Die fotoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe nummer 9...
Niet flauw doen en steun hem als een echte PSV supporter!
Waarschijnlijk zijn de meeste PSV'ers ook wel jaloers op Huntelaar bij jullie. Die zou ik ook maar wat graag bij PSV in spits zien hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Radegast het volgende:
Gefeliciteerd met de versterkingen...
Het is lang geleden dat PSV een spits had die ik maar wat graag bij Ajax had gezien.
Vroeger was dat met Romario en nu ben ik een beetje (heel erg veel) jaloers dat jullie Patrick hebben.
3 miljoenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef VinoTinto het volgende:
hoeveel kost kromkamp?
Lievvquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn zoontje ziet net een foto van Kluivert, en zegt, mam dat is zwarte piet![]()
Ik hoop het ook, en ik verwacht ook wel iets van Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
maar hij kijkt wel blij op die foto's.
Ik heb zo mijn bedenkingen nog steeds, maar hoop dat ie het gaat maken bij PSV
Goed opgevoed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn zoontje ziet net een foto van Kluivert, en zegt, mam dat is zwarte piet![]()
Wat een racist.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
Zou het?? Ik denk dat het wel meevalt.quote:
Waar heb jij hoge verwachtingen gespot?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:52 schreef du_ke het volgende:
Mooi dat het rond is. Hoop dat hij de hoge verwachtingen waar kan maken
.
Denk niet dat Jaap wakker zal liggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef BruggiKeane het volgende:
Kluivert, welkom jongen
Wie had ooit verwacht 10 jaar geleden, dat Kluivert naar PSV zou gaan en Stam naar Ajax?
Patrick mat Japie wel eens lekker gaan dollen![]()
wat zei hij van Addo, Beasley en Farfan dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
Hij ziet er fitter uit dan een tijd terug. Toen had hij een beetje een onderkin. Hopen dat hij zijn oude niveau gaat halen en geen gekke streken meer uithaalt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
© PSV Media - De 30-jarige aanvaller toont vol trots zijn shirt.
Addo kent ie niet echt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat zei hij van Addo, Beasley en Farfan dan?
Valencia ligt toch ook in Spanje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:48 schreef cultheld het volgende:
Ja maar..... zwarte Piet komt toch uit Spanje?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |