Dat is vooralsnog de enige bron die het vermeld. Ik wacht het nog even af..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Kluivert afgekeurd bij PSV
31 augustus 2006, 17:12
Door: Robert Kuijpers
Patrick Kluivert lijkt op het eerste oog afgekeurd te zijn door PSV, althans dit meldt het Radio 1 Journaal. De spits zou door problemen aan de knie niet fit genoeg te zijn. Later vandaag volgt een herkeuring.
De Nederlander was er al uit met PSV en ook de clubs waren er al uit. Maar omdat hij al twee jaar eigenlijk amper meer op niveau heeft gespeeld was een grondige keuring noodzakelijk.
Nu deze negatief uitgevallen is lijkt Amr Zaki weer in beeld te komen, de Egyptenaar was in eerste instantie afgevallen omdat Kluivert de eerste keus van de regerend landskampioen was.
het onderwerp is afgekeurd maar in de tekst staat dat hij nog niet definitief afgekeurd isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog de enige bron die het vermeld. Ik wacht het nog even af..
Who the "$£!£ is Robert Kuijpers? Die hele bron zegt me niks.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog de enige bron die het vermeld. Ik wacht het nog even af..
Transfer van Kromkamp is rond schijnbaar, 3 miljoen voor 4 seizoenen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef mcyodogg het volgende:
Ben de hele dag weggeweest, en had gehoopt bij thuiskomst wel tenminste 1 aankoop te mogen aanschouwen. Maar goed, de spanning is er nog en we hebben nog krap 7 uur.
Ik weet niet of er dit jaar nog gelachen wordt bij Feyenoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou lachen zijn tegen Feyenoord
wat komen er nu voor acties![]()
ik krijg ook nog een kratje van hemquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ikke ook nog 2 kratjes van JaWi die je nooit meer ziet
dat timmer gaat is sowieso een prima zaak. ik wil nu wel in de Rvc gaan zittenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:16 schreef lookinforyou het volgende:
Misschien wel goed, een frisse wind door het bestuur.
Mee eens. Moet ie wel die vorm weer terug zien te vinden. Kluivert blijft toch nog altijd een moelijke beslissing voor mij. Die knie...... Wat een risico. Ik hoop dat Tardelli ook nog even komt hoor!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:42 schreef Leso_Varen het volgende:
Kromkamp in z'n AZ vorm is best oke
Toen floreerde hij alleen maar dankzij Cootje...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:42 schreef Leso_Varen het volgende:
Kromkamp in z'n AZ vorm is best oke
Lijkt me een prima zaak. Wel FOK! als klankbord blijven gebruiken he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat timmer gaat is sowieso een prima zaak. ik wil nu wel in de Rvc gaan zitten![]()
zekerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lijkt me een prima zaak. Wel FOK! als klankbord blijven gebruiken he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |