als je wat hoger had gemiktquote:'Tevez en Mascherano naar West Ham United'
31/8/2006 10:20
West Ham United lijkt voor de grootste stunt tijdens deze transferperiode te gaan zorgen. De Londense club staat op het punt Carlos Tevez en Javier Mascherano te huren van Caronithians, zo melden Clarín en de BBC. Volgens de BBC heeft Tevez het bericht bevestigd.
West Ham kwam met investeringsmaatschappij MSI tot een akkoord over de verhuur van het Argentijnse tweetal, dat momenteel overhoop ligt met de clubleiding van de Braziliaanse club. Het Britse bedrijf MSI is eigenaar van Corinthians.
Tevez (22) en Mascherano (22) zouden dit seizoen op huurbasis uitkomen voor West Ham. Corinthians heeft de verhuur nog niet bevestigd, maar heeft al wel laten weten dat de club afscheid neemt van de Argentijnse spelers Tevez, Mascherano en Sebastián Domínguez.
Overigens meldden El Apache (Tevez) en El Jefecito (Mascherano) zich binnenkort in Londen omdat Argentinië komende zondag in het Emirates Stadium oefent tegen Brazilië.

quote:PSV Eindhoven have submitted an improved bid for Liverpool defender Jan Kronkamp. (Guardian)

quote:Kluivert zal bij rondkomen transfer niet officieel gepresenteerd worden
Patrick Kluivert werd gisteren op De Herdgang al getest door inspanningsfysioloog Luc van Agt. Vandaag wordt hij medisch gekeurd. "Ik ben nu superfit en ik zal er alles aan doen om bij PSV te slagen" aldus Kluivert in De Telegraaf. Er zal geen officiele presentatie van Kluivert plaatsvinden indien de transfer geheel rondkomt. "Het voetbal moet weer centraal staan. Het is echt een enorm cliché, maar ik wil mijn voeten eerst laten spreken."

het huurcontract mnoet afgekocht wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
PSV is toch helemaal geen eigenaar?![]()

Ja alleen achterin vind ik nou niet echt dat we sterk staan..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef NickFeyR het volgende:
Mooie aankopen voor PSV vandaag.MEt Tardelli,Kluivert en Kromkamp gaan jullie er vooruit,denk ik zo.

Da Costa scheen toch een groot talent te zijn ?(Speelde althans aardig op het Toulon tournooi was een van de uitblinkers,toch?)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja alleen achterin vind ik nou niet echt dat we sterk staan..

Vind je? Kromkamp is overschat, Kluivert wordt ook niks. Tardelli ken ik niet, dus daar geef ik geen mening over. R. Koeman is super bezig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef NickFeyR het volgende:
Mooie aankopen voor PSV vandaag.MEt Tardelli,Kluivert en Kromkamp gaan jullie er vooruit,denk ik zo.

Bijna net zo goed als z'n broer Erwin bij jullie of niet?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |