?? Serieus?? Ik denk dat we toch goede aankopen gedaan hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef Jajong het volgende:
Die voorhoede vind ik tamelijk zorgwekkend. Eigenlijk.

weer geen primeur dit keerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
had ik al gezegd

Ga jij je eigen nou maar weer met je eigen clubje bezig houdenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
had ik al gezegd

Dat bedoelt 'ie ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
?? Serieus?? Ik denk dat we toch goede aankopen gedaan hebben.
Achterin ben ik nog steeds niet blij... maar goed we zullen zien hoe dat gaat lopen.

quote:PSV-perikelen live op internet
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 31 augustus om 13:20
Komt Patrick Kluivert nou wel of niet? En krijgt hij een hartelijk welkom? Maakt Marco Tardelli al zijn eerste meters op het trainingsveld? Slagen Ronald Koeman en de zijnen er nog in om Jan Kromkamp van Liverpool naar Eindhoven te laten verkassen? Of tovert de landskampioen op het laatste moment een verrassende aankoop uit de hoge hoed?
Die vragen houden de PSV-supporters de laatste dagen bezig. Planet Internet besloot daarop een stream van het trainingsveld online te gooien. Via hier kan gecontroleerd welke spelers er op De Herdgang rondlopen.

Ik heb Peter Bosz al gesmst wie die moet halenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga jij je eigen nou maar weer met je eigen clubje bezig houden![]()
Bel Woerts maar op dat hij kost wat kost nog een spits op de kop moet tikken en zoniet dat je hele vervelende liedjes gaat schrijven

Valt wel mee hoorquote:

Lees de spoiler eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
ajax topic , kluivert komt niet door de keuring door hartproblemen ?bron volgens die persoon de radio.

quote:Patrick Kluivert is niet door de medische keuring gekomen bij PSV wegens hartproblemen....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.

Ik ben bang dat je helemaal gelijk hebt. Alle PSV supporters die ik ken zitten niet te wachten op de Ajaxcied Kluivert. Net zo min als de supporters Ronald Koeman (nog) hoog hebben zitten na zijn Amsterdamse uitstapje...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:00 schreef Everett het volgende:
Wat ik me afvraag: is de rechtgeaarde PSV-er blij met de komst van Kluivert? De voetbalkwaliteiten even daar gelaten...Kluivert straalt toch gewoon 100% Ajax uit. Voor mijn gevoel is Kluivert echt de laatste speler die ik zou associëren met PSV. Maar goed, blijkbaar breekt nood wet. Maar het blijft voor mij heel vreemd: Kluivert in een PSV-shirt![]()

is leeg moet het dan een grap zijn , ik ben niet zoon computernerd die alles weetquote:
en ik heb ook geen glazen bol thuisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
hahah vitessezuid113 heeft nooit nieuws :d

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe.... Reminds me, DD krijgt nog een krat beugel van me.

oquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bedoelt 'ie ookZorgwekkend voor de tegenstander

Niet dat ik heel rouwig er om ben..quote:Jan Timmer wil 'zo snel mogelijk' terugtreden als president-commissaris van PSV. De voorzitter van de Raad van Commissarissen moet conform de statuten in oktober terugtreden, maar Timmer betwijfelt of hij dan al weg is. Hij acht het van groot belang om eerst een nieuw management voor de club te benoemen. PSV gaat na het vertrek van voorzitter Rob Westerhof op zoek naar een betaalde algemeen directeur. "Ik wil me daar nu volledig op richten", aldus Timmer. "Als dat geregeld is, zal ik geen dag langer meer in functie blijven. Ik ben 73 jaar, ik snak naar rust", aldus Timmer. PSV trekt een periode van drie tot negen maanden uit om de directie van de NV opnieuw op te zetten.
PSV Netwerk
Timmer zegt zich zorgen te maken over de financiële positie van PSV. Uitlatingen van Westerhof dat er dit seizoen tien tot vijftien miljoen euro beschikbaar zou komen voor spelersaankopen noemt hij 'niet realistisch'. Westerhof werd de afgelopen maanden een paar keer teruggefloten door Timmer, ondermeer in de contractonderhandelingen met de spelers Gomes en Ooijer.

Doe dat maar eens en trek even wat herkenbaars aan danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:
is nog niet rond
als kluivert rond is morgen eens kijken op de herdgang 10 uur training wahah

lijkt dus behoorlijk zeker , mooiquote:Jan Kromkamp keert vrijwel zeker terug in de eredivisie. De 26-jarige rechtsback van Liverpool is op weg naar Eindhoven, waar hij later vandaag zijn handtekening zal zetten onder een meerjarig contract bij PSV. De Eindhovenaren hebben inmiddels met Liverpool een akkoord bereikt over de transfersom, waardoor vrijwel niets de transfer nog in de weg kan staan.

Maar is nog steeds niet officieel(al is fcupdate wel een betrouwbare bron).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
van FCUpdate.nl
[..]
lijkt dus behoorlijk zeker , mooi

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe dat maar eens en trek even wat herkenbaars aan dan

Hehe, zullen er acties komen dan morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe dat maar eens en trek even wat herkenbaars aan dan

Nee, hij wil je kop van je romp scheiden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hehe, zullen er acties komen dan morgen![]()

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, hij wil je kop van je romp scheiden.

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, hij wil je kop van je romp scheiden.

quote:PSV heeft ook Kromkamp binnen
Geschreven door Jurre de Ruiter op donderdag, 31 augustus om 15:18
PSV doet goede zaken op de laatste dag dat de transfermarkt open is. De Eindhovenaren haalden eerder vandaag Patrick Kluivert en Diego Tardelli binnen, nu heeft ook Jan Kromkamp zijn handtekening gezet onder een contract bij PSV.
De rechtsback komt voor zo'n drie miljoen euro over van Liverpool en tekent voor vier jaar.
Met het vertrek naar PSV komt een einde aan een niet al te succesvolle periode in het buitenland. Nadat hij in 2005 bij AZ vertrok om zijn heil te zoeken bij Villarreal, speelde hij de afgelopen periode voor Liverpool. Nadat hij ook daar niet een basisplaats wist te veroveren, is het nu aan de 26-jarige Kromkamp om zijn kunsten te vertonen in het Phllips-Stadion.
bron: voetbalzone

Same here.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:
Ik bescheur me als hij echt wordt afgekeurd.

ik ben geen PSV fan maar ik zou het erg zonde vinden als ze kluivert niet binnenhalen, is voor de gehele Nederlandse competitie een verbeteringquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:

Inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik ben geen PSV fan maar ik zou het erg zonde vinden als ze kluivert niet binnenhalen, is voor de gehele Nederlandse competitie een verbetering

Volgens is de medische keuring allang geweest joh.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef Jasza het volgende:
Hoezo zou het bij die 2e keuring wel goed komen dan.

de 1ste ja, 2de kan wel een positief resultaat opleverenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Volgens is de medische keuring allang geweest joh.

Straight from St. Anna Hospitalquote:Puur medisch gezien kan hij goed gekeurd worden, maar zoals gezegd, slechte knieen.
Het is aan PSV of ze het risico nemen.
Dit lijkt precies op situatie met Michael Ball vorig jaar..... je weet hoe veel hij geblesseerd is geweest vorig seizoen.

zou lachen zijn tegen Feyenoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Jasza het volgende:
Als supporters zou ik nu wel gaan twijfelen, straks scheurt ie volgende week zijn knieband al

ach, hij kost nix en we hebben na vanavond als t goed is nog die Tardelli achter de handquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef Jasza het volgende:
Als supporters zou ik nu wel gaan twijfelen, straks scheurt ie volgende week zijn knieband al

Ik geloof nu wel in de komst van Kromkamp, Tardelli en Kluivert maar beter halen ze daarnaast ook nog een centrale verdediger. Sankoh of Donk zou mooi zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
Kromkamp zou echt geweldig zijn, als die gast gewoon elke keer in de basis staat heeft hij zo z'n AZ-vorm terug![]()
Maarrr ik geloof alles pas echt als ze bevestigt zijn door PSV

Dat betekent einde carièrre, denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef zjroentje het volgende:

spees eend? Leg hem even uit begrijp hem nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:40 schreef Lemming22 het volgende:
En gaat iemand Kluivert nog een Bossche Bol brengen?![]()

Njet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:40 schreef ganzenherder het volgende:
Kromkamp heeft dus geen CL voorronde gespeeld mag ik hopen?![]()

Er wordt in dit topic vaak gesproken over mensen die Bossche Bollen brengen wanneer topspelers aangetrokken zouden worden......quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
spees eend? Leg hem even uit begrijp hem niet

aha, maar wat is dan de achterliggende gedachte achter een Bossche Bol? Dat heeft zijn oorsprong met Van Nistelrooy?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Er wordt in dit topic vaak gesproken over mensen die Bossche Bollen brengen wanneer topspelers aangetrokken zouden worden......

Nee, heeft volgens mij meer te maken met de woonplaats van enkele posters in dit topic? Maar daar zou iemand anders meer over kunnen vertellen. Dylan Dog? Rubbereend?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
aha, maar wat is dan de achterliggende gedachte achter een Bossche Bol? Dat heeft zijn oorsprong met Van Nistelrooy?

Die hebben nog minder geldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee, heeft volgens mij meer te maken met de woonplaats van enkele posters in dit topic? Maar daar zou iemand anders meer over kunnen vertellen. Dylan Dog? Rubbereend?
Wat me trouwens wel opvalt: Er wordt alleen maar over ons PSV gesproken in de pers, speculaties, roddels, bijna trafserovergangen. Terwijl Feyenoord toch ook echt zich aan het versterken is en zich nog op hun spitspositie moeten versterken, maar daar is het akelig stil...

Dat is vooralsnog de enige bron die het vermeld. Ik wacht het nog even af..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Kluivert afgekeurd bij PSV
31 augustus 2006, 17:12
Door: Robert Kuijpers
Patrick Kluivert lijkt op het eerste oog afgekeurd te zijn door PSV, althans dit meldt het Radio 1 Journaal. De spits zou door problemen aan de knie niet fit genoeg te zijn. Later vandaag volgt een herkeuring.
De Nederlander was er al uit met PSV en ook de clubs waren er al uit. Maar omdat hij al twee jaar eigenlijk amper meer op niveau heeft gespeeld was een grondige keuring noodzakelijk.
Nu deze negatief uitgevallen is lijkt Amr Zaki weer in beeld te komen, de Egyptenaar was in eerste instantie afgevallen omdat Kluivert de eerste keus van de regerend landskampioen was.

het onderwerp is afgekeurd maar in de tekst staat dat hij nog niet definitief afgekeurd isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog de enige bron die het vermeld. Ik wacht het nog even af..

Who the "$£!£ is Robert Kuijpers? Die hele bron zegt me niks.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog de enige bron die het vermeld. Ik wacht het nog even af..

Transfer van Kromkamp is rond schijnbaar, 3 miljoen voor 4 seizoenen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef mcyodogg het volgende:
Ben de hele dag weggeweest, en had gehoopt bij thuiskomst wel tenminste 1 aankoop te mogen aanschouwen. Maar goed, de spanning is er nog en we hebben nog krap 7 uur.

Ik weet niet of er dit jaar nog gelachen wordt bij Feyenoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou lachen zijn tegen Feyenoord
wat komen er nu voor acties![]()

ik krijg ook nog een kratje van hemquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ikke ook nog 2 kratjes van JaWi die je nooit meer ziet

dat timmer gaat is sowieso een prima zaak. ik wil nu wel in de Rvc gaan zittenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:16 schreef lookinforyou het volgende:
Misschien wel goed, een frisse wind door het bestuur.

Mee eens. Moet ie wel die vorm weer terug zien te vinden. Kluivert blijft toch nog altijd een moelijke beslissing voor mij. Die knie...... Wat een risico. Ik hoop dat Tardelli ook nog even komt hoor!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:42 schreef Leso_Varen het volgende:
Kromkamp in z'n AZ vorm is best oke

Toen floreerde hij alleen maar dankzij Cootje...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:42 schreef Leso_Varen het volgende:
Kromkamp in z'n AZ vorm is best oke

Lijkt me een prima zaak. Wel FOK! als klankbord blijven gebruiken he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat timmer gaat is sowieso een prima zaak. ik wil nu wel in de Rvc gaan zitten![]()

zekerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lijkt me een prima zaak. Wel FOK! als klankbord blijven gebruiken he?![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |